- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Az tudom hogy előfizetésnél a szolgáltatás szünetetltetési havidijas lesz novembertől az egyszeri dij helyett.
Plusz ami jó dolog 18 éven aluli személy novembertől nem használhat emeltdijas szolgáltatást amin nem neki való tartalom egyebek érhető el, és ha használ is valami ok miatt akkor se követelheti a szolgáltató a szülein vagy törvényes képviselőjén. -
ödönke
aktív tag
Látom nem értitek meg a problémám leáltalánosítottátok cégre meg független vs függő vitára és általánosítjátok a szolgáltatókat egy szintre.
Netes árak Telenor vs. T-Moblie
2 év hűség tarifahűség nélkül:
csak két példa
Samsung Galaxy Y
9404Ft vs 29.394 Ft +319% (jaj)
Sony Xperia Tipo
18.905 Ft vs 33.282 Ft +76%
(persze vannak szorosabb árak is de jellemzők a fenti különbségek)Szerettem a T-t kb karácsonyig (ott szálltak el igazán az árak) én is. Csak amikor esetleg cserélném asszony telefonját okosra, mert ha van előfizetés miért is ne? Akkor pofán csapásként ér a fenti példa. Remélem ezt nem kell külön elmagyarázni, hogy miért is csalódás ez egy ilyen szolgáltatótól.
Persze nem "tart senki a fejemhez pisztolyt", hogy a T-nél vegyek telefont. Megjegyzem nem is veszek.
No problemó marad a kopottas nyomógombos nokija a prolinak.12 éve ügyfelük vagyok. A szolgáltatás minőségével megvagyok elégedve, de amikor átnézek egy másik szolgáltatóhoz és 300%-os különbséget látok akkor igencsak elgondolkodok, hogy én látok rosszul vagy csak engem néznek hülyének? Érdekes másfél két éve ez még ment itt is. (és kérlek ne kezdjetek rá a telefonadó-piaci helyzet-rohadt ügyfelek kifogás nótára)
Meg ne arról beszéljünk már, hogy NEKED éppen miért felel meg a Tmobile, hanem a fentebbi témához szólj hozzá érdemben, vagy ne.
Iphonenal meg XXL csomagos példákkal kíméljetek pls., bár tökmind1 max jókat mosolygok rajta.
Így visszaolvasgatva jó pár ember leírta már ezt a hülyének néznek szindrómát. mind1 megtettem én is.
-
sarkanyolo2
őstag
HAS ARRIVED!!! ZTE GrandX IN megjött a T-hez. Várom a véleményeket!
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6
-
addikt
válasz sarkanyolo2 #21555 üzenetére
Nem tudom milyen lehet, de így látatlanban lefogadom, hogy egy SIII-al jobban jársz...
(Csak egy nagyon-nagyon szubjektív vélemény volt...)
Jó szerencsét!
-
kali
legenda
válasz ödönke #21552 üzenetére
ehhez csak annyit lehet hozzászólni, hogy bizonyos telefonok meg a másik/többi szolgáltatónál drágábbak, de a telenor most kapaszkodik felfelé az emelkedőn - muszáj neki -, így még szép, hogy nem adhatja a készülékeket jelentősen drágábban - de még azonos áron sem igazán -, mint a másik két szolgáltató!
ellenben ha téged az nem érdekel, hogy nekem - vagy másoknak - miért jó a t-mobile, akkor nekem - és másoknak - miért kellene érdemben foglalkozni a te problémáddal, hogy neked miért nem tetszik?
iphone esetében tényleg nincs mit említeni a telenor szempontjából, hiszen nem tudtam volna náluk venni! miért is? ja, tudom! -
ödönke
aktív tag
Próbálod belekeverni a szolgáltatásokat a telefonárakba ami elég rossz irány. Tehát akkor korrekt az, hogy listaáron adják 2 év hűségre a telefonokat?
Próbálod leáltalánosítani az "egyik szolgáltatónál ennyi a másiknál annyi "szöveggel és simán ugrasz olyan tényeken át, hogy van olyan termékük amit írtam is aminek megnövelték az árát 300%-al?
ugyan kérlek...
-
kali
legenda
válasz ödönke #21565 üzenetére
szolgáltatással veszem a szolgáltatós mobiltelefont, a szolgáltatásra írok alá további hűséget, ezért a szolgáltatás is fontos szempont!
hiába olcsóbb egy adott típusú telefon a másik szolgáltatónál, ha annak a szolgáltatási minősége nem megfelelő számomra!
kiragadtál egy szélsőséges példát, erre csak másik szélsőséget írok; amilyen telefon nekem kellett, azt a telenor kínálatában nem találtam meg!
az igaz, hogy adhatnák olcsóbban is a szolgáltatók az előfizetéses mobiltelefonokat, de adott esetben a két rossz közül ott veszem meg, ahol számomra összességében megfelelőbb! -
lugosi
MODERÁTOR
Szerintem hagyjuk rá és ne etessük a trollt, direkt csinálja.
-
ödönke
aktív tag
Igen a szolgáltatás szempont. De abban is biztos vagyok, hogy nem csak a T-mobilnál *van elégedett ügyfél. És *nem sok rossz lenne a többi szolgáltatónál.
Tehát a maradék kérdés az, hogy miért akarnak hülyének nézni magyarul aláíratni 2 év hűséget egy bolttal megegyező árú készülékre?
[ Szerkesztve ]
-
Gery1987
őstag
válasz ödönke #21573 üzenetére
Én elhiszem, hogy háborogsz de! Vannak előnyei egy szolgáltatós készüléknek is! És tök mindegy milyen áron veszem meg, mennyit írok alá. Felsorolnám őket a teljesség igénye nélkül:
- bármikor tudsz róla netezni nem kell plusz pénzt költeni a beállítások lekérésére, illetve tökölni a beállítással,
- ha a szolgáltató is forgalmazza nagyon szar nem lehet, mert neki is érdeke, hogy olyanhoz adja a nevét ami nem pocsék,
- a készülékek ára legtöbbször nagy akciók előtt szépen felkúszik majd leviszik, ez is üzletpolitika (jó ez nem valami pozitív dolog). Karácsonykor majd nézz körbe hány telefont vehetsz meg potom pénzért eredeti áron amit most sokallsz!
- a díjcsomagban amit megveszel általában jár hozzá kedvezmény a készülékhez, vagy hűség programmal lehet olcsóbban kapni,
- mutass nekem egy olyan független boltot (nem Media Markt!), ahol tudsz külön biztosítást kötni a telefonra, amivel nem garanciális javítást potom önerővel (kb 3.000 Ft) megcsinálják (érintős okos telefon kijelzőcsere 20.000 Ft!),A mostani árhelyzetet meg köszönd hőn szeretett narancs vezérünknek! Ha meg rászavaztál akkor itt a következménye.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
szabogabor10
veterán
-
kali
legenda
válasz ödönke #21573 üzenetére
biztos van elégedett ügyfél a többi szolgáltatónál is, de ha én ezzel a szolgáltatóval vagyok elégedett, akkor miért is probálnám ki a másik kettőt?
amúgy van némi tapasztalatom a többi szolgáltatóval is, nem csak a szomszéd által elmondottak, meg a fórumokon olvasottak alapján vélekedem úgy, ahogy!
például lett volna lehetőségem anno voda flottára beugrani a korábbi munkáltatóm által, jóval olcsóbban kijöttem volna a számlák tekintetében, mégsem léptem meg, több okból sem! nekem fontosabb a jobb minőség, mint némi spórolás, de gyengébb szolgáltatások!
neked továbbra sem kell aláírnod 2 év hűséget csak a szolgáltatós mobiltelefon megvásárlása miatt, hűség nélkül is lehet venni előfizetést, és amellé mehet a független mobiltelefon, ami nem a szolgáltatótól kerül megvételre!
én továbbra is a szolgáltatós készülékeket részesítem előnyben mindaddig, amíg 25 - 35 e ft környékén nyerek az ügyleten - a független készülékek árához képest -, hiszen az aranykártyás előfizetéseimet akkor is pont úgy használnám és fizetném tovább, ha a drágább független készüléket venném meg hozzájuk!
csak szösszenet szintjén; 1997. áprilisában vettem meg az első mobiltelefonomat, akkor még westel900 előfizetéssel, és akkoriban még szóba sem jöhetett másik szolgáltató elérhetősége az akkori lakhelyemen, de még utána is sokáig csak ezen szolgáltató hálózata volt ott elérhető, tehát egy ideig eszembe sem jutott másik szolgáltatóhoz átlépni, amikorra pedig más szolgáltatók is kiépítették ott a hálózatukat, addigra már többszörösen meggyőzött a minőségéről az aktuális szolgáltatóm! -
ödönke
aktív tag
válasz Gery1987 #21574 üzenetére
Garancia, beállítások, bizalom ezek mind szép és jó dolgok, de ezek tudottak is, illetve ezek már megvannak régóta, ez nem lehet indok a drasztikus áremelkedéseknek.
Nem tudom jártatok e T-pont környékén, de itt soroksári madarasboltban előző évhez képest amikor húztál számot és 10percet vagy még vártál szinte bármikor, ehhez képest most szó szerint néha pang a bolt, középen ülnek bent értékesítők és tércselnek. Bementem megnézni kirakott telefonokat és máris rámugrott az egyik értékesítő az ajánlataival, hirtelen azt hittem almashopban vagyok. Szóval itt is érezhető, hogy mi az áremelések következménye.
A karácsonyra kíváncsi leszek még.
A narancs meg citrom itt Magyarországon, vagy nem láttad a Tanút?
-
ödönke
aktív tag
Én elfogadom az érveidet, de teljesen más szintet képviselsz amíg Te egy telefonon 25-30-at nyersz addig én max. ennyit szánok egy telefonra. Nyilván nem is akarok ennyit nyerni egy ilyen árkategóriás telefonon, de elvárnám, hogy ha aláírok két évet, az igen is viseljen az valamilyen értéket, akár más szolgáltató, akár külföldi példából, vagy a másfél évvel ezelőtti gyakorlatból kiindulva. És igen emlékszem a 3210-esem még 21-22k környékén volt a westelnél, szóval nem kell bemutatni a céget.
-
djculture
félisten
válasz ödönke #21577 üzenetére
"ehhez képest most szó szerint néha pang a bolt, középen ülnek bent értékesítők és tércselnek"
Ez kb mindegyik szolgáltatónál igy van mert nem a telefon mostanában a fő dolog. Mindenki meg gondolja tízszer, hogy mit vesz mit ír alá mert nem lehet itthon tervezni. Én is gondoltam már jó lenne egy jobb telefon aláirnák érte 2 évet, de minek hogy jöjjön az új telefon adó meg mittomén milyen baromság amit terveznek megint és 2 évre x összegre eltervezett dijcsomag emelkedik 10-20%-al mert megérdemled.
A franc se irna alá ebben a helyzetben ahol egyik napról a másikra megváltoznak a törvények/adók minden.[ Szerkesztve ]
-
Gery1987
őstag
válasz ödönke #21577 üzenetére
Azt a filmet nem láttam még sajnos de pótolni fogom hiányosságom, mert legendás.
De azért remélem érted mire akartam kilyukadni, hogy nem biztos az tehet a magas árakról akit vádolunk. Nem akarok belemenni pénzügyi okfejtésbe, mert annyira nem értek hozzá vannak nálam okosabbak. De szerimtem nézd meg kb. 3-4 évvel ezelőtti deviza árfolyamot, és most. Ha nincs deviza hiteled akkor nem tapasztalod, mondjuk nekünk se, de más árakat mi is megéreztünk, csak anyum zseni. Minden telefon külföldön készül (a Nokia itthon bezárás szélén) és a külföldi valuta elszállt, plusz kormányunk hatásos segítsége. Külföldön is hasonló, de ott a bérek is követik, itthon 2010-es szinten van.
Ezek után remélem megérged, hogy talán nem a T-Mobile a főszemét. Lehet kisebb nem momdom, de nem csak ők a hibásak.
[ Szerkesztve ]
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
ödönke
aktív tag
válasz Gery1987 #21580 üzenetére
Nem a magas árakkal van gondom az mindig olyan amilyen. Van devizahitelem, de a devizának nincs sok köze ahhoz, hogy az ép aktuális bolti listaár=2év aláírás. Ez a probléma nem magas telefonárak (persze a magas árak is, de arról a szolgáltató már tényleg nem tehet).
@djculture
Ezt is megértem mint fent említett hiteles én is ódzkodom a hűségnyilatkozattól mint a tűztől, de tavaly is válság és jobbra balra intézkedés volt, mégsem volt ez, mert akkor még relatív normál árban voltak a telefonok. Egyedül kb. a mobilszolgáltató az ahova hajlandó vagyok hűségnyilatkozatot aláírni (mert a mobil már nélkülözhetetlen a mai világban), természetesen szigorúan csak tarifahűség nélkül.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz ödönke #21581 üzenetére
Azért tavaly óta lett némi szektoriális adó plusz a telefon adó, majd ahogy hallani mindkettőt fogják emelgetni.
Akinek több az ögyfele az többet fizet be
Majd szépen ezt az ügyfelektől beszedi a T.
Nem lehet rajta csodálkozni részvénytársaság, nem a veszteség lenyelése miatt alapitották.
Az állami törvényhozás amúgy arra játszott hogy majd egy állami telefoncéggel szépen kikényszerítik a versenyt de a mostani állapot szerint ez megbukott. Igy maradnak a brutális árak.
Telenor azért kapálózik hogy még ha veszteséggel is de ügyfeleket csábitson át a két konkurenciától, másként szerintem brutálisan fog csökkeni a bevétele.
Elég sokan elhúztak onnan a legutóbbi kapcsolási dijat vezetek be húzáskor.[ Szerkesztve ]
-
Turbomann
tag
válasz csemberlen #21554 üzenetére
Sajnos leírtam, hogy nem jelentettem fel senkit. Régi história egy kettő éves. Párszor shopingoltam plázában és egyszer fül tanúja voltam egy vitának, de nem gondoltam volna hogy ennyire szarnak abba bele, hogy az user jól érezze magát és ez igaz mind 3 szolgáltatóra. Más részt nem szeretek feljelenteni, de az hogy pali madárnak néznek azt még jobban nem szeretem. harmadrészt nem csak a t nem szereti a pontos fizetőket így és meg párosul a drága előfizetéses telefonjaik amik nem vendég marasztalo.;(
-
ödönke
aktív tag
válasz djculture #21583 üzenetére
Köszönöm ez egy korrekt összefoglalás. Közben kutakodás után meglett ez a szalag cím is "Veszteséges volt a Magyar Telekom 2011-ben". És igazából emlékeim szerint 2011 karácsonya után 2012 elején szálltak el az árak.
Érteni már értem. Még-még meg is érteném, de a fentebb említetteket elfogadni egy ilyen méretű cégtől már nem nagyon megy.
-
zoli62
addikt
Sőt még ha meg is tisztel és visszahív, méghozzá a proaktiv hívások információs vonaláról, mert ugye itt ilyen is van, sőt aranykártyásként jóváír pl szüneteltetési díjat, akkor panasz nem lehet. Persze azért lehet kritizálni is, például leginkább a T-Mobile-nál "butítják" le az okostelefonok (kivéve Iphone) szoftvereit a brand telefonokon az eredeti gyáriakhoz képest, legalábbis a Telenorhoz képest.
-
csemberlen
őstag
válasz Turbomann #21584 üzenetére
Én nem jelentettem fel senkit, csak kiálltam az igazamért, kértem változtatást a szerződésben, az ügyintéző javasolta menjek ezért más csomagba. én rákérdeztem, hogy érinti-e a hűségidőt, mondta, hogy nem. Aztán mégis meghosszabbitották onnantól 2 évre a hűséget, reklamáció, sztb, és visszaállitottak mindent. happy. Épp most lépek egy zártkörű T-s flottába.
A szolgáltatók sajnos elmennek a végső határig az árakban, valahol netto 10 -12 Ft körül van a reális percdij, de ezt csak flottában tudod megkapni.
[ Szerkesztve ]
Hja kérem az élet nem egy habostorta
-
kali
legenda
válasz zoli62 #21586 üzenetére
a butítással nem nagyon találkoztam, pedig volt elég sok t-s android és symbian okostelefonom, mondjuk idővel gyári firmware verziót kaptak, ha késett vagy elmaradt a szolgáltatós frissítés!
amit korábban írtál, az független készüléknél is úgy van alapban!
iphone? annak használatával pont telenor sim kártyával van/volt probléma... -
Turbomann
tag
válasz csemberlen #21588 üzenetére
Ó nekem is ez volt. MEghoszabodot a hüség időm. Csak én későn vettem észre. Sebaj, mondtam neki. A károm havi 2000ft, de lejárta után angolos távozás lesz.
-
tajcsi
senior tag
Sziasztok,
kellene nekem egy kis help. ÉnCégem S csomagot használunk, tudomásom szerint ez a legkisebb csomag ebben a tarifacsomagban. Namost a tmobilban agyba főbe dícsérték ezt a tarifacsomagot, de szerintem, ha a következő csomagot vagy esetleg más tarifacsomagot választanánk akkor többet tudnánk spórolni.
Hogy rövidítsem a mesét, abban kellene segítenetek, hogy miképpen tidnám felvázolni a főnöknek, hogy ha nagyobb csomaghra váltunk olcsóbbak lesznek a perces/sms-ek (legalábbis remélem) és ha túllépjük a havi keretet akkor sem fog annyiba kerülni mint igy, mert hát bizony a legkisebb csomagnak nem túl nagy a kerete. Havonta olyan 5-6ezer ft lenne az optimális na most csak azt kéne kisilabizálnom, hogy ez miképpen lenne a legolcsóbb. Ráadásul, ha ezt betudom adni a főnöknek akkor még uj mobilokat is tudunk vásárolni, jóval olcsóbban
MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...
-
tajcsi
senior tag
Bocsánat a duplázásért, közben átnéztem az éncégem s és m csomagok közötti eltéréseket, 6 és 8ft-al is olcsóbbak a percek ami azért nem rossz szerintem.
Ami kérdésem lenne még így utólag, hogy pl bizonyos telefonok vásárlása esetén kell kettő év hűséget aláírni netcsomagra. Ez a csomag csak az adott simkártyára érvényes, vagy az összes többi sim tudja osztani azt az összes simkártyára?
Emígy mennyibe kerül a 3G hálózaton keresztüli netezés, nem találtam sehol infót hány ft/kb az adatforgalom ára...MAXIMUS VI Extreme, Z87-WS, 3970X és sok más fimomság nálam...
-
bopeti98
őstag
Miért ugrál a jelerősség a mobilnetnél? Hol 60 %-kor a jelerősség, hol 97-98 %-kos pedig a laptop egy helybe van.
[ Szerkesztve ]
-
-
rizso
addikt
Sziasztok!
Ha a webshopból rendelek egy telefont, de az bármi okból kifolyólak nem jön be, bármi gondom van vele, vagy egyszerűen nem tetszik, akkor 8 napon belül tényleg gond és indoklás nélkül visszaküldhetem? Ilyenkor a legközelebbi T-ponthoz is vihetem? Illetve: ha visszaviszem, visszakapom a pénzem, törlődik a kötött hűség szerződés, és utána ismét köthetnék egy másikat?
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
rizso
addikt
válasz #40993792 #21597 üzenetére
Tehát akkor a 8 napos elállás él. És a többi, "részletkérdéssel" mi a helyzet?
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
rizso
addikt
válasz #40993792 #21599 üzenetére
És mi a helyzet a visszaküldéssel? A legközelebbi T-pontba is bevihetem személyesen?
Egyébként nem célom 8 naponta telefont cserélni, csak vészmegoldásnak kellene, ha nem lennék elégedett az egyik kiszemeltemmel, és mégis egy másik telefon mellett döntenék
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Dragon Age: Origins
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Milyen légkondit a lakásba?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen