- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
Azt kérdezted, mi a véleményünk róla, azt pedig maradéktalanul megkaptad:
általános lelakottságérzés, vizesen fényképezve, hogy "jól nézzen ki", napszítta műanyagelemek, pár év csillaggarázs szinte biztos, hátsó lökhárítón deformációs ütközés-megnyomás látszik, hámlik a lakk a motorháztetőről, kapcsos fémsúlyok az alufelniken (amitől én a falnak tudnék menni, akkora csóróskodás, mert "ócsóó"), kopott gyári bőr a kormányon, kopott belső kezelőelemek, a középkonzol felett egy nagy rés, aminek nem kéne ott lenni, belül az látszik, hogy oltári dzsuvából lett kivakarva, és még így sem tökéletes, első-hátsó tengelyen szerintem nem egyezik a gumik márkája-fajtája (nehezen kivehető képeken), bal első tök lapos.
De ott voltál, láttad, tetszik, tiéd lesz; a megvétel felelőssége ne a miénk legyen már."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
harry
veterán
Sziasztok!
A multheten sikerult vegre atvenni az uj Meganet :)
Rob, be tudnad tenni kerlek az osszefoglaloba?
Renault Megane Grandtour E-Tech PHEV RS-Line 2022 - LuxembourgAz elod egy 2003-as Megane Classic volt, 19 evesen (ebbol 2.5-et volt nalam), 201 464km-rel (ebbol kb 24 ezer nalam) kerult atadasra / beszamitasra a kereskedesben.
Meg az ismerkedes fazisban vagyunk, nagy valtas, eddig tetszik :) Sikerult megoldani az otthoni toltest is, szoval eddig foleg elektromos uzemben hasznaltuk, foleg varosi szaladgalasra. Vegre jon a jo ido, majd megyunk kirandulni is valamerre a jovoheten.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
vmk
tag
Köszönöm, innen sem tudtam meg semmit a típusról.
Nem mindenki azért jön ide, hogy önigazolást keressen, én sem. De azért köszi a "kedves" hozzáállást. -
LamerGyuri
senior tag
Nagyon szívesen; máskor is készséggel állunk rendelkezésedre.
Amúgy is szarfosfrancia, senkinemvállalja. Egy jó van benne: ezen elöl is van p@na. Ráadásul dízel, ami ördögtől való; miatta ölik a bébifókákat és pusztulnak ki a halak a Városligetben"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
mycso
Topikgazda
Szia, az autó megjelenésével kapcsolatban, pár hozzászólással fentebb, LamerGyuri kifejtette az észrevételeit, úgy gondolom elég alaposan.
A laguna2, talán az egyik legrosszabbul sikerült renault (azért a megane 2-vel vetekszik).
Ettől függetlenül, szerethető autó, ha volt gazdája. Ilyen idős korukra a sok idegesítő, főleg elektronikai hiba már valószínűleg orvosolva lett.Amit te linkeltél, az már a feceliftes változat és a 131 lovas 1.9dci is már a "legfrissebb" változat. A régebbieknél fordultak elő, pl. csapágy problémák.
Az én véleményem az, hogy ez a motor (ha karban tartották) egy megbízható és alacsony fogyasztású, dinamikus erőforrás.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Renaultnál 2 jó korszak van.
Az egyes széria a megane scenic családból.
A 3 as széria a megane scenic családból.
A 2es és 4es széria nem az igazi.
Illetve a 4est folyamatosan csiszolják, de te nem abban a sávban keresel.
A lagunából is az 1es és 3as széria jó.
A páros számok nem fekszenek a renaultnak.
Nem tudtál meg semmit?
Szerintem itt mind segíteni próbáltunk, némi humorral, némi tárgyilagossággal.
De , akkor leírom én azt amit linkeltél nagyon messzire elkerülném egy ütött vágott munkás autó volt amit eladásra feltúpírozott a nepper.
Ha bele akarsz ugrani tedd, de utána ne szar franciázz! Mert nem az autó hibája, hogy lerúgták.
Ezt akartad hallani?
Ha a szakmai része érdekel egy jelentősebb hibalistát át tudok küldeni.
Mire végigolvasod elmegy a kedved tőle, azt garantálom.
2 est az vesz aki nem ismeri, vagy aki nagyon ismeri! Ennyi.Renault power
-
vmk
tag
válasz rob210 #85459 üzenetére
"Az egyes széria a megane scenic családból.
A 3 as széria a megane scenic családból."
Értem. Sejtettem, csak nem tudtam."Nem tudtál meg semmit?"
A technikáról nem. A szakmai része érdekelt volna. Abból a szempontból, hogy érdemes-e pénzt belefeccölni, hogy jó autó lehessen (bármelyik Laguna 2 1.9 dci-ből). Összesítve amiket hallottam: nem érdemes, lapozni kell."De , akkor leírom én azt amit linkeltél nagyon messzire elkerülném egy ütött vágott munkás autó volt amit eladásra feltúpírozott a nepper."
Köszönöm, értem."Ha bele akarsz ugrani tedd, de utána ne szar franciázz! Mert nem az autó hibája, hogy lerúgták."
Beleugrani nem akarok, csak ha van realitása, hogy lehet belőle jó autó. Értem, nincs.
Renault-m van, amivel nagyon meg vagyok elégedve, ez a veszély nem fenyeget."Ezt akartad hallani?"
Nem. Ezt akartam hallani:"Renaultnál 2 jó korszak van.
Az egyes széria a megane scenic családból.
A 3 as széria a megane scenic családból.
A 2es és 4es széria nem az igazi."És ezt:
"Mire végigolvasod elmegy a kedved tőle, azt garantálom.
2 est az vesz aki nem ismeri, vagy aki nagyon ismeri! "Köszönöm az értékes infókat. Komolyan.
-
addikt
Nekem 2-es Megane van, már fél éve a 2.-at használom (ez most 2003-as, 1.6-os), előtte 4 évig volt egy 2005-s, amit tesómtól vettem, ő 2 évet használta előtte (külföldről behozott volt az még, a mostani itthoni).
Én szeretem (4,5 év saját tapasztalat), pedig itt szitokszó a 2-es MeganeMajd ha lecserélem, akkor 3-as Megane lesz talán, de amilyen árak lettek, 1,5 milla most egy 2009-es is, szóval nem most lesz az
-
roli1979
csendes tag
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. A tényállás a következő: van egy 2004es laguna 2. Eddig jó volt a tpms szenzor. Legalább is egy kivételével. Azt volt hogy nem látta, majd 1-2 nap pihi után ismét látta. Namármost. Volt 4 felnim, elvittem gumishoz, vettem bele 4 új tpms szenzort, és 4 új gumit rá. A srác, csak az első két régi szenzoromat tudta kiolvasni. A hátsókat nem látta a kütyüje. "Felprogramozta" az újakat, azt mondta, hogy így is jó lesz, ha csak megad a 2 hátsónak valami kódot. Persze nem jó, csak a 2 elsőt látja. Azt mondta, nem tudja mi lehet... ötlet? Köszi
-
Xantomas
őstag
Adva van a klasszikus, gyárilag szerelt féltengely támcsapágy tartó, amivel gyárilag szerelték az m2-ket. Ez lenne az: [8200187544]
Valamint ezzel kompatibilis alkatrész: [8200502731]
Robibá, ezekkel milyen tapasztalatod van? Utóbbiból van gyári új.Orosz oldalakon is (drive2 , meganeed) felmerült a kérdés, de sehol sem olvastam róla rosszat, csak annyit, hogy bemegy a helyére, van aki szerint jobb is, könnyebben szerelhető, de könnyebben sérül ha jön a kátyú.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85464 üzenetére
Nem tudom mennyire akarsz harcore belemenni a buliba, de ha van egy rendes SDR-ed akkor tessék egy lib: [link] Ezzel kicsit utána tudsz menni a dolognak. A szenzor sokkal többet tud elmondani magáról, mint amit az autó, vagy ezek a kínai meg egyéb 3rd party “programozók” kiolvasnak belőle.
Amugy valsz full kínai amit leírtamA baj az, hogy a gumisok 99%-nak fogalma sincs mit csinál. Vidd el egy másik helyre, de esélyesen vettél egy szett olyan szenzort, ami évek óta pihen a gyártás óta, és már lemerült az eleme. Néha magához tér amikor olyan kedve van, de ennyi.
Van fotó a beszerelt szenzorokról?
A szaki kitörölte a korábbi tpms-ek azonosítóit a rendszerből? Vagy a jómadár simán hozzáadta? Csak mert a mert az l2 meg a m2 még nem tud két külön szettet kezelni, mint a modernebb szerkezetek. Négy gumi plusz a pótkerék, és egy egy pluszba, mert úgy jött ki kerekre.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #85465 üzenetére
A gyári bontottat vedd ha kell cserélni (nekem még sose kellett ), mivel az oldalról mintegy befeszíti a csapágyat a helyére, a támasztó lappal. Ebben pedig ha van pici eltérés ledarálja egy erősebb gyorsításkor a féltengely belső fogakat.
Nem javaslom a cserét!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz roli1979 #85464 üzenetére
Gyári diag kell hozzá.
Ha a szenzorok adnak jelet akkor sima ügy.
Ha a számla megvan róla ahol vetted, akkor jobb helyeken azon rajta van az azonosító száma is amit a diaggal kiolvasva össze lehet egyeztetni. Ha 2 lát a rendszer 2 meg nem akkor ott szenzor hiba van sajnos.
Renault power
-
johnny576
csendes tag
Tegnap olajat cseréltem. Múlt nyáron már megvettem az olajat, furcsálltam is, hogy más a flakon alakja mint eddig volt. Most amikor betöltöttem láttam, hogy mintha a színe is más lenne mint volt. Nem aranybarna, hanem ilyen narancssárgás-szürkés-barnás. Nem volt a kupaknál a szokásos Total-os hologramos matrica sem. Lehet hogy belefutottam egy hamisba? Mintha hangosabb is lenne a motor vele, de ezt még figyelem. Kovácsautónál vettem. Teszek képeket. Szerintetek? [kép] [kép] [kép]
Ja, olajleeresztő csavar alá mit tegyek? Ilyet hoz fel nekem minden oldal, meg van húzva rendesen, de mégis szivárog [kép]
(Megane 1 FL, 1,6 16V)
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85469 üzenetére
Ilyenkor azért gondolj arra, ha neked lejár a személyid, akkor új kártyát kapsz, amit felvisznek a rendszerbe és törlik a régit, vagy kapsz egy random kártyát, amire pl a Kovács Béla név van írva, ráírják a régi kártyaszámodat kézzel, majd onnantól a személyid alapján Kovács Béla vagy?
Ezért nem veszünk aliról tpms szenzort, max akkor ha tudjuk mi kell nekünk és ezért nem visszük olyan helyre a kocsit elektromos dologgal, ahol nem gyári, vagy ekvivalens diaggal csinálják amit gyártói előírás szerint azzal kell, mert a végén dupla költség lesz.
Amúgy, azt a gumist sem értem, aki beszerelés előtt, nem próbálja ki a szenzort. Gondolom, azért a gumi felszerelés díját azért elkérte és majd az újra le- és felrakás díját is el fogja. (Mindenféle rosszindulat nélküli megjegyzés)
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85467 üzenetére
‘Csába… köszi
Akkor ezek szerint itt nem áll az F4RT + ND0 mellé is ez van téve, akkor F9Q + ND0 mellé is jó lesz elv.Továbbra sem akarok bontott alkatrészt pakolni a kocsiba. Ez is az volt, egy évig bírta igaz, kellett hozzá, hogy átvágjanak és ne cseréljék ki a csapágyat, csak kiszámlázzák.
De b+ továbbra sem értem, hogyha kiveszik a féltengelyt nettóban elbasznak vele egy órát, lecserélik a tartót, akkor azt a retkes 10 percet miért éri meg nekik megspórolni, hogy rámelegítenek, lehúzzák a csapágyat, ledrótkefézik, végül felhúzzák az újat.
Majd utána amikor egy év eltelte előtt megyek vissza garanciálisan reklamálni, hogy visszajött a hiba, még nekem
kell elmakogni, hogy átbasztak, nem cserélték ki és még röhögnek is rajta, hogy dadogok. Pénzt visszakaptam, vásárlók könyvébe beleírtam, bár valsz a kutya sem fogja nézni. Így, hogy beismerték már leírom.
Amúgy, esélyesen, ha nem röhögnek pofán én nem úgy kezelnek ahogy, elengedtem volna, megvonom a vállam, kicserélik, másodjára megcsinálják rendesen, ilyen link országban élünk, nem kell meglepődni, de amikor röhögnek meg fogyatékosként kezelnek, azért kicsit el tud borulni az agyam. Ez kurvára nem arról szól, hogy próbál az ember valahogy talpon maradni és azért link.Amúgy még élesen megvan, hogy meg is kérdezted, hogy biztos kicserélték-e a csapágyat. Én meg naívan bíztam benne, hogy igen, ha már ki lett számlázva és hülye voltam, mert nem néztem akkor alá, mert lusta is voltam aknára állni, és a burkolatokat lekapni.
Jobban bosszant, hogy csinálhatom meg ezt is magamnak és nekem fog elmenni vele a szabadidőmből, és az új tulaj ezekből semmi törődést nem fog értékelni.
Pedig az utóbbi időben kipróbáltam pár CC-t, hogy belőjem az értékét a sajátomnak, és atyaég… most érzem igazán hogy miért szídod az m2-ket. Kóválygó futómű, félrehúzó kormán, féloldalas kasztni dőlés, zörgő tető, kirohadt ablak alatti műszerfal szivacs, lötyögő pedálok, nem működő klíma, ventilátor, olajban úszó motortér, búgó váltó stb stb."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
harry
veterán
Koszi
Kicsit olyan urhajos az egesz, mint egy bunker a sokkal jobb hangszigeteles + kisebb ablakok / nagyobb holtterek miatt (cserebe van mindenfele radar / kamera, az eleg kenyelmes) + infotainment / digitalis muszerfal, kicsit olyan mint egy telefon amit vezetni is lehet. Mondjuk ez nekem bejon.
A villanymod tetszik, mondjuk 30km/h alatt rakapcsol egy ilyen bugo hanggenerator gyalogosoknak, azt tudnam nelkulozni, de nem idegesito.
Csomagterbol sajna kiharap az aksi pakk, de a mindennapokra igy is eleg es jol pakolhato, nagyobb utakra meg ott az extra tetobox.Ha valakinek van kerdese szoljon nyugodtan Mar olyasmit amit egyszeru felhasznaloi szempontbol meg tudok valaszolni
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz Somatom #85475 üzenetére
PHEV: plug-in hybrid electric vehicle. Vagyis konnektorrol is toltheto hibrid. Van benne mar akkora akku pakk, amivel lehet tisztan villannyal is kozlekedni (9.3kWh talan, es kb 50km tav, ezt meg nem tudtam letesztelni), es lehet tetszoleges konnektorrol tolteni (gyari tolto 10A-al tolti, szoval 4-5 ora mig tele lesz).
Van persze mindenfele vegyes uzem is, ahol mindket motor hajt vagy a benzin hajt + tolti az aksit.
Mi jellemzoen napi 2* 5-8km szakaszokra hasznaljuk villany modban, es par naponta toltjuk.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
harry
veterán
válasz Somatom #85477 üzenetére
A PHEV az mindenkepp konnektorost jelentene, itt a galaxynal azt latom hogy FHEV, ami igy a sima es a konnektoros kozott van: link 'full hibrid': link
"A full hybrid refers to hybrid electric vehicles that have larger batteries and more powerful electric motors. This means they can work solely with the electric motor for short distances and low speeds."
Tudsz vele tisztan elektromosan menni, de csak rovid tavon / kis sebesseggel. Pl. varosban boltba elugrani, hogy ne kelljen rainditani a belsoegesut, arra eleg lehet, aztan ha hosszabban mesz majd feltolt. De ja ez igy eleg limitalt.
Mig a megannal tisztan villannyal tudok menni elvileg max 130-cal is, nyilvan ott azert erosebben csokken az a hatotav
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
roli1979
csendes tag
válasz Xantomas #85472 üzenetére
Értem mit mondasz. Én csak elvittem az autót a gumishoz, hogy van 4 csupasz felnim, kéne rá nyári gumi, plusz 4 új szenzor bele. Úgy gondoltam, h ami működni is fog.. Azt hogy ő honnan vette, nem tudom. Nem is izgat. De elvàrtam, hogy jó legyen...Persze felszámolt mindent. Már csak az a kérdés, hogy a 2 szenzort amit nem làt az autó, újra lehet-e programozni..
-
gixxergabi
senior tag
válasz Xantomas #85473 üzenetére
"vásárlók könyvébe beleírtam, bár valsz a kutya sem fogja nézni"
Panaszkönyv? Elvileg az egyik példánnyal (indigós) kell neked elbattyogni vhova (fogyasztóvédelem?) és bejelenteni is, hogy legyen vmi, különben tényleg csak beleírtál...
Áhh... itt is van[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz gixxergabi #85480 üzenetére
Felesleges bárhova battyognom. Benne van, hogy kimaradt egy munkafázis a károm megtérítették. Csak ‘urva szar szájízzel jöttem el. Kb ennyi értelme van.
A vásárlók könyvébe nem csak rosszat lehet írni. Egy ellenőrzéskor hivatalból meg kell nézniük, és ha épp elég szabálytalanság van / hiányoznak lapok, ezek függvényében is bírságolnak / kérik a nagyobb bekészített borítékot."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz roli1979 #85479 üzenetére
Ha nem szar maga a szenzor, akkor igen. Lehet attól is szar, hogy lemerült az elem, eleve hibás benne az RF frontend, kínai fos a PCB, vagy eleve gyártási hibás chip került bele. Ezt távgyógyítással senki nem mondja meg neked.
Igazad van, ne izgasson honnan szerzi be, végülis csak az aktív menetbiztonság része Gondolom szívesen veszel Adibas cipőt is, meg Puna pólót is eredeti áron
Azt viszont, neked kell érezned, hogy mit csinálsz. A legtisztább, ha szépen megkéred, hogy írja beléjük vissza az amúgy rájuk írt ID-t. Majd keresel valakit diaggal, aki feltanítja rendesen.
Az a helyzet, hogy neki kell bizonyítani, hogy nem ő adott el neked szart, annak ellenére, hogy ott is kint volt, hogy a pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs.Amit én tennék, és a leggyorsabb módja a tesztelésnek, amihez van neki is eszköze: jól működő kerekeket messzire elvinni a kocsitól, a rosszakba meg beírni azok ID-it. Ha úgy nem látja a kocsi (nem a műszer, kocsi) akkor a szenzorral van a baj, szart kaptál, gumi le, rakjon bele másikat. Nem a műszernek kell látnia pár centiről, hanem a kocsinak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
roli1979
csendes tag
válasz Xantomas #85482 üzenetére
Értem, köszi. De szerintem az a gubanc, hogy a 2 hátsó szenzorra olyan kódot írt, amiről a kocsinak fogalma sincs... ezért nem látja. A régi szenzorok kódja rajta van a régi szenzorokon? Úgy értem, hogy ha a müszere nem olvassa azt a kettőt, akkor a szenzoron fel van tüntetve? Illetve, amikre rossz kódot írt, azokra lehet újra írni kódot?
-
roli1979
csendes tag
válasz gixxergabi #85484 üzenetére
k Sajnos ezekre nincs...De mindegy. Elviszem valami normális szakemberhez, aki kiolvassa az autóból a kódokat, és ráíratom azt...
[ Szerkesztve ]
-
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #85488 üzenetére
Elméletben rákészültem. A gyakorlat meg majd hozza, hogy elméletben minden könnyebb.
42x2-es szénacél cső + 35.5mm-re kifúrt anya, ami felfekszik a csapágy állórészére. Azzal megy a helyére satupadban.Lejönni meg kerékpár kormánycsapágy villanyak csésze lehúzóval, b opcióként, menetes szárakkal meghosszabbított csapágylehúzóval. Vagy flex-szel több darabban.
Bevallom, jobban félek attól, hogy nehogy az legyen, hogy a féltengely is sérült már. Ettől függetlenül telenyomom Xado zsírral a csuklókat, a cseréig kibírja azzal."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Steve.bp
újonc
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem, persze nem is biztos, hogy kicsire. 2008-as Twingo RS-en hol találom a felső holtponti jeladót? Előzmény: nem akart indulni a vas, kód kiolvasásnál hol volt hol nem holtponti jel. Nem én voltam ott a kiolvasásnál, na mindegy is a szaki dolga végeztével elment, hogy a holtponti jeladó lesz ludas. Gondoltam ok, majd megoldom a tisztítást, aha hát most benéztem a motortérbe és csak vakartam a fejem, merre keressem. Ez megoldható házilag egy laikusnak vagy ne is próbálkozzak vele vigyem szakihoz, akkor kérlek ajánljatok pesten akihez elvihetném, persze ha elindul egyáltalán.
-
Steve.bp
újonc
igen
-
forceberg
veterán
válasz Gali199qd #85496 üzenetére
Most még jó a szint! Mielőbb nézd meg a leeresztő és az olajszűrő tömítettségét.
A szűrő tömítése is lehet hibás. Én jártam úgy egy olajszűrővel, hogy hiába volt meghúzva eléggé, a gumi felülete szerintem hullámos volt, ahol szép lassan, de elengedte az olajat. Mondjuk a szűrő az nem álltában engedte el az olajat a kocsi alá.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Ingatlanos topic!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs