- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
Hirdetés
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
gp Jövőre érkezik PC-re az anime stílusú gazdálkodós videojáték, amelyhez befutott az első előzetes.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
atenza
senior tag
Sziasztok,
apám tegnap kötött új előfizetést, mert már jó ideje egy régiben volt, és vannak már sokkal kedvezőbbek. Az előfizetés mellé még rábeszélték ott a t pontban egy huawei p30 lite-ra, mert a jelenlegi LG G4-e haldoklik.
Nincs is semmi gond a p30 lite-al, csak egy probléma, nem tud vezeték nélküli töltést, pedig ott direkt rákérdezett és azt mondta neki a kiszolgáló srác hogy tudja. Otthon döbbent rá hogy nem megy. Ráadásul új sim kártyát sem adtak neki, ami kompatibils az új telóval, pedig az eladó tudta hogy jelenleg LG g4-e van, ráadásul az eladó még mondta is hogy neki is volt ilyen LG-je.
Nekem ezt utólag mesélte el így sajnos én sem tudtam időben szólni hogy ne vegye meg.
Kérdésem hogy van ilyenkor lehetőség még elállni a telefontól, vagy az előfizetéstől egy az egyben? Tegnap kötötte meg ott helyben. Hajlandó lenne akár egy drágább készülékre becserélni ami tudja a wireless chargingot.
Ha online tette volna gondolom van 14 nap elállás, de ilyen esetben lehet valamit tenni?
-
atenza
senior tag
Értem, habár gyakorlatilag ugyanolyan állapotban van mint amikor odaadták, mivel minden fólia rajta van, a doboza pedig eleve nyitva volt, úgy hozták ki a raktárból... A megfelelő nanosim hiánya miatt meg használva se volt.
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Meglátjuk mi lesz.
-
atenza
senior tag
Rendben, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
-
m1lan
őstag
válasz atenza #110906 üzenetére
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Üzletben dolgozó kollégaként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elsősorban a szolgáltatást értékesítjük, a készülékek specifikációival kapcsolatban csak azok a kollégák tudnak érdemben választ adni, akiket érdekel a téma és utánajárnak önszorgalomból. Én például ilyen vagyok, de van olyan kollégám, aki csak elolvassa, hogy mi van a dobozra írva, esetleg felnéz a weboldalra. Mivel üzletben vette, így elállásra hivatalosan nincsen mód. 72 órán belül tudná típusazonosra cseréltetni, ha használatot befolyásoló hibája lenne. Ebben az esetben az adott kolléga/üzletvezető hozzáállása lesz a döntő. Én személy szerint a félretájékoztatásért jóváírást ajánlanék fel (a panaszkönybe írásnak is valószínűleg ez lenne az eredménye), a készülékcserét azért is hanyagolnám, mert nem egyszerű procedúra, másrészt a P30 Lite ársávjában nincs is vezeték nélküli töltésre képes készülék a kínálatunkban, de még dupla annyiért sem igazán. A legolcsóbb talán a Samsung Galaxy S10e, az kb. 200.000 forint jelenleg.Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
4Grider
nagyúr
válasz n@p@lm #110915 üzenetére
Ilyen részletekkel nem kell tisztában lennie egy ügyfélszolgálaton dolgozónak. Épp elég, ha az ügyviteli rendszert tudja kezelni, az értékesített telefonok technikai részletei már bőven nem férnek bele a személyes ügyfélszolgálat kompetenciájába.
A más kérdés, hogy egy értékesítő tudja már azt mondani, hogy nem tudom, azért a kis jutalékért nem kellene a csillagos eget is bevállalni... -
mjani1172
addikt
válasz 4Grider #110918 üzenetére
Szerintem szégyen, hogy nem ért hozzá.
Azt hogy fogalmatlanok, tudtam, de hogy ez nem is gond, azon azért meglepődök.
A weboldaluk évek óta 0, a szolgáltatás sem hibátlan, az ügyfélszolgálat tudatlan.
Egy ekkora cégnél nem tudják megoldani, hogy a weboldal működjön és informatív legyen az nem kis dolog.
~[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz mjani1172 #110919 üzenetére
Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...
-
nagyúr
válasz 4Grider #110921 üzenetére
+1
Nehogy már az összes Telekom által forgalmazott telefont bemagolják,hogy mit tudnak,mik a jellemzőik.Viszont ha valaki konkrétat kérdez,nézze már meg rendesen valahol,ha nincs infó róla,akkor kérjen segítséget vagy mondja azt,nem tudja megmondani.Ha a jutalékért"tévedett",az viszont aljas dolog-de sajna ez van,már több ilyesmi esetről hallottam és írtak is a neten.
-
m1lan
őstag
válasz n@p@lm #110915 üzenetére
Vezeték nélküli töltésről van szó. Ez annyira rétegigény és annyira kevés telefon képes rá, hogy a legtöbb specifikációs oldalon nincs is feltüntetve külön tulajdonságként. Az ügyfelek legtöbbször a belső tárhely méretéről érdeklődnek, esetleg az akksi kapacitásáról, meg hogy hány megapixeles a kamerája, ezekre pár kattintás után bármelyik weboldalról választ tud adni az is, akinek fogalma sincs a dolgokról. A vezeték nélküli töltés nem ilyen...
@kory24 és @csako: Valóban azt kellett volna mondania, hogy nem tudja, ha nem akart utánajárni. Ezzel egyet is értek. Előfordulhat, hogy a kolléga valóban úgy tudta, hogy képes rá a telefon, vagy csak szimplán elbeszéltek egymás mellett az ügyféllel. Tőlem kértek már vezeték nélküli töltőt úgy, hogy a végén kiderült, hogy powerbankot szeretnének. MicroSIM helyett is kértek már konkrétan MicroSD kártyát. Ahogy én sem, úgy te sem voltál jelen, hangfelvétel nem készült, így felesleges bárkit is elítélni.
@4Grider: Még ha kapott is volna érte bármilyen jutalékot...
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
mjani1172
addikt
válasz Mikulásbá #110922 üzenetére
Nehogy már
Ez a minimum lenne.Emberileg is.Pofámról leégne a bőr, ha nem tudok semmit a termékről amit árulok. De tényleg ez jellemzi a T-.t, nagyképűség, tudatlanság.
Ha nem akarnak telefont árulni akkor ne tegyék.Ha viszont árulnak akkor készítsék fel a dolgozókat.[ Szerkesztve ]
-
jansky1
senior tag
Tárgytalan. Megtaláltam a honlapon a választ..
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
Letiltott simet fel lehet-e oldani? Nem másik kell. Az ami az elveszett és megtalált telefonban van.
-
kicsike21
csendes tag
Sziasztok lehet mar volt kérdésben, a telekom app nem.megy ha lefrissitem 15. Valahanyasra csak a 9, valahanyas verzio mukodik probaltam a magikshide-dal de azzal sem megy valami megoldas van ra? Valaszokat előre is köszönöm.
-
stefi68
addikt
válasz kicsike21 #110932 üzenetére
Magisk Hide -> Telekom app nálam sem vezetett eredményre, viszont a "Hide magisk manager" igen.
Itt olvastam én is... Ilyenkor átnevezi a Magisk Managert 'Manager'-re és az apk csomagnevét is megváltoztatja.[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
Zeki
nagyúr
válasz #40993792 #110931 üzenetére
Volt bent a Telekomnál, de azt mondták neki, kap egy új simet és ennyi. Holott meglett az elveszett telefonja. A megtaláló azonban nem kapta meg a feleségtől a címet sms-ben hogy hova vigye a telót, mert közben le lett tiltva a SIM. Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.
-
MrPeekaboo
senior tag
Érdeklődnék, hogy olyan flottás számra, ahol a cég a számlafizető, viszont a telefon saját, lehet-e kérni SIM cserét nano-ról e-sim-re?
-
mjani1172
addikt
Nincs akkor semmi ajánlott céges előfizetés?
-
martonl
senior tag
válasz MrPeekaboo #110937 üzenetére
Az előfizető kérheti a cserét. Ha az előfizető te vagy, akkor tehát intézheted. A számlafizető személye tudtommal mellékes.
[ Szerkesztve ]
-
btudos
veterán
válasz mjani1172 #110939 üzenetére
Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
btudos
veterán
válasz MrPeekaboo #110937 üzenetére
Minimum meghatalmazás kell hozzá, plusz ha egyedi díjcsomag, akkor az is kérdés, hogy egyáltalán lehet-e.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?
Köszi előre. -
mzso
veterán
Helló!
Az mitől van, hogy egy csörgetett t-mobilos szám kb 10-15 másodperc után automatikusan foglaltat jelez? -
addikt
Pár hónapja volt ilyen gond, mikor sok Dominós aktiváltatott magának Volte szolgáltatást és elmászott emiatt valamiért olyan beállítás, aminek nem kellett volna.
Ha a csörgetett mobilos szám nem hónapok óta ilyen, akkor valami más miatt lehet.
De mindenesetre a megoldás az (ha Androidos telefonja van), hogy a Tárcsázó beállításaiban ki kell kapcsolni a "Ha nem válaszol" átirányítást.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Steam topic
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen