- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
typical
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek mit kellene tennem az alábbi helyzetben?
Nemrég díjcsomagot váltottam (telefonon hívott az ügyintéző, mert lassan lejárt a régi tjpusú csomagom). Szerettem volna telefont is vásárolni, de még nem döntöttem el, hogy milyet, direkt megkérdeztem, azt mondta semmi gond, ezt megtehetem a későbbiekben. Tegnap este meg akartam online vásárolni egy készüléket, de a rendszer nem engedte, miszerint ehhez az előfizetéshez nem vásárolhatok készüléket jelenleg.
Chatről az ügyfélszolgálatos számra irányítottak, hogy nyugi, természetesen meg lehet ezt csinálni, csak valamiért az online felület rosszul érzékel valamit.. Az ügyfélszolgálatos egy idő után feladta a próbálkozást, hogy neki se megy a megrendelés, de menjek be személyesen, ott meg tudják oldani (esetleg várjak valameddig, aztán lehet működni fog)Gondoltam ezzel már úgyse fog sehova jutni, úgyhogy feladtam, majd ma bemegyek. Ma reggel nézem, már nem elérhető a telefon, kifutó darab volt - itt még hozzátenném, hogy órákon keresztül ott volt a kínálatban, de rákattintva már nem volt készleten. Komolyan nem hiszem el. Ha írok egy panaszlevelet, gondolom kiszúrják a szemem egy 3-5000 forintos kompenzációval (legjobb esetben)
Szerintetek érdemes bemennem még személyesen kiharcolni valamit, vagy mi lenne a megfelelő lépés, miután az ő hibájukból ellehetetlenült a vásárlás?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Star Citizen
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Mercedes topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Elfelejtettem egy játék címét
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen