Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Greg-77

    aktív tag

    Vasárnap érdekes sztori történt velünk a Sugárban lévő T-mobil üzletben! Bementünk a feleségemmel, hogy mobilnettel vegyünk részletre egy notebookot. Mikor láttam, hogy kihez kerülünk a víz levert(szöszi csaj, fáj a munka pláne így vasárnap du. kiült az arcára) mondom ne legyünk előítéletesek, előadtuk mit is szeretnénk. Húha ilyen notebook nekik nincsen csak rendelésre, de megnézi a raktárba hátha van! Milyen meglepő van, csak ő nem tudott róla! Kérdezi mióta van előfizetés, mondjuk kb:10-éve mindenféle tartozás vagy késedelmes fizetés nélkül. Vettünk-e mostanában készüléket részletre, mondjuk igen, tavaly! Akkor nem lehet még egy összegben sem! Mondom mi, még egy összegben sem?:Y Ő megpróbálhatja, de tuti nem, mert ehhez levelet kell írni a vezérigazgatóságra és majd kb: 3-4 napon belül jön a válasz, de ne nagyon reménykedjünk. Mondom te atya ég, ekkora hülyeséget! Sajnos ez így van mondja ő! Nem lehet egyszerre 2-részletet fizetni(érdekes én volt h fizettem 3-at is). Mondom a feleségemnek ballagjunk át az Árkádba kb: 10-perc leforgása alatt megvettük részletre a kiszemelt készüléket, az eladó hölgy nagyon kedves és udvarias volt, mindent elmondott amit kellet, viszont ilyesmit meg sem említett nekünk, mint amiről a szöszi a Sugárban beszélt!
    Kérdés: Vajon mi volt ebben a poén a szöszinek? Ha nem tévedek jutalékos rendszerben dolgoznak.

Új hozzászólás Aktív témák