- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic V2 - origami
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
ph A friss rendszerchip azért a processzormagok tekintetében is újít egy nagyot.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
milestone
tag
Sziasztok,
Egy webshopon keresztül megrendelt (Dominos) készülék-csomag átvétele után a 8 napon
leadtam egy T-Pontban és visszaküldtem (a SIM-kártyával együtt) egy visszáru nyilatkozat kíséretében, mivel sajnos nagymértékben elégedetlen voltam a készülék (M. Defy) kijelzőjével.
Ezután írtam a webshopnak, hogy készülékcserét (tehát ugyanazt a modellt) szeretnék kérni.
Arról tájékoztattak, hogy ez nem lehetséges..
Meg tudná erősíteni valaki (illetékes), hogy ez valóban így van?A 72 óráról csak utólag hallottam, akkor is nagyon ellentmondó információkat, úgy a tel-os üfsz részéről (több ízben), mint az üzletekben (szintén)
Erről (72h) nem tájékoztattak, amikor (még 3 napon belül) jeleztem ezt egy boltban is, meg az üfsz-on is.Miért ne lenne lehetséges a csere, ha egy adott példánnyal vagyok elégedetlen, és nem a típussal, ill. nem szeretnék elállni a szerződéstől?
[ Szerkesztve ]
-
milestone
tag
válasz #40993792 #17152 üzenetére
Hm.. nem túl életszerű ez a kizárólagosság.
Nem értem, miért ne lehetne cserélni egy hibás példányt garanciális csere formájában?
Ez csak személyes vásárlás esetén létezik (és az is 72 órán belül)?Köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Gedeon31: igen, mind2 megoldás lehetséges, nekem ezt mondták, amikor leadtam egy T-Pontban.
[ Szerkesztve ]
-
milestone
tag
válasz #40993792 #17162 üzenetére
Arra gondoltam visszaküldöm, és kérek majd egy cserét (tehát a kettő nem zárja ki egymást), u.akkor nem tájékoztattak a 72 órás határidőről, ami a cserére való jogosultságot illeti, sem a személyes érdeklődés során (egy partnerüzletben, sem a telefonos ügyfélszolgálaton - mindezek a 3. napon), csak később, a 8. napon, amikor már késő volt ebből a szempontból.
Szervizes javítást nem mertem bevállalni, mert a Defy fórumában figyelmeztettek arra, hogy nem mindig sikerül a szerviznek úgy összerakni a készüléket egy kijelzőcsere után, hogy a vízállóság továbbra is biztosított legyen; ők is cserét ajánlottak.Köszönöm a részletes magyarázatot
(neked is Blueye).[ Szerkesztve ]
-
milestone
tag
A kijelző fakó/fátyolos volt, sárgás árnyalatú, fényereje gyenge, napsütésben olvashatatlan.
Ezt nem nevezném esztétikai kifogásnak, inkább műszakinak hibának. A különböző tesztekben, fórumokban nem panaszkodtak hasonlóra, ezért gondoltam, hogy egyedi hiba és kértem volna cserét.
A 72 órás határidőről nem szóltak, ezért gondoltam elég a 8. napon bevinni.
Mivel elfogyott a készlet (legalábbis nem rendelhető, talán van még egy pár példány hasonló esetekre, de azok vélhetően már nem értékesíthetők), így gondot jelenthetett volna a cseréje. Arra gondoltam, hogy esetleg méltányossági alapon egy Defy+-ra cserélték volna...
Mindez már úgy tűnik, hogy elméleti marad...
Köszönöm a választ. -
milestone
tag
Csak jelezni szeretném, hogy miután írtam ma egy (nyugodt) levelet a webshopnak, hamar visszahívtak és egy normális hangvételű beszélgetést követően kedvező ajánlatot tettek.
Így sikerült korrekt módon lezárni az ügyet. Szereztek egy elégedett ügyfelet.
Ezúton is köszönöm. -
milestone
tag
Nem tudjátok mennyi a Domino Fix Extra SIM-csomag 80 perc/1 GB felhasználhatósági ideje?
Nem találom...u.i.: megtaláltam 365 nap.
[ Szerkesztve ]
-
milestone
tag
SIM-csere (micro > nano) mennyire problémás céges (munkahelyi) előfizetés esetén?
Kell aláírási címpéldány + miegymás és/vagy meghatalmazás vagy szó nélkül cserélik?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- FLATRONW: RIP Youtube Vanced
- nVidia tulajok OFF topikja
- Mini PC
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motoros topic
- Bittorrent topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest