Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz zoli62 #3795 üzenetére

    Tehát hogy jól értem e: Október 31-én volt a beszélgetés, de a novemberben érkező számlában ez nem szerepelt, csak a decemberben érkezőben? Ugyanakkor októberben nem beszélted le a havidíjad? Mert ez a jelenség például a Mobilinternet díjcsomagoknál teljesen általános, de ott vissza is vonják a korábbi hónap keretének terhére. Ilyenkor persze az a kedvencem, mikor az ügyfél túlforgalmaz, kap egy jókora számlát, és mire lenyugodna, kap még egy magas számlát, mert az előző hó utolsó napját utólag számlázta ki a rendszer, de ugyebár nem maradt jóváírható kerete, így megint elpattan a húr. :B

    KBear
    Nem egy speciális díjcsomagban vagy, ami nem szerepel a publikus díjszabásban? Mert akkor felejts el az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot, de telefonon jelszó ellenében lemondhatod a hangpostát. Vagy egyszerűen csak töröld az átirányításaidat a hangposta számára (+36309888333), és ha eddig a hangposta után kaptál hívásértesítő SMS-eket, amire továbbra is igényt tartasz, akkor nem elérhető és foglalt esetekre állítsd be a +36309876543-as számot.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák