Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LámaZ

    addikt

    A tanácsotokat szeretném kérni.

    Mivel feltöltőkártyám van, kb. két hónapja személyesen bementem a Vodafone egyik ügyfélszolgálatára adategyeztetés céljából. Az adategyeztetés megtörtént, bár erről írásos bizonylatot nem kaptam, viszont rémlik, hogy kaptam SMS-értesítést.

    A fentiek ellenére tegnap az előfizetésem felfüggesztették, és csak az interneten megejtett online szerződés-újrakötés után kapcsolták volna vissza 48 órán belül, de aztán az ügyfélszolgálat felhívása után fél órán belül ma mégis visszakapcsolták.

    Mivel nekem ez a telefonszám a munkámhoz kell (egyéni vállalkozó vagyok), úgy érzem, hogy kár ért, mivel az ügyfeleim nem tudtak elérni telefonon. Az is lehet, hogy több milliós megrendeléstől estem el emiatt.

    Szerintetek hogyan tudnám érvényesíteni kárigényem?

    Legyen minden jó!

Új hozzászólás Aktív témák