Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atomgeszi

    veterán

    válasz 4Grider #135758 üzenetére

    A te verziódban sem terhelik az ügyfélszolgálatot, méghozzá itt a GYIK ide vonatkozó része: [link]
    Annak érdekében, hogy vizsgálatot indíthassunk, az alábbi adatokat ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak:
    feltöltés összege, feltöltés ideje:
    dátum, óra/perc is,
    a fizetésnél felhasznált bankkártya utolsó 4 karaktere,
    6 jegyű authorizációs szám,
    a telefonszám, amelyre a feltöltést indítottad,
    a 8 jegyű Domino azonosító szám. (Megjegyzem, hogy ez nem az MT ügyfélazonosító, amit a felhasználónevem mellé kapok)
    Következő sorban viszont jelzi is:
    "Amennyiben az ellenőrzés során azt állapítottuk meg, hogy egy másik telefonszámra érkezett a feltöltés, akkor sajnos az összeg visszatöltésére, visszautalására nincs lehetőségünk."

    Tehát. Bediktálsz mindent, a számot is, ugyanúgy terheled az ügyfélszolgálatot, mert amúgy sem fogják visszatéríteni az elrontott számra való feltöltést, kivizsgálják, majd ugyanúgy elutasítják.

    Egyébként, ha nem jelentkezem be, 3 indokot sorol fel, hogy jelentkezzek be:
    "Személyre szabott ajánlatok
    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.
    Előfizetéseid módosítása
    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!
    Online számlafizetés
    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!"

    Itt főként martketing/személyre szabott ajánlatok miatt kötelező a fiók, ha már belépsz, hátha megtetszik egy új ajánlat, hátha megtetszik egy készülékajánlat. stb. stb.

    Az meg, hogy feleslegesen zaklatják az ügyfélszolgálatot, sajnos nekem is rengetegszer kellett, mert amikor akartam vásárolni valamit, richtig nem sikerült, mert azt írta, hogy raktáron, közben mégsem, közben az ügyfélszolgálatos is csak hebegett habogott. Aztán mondom a Telekom Optika bekötésnél nem voltak képesek összekapcsolni a regisztrált felhasználónevet az internettel, és eltűnt az éterbe a szerződés, mert 3 hónapig a kutya sem szólt, hogy hahó, kéne fizetni. :U És utána ott is csak az ötödik vagy hatodik ügyfélszolgálatos tudta összekapcsolni a kettőt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák