Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz PHenis #35158 üzenetére
FHP-t kitakarítottam
teljesen laikus vagyok, de mi az az FHP?
mod: ja, értem!
nekem sem ártana az alapjárati motort megtakarítani, de a múltkor mikor kivettem egy tömör cuccnak tűnt, a beléhez mivel lehet hozzáférni?
mi okozhat még olyat, hogy sokszor annyira leesik az alapjárat, hogy lefullad? most a kormánymozgásra nem emelkedik a fordulat, ha azt elfelejtjük, akkor mi okozhat még ilyet? haladás közben közelítek egy kereszteződéshez, felengedem a gázt és néha annyira leesik a fordulat, hogy leáll a motor.....
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz PHenis #35158 üzenetére
Szerezz egy másik szondát, amit bele tettél, utángyártott, ezáltal hibás lehet, mint ahogy írod is a hullámzó jelet. A kocsi követi a lambdaszonda által küldött értékeket, emiatt jár össze vissza szerencsétlen. Nincs olyan üzemi állapota a motornak, ami nagy mértékű, ciklikus CO ingadozást tenne lehetővé, ez egyértelműen a szonda hibája. De biztonság kedvéért próbálj csere darabot szerezni.
(#35172) Amarth: Rakd bele, ha van, ha nem jó akkor nem fog változni a motor viselkedése, de tönkre nem tesz semmit. De műszerrel egy szaki ezt is megnézi.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz PHenis #35184 üzenetére
Maradjunk ennél a két műszernél. Lehet ezek közül mindkettő, a szonda a jelingadozás miatt. Mivel takarítottad az FHP-t és jobb lett, így az is lehet hibás...bár kérdés, hogy évekig működik, s egyszer csak a kosz miatt pár hónap alatt szinte megszűnik létezni....de majd kiderül. Elvileg azt is lehet műszeresen ellenőrizni.
-
diablo1984
veterán
válasz PHenis #37485 üzenetére
persze, ha mással lenne gond, akkor nem változna a fordulat, mikor ezt csesztetem, illetve egy pici gázra nem állna be! néztem a gázbowden tárcsáját is, az sem akad, nem lóg, így az sem lehet a ludas, egyszerűen ez az üresjárati léptetőmotor+szelep kombó a hibás nem más!
üzemanyag szivattyú nincs még másfél éves sem az autóban.....
rob210: köszi, olcsó helynek tűnik!
[ Szerkesztve ]
-
tigerscorpio
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz PHenis #39292 üzenetére
A csappantyú szélét és a házat kell megtisztítani.
Ha ez a probléma látni fogod a kormos olajos trutyit amit le kell szedni.
Én féktisztító pamutrongy kombóval szoktam.De ha ezt megcsinálod utána gépre kell tenni alapra kell állítani a fordulatszám értékeket.
Szóval csak akkor állj neki ha már van időpontod diagoshoz.A tömítés helyettesíthető hőálló szigeteléssel, illtve szabvány gyűrűvel, csak hőálló legyen.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz PHenis #39936 üzenetére
És gondolom a hibakódja ott viritott az ecu-ban.
Csináltam most egy kis tesztet.
Autó beindít, teljes hidegindítás, alapjárat 1100. Ahogy melegszik a motor szépen megy lefelé az alapjárat, de nincs dinamikus szabályzás!! Tehát bekapcsolom a reflektort/fűtőszálat az lejjebb veszi az alapjáratot és a rendszer nem szabályoz vissza.
Majd eléri a motor a 65 fokot, akkor 850 fordulatról lerántja 750-re és innentől müxik a dinamikus szabályzás.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
kirjak
aktív tag
válasz PHenis #49108 üzenetére
Megane 4. Köszi mindenkinek a jó kívánságokat !
Eddig nagyon élvezem!
Egyébként itt sokan vesznek fiatalok ilyet is, sokszor gondolkodtam hogy ilyet veszek majd második autónak de addigra kiadnak majd egy még jobbat. 273 ló !
[ Szerkesztve ]
A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
meroly
veterán
válasz PHenis #49863 üzenetére
Szerintem nem egyenletes, ütemes ugyan, de nem egyenletes.
Nem hallani, inkább érezni lehet, egyet rezzen a kocsi (de csak kicsi rezzenés), vele a váltó és az ülésben is érezni a rezzenést. Minimális csak, de fura.
Hidegen és üzemmelegen is ilyen, nincs különbség a két állapot közt. És főként álló helyzetben, üresben. Menet közben nem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz PHenis #51746 üzenetére
Igen, a generátor az az, aminél egy ici pici halk nyöszörgést hallani a fogaskerekeknél gondolom ami tölti. Elenyésző, de erre mondták már hogy valószínű csapágyas lesz majd jó sokára.
Ja rob210 kollega mondta pont eztSzóval lehet az, nem találgatok, egyszeri eset volt, elkormolódás nem hiszem, elég sokat pályázok mostanában és kb 3 hónapja volt a fojtószelep tisztítva. Egr tudtommal nincs benne.
diablo1984: a klíma nem ment, azzal csak utána akartam produkálni a hibát, de nem sikerült. Amúgy bekapcsolásnál kattanás hallatszik, az gondolom normális, úgy rémlik az 1.5dci-ben is kattant.
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs