Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • typical

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szerintetek mit kellene tennem az alábbi helyzetben?

    Nemrég díjcsomagot váltottam (telefonon hívott az ügyintéző, mert lassan lejárt a régi tjpusú csomagom). Szerettem volna telefont is vásárolni, de még nem döntöttem el, hogy milyet, direkt megkérdeztem, azt mondta semmi gond, ezt megtehetem a későbbiekben. Tegnap este meg akartam online vásárolni egy készüléket, de a rendszer nem engedte, miszerint ehhez az előfizetéshez nem vásárolhatok készüléket jelenleg.
    Chatről az ügyfélszolgálatos számra irányítottak, hogy nyugi, természetesen meg lehet ezt csinálni, csak valamiért az online felület rosszul érzékel valamit.. Az ügyfélszolgálatos egy idő után feladta a próbálkozást, hogy neki se megy a megrendelés, de menjek be személyesen, ott meg tudják oldani (esetleg várjak valameddig, aztán lehet működni fog)

    Gondoltam ezzel már úgyse fog sehova jutni, úgyhogy feladtam, majd ma bemegyek. Ma reggel nézem, már nem elérhető a telefon, kifutó darab volt - itt még hozzátenném, hogy órákon keresztül ott volt a kínálatban, de rákattintva már nem volt készleten. Komolyan nem hiszem el. Ha írok egy panaszlevelet, gondolom kiszúrják a szemem egy 3-5000 forintos kompenzációval (legjobb esetben)
    Szerintetek érdemes bemennem még személyesen kiharcolni valamit, vagy mi lenne a megfelelő lépés, miután az ő hibájukból ellehetetlenült a vásárlás?

Új hozzászólás Aktív témák