- Poco X6 Pro - ötös alá
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LámaZ
addikt
A tanácsotokat szeretném kérni.
Mivel feltöltőkártyám van, kb. két hónapja személyesen bementem a Vodafone egyik ügyfélszolgálatára adategyeztetés céljából. Az adategyeztetés megtörtént, bár erről írásos bizonylatot nem kaptam, viszont rémlik, hogy kaptam SMS-értesítést.
A fentiek ellenére tegnap az előfizetésem felfüggesztették, és csak az interneten megejtett online szerződés-újrakötés után kapcsolták volna vissza 48 órán belül, de aztán az ügyfélszolgálat felhívása után fél órán belül ma mégis visszakapcsolták.
Mivel nekem ez a telefonszám a munkámhoz kell (egyéni vállalkozó vagyok), úgy érzem, hogy kár ért, mivel az ügyfeleim nem tudtak elérni telefonon. Az is lehet, hogy több milliós megrendeléstől estem el emiatt.
Szerintetek hogyan tudnám érvényesíteni kárigényem?
Legyen minden jó!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen