Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Lackooo84 #95027 üzenetére

    Azért cserélték ki, mert sikerült olyan emberhez jutnom, aki elfogadta azt az információt, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia van. Viszont most mind a kettő helyen elutasítottak azzal, hogy 6 hónap garancia van a fülhallgatóra. T-Pont (Mammut) pedig azt állítja, hogyha a hibás fülhallgató helyett adnak új fülhallgatót, mert nem javítható a fülhallgató, akkor az új fülhallgatóra nem kezdődik újra a garancia, hanem a régi fülhallgató garancia ideje folytatódik. A másik T-Pontban (WestEnd) ilyen információt nem mondtak. Viszont szerintem az 1 év garancia az új fülhallgatóra vonatkozik, mert nem a régi garancia ideje folytatódik, hanem ilyenkor újra kezdődik a garanciaidő.

    Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

Új hozzászólás Aktív témák