Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • St3ven

    addikt

    válasz 1430 #8345 üzenetére

    Köszi a tippet.

    Bár az igazat megvallva vannak kétségeim, hogy a megelőző max. 6 órában leforgalmaztam-e azt a 35 MB-ot (az SMS érkezési időpontját nézve ez az időszak hajnal 3:17 és 9:17 közé esik, szal nem éppen ekkor szoktam ekkora mennyiségben netezni), de ettől teljesen függetlenül, nem kellett volna arról tájékoztatnia az ügyfélszolgálatos hölgynek, amikor a biztonság kedvéért ajánlotta ezt a lekérdezést, hogy ez nem a pillanatnyi felhasználást fogja mutatni?
    Mert az átváltás előtt az ő javaslatára ellenőriztem le 56 Ft-ért, hogy nem léptem-e át a keretet, és annak tudatában váltottam át, hogy a T-Mobile mérése szerint sem volt túlforgalmazásom...

    A híváslista lekérdezése jó ötlet, de jelen esetben kicsit méltánytalannak tartom ezért a 375 Ft-ot (nem a feleségemet akarom ellenőrizni passzióból, hogy mikor kinek telefonálgat), lassan annyit költenék erre az ügyre, mint maga a vitatott 2000 Ft… :(

    Na mindegy, megírom az egész történetet pár oldalban (percre pontosan) a számlázási csoportnak, aztán meglátjuk. Az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu címre mehet?

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Új hozzászólás Aktív témák