Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz JarrekStar #5918 üzenetére

    céges ügyintézésnél is kell még sok más irat;
    "Gazdálkodó szervezetek1 és egyéb szervezetek2 esetén szükséges dokumentumok:
    Jogi képviselő által kinyomtatott, záradékolt és ellenjegyzett cégbírósági bejegyző / változásbejegyző végzés (a 2008/07/01-től hatályos elektronikus cégeljárással bejegyzett cégek esetében), vagy a cégbírósági bejegyző végzés eredeti példánya (nem elektronikus cégeljárás keretében bejegyzett gazdálkodó szervezetek esetében)
    Közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány, vagy az azzal egyenértékű ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta (amennyiben nem az aláírásra jogosult vásárol, akkor az aláírási címpéldány mellé az aláírási címpéldányon szereplő személy által adott meghatalmazás is szükséges, hogy a szerzdésköt a cég nevében aláírhat.)
    A szervezet nevében eljáró magánszemélynek rendelkeznie kell az alábbi okmányok egyikével:
    Személyazonosságot igazoló okmány (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély)
    Lakcímet igazoló hatósági igazolvány (kivéve, ha a személyi igazolvány érvényes lakcímet tartalmaz)"

Új hozzászólás Aktív témák