- Wayteq x960bt
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #14567 üzenetére
Nálam is ez már előfordult, de én Opera Minit használtam. Legtöbbször a mobilarena fóruma nem jön be vagy rosszul tölti be az oldalt, vagy betöltöttnek jelzi és egy csomó tartalom hiányzik. Néha azt is csinálja, hogy bejelentkezés helyett újratölti csak az oldalt és nem jelentkezik be. Tehát szerintem az eset nem egyedi.
-
manchester85
addikt
válasz Something_ #14586 üzenetére
Így szoktam én is, de nagyon gyorsan zajlott le ez az egész, mire válaszoltam, már le is tették. Meg mivel a T-mobile hívott, nem az Észak-Magyarország és társai, akik naponta szoktak, így nem is léptem fel annyira ellenségesen. Na mind1 is.
i6 Silver
-
kali
legenda
válasz Something_ #14588 üzenetére
minimum azt szokták mondani, hogy a t-mobile megbízásából!
ekkor kell azt válaszolni, hogy nem t-s vagy, hordozott számod van, amin - jobb esetben - elgondolkodnak kicsit, csökken a reakcióidejük, és - talán - lehet kérdezni... -
manchester85
addikt
-
Nietzsche_
tag
válasz Something_ #14637 üzenetére
Ha megnézed az új díjcsomagok nem sima eco néven futnak. Nem áll át így automatikusan a díjcsomag sem... Át kell külön váltani, s akkor rákérdezni, h. a díjcsomag váltással megpróbálja-e a rendszer rázsúfolni a napinetet, v. sem... (pl. az ingyenes Médiamánia netet megpróbálta a rendszer felrakni, de amikor korábban a napinettel futottak az aktiválások, akkor nem rakta rá szerintem díjcsomag váltáskor (csak az újakra)).
1430
A t-mobile oldala szerint belekerült:
"A díjcsomagba foglalt szolgáltatások
Hívásátirányítás Hívásvárakoztatás, Hívástartás Konferenciabeszélgetés SMS-küldés Hívószámkijelzés Hívószámküldés, -tiltás, -engedélyezés MenüÁsz Egyirányú adat- és faxszolgáltatás Nemzetközi kimenő hívás Roaming"[ Szerkesztve ]
-
BéHGT
senior tag
válasz Something_ #14673 üzenetére
Na, az nem rossz!
Viszont ez nálam most mi? Alulra odaírja, hogy kedvezmények levonása nélkül, de nem az aktuális havi egyenleg után zárójelben. Ez már a végleges nettó számlám? Kicsit soknak találom, alig telefonáltam. -
djculture
félisten
válasz Something_ #14767 üzenetére
Nem mindig. Az xp pl akár attól is dob egy hátast hogy az egyik portba használt eszközt ember eltávolít. De az eszköz bejegyzése megmarad /mert valamilyen program tesz bejegyzést hogy az eszközt azon a porton tudja elérni/ és egy másik eszköz abba portba csatlakozásakor egyből nyom egy blue screent.
[ Szerkesztve ]
-
Dirtyz
őstag
válasz Something_ #14767 üzenetére
Másik gépben (szintén xp sp3) simán megy.
Amire fel kellene rakni arról leszedtem a drivert, újraraktam, de megint dobott egy hátastVédd a fákat, egyél hódot!
-
kali
legenda
válasz Something_ #14808 üzenetére
nekem 10-e körül szokták jóváírni, a számlát pedig később kell befizetni, tehát nem hiszem, hogy lenne összefüggés a kettő között...
-
lindermen
aktív tag
válasz Something_ #14832 üzenetére
Igen, én is hülye voltam, de ismerem a futárt, napi szinten jár hozzánk.
Na közben felhívtam a 1430-at. Azt mondták, kb 20 dobozból 1-et kibontanak átvizsgálás céljából, így lehetséges, hogy pont egy ilyen csomagot kaptam.
Egyébként egy Xperia Mini a készülék. Viszont ha én most visszaküldöm, akkor több nap mire a rendszerben megszűnik a hűségem, és holnapig lehetne az akciós (-20%) áron megrendelni újra a telefont...
A google regisztráción nem lehet továbblépni adatok megadása nélkül?
Így marad egyelőre, kipróbálom, és 1-2 napon belül eldöntöm mi lesz.
Köszönöm mindenki segítségét!
ui.: közben leellenőriztem a számlán szereplő IMEI-t, de passzol a dobozon lévővel, és a készüléken lévővel is!
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
félisten
válasz Something_ #14836 üzenetére
karácsonykor kísérleteztem a Blade-en ICS portokkal.
elég alfa állapotú volt mind. az egyik pl pont ennél a varázslónál akadt el, folyton összeomlott a varázsló, de újra is indította magát. kilépési lehetőség sehol nem volt benne.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
lindermen
aktív tag
válasz Something_ #14836 üzenetére
Nem volt rajta fólia... Értem, ha nem buknám a 20% kedvezményt reklamálnék. De (egyelőre!) nincs baja a készüléknek! Visszaküldésre pedig van még 8 napom.
Nincs benne új fiók. Legalábbis ha a fiókok kezelése alatt kellene lennie.. Egyébként még nem tettem bele a sim-kártyát, lehet hogy azért nem kérte a google-reget?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #14836 üzenetére
úgy pontos, hogy kikerülhető a google regisztráció!
-
lindermen
aktív tag
válasz Something_ #14846 üzenetére
Azt már írtam, hogy az IMEI-k passzolnak (doboz-papír-telefon). Az akksihasználatnál annyit ír, amióta bekapcsoltam.
Szerintem nagy gond nem lehet. Ha bármi csavar lesz még, akkor mindenképpen megírom, mások hátha tanulnak a hibámból!
>> Mindig ellenőrizni kell a doboz sértetlenségét!!!
Köszi mégegyszer a segítsége(ke)t!!
Szerk: Nálam is csak bélyegző. Akkor minden passzol...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #14857 üzenetére
ugyan nem tudom, de megkockáztatom; lehet, hogy a t-mobile uk nem fizet annyi adót/járulékot az országában, mint itthon a t-mobile hu? az sem kizárt, hogy más különbségek (is) vannak...
-
Gedeon31
addikt
válasz Something_ #14965 üzenetére
Sajnos az euró ára sem csökken igazán gondolom ez is közrejátszhat ebben.
-
kali
legenda
válasz Something_ #15205 üzenetére
a firmware verziója/milyensége is lehet a probléma forrása, ez majd akkor derül ki, ha több firmware mellett is kipróbáltad - közte (a) gyárival is -, és úgy sem megy, vagy más verziókkal megy majd!
-
Something_
őstag
válasz Something_ #15205 üzenetére
Sziasztok!
Mégsem a telefonommal, illetve a főzött rommal van a gáz. Átraktam asszony telefonjába a kártyámat és itt sincs mobilnet.
Like díjcsomagban lévő 50 mb-s netet ki sem lehet kapcsolni nem? Hívom a 1430-at, kiv vagyok, hogy mit mondanak.
Esetleg akinek van ötlete az ossza meg velem! Köszönöm. -
Something_
őstag
válasz Something_ #15231 üzenetére
Felhívtam a 1430-at, (kb 2 perc alatt kapcsoltak egy ügyintézőt, ami dícséretes, telenornál fél órákba tellett!!!).
Na szóval, volt ugye a 90 Ft-os 100-as netem 3 hónapig, ami a like-ra jött rá. Ezt az akció leteltével kikapcsoltam, de ezáltal kikapcsolódott az 50 mb-s like is, amit én nem láttam a netes oldalon, mivel ott nincs, ezért az ügyintéző hölgy visszakapcsolta!
Hip, hip, hurrá! Piros pont a T-nek az gyors ügyintézésért, nekem meg egy fekete pont, amiért 2 hétig szenvedtem a főzött romokkal! -
Nietzsche_
tag
válasz Something_ #15232 üzenetére
Egyszerre két különböző típusú net nem lehet fent... Amikor aktiválták a számodra akkor csak a Gonet M volt fent... ergo, nem eltakarítottad a Likenetet is, hanem ez ekkor nem is volt aktív rajta...
-
Nietzsche_
tag
válasz Something_ #15345 üzenetére
Nem kapnád akciós áron... Gonet első aktiválására vonatkozik a promóció. Normál áron kapnád meg.
-
Mr X
veterán
válasz Something_ #15482 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy lefuttatják rajta a Sony Ericsson frissítőjét, ami nem talál frissebb szoftvert, így csak újratelepíti.
Mivel a hiba csak akkor jelentkezik, ha zsebben van a telefon, mikor a hívás érkezik, és nem minden esetben, "csak" 80% aránnyal, így kell egy pár próba, mire kiderül. Hozzáteszem, minden más esetben jól működik a szenzor, csak bejövő hívásnál van a hiba. A hibát minden esetben be tudtam mutatni javításra leadáskor a szervizesnek, rajta is van a papíron, hogy a hibát tapasztalta.
Első alkalommal azt mondták, hogy kalibrálják a frissítéssel a szenzort, elhoztam, itthon kiderült, nem lett jó. Elfoglaltságok miatt pár nap múlva visszavittem, ráírattam a papírra, hogy frissítés után sem jó. Leadtam, 4 nap múlva jött sms, hogy mehetek érte. Átvettem, de azonnal produkálta a hibát. Így azonnal újra leadtam. Ismét 4 nap után sms, mehetek érte. Megint csak frissítés szerepelt javításként, pedig a papíron továbbra is ott virított, hogy az már megvolt. Elhoztam, mert helyben nem tudtam kipróbálni, és időközben megjelent egy frissítés a szoftverhez, gondoltam hátha. De ugyanúgy hibás.
Itt tartunk most. Az első alkalom után mindkétszer azt mondták, hogy elküldik SE szervizbe, de ez nem történt meg.
-
Mr X
veterán
válasz Something_ #15484 üzenetére
Nem megoldható. Bootloadert kellene nyitnom hozzá, azzal meg elveszteném a garanciát, ami hadd ne mondjam, mekkora szívás, ha mégsem oldja meg a gondom a főzött rom.
-
Something_
őstag
válasz Something_ #15821 üzenetére
Nah, elintéztem, az én számlámat visszarakták az albi címére, mert a T-Pontos ügyintéző anyuék címére rakta.
Még majd fel kell hívnom mutter azonosítójával őket, hogy a 2 új előfizetés számlázása megváltozott-e vagy hogy hova szól és megkérdezni, hogy a T-Pontban miért terhelték le 1500 ft-tal a változtatást, de valószínűleg folyószámla szétbontás miatt, hogy 3 előfizetés 2 helyre menjen. (habár ezt se értem, leterhelték 1500-al, de a 3 számlát egy helyre írták)Megrendeltem az 500 mb-s netet 990-ért akciósan, úgy hogy februárban járt le a 100 mb-s 90 ft-os akciós net, nem kavart be, élhettem a lehetőséggel. Valaki itt mondta pár hete, hogyha volt 100 mb-s akciós netem, akkor nem kapcsolhatom be az 500-asat akciósan.
Jah és ebbe a hónapban, ez a 11 nap ingyenes, szóval részarányosan sem kell fizetni érteKevés ez a Like 50MB net, aztán kellett mellé még valami pluszba, de ugye a 100 mb netet is 990-ért kapcsolhattam volna be, mivel az elmúlt 90 napban be volt kapcsolva akciósan, viszont így ugyan annyiért 500mb-s netem lesz 2,5 hónapig.
Még egy piros pont a telefonos ügyintézésért a T-nek, viszont egy fekete a személyes ügyintézésért
Amúgy személyes ügyintézés során voltak még bonyodalmak, ahogy anyu mesélte, de én se értettem. (1 órán át töltöttek ki 2 új előfizetést, a Fun díjcsomaggal is szenvedett az ügyintéző, a szerződésbe valami 3300 ft-ot írt, az 1600 ft helyett, aztán vissza kellett menni, ott kérte a bocsánatokat sorban, meg arra hivatkozott, hogy azért írt 3300 ft-ot, mert az 1600 ft-os fun díjcsomaghoz kellett volna még fél óra, stbstb Homály az egész)Szerk.:
jah és még annyi, hogy anyámat rádumálták erre a Fun díjcsomagra, hogy Öcsémnek milyen jó lesz, pedig csak a domino kártyájára akartak 100mb-s netet kötni. Így most a havi 1000 ft-os 100 mb-s net helyett, lett neki 40mb 13 évesen kb 3 hónap alatt telefonál le 1000 ft-ot, szóval belementek a felesleges hülyeségbe..[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Something_ #15823 üzenetére
Hát ez nem volt egyszerű
A továbbiakban:
Anyu száma: "530"
Én számom: "623"
Anyu címem: "A cím"
Én címem: "B cím"Szóval
November óta jön "B címre" a számlám. Viszont pár napja lett 2 új előfizetés, aminek "A címre" kellett volna mennie, de a T-Pontos csajszi azt mondta, hogy csak egy címre mehet a 3 előfizetés. Ezért mindhármat átrakta "A címre".
Ma felhívtam az én számomról (623) a 1430-at és átkértem az én számomat (623) az én címemre (B cím). Oké, átrakta, tök jó. 3 szám, 2 helyre megy.
Most felhívtam a 1430-at Anyu számáról (530), megérdeklődni, hogy maradt e "A címen" a postázási cím. Hát nem, mivel az én számomat átraktam az én címemre, ezért anyuék számláját is árakták az én címemre
Az lett a vége, hogy mindhárom számot visszarakták "A címre", viszont az én számomat(623) átraktam az én címemre (B cím) és most elvileg jó.Habár én már azt se tudom, hogy fiú vagy e vagy lány Majd köv számlánál kiderül, hogy most hova megy..
-
kali
legenda
válasz Something_ #15926 üzenetére
szoktál te olvasni szolgáltatói általános szerződési feltételeket, szolgáltatói/gyártói garanciális feltételeket...stb?
-
kali
legenda
válasz Something_ #15932 üzenetére
nem, úgy általánosságban!
nem tudnak elhajtani, ha képben vagy, és tudsz is mire hivatkozni, illetve a leírtak ismeretében te sem vársz el olyat, amit nem lehet!
márkaszerviz hozzáállása számora is bosszantó lenne, ilyen gyártó termékét nem veszem meg![ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Something_ #15934 üzenetére
ÁSZF-ben erre nem találsz szerintem semmit. A pixelhibákra iparági szabványok vannak, általában 1-3 megengedett akár cm2-en belül is. Egyes gyártók ettől kedvezőbben eltérhetnek, de tudomásul kell venni, hogy az lcd panelek gyártása nem mentes a pixelhibáktól, és szerintem a 3 munkanapon belüli csere alapját sem képezik.
-
Nietzsche_
tag
válasz Something_ #16261 üzenetére
Sok esetben sajnos az üzletkez tartozó 06-80-as szám nem működik megfelelően. A személyes megjelenést tudom javasolni De még egyelőre időn belülül vannak Csak türelem! - nem a 'trükközés' miatt fut át 1-2 hét alatt.
-
kali
legenda
válasz Something_ #16263 üzenetére
annyira más, hogy az értékesítési készlet új készüléket takar, szervizes cserénél meg felújított készüléket kapsz - és emiatt ne a szolgáltatót szidd ám!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #16266 üzenetére
annyira azért nem elhamarkodott!
természetesen teljesen újnak hat(hat), ezért sokan megállapítani sem tudják - pedig elég egyszerű, például imei alalpján -, de - szűken véve - nem teljesen új!
ám legyen - kivételes - szerencsétek...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #16268 üzenetére
egyáltalán nem, olyannal amúgy sem nagyon lehet valakit bosszantani, ami nyilvánvaló, ismert, köztudott tény, mi több hivatalos álláspont, nem?
egyszerűen csak nem jellemző a szervizes cserés teljesen új iphone készülék!
persze vannak/lehetnek szélsőséges kivételek, csak nagyon kicsi az esélye...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Something_ #16270 üzenetére
egyrészt a témához is kapcsolódik, mivel részint szolgáltatós ügyintézésről van szó, másrészt a hozzászólásodhoz is, mivel ezt írtad; Gondolom más a szervizes készlet, mint az értékesítési készlet - és ebből következett a refurbished téma, ami így nem felesleges!
arra nem tudok mit mondani, hogy egy/a gyártó hivatalos ügymenetén felbosszantod magad, akkor ezt beszéld meg velük...
lehet más gyártó termékét is vásárolni, ahol teljesen új készüléket adnak, illetve amennyiben sem a javítás, sem pedig a csere nem működik, úgy visszafizetik a teljes vételárat! -
Gedeon31
addikt
válasz Something_ #16314 üzenetére
Drága díszed lesz
-
Gedeon31
addikt
válasz Something_ #16317 üzenetére
Majd meg jön az esze mindig ráb@szik
-
szabogabor10
veterán
válasz Something_ #16321 üzenetére
Ha minden igaz, a következő hónaptól leszel aranykártyás.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Frenky25
tag
válasz Something_ #16321 üzenetére
Szia. Nekem 624 pontom van, es nekem is azt irja, hogy nem aranykartya. J
-
Something_
őstag
válasz Something_ #16312 üzenetére
Estét!
Na szóval ugye tegnap kicserélték a 2 hetes ájfónt egy "újra", ami 5 percenként újraindul. Ma nem sikerült elvinniük a westend szervizbe (mivel csak ott foglalkoznak ájfónnal és a mammutba).
Szóval a nagy kérdés:
Holnap, érthetetlen oknál fogva a szervizesek nem dolgoznak (azt se nagyon értem, hogy miért szervizes, miközben csak átveszi a készüléket), ezért csak hétköznap 18:00 óráig lehet beadni a beszrt készülékeket. A gond, hogy mutter 17 óráig dolgozik, neccesen ér oda este 6-ig.
Ha tegnap kaptak ergo egy "új" készüléket, akkor erre is él a 3 napos kicserélési garancia vagy ez csak a tényleges új (idézőjel nélküli ) készüléknél van így?
Szóval holnap (szombaton) be lehet vinni a készüléket cserére vagy csak hétköznap 10-től 18 óráig?Köszöntem a válaszokat előre is!
Üdv: Gábor
-
club1
veterán
válasz Something_ #16334 üzenetére
A garanciaidő újraindul a készülékcserével, de a 3 napon belüli csere lehetősége szerintem a vásárlástól számítódik.
-
BroCreSt
aktív tag
válasz Something_ #16334 üzenetére
A 72 órás cserénél is él az újabb 72-es csere.
Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér
-
1430
senior tag
válasz Something_ #16321 üzenetére
Szerintem éppen 360 pontod van, és nincs hiba a rendszerben.
A másik feltétel a minimum idő kritérium, melynek lényege, hogy legkorábban a 8. hónapban lehet valaki aranykártyás.
Aztán még vannak olyan kis apróságok, miszerint ha a havi egyszeri vizsgálat idején van lejárt számlád, akkor a kintlévőség miatt marad el a váltás, és majd jövő hónapban meglátjuk. (Frenky25 mennyire fizeted időben a számláidat?)polonic
Az új előfizetőktől annyiban térsz el, hogy figyelembe veszik a T-Home "múltad".
Ha már buktató, a számhordozást (a rendelést követően) személyesen kell elindítanod (egykapus) vagy bevinned a Telenor-tól postán kapott jóváhagyási nyilatkozatot (kétkapus). Ezt érdemes T-Pontban intézned (WebShop jogosultság miatt). Feltétlen emeld ki, hogy WebShop rendelésed van, és add meg a rendelési azonosítót. Tehát ami buktató szokott lenni, hogy a kolléga rögzíti a számhordozás adatait, de a WebShop-ban nem "löki tovább" a rendelést, így az nem jut el a Házhozszállítási csoporthoz, ezért áll a rendelés. Ha nem hívnak 3 munkanapon belül, kezdj el gyanakodni.
Ja és a T-Mobile WebShop-ban nem tudod beváltania T-Home pontjaidat, ha nincs még T-Mobile hívószámod (amivel beléphetnél, illetve előtte össze is regisztrálták a T-Home-mal).
A többit Nietzsche_ már leírta.icons
Erre gondoltál?szerk.:
polonic
Ha csak "simán" számhordozol, és utólag vennél készüléket a meglévő előfizetéshez, azt csak fél évvel később tehetnéd meg (készülékváltás formájában), tehát ha szeretnéd a 10% kedvezményt, WebShopon végezd el a számhordozást! (ez az "új" szabály most április 1-től lett bevezetve).A Telenor egyébként nem ad ki ügyfélszolgálaton jóváhagyási nyilatkozatot (ez a kétkapus mószer), hanem kipostázza. Én úgy jártam, hogy bementem, mert tudtam, hogy már megváltozott a személyigazolvány számom, átírták, majd közölték, hogy jöjjek vissza holnap megigényelni a nyilatkozatot, mert éjfélkor megy át a módosítás, és lehet, hogy még a régi adatokkal adnák ki, ha most igénylem... Másnap inkább a T-Mobile-hoz mentem, és elindítottam az egykapust (mivel előző nap megerősítették, hogy nincs akadálya a hordozásnak).
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Dicker
őstag
válasz Something_ #17352 üzenetére
Oké köszi, akkor küldök még egyet. Nehogy már kiszámlázzanak nekem 220 Ft-ot.. Ha nyerek, már pedig miért ne nyernék, akkor vendégeim vagytok mind a fórumon egy sörre
-
Dicker
őstag
válasz Something_ #17354 üzenetére
Tudom. Értem, csak ez a hónapom most ingyen van, mert leírattam az összeget másból.
-
Nietzsche_
tag
válasz Something_ #17350 üzenetére
Hivatalos állásfoglalás még nincs és sajnos félhivatalos sem. A másik "T" speciel árakat emelt.
Írhatnék/írhatnak okosságokat, de ez tiszta spekuláció lenne/lehet csak és nem több.
(#17351) Dicker
Az a mobilvásárlás terhére megy - minden esetben a havidíjon felül számlázódik.
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Something_ #18097 üzenetére
Sajnos a kérdésednek arra a részére, hogy ki javít a Huweinek nem tudom a választ, viszont van egy rossz hírem: az az "üveglap" maga az érintőpanel. Egy cseppet sem lesz olcsó...
-
tjb007
nagyúr
válasz Something_ #18097 üzenetére
A Huawei magyarországi hivatalos szervizpartnere a TeleMax, ők foglalkoznak a javításukkal: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Something_ #18104 üzenetére
Hiába viszed, törésre nem szokott garancia lenni. Nem, nincs alatta, az maga az érintőpanel, úgy ahogy van egyben. Hogy berepedve is működik, az csak annak köszönhető, hogy vezető sávok nem szakadtak meg.
Közben számla fejlemények:
Kicserélték a számom, elnézést kértek, de persze az utolsó forintig ki kellett fizetnem az "elmaradást"...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Something_ #18111 üzenetére
Fordítsd a fény felé jól látható helyen. Pontokat fogsz látni szabályos mintában. Az kapacitív mátrix. Az nem egy hagyományos "plexi". Abban van a vezető réteg. Kb. így néz ki lebontva. Minden telefonon. Higgy nekem, 4 éve folyamat ilyeneket javítok és rakok össze. HTC, SE, Blacberry, ZTE, Huawei... egyre megy. Mindegyik így működik, ami kapacitív. A rezisztívek méginkább egyben vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Something_ #18116 üzenetére
Ami linkeltél, az már össze van rakva "félig". Ragasztva van a készülék elejéhez. Nem kell forrasztani, csatlakozós, DE, nehogy nekiállj otthon! A gari akkor tuti ugrik, ráadásul kéne egy ESD védett hely is hozzá.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Something_ #18118 üzenetére
Ha van hozzá ESD hálód is, az még jobb. Ettől függetlenül a garancia miatt én inkább a szervizre hagynám a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen