- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
it Elon Musk áprilisi látogatásakor ígérte meg, hogy Kínában robottaxikban tesztelik majd a fejlett vezetéstámogató csomagjukat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sand Land teszt
gp Több mint két évtizeddel az eredeti megjelenése után Akira Toriyama egyik kevésbé ismert mangája videojáték-feldolgozást kapott, hogy újra elmesélje a sivatagban lakók démonok és emberek történetét.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz polonic #66200 üzenetére
IPhone úgy tudom 5s-től.
De alapvetően a kérdéskör onnan indult, hogy a srác azt írta, hogy jelenleg a telekom hálózaton telefonál vele. Erre írták többen is, hogy nem.
Az, hogy valahol létezik a világon, meg majd jövőre, az nem egészen ugyanaz, mint amiről itt szó volt. -
kali
legenda
válasz Dav123 #66191 üzenetére
szia,
az lenne az ideális eset, ha nem a szolgáltatónál adnád le, mert ott nincs már teljes körű szervizes szekció és ilyen jellegű csere sem, így küldik tovább a megfelelő gyártói apr-be, ahol bevizsgálják és ha jogos a csere akkor intézik, végül küldik vissza a szolgáltatóhoz, de ez a szolgáltatós oda és vissza kör jócskán megnyújtja az ügyintézés időintervallumát.
a wifi hálózat stabilitása nem a mobiltelefon függvénye, hanem sok más tényező is befolyásolja, a router, hgw...stb. beállításai mellett például az elérhető idegen hálózatok - megfelelőt kell beállítani, vannak alkalmazások, amivel lehet tesztelni a környezetet ilyen szempontból -, illetve sok más is, ezért érdemes leszűkíteni a hibát valósan a telefonra, különben futhatsz egy felesleges kört, de cserélve/javítva nem lesz a telefon, mert a szervizben nem tapasztalják a hibát. (egyre inkább szokás már ellenőrizni, a sok trükkös, jótállás újraindítós cseréltetés miatt.) -
Dav123
tag
Ezt a wifi allitgatos kort mar lefutottam itthon, probalgattam beallitasokat de a hiba ugyan ugy megvolt. S mivel masik lakas masik wifi halozatan is jelentkezik a hiba jutottam arra hogy a keszulekkel lehet a problema, s mint irtam szoftveresen amit lehetett mar megtettem. Viszont videki vagyok apr meg csak Pesten van igy az utazasi koltseg tobbe lenne mint varni par napot.
-
kali
legenda
válasz polonic #66200 üzenetére
magyarország, magyar telekom 4g/lte hálózat, akinek pedig válaszoltam a hozzászólására, ő biztos nem tud 4g/lte hálón telefonálni - még egy ideig, illetve azzal a készülékkel a későbbiekben sem, továbbá az előfizetést milyensége sem lesz majd mindegy.
találsz itt a fórumon - akár ebben a témában is - nem egy olyan hozzászólásomat, ahol hozzátettem zárójelben, hogy (még?) nem lehet, sokáig úgy írtam, de aztán felhagytam vele, mert a bevezetés ideje is egyre kérdésesebb/tolódik, illetve más feltételek is úgy alakulnak, miszerint nem most lesz még az...Dav123; akkor marad a helyi telekom üzlet.
[ Szerkesztve ]
-
Dav123
tag
válasz Dav123 #66204 üzenetére
S meg annyi eszrevetel, ha elekezdem hasznalni a wifit magyarul van adatforgalom dobja el,tehat ha racsatlakozok rajt marad amig nem kezdek internetezni, majd ha megszakad tobbnyire par masodperc mulva ismet rajta van ( de volt eset hogy kulon nekem kellett ujracsatlakoztatni mert magatol nem volt hajlando s ujra be kellett irni a jelszot is..) Ja s meg ami erdekes ha a router szalyaban vagyok nem jeletkezik a hiba, de ahogy kettes jelerossegre esik vissza mar produkalja a hibat.
-
polonic
félisten
En csak technikai vonatkozasban irtam. Nem figyelve arra, hogy hsz-re vonatkozva irtal.
Egyebkent nem is volt rola szo egyik szolgaltatonal sm, hogy vevezetik a 4g-vel egy idoben. Felesleges is lett volna. Meg akkor kellett volna egy masik funkcio is, az srvcc is. Nem tudom, eut ismered-e. Mivel eleg gyer volt idaig a lefedettseg. Szerintem most, hogy kozeledik a majdnem teljes lefedettseg, most mar van ertelme.
Es mint mondtam, az egyik szolgaltato a 2016-os penzugyi evben tervezi bevezetni. Ezt belso forrasbol tudom. -
Soulfly842
addikt
válasz dptrsk #66166 üzenetére
Akkor tegyük ezt egy kicsit tisztába.
Mobil átírásnál szerződés szinthez tartozik a kiemeltségi szint. Átírással nem vész el, de ha magánszemélyről történik az átírás nem lehet nyitott törlesztő az előfizető nevén.
Otthoninál Ügyfélszinten kapja meg valaki a kiemeltséget és ennek megfelelően, ha a szolgáltatások átírásra kerülnek, akkor a kiemeltségi szint is elvész.
Díjcsomagváltással - kiemeltségi szinttel nem rendelkező ügyfélnél - nem lehet aranytárskártyát igénybe venni, de a jelenleg futó társkártya promóciónak köszönhetően új előfizetéssel három db. ilyen kártyát is lehet igényelni (Természetesen, ha nincs mobil oldalon valakinek előfizetése és úgy kér hozzá ATK-t, akkor hitelképességi vizsgálat, előleg szóba kerülhet, vagy akkor is ha rövid időn belül több előfizetést akar igénybe venni)
Abban az esetben tehát, ha az otthoni előfizetés aranykártyás akkor célszerűbb a mobilszolgáltatást ugyanarra a névre átíratni (így azonnal beállítható az Integrált Aranytárskártyás kedvezmény).
(#66163) Beca1990
Új előfizetéshez nem támogatott, WS-en ezt kivitelezni nem fogod tudni, hűségidő hosszabbításhoz kínálhatják ezt fel ilyen direkt módon.
Ellenben: Ha veszel egy Move XS-es díjcsomagot, csak a díjcsomagra vállalt hűségidővel, akkor annak technikai akadálya nincs, hogy az azt követő hónapban kérd a díjcsomagváltást pl. ATK-s Net&Roll XS-re...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Soulfly842 #66208 üzenetére
az utolsó mondatodban, csak az előfizetésre vállalt hűségidőt akarhattál írni.
-
ferob
őstag
Gondoltam megosztok veletek egy történetet, mivel múlt hónapban egy ismerősöm úgy járt SIM kártya cserekor a T-Pont-ban, hogy bármilyen kérés nélkül aktiváltak neki havidíjas mobilinternetet, amit csak most az aktuális havi számlán vett észre, majd mondott le, sőt előtte még most a nyáron pont ő járt úgy, hogy egy ügyintézése során csak úgy aktiválták neki a korlátlan böngészés és e-mail opciót, amit akkor hó közben mondott le, mert észrevette.
Hinné az ember, hogy véletlen... Akkor még a dolog hallatán nem feltétlen jutott eszembe az itt a topikban egyre többször előforduló "véletlen", az ügyintéző általi ilyen-olyan szolgáltatás aktiválása, de múlt héten voltam én is a T-Pont-ban, ez pár utcával távolabb van, mint az előzőekben említett, bár ez teljesen lényegtelen, mert ahogy észrevettem az ügyintézők vetésforgó módra dolgoznak mindegyik üzletben, így tehát bementem és átvettem a webshopos rendelésem, majd eljöttem.
Ma ismét voltam benn és a családban levő előfizetések közül kettőhöz kértem új mobiltárca-képes SIM kártyát, majd ma délután léptem be a webes felületre, ahol meglepetésként fogadott néhány "Szolgáltatás melléklet" nevű pdf dokumentum, amit megnyitva jött a meglepetés, ugyanis nem csak a múlt héten átvett rendelésemhez tartozó telefonszámhoz, de a másik két számhoz is, amihez kértem az új SIM kártyát, azaz összesen három előfizetéshez is bármilyen kérés nélkül aktivált az ügyintéző NetPlusz mobilinternet csomagokat.
Mondanom sem kell, telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol azzal jött a telefonos ügyintéző, hogy bár ők nem tudják, hogy ki aktiválta be, de ha én lemondom ma a webes felületen, akkor úgyse kerül kiszámlázásra, ami kapásból hülyeség, mivel az napot/napokat, törthavi számlázással mindegyik számhoz ki fogják számlázni, ami most nem arról szól, hogy nem egy akkora összeg, ami csődbe visz, hanem arról, hogy szolgáltatást aktiválnak nekem kérés nélkül és még a telefonos ügyintéző arra kér mondjam le én magamnak, ezért megkértem, hogy inkább, ha már kérés nélkül aktiválták, akkor az összes előfizetésen törölje őket, amire azt az egyszerű választ kaptam, hogy azt nem lehet, kértem, hogy akkor egyeztessen olyan műszakissal, aki megoldja, de azt mondta, hogy ezt senki nem tudja törölni, csak lemondani lehet.
Ezért felvetettem egy panaszt, hogy oldják meg, mert ilyen nincs, hogy valamit a Telekom a saját rendszerében nem tud törölni és semmissé tenni, így majd ki fogják vizsgálni.Ekkor vetettem fel még a kérdést, hogy mi van olyankor, ha netán később akciós áron szeretném igénybe venni a mobilinternetet, ami mivel így már aktív volt előzőleg, nem fogom tudni megtenni, de ekkor nemes egyszerűséggel annyit mondott, hogy akkor majd felvetetek újabb panaszt és majd később jóváírják... Milyen jó nekem, nem? Mintha az embernek élvezet lenne folyton telefonálni és kérni, hogy oldják meg a problémát.
Mivel a T-Pont közben bezárt, ezért máskor kell visszamennem megkérdezni a kedves ügyintéző hölgyet, hogy ugyan miért volt ilyen "rendes" és aktivált be olyat, amit az ember nem kért, bár ez a kérdés költői, hiszen szerintem sokan tudjuk, hogy arra megy ki a játék, hogy mivel most akciós 190 forintért a mobilinternet, amit majd a tudatlan előfizető úgysem vesz észre a havi számlán, majd utána keményem bevasalják az alapból mobilinternet nélküli csomagokhoz járó 1990 forintos NetPlusz M-et a következő hónapban, arról nem is beszélve, hogy gondolom jutalékot is kap az eladott szolgáltatásért is.
Köszönöm szépen, de nem kérném, hogy az ügyintézők pártjára álló, netán szintén alkalmazásban levő fórumtagok nekem essenek a hozzászólásom miatt csak azért, hogy elmondják, hogy az az ügyintéző szinte semmi pénzt nem kap a szolgáltatás értékesítéséért, valamint hogy vannak véletlenek, netán esetleg, hogy ő csak jót akart, mert hát akciós... Csak azt ne felejtsük el, hogy erről nem szólt, hogy igényt tartanék-e rá, így ha szerinte mennyire megéri, akkor inkább ezentúl aktiválja magának.
-
kali
legenda
elolvasod egy viszontos cég álláshirdetését, amiben a kapcsolódó ügyintézőt keresnek és utána azt fogod gyanítani, hogy nem feltétlenül arra megy ki a játék, amit te is írtál, miszerint milyen jó lesz a szolgáltatónak, ha bevasalhatja majd a nem akciós árat is, hanem a teljesítményarányos bérezésű ügyintézők "motiváltsága" okán történhet így, aki irányába havonta van egy minimum elvárás, de még azt sem mindenki tudja teljesíteni, vagy ha igen, akkor is többet akar, ami miatt esetlegesen bizonyos dolgoktól sem riadnak vissza.
nem egy ilyen panaszt találni a neten, persze nem csak ezen szolgáltató kapcsán...[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
De összességében a végeredmény pontosan ugyanaz, még akkor is, ha elvárják az ügyintézőtől, így az a bizonyos bevasalás megtörténik és a szolgáltató kaszál a dolgon.
Sőt a Telekomnál biztos, hogy tudatában is vannak ennek az egésznek, akár felsőbb körökben, elvégre nagyon is tisztában kell lenniük azzal, hogy adott időszakban miből és mennyit tudnak értékesíteni.
Biztos másik szolgáltatónál is jelen van a dolog, de ettől függetlenül most náluk kell megtapasztalnom a saját bőrömön.
Panaszt azt biztos, hogy elég sokat kapnak ilyen dolgok kapcsán, de mégis hagyják... Nem véletlenül.Az, hogy a szolgáltató elvár egy bizonyos teljesítményt, azt pont úgy oldja meg, hogy az ügyintézőknek lehetőséget biztosít az ilyen szolgáltatások fű alatti aktiválására az ügyfél tudta nélkül.
Valamint attól szerintem senki sem lesz megértő, hogy kevés pénzt kapnak az ügyintézők és elvárják tőlük, hogy teljesítsenek, ezért más embereket vernek át és adott esetben károsítanak meg.Szerintem engem sem engedne el mosolyogva a rendőrség, ha pl. a megélhetésem miatt lopnék meg másokat.
-
prozodus
őstag
Ez sajnos egy teljesen elterjedt taktika. A jobbfajta ügyintéző csak megpróbál rábeszélni, újrahívni, stb. Azokat néha még meg is tudom sajnálni, mert tök rendesek, segítőkészek, miközben a bőrükre megy. De van ez az alattomos, sunyi fajta, és ha nem veszed észre... És személyes üfsz-nál még bizonyítani is nehéz. Na, nem mintha a telefonosnál könnyebb lenne... Anno elmeséltem itt, h velem uezt játszották el, telefonon, és aktiváltak egy szarságot, amit azonnal lehet látni az előzményekből és utózmányokból, h smi szükségem rá. Mire észrevettem, párezer forintom bánta. És nem a pénz, mert mint mondod, ennyi nem vág földhöz, de milyen alapon lopnak meg szántszándékkal??? És a legszebb az egészben, h amikor reklamáltam, eltüntették a bizonyító hangfelvételt, amiből egyértelműen és világosan kitűnt volna, h nem rendeltem smit sem. Úgy látszik a trét földhöz vágná a jogtanalu eltulajdonított párezer forint visszatérítése. Tudod, mit? Vehetjük úgy, h megmentettük a csődtől a szar trékomot... Ha ennyire rá vannak szorulva, h lopjanak...
Ui: Nemrég hallottam amúgy egy ismerőstől, h milyen trükköket adnak félig-meddig utasításba, h hogyan húzzák az időt, amitől a 72h nem 72h. Na, az is ritka gusztustalan...
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
kali
legenda
nem a szolgáltató elvárása a lényeg - legalábbis szerintem -, hanem a viszontos cégé, mert gondolom ők százalékot kapnak a szolgáltatótól, ezért hajtják a dolgozóikat.
olyat nem is írtam, hogy keveset keresnek az ügyintézők, illetve emiatt megértőnek kellene lenni, a kapcsolódó álláshirdetésekben sűrűn olvasom, hogy átlagon felüli bérezés. (viszonyítási alap és nézőpont kérdése persze...)
nem általánosítok, biztos vannak ilyen tekintetben is korrekt viszontos cégek is a problémásabbak mellett, vagy egy cégen belül korrekt és inkorrekt dolgozók is, de aki sokat olvas a témában, netán más módon is tud tájékozódni, az kiszűri azért a legproblémásabbakat, ahol túl sok a panasz.
nem ilyen eset kapcsán ugyan, de nekem is volt már problémám viszontos ügyintézővel, de vettem a fáradságot és telefonáltam a szolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol segítőkészek voltak, nem védték a "kollégájukat", hanem igazat adtak nekem és segítettek is megoldani a gondot.
azt nem tudom, hogy a szolgáltató miként rendezi le a problémákat a háttérben a viszontosával, de biztos van a szint, ahol már nem mennek el szó nélkül a dolgok mellett még akkor sem, ha látszólag anyagi hasznuk van/lenne belőle, mert a megfelelő szintre vitt panaszok több kárt okozhatnak.
azt tudom mondani, hogy panaszt kell tenni, ha megalapozott a dolog, legyen csak nyoma, idővel biztos kibukik, ha valahol vagy valakik esetén feltűnően sok a gond. -
lugosi
MODERÁTOR
Az a baj ezzel (mármint, hogy mi hogy működik, a központ várja-e el és határozza meg a teljesítményszintet, vagy a viszonteladó), hogy aki pontosan tudja, az nem mondhatja meg, mindenki más meg csak találgat sajnos.
Bár a felvetés szempontjából mindegy is, valójában egy olyan szolgáltatásnak az árát "fizetteti ki" az érintettekkel az ügyintézőn keresztül a szolgáltató, amit nem vettek meg. Ó bárcsak egyszer valaki egy kicsit megfircangolná emiatt a szolgáltatót. Csak sokakat nem érdekel, megelégednek azzal, hogy végül kikapcsoltatják.
-
embe
nagyúr
Üdv!
Két kérdésem lenne, hátha tud valaki rá választ!Szeretnék a feleségemnek venni - szerződés hosszabbítással, bár nincs ebben az esetben szerintem jelentősége - egy FEHÉR színű Samu teló+hangfal csomagot. A gondom az, hogy pár dunántúli üzletben kapható csak. Kérdésem, hogy nem lehetne kérni az átszállítást egy nyíregyházi T-Mobile üzlete? A telefonos info szerint nem. De hátha....
Másik kérdésem, hogy várható-e az új Nexus telók forgalmazása?
Tudom ez a kérdés ez a kategória:lugosi: Korábban igen. Jóval korábban. Még a Nexus S-t.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz hyperspace #66218 üzenetére
Tökéletes lenne...de nem opció. Ugyanis az a pár készülék dunántúli T-s üzletekben van, és nincs átszállítás másik - jelen esetben nyíregyházi - üzletbe. Se házhoz szállítás.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
raziel01
veterán
válasz hyperspace #66218 üzenetére
Telenor szokta forgalmazni a Nexus-okat.
-
r3dsnake
nagyúr
A korlatlan bongeszes opcio elofizu melle napra bontott szamlazasu vagy egyszeri dijas? Szuksegem lenne ra par napra, szoval nagyon nem mindegy addig fizetem-e, vagy 30 napos periodust.
-
jss8
csendes tag
Sziasztok! Másnál is van valami gond a mobilnettel? Nálam délután egyik pillanatról a másikra eltűnt az adatforgalmat jelző ikon, hiába indítom újra a telefont, akkor sem jó.
-
embe
nagyúr
Nincs, minden ok.
De ebből semmit nem tudsz megállapítani. Jó lenne tudni hol laksz. Mert én pl. Nyíregyházán tartózkodok. tehát ha nálam minden ok, nem biztos hogy nálad is. Sőt lehet te is itt tartózkodsz, csak másik adótoronyhoz csatlakozva, és lehet hogy már ott is más.
szerk:
Ja így más. Újra indítottad a telót? Mostanában elő-elő fordul hogy szarakodik a T-s adatkapcsolat.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
prozodus
őstag
válasz lugosi #66215 üzenetére
Teljesen igazad van, de pl válás közepén/után kinek volt/van idege még ennek is utánajárni? Ki is használták/használják ezt rendesen. Sok cég utazik erre, h az embernek nincs kedve, idege, ideje ilyenekkel pereskedni. Tudok ügyvédet, aki szívesen az orrukra koppintana, ha lenne egy lelkes/bátor ember, akinek igaza van. Sajnálom is, h anno nem volt rá kapacitásom -és nem a párezer ft miatt.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
metaksza
tag
Sziasztok! Nemrég kérdeztem itt, hogy miért ugyanazok az árak vannak nekem, aranykártyásként, kedvezményes készülékváltásnál, mint az új előfizetőknek. Nos, ma felhívtam őket, és megkaptam a választ, ezért most leírom, hátha épp így járt más is.
A lényeg, hogy ha épp lejár a 2 éves hűséged, akkor három hónappal előtte tudsz készüléket váltani, de ugyanazon az áron kapod meg, mint az új előfizetők. A kedvezményes árak csak 30 nappal a lejárat előtt lesznek láthatóak, tehát akkortól lehet "akciósan" vásárolni új telefont. Hogy ez a kedvezmény mekkora, azt még nem tudom.
-
embe
nagyúr
válasz metaksza #66229 üzenetére
Nekem flottás előfizum van, és erre panaszkodtam korábban én is. Sőt a Dominós ár több esetben 2-3 eFt.-al kevesebb csak. Mindig az volt a válasz, hogy örüljek az olcsó percdíjnak, és duguljak el. Na nem ezekkel a szavakkal mondták.
Most én is beléptem a 3 hónapon belüli időbe, és olcsóbbak lettek az árak. Sőt adják 1+19 hó részletre. pedig a havidíjam nem magas.Kíváncsiságból: mit néztél ki, mennyiért? Megnézem nekem mennyit dob.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
metaksza
tag
A 19 havi nálam is van, de az valami on-line akció szerintem.
LG G4, bőr hátlappal, Music S díjcsomaggal (9390) 115400 forint, Move M-mel pedig 131600.
Iphone 6, 16 gb, ugyanezekkel a díjcsomagokkal: 182000, Move M-mel pedig nincs.
-
embe
nagyúr
válasz metaksza #66231 üzenetére
Nem tudom megnézni, ez a retek oldal megint nem működik. Az egyik legszarabb weboldala a trémoboilnak van.
Szerintem itt van a "gond". Te egy adott konstrukciót nézel. Ott meg adottak az árak tudtommal. Én a saját díjcsomagomat nézem.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
pethYeti
addikt
Ha Online rendelek kamatmentes részletre telefont meglévő már lejárt hűségidejű előfizetés "helyére" (tehát aláírok 2 évre) akkor, futár hoz új SIM kártyát is? Vagy a régit lehet használni és ha esetleg méretben már nem jó az a SIM akkor be kell menni üzletbe?
-
bopeti98
őstag
Sziasztok!
Duplanet 40 kedvezményes Net&Roll S díjcsomaghoz is igénybe lehet venni ezt a DuoNet SIM kártyát ?
-
embe
nagyúr
Kérdésem, hogy most mily formátumú SIM kártyát ad-adhat a Telekom? Most veszek a feleségemnek egy Samu A3-at amibe nanosim kell. Jelenleg egy Grand Primet használ, amiben microsim van. Különböző okok miatt még a microsimes telót használná egy hétig, majd utána a nanosimest.
Végső megoldásként max 1 hét múlva kicserélném a simet. De most nem olyat adnak esetleg amiből ki lehet tördelni a különböző formátumú simet, illetve a maradékot lehetne adapternek használni?
Nekem van ilyen adapter készletem, de pont használom én is, feleslegesen meg nem akarok ilyen átalakító szettet venni.Vagyis olyan sim kellene, ami jelenleg micro sim, de később ki lehetne törni nanosimként használni.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
313313
addikt
válasz Teko001 #66241 üzenetére
A héten láttam Vodafone sim kártyát. Normál sim volt, amiből kitörhetted a micrót és a micróból is kitörhetted a nanot...
Értem én, hogy vékonyabb a nano, de ez 3 in 1 kártya volt...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Teko001 #66243 üzenetére
Tehát a pontos megfogalmazás:
Már a mini sim kártyát hozták be. (Normál sim a bankkártya méret ugye...) Miniből kitörhettem a Micro sim-et, meg a microból kitörhető volt a "csipp" is tehát nanó méret volt, hacsak nincs valami szabvány nano és micro között...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
embe
nagyúr
válasz 313313 #66245 üzenetére
Valamelyik MA tesztben írták, hogy a beszorult egy sim az egyik teszt telóba, mert valóban van valami vastagságbeli különbség. Nekem az S5-ben most nano van micro adapterrel. Régebben rendeltem az Ebay-ról egy olyan adaptert, amivel mindenből lehet mindent csinálni.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
313313
addikt
Azt tudom, hogy valamivel vékonyabb a nano a többitől.
De attól még láttam 4 in 1 simet, lestem is, hogy az micsoda...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Prien
addikt
Bocs, ha már volt, de a TV GO adatforgalma ugye nem számít bele a havi adatforgalmi keretbe, jól gondolom én ezt?
A kevés is több a semminél.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest