Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • QUEST-ION

    csendes tag

    válasz 1430 #22000 üzenetére

    Én meg mint szintén leírtam , erről nincs semmi a szerződésben, és a szerződésben is az ÁSZF-re vannak hivatkozások végig.

    Kurvára unom a rohadt hazugságaitokat! A fogyasztóvédelemhez is el fogok menni. Remélem jókora bírságot kaptok.

    Ez volt kedves T-Mobile előző hozzászólása alit módosított:
    Igen, kérhetsz részletfizetést (külön díj ellenében...), erről a Behajtási csoport tud tájékoztatni munkanapokon 7-22 óra között.

    St3ven
    Azok a konstrukciók nem tartoznak a klasszikus flotta díjcsomag kategóriába (bár olyan, hogy flotta díjcsomag, hivatalosan nem is létezik a Telekomnál), tehát ha az előfizető a cég, és az alkalmazott már nem alkalmazott, akkor vagy visszaveszik a számot (a számlafizető is a cég lesz esetleg egy másik alkalmazott), vagy az alkalmazott megtartja a számot (ő lesz az előfizető is, és ekkor díjcsomagot is váltanak).

    QUEST-ION
    Tegnap este már leírtam, hogy ezt a flotta díjcsomag igénybevételekor írtad alá...

    aero.
    Ez azért nem így működik, a WebShopnak külön raktárkészlete van. Ugyanakkor a kifutó/kifutott modelleket vissza szokták rendelni az üzletekből, és WebShopba felteszik. Néha pedig a beszerzési nehézségek miatt van hiány egy-egy készülékből (a Sony Xperia Tipo-t is azért vették ki az egy-kettő akcióból nemrég).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák