Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atillaahun

    veterán

    válasz _adaml21_ #31581 üzenetére

    Én eddig 2 webshop-os telót küldtem vissza, mert nem tetszettek, és mindkettőnek visszaadták az árát. Az elsőnek asszem 3 héten belül, a másodiknak meg valahogy 6, tehát ott már jócskán kicsúsztak a 30 napból, de volt benne asszem egy hosszú hétvége, meg akkor még a bankok is sokkal lassabban utaltak, úgyhogy nem pattogtam nagyon, bár valóban kellemetlen volt már.

    Szóbeli érdeklődésnek-panaszkodásnak abszolút nincs értelme sem telefonon sem személyesen, velem mindig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindenhol, csak éppen baromságokat beszéltek.

    Én a helyedben a biztosabb hatás elérése érdekében bemennék egy trépontba és beírnám a vásárlók könyvébe a panaszom. Erre ők természetesen azt mondják majd, hogy nem ők az illetékesek hanem a webshop, ezért nem fogadnak el panaszt. De ahogy ők sem azért tartanak fenn ügyfélszolgálatot hogy érdemi segítséget és hiteles információkat adjanak (hanem mert jogszabály írja elő) - így te sem azért írsz be a vásárlók könyvébe mert ők a felelősek. Hanem azért mert jól mutat majd a felvett jegyzőkönyv scan-elt másolata a 30 napja lejárt átvételi elismervény mellett, amit e-mail-ben a tré központi ÜFSZ-nek címzel, másolatba pedig beteszed az NFH és NMHH címeit.
    Ha ebből nem értenek akkor semmiből.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák