- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Számhordozással áthoznám 70-es számom a vodától, december 31-óta kiszállítás alatt a státusza a megrendelt simnek.
3 alkalommal jeleztem, hogy valami hiba akadt a rendszerben nem indult el a folyamat, mindhárom alkalommal rögzítették a hibát és ígérték, hogy az illetékes kolléga intézkedni fog az ügyben.
Persze semmi nem történt ezzel kapcsolatban, a Vodafone viszont pénteken elengedi a számot csak ugye nincs telekomos SIM amit majd tudnék használni.
Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy a 1414 felhívása helyett hogyan lehetne ezt a folyamatot elindítani?
Még van 3 ☀️ -
kali
legenda
válasz Aventador91 #104351 üzenetére
Korlátozás csak a P2P (2/0.2 Mbps) és a VPN (10/5 Mbps) esetén van írva az ászf-ben, egyéb letöltés/forgalom esetén nincs.
Töltögettem le és fel sokat (felhő és hasonlók) mindig ment maximummal.
A P2P passz, mert sosem használtam, de VPN-t igen és a kiírás ellenére sem volt soha korlátozva, az is mindig maximummal hasított. -
válasz gabor9991 #104352 üzenetére
Én is dettó itt tartok, én Dec.29.-i rendeléssel / számhordozással.... ma beszéltek 5x.-re a T-vel és azt mondták, hogy vissza hívnak este 6-ig. Nekem 17.-vel lesz a 70-es számom hordozva T-hez (akkor kezdődik) és nagyon morci leszek, ha addig nem lesz ez megoldva...) most így is elégé le vagyok korlátozva, mert a Voda (amit viszek át) számom az elsődleges és se nem tudok tölteni, se nem használni majd 17.-től, mert nem is lesz kártyám a T-től amivel használjam a számot? Na ne már! (fogyasztóvédelem a minimum ilyen esetben)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Nikaré
őstag
Nem tudom mitől függ az, hogy van akinek egy-két hét alatt megvan az új kártya vagy a számhordozás és van akinél egy-két hónap is lehet!?
Azért csak kíváncsiságból megkérdezném mi az oka a Vodától eljönni T -hez?
-
válasz Nikaré #104356 üzenetére
Igen, erre én is rákérdeztem (T-nél) és nem tudtak rá válaszolni. (amúgy "hivatalosan" pár munkanap(nak) kellene lenni e folyamatnak.) Rendszerbe valami "hibák" vannak...
Niért éri meg eljönni a Vodától és átvinni T-hez a számot?
Egyszerű: Vodánál havi 1.2k -ért kapok 1GB netet (és ez csak 1 hónapig használható fel), T-nél 3.5k -ért 4GB -ot és azt 1 évig fel tudom használni. Percben (beszélgetés) jobb a Voda, de nem nagy különbséggel, ha meg a "Most" -ot nézzük T-nél, akkor abban is jobb (beszélgetés/perc)... másik dolog a részemről, hogy van sok előfizetésem/szolgáltatásom a T-nél (+ Platina kártya, ami igaz sz*rt sem ér) na röviden a lényeg...[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
IT hiba miatt nem lehetséges az online felületen kezdeményezett szamhordozas / sikeresség(e) és szerintem más is fog majd kapni sms-t a felfüggesztésről. Most hívtak a T-től és mondták el a sikertelenség okát. Személyesen lehet csak most ezt kezdeményezni. (T-Pont)
Elmondása szerint dolgoznak rajta és több munkanapot is igénybe vehet (még)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #104361 üzenetére
Közben most beszéltem a telekommal, akkora a káosz a rendszerben, hogy megpróbálják visszacsinálni a számhordozást, mert egyszerűen online nem tudják megoldani.Senkinek Ballaghatok be személyesen egy telekom üzletbe...(csak dominóra nem megy a hordozás, előfizetésre egyből menne )
-
Aventador91
őstag
Én kötöttem egy korlátlan netes előfizetést egy metezős laptoppal+stick. Azt mondták kedden kihozzák, a rendeléseknél is azt írja hogy kiszállítás ma 9-17 között. Persze nem jött, gls csomagkövetésnél azt írja még meg se kapták a csomagot, telekom már azt írja kiszállítás alatt
-
válasz apaszka #104366 üzenetére
Elvileg bemegyek egy városi T-Pontba és el tudom intézni?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
apaszka
veterán
válasz MaxxDamage #104370 üzenetére
Én így csináltam. UPC től mindent áthoztam. Muszáj volt mert bezárt a gyárunk és az új munkahelyen voda/upc elérhetetlen.
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
gabor9991
őstag
válasz MaxxDamage #104370 üzenetére
Nekem most szó szerint ezt tanácsolta az ügyintéző, miután törölte a webes számhordozási kérelmem.
Meg még azt is mondta, hogy hívjam fel a Vodafone-t is, hogy ez a helyzet és beszéljek velük, hogy egyelőre maradok ne legyen probléma. -
zsoltzsolt
addikt
Valaki tudna segíteni?
Néztem egy Sony bt fülhallgatót a Telekom oldalán.
DE-- a fotón egy Sony MDR-AS600BT van, a leírás szerint pedig - szerintük- az egy Sony XB50 .
No, akkor a kép vagy a név az igazi? Ha rendelek melyiket hozzák?A fotón ez a fülhallgató van:, ami ugyebár egy Sony MDR-AS600BT
[ Szerkesztve ]
-
btudos
veterán
válasz zsoltzsolt #104373 üzenetére
Az árából kiindulva XB50 lesz az, csak nem sikerült megfelelő képet társítani hozzá.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
alba-regia
aktív tag
Azt nem értem, hogy a kötbér igényeteket miért nem jelzitek a szolgáltatóknak!? Tudomásom szerint - amennyiben az ő hibájukból nem megy végbe a számhordozás, jogtalanul elutasított hordozási kérelmenként kötbérre vagytok jogosultak. Legalábbis jópár éve így volt, nekem fizettek, nem is kevest, mert nem hagytam magam. Emlékeim szerint valamelyik NMHH-s rendeletben van (volt).
-
válasz apaszka #104371 üzenetére
Értem, köszi!
(#104372) gabor9991: Nekem még nincs törölve a rendszerből. Így is be mehetek személyesen intézni, vagy potya kör lenne a részemről?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
gabor9991
őstag
válasz MaxxDamage #104379 üzenetére
Telekom fiókban én is ugyanezt látom, hogy kiszállításra vár, pedig ugye egy ügyintézővel beszéltem aki elmondta, hogy törli az egész folyamatot mert nem fog átmenni a rendszeren valamilyen hiba miatt.
Új számot kérhetek vagy előfizetéses tarifára is át tudják tenni de dominó simre nem.
Személyes ügyintézést javasolt, elvileg úgy megoldható a számhordozás azonnal.
Ezzel csak az a baj, hogy a szomszéd városban csak egy partner Telekom üzlet van, ahol nem árulnak dominó simet, elküldtek a Tescoba, hogy vegyek ott, normális Telekom üzlet meg kb 40km.Annyit meg nem biztos, hogy kocsikáznék most csak emiatt.(#104377) alba-regia:
Kötbér igényt jeleztem természetesen, telefonon nem tudta rögzíteni az ügyintéző, megkért, hogy írásban küldjem el.Szerinte ez alap, hogy jár hiszen a Telekom hibájából meghiúsult a számhordozás.
Nem tudom a "nem is keveset" mennyi lehetett, ez most konkrétan meg van 5000 forintban határozva.[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #104380 üzenetére
Lehet teszek egy próbát a 8km-re lévő T-Pontnál (holnap)
Nekem is mondta Du.-n a Telekomos, hogy előfizetésesre azonnal megoldható, de Dominósra így (Online) nem. Eleve Dominós akarok lenni, fenének kell 2 évi kötelezettség, meg fix. havidíj...[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Balazska15
senior tag
Sziasztok!
Az sem biztos, hogy jó helyre írok, de nem volt más ötletem.
Adott egy iPhone 7 típusú készülék, "függetlenként" vettem használtan, telekom kártyával használtam, viszont vodafone-val nem működött, telenorral igen. Mi lehet a probléma? Létezhet megoldás?
Előre is nagyon köszönöm!Szerk.: Mielőtt további eladásra kínáltam, bementem a telekomhoz, hogy kiderüljön biztos nem telekom függő a telefon, vagy ha az akkor függetlenítsék. Ott azt mondták az Imei nem szerepel az ő rendszerükben.
[ Szerkesztve ]
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
kali
legenda
válasz Balazska15 #104382 üzenetére
Szia,
Lehet, hogy csak a Vodafone hálózatáról van kitiltva valamiért.
Több ok és magyarázat is lehetséges, nem részletezem inkább, de nem lenne óriási meglepetés, ha a készülék eredetileg Vodafone-os volt... -
-
kali
legenda
válasz Balazska15 #104384 üzenetére
Privátban válaszolok inkább.
-
enginev3.0
félisten
Valahogy meg lehet nézni visszamenőleg hogy melyik hónapban mennyi mobilnetet használtam el?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
dptrsk
Topikgazda
válasz enginev3.0 #104387 üzenetére
telefon menüjében, esetleg
-
válasz MaxxDamage #104381 üzenetére
Volt egy potya utam a T-Pontba.
Azt mondták újra van indítva a rendszerben az igénylésem és a héten biztos ki viszi a futár a SIM-et. Amennyiben mégsem, akkor csak 18.-n tudnak adni SIM-et, addig nem (számhordozás 17.-n 20-24hr között kezdődik)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
4Grider
nagyúr
válasz MaxxDamage #104390 üzenetére
A sikertelen számhordozásért 5000 Ft kötbér jár, csak kérni kell...
-
válasz 4Grider #104391 üzenetére
Azt meg hogy? Én kapok annyit, vagy nekik kell fizetnem?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
#77646080
törölt tag
válasz MaxxDamage #104392 üzenetére
A kötbért a károsult kapja, akinek nem teljesült a számhordozás (ez esetben), ez pedig pl. te vagy. Kéred. kapod.
-
válasz MaxxDamage #104392 üzenetére
Most meg kaptam e-mailt, hogy "érvénytelenítve"
Akkor most ki a h*lye? Mit tehetek? (most voltam a T-Pontba és itthon vagyok...)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
4Grider
nagyúr
válasz MaxxDamage #104394 üzenetére
Első körben te, mert nem tudsz arról, hogy a szolgáltató hibájából meghiúsult számhordozási folyamat után kötbér jár neked. Másodsorban is, mert bent voltál és nem kérted a kötbért...
-
csacsi67
addikt
válasz MaxxDamage #104394 üzenetére
Szia én 2018.12.02. óta harcolok ugyan ilyen problémával most kaptam egy ugyan ilyen email mint te felhivtam az ügyfélszolgálatot azt mondták nem kell figyelembe venni 25 ig el lesz intézve a számhordozás. Én mindet le dokumentáltam igérték jan 3 ra jan 9-re .Most megvárom a 25-ét. Utánna pedig megteszem a jogi lépéseket.
-
válasz 4Grider #104395 üzenetére
Ezt látod nem tudtam... és amikor a T-Pontban voltam, akkor még nem járt le az idő és nem hiúsult meg (érvénytelenítve) a megrendelésem. Mire haza értem, akkor jött e-mail és látom mi van. Most a T-s (Online Chat) ügyintézőnek / panasz kezelőnek verem a tamtamot... aztán csak lesz valami, meg múlt héten panasz levelet is írtam (30 nap a kivizsgálási ideje) most említettem neki az 5.000 Ft kötbért is. "a szolgáltató hibájából meghiúsult számhordozási folyamat után kötbér jár"
Ezt írta rá:
Amennyiben a számhordozás nem történik meg a Szolgáltató hibájából és van Telekom előfizetés(otthoni )akkor azon lévő számlára kerül jóváírásra melyről kollégák tájékoztató levelet fognak küldeni.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Soulfly842
addikt
válasz MaxxDamage #104398 üzenetére
Ha van otthoni szolgáltatásod, akkor valóban ez a gyorsabb folyamat. Mivel élő szolgáltatásra gyors döntésben tudják iktatni a jóváírást (és nem kell újabb 30 napot várni), ha nincs, akkor javaslom, hogy a számhordozást követően az aktív hívószámra kérd a jóváírást. Ez a leggyorsabb megoldás erre.
-
válasz Soulfly842 #104399 üzenetére
Van sok előfizetés/szolgáltatás a T-nél, ez nem probléma... csak ez a lassúság és hozzáállás a részükről a felháborító. Korábbi panasz bejelentésembe kértem felvetetni a mostani beszélgetést.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- GoPro Topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Chrome
- Robogó, kismotor
- Hobby elektronika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Futás, futópályák
- iPad topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest