- Yettel topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic V2 - origami
- DIGI Mobil
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
ph A friss rendszerchip azért a processzormagok tekintetében is újít egy nagyot.
-
Jövő hónapban jön a Wholesome Direct
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdemes lesz követniük néhány hét múlva a show-t.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
Nem kellett volna csak annyit mondani hogy akkor a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint legyen szíves megírni a jegyzőkönyvet. Ha nem teszi akkor területileg illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez elmész és bejelentést teszel hogy nem volt hajlandó jegyzőkönyvet készíteni az esetről. Rekord sebességgel szoktak intézkedni ilyen esetben. Ha felveszi a jegyzőkönyvet a panaszoddal akkor a békéltető testület a következő állomás az nem kerül semmibe és ott ajánlást fogalmaznak meg az ügyben amit ha tovább megy az ügy a bíróság is el szokott fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Yettel topik
- Politika
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Steam Deck
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Opel topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest