- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Gear S3 - második kör
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LámaZ
addikt
A tanácsotokat szeretném kérni.
Mivel feltöltőkártyám van, kb. két hónapja személyesen bementem a Vodafone egyik ügyfélszolgálatára adategyeztetés céljából. Az adategyeztetés megtörtént, bár erről írásos bizonylatot nem kaptam, viszont rémlik, hogy kaptam SMS-értesítést.
A fentiek ellenére tegnap az előfizetésem felfüggesztették, és csak az interneten megejtett online szerződés-újrakötés után kapcsolták volna vissza 48 órán belül, de aztán az ügyfélszolgálat felhívása után fél órán belül ma mégis visszakapcsolták.
Mivel nekem ez a telefonszám a munkámhoz kell (egyéni vállalkozó vagyok), úgy érzem, hogy kár ért, mivel az ügyfeleim nem tudtak elérni telefonon. Az is lehet, hogy több milliós megrendeléstől estem el emiatt.
Szerintetek hogyan tudnám érvényesíteni kárigényem?
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz Dévacsen #45228 üzenetére
Nem te döntöd el, hogy mi jár egy üzletembernek, oksi?
Az egészben az a legnagyobb d.nóság, hogy adategyeztetéskor nem adtak semmilyen igazolást, így az ember fújhatja az egészet.
Hogy rohadna meg az a hülye pi, aki a Sugár üzletközpontban található ügyfélszolgálaton nekem az adategyeztetést megcsinálta. Meg a Voda HR-ese, aki az illetőt felvette, meg a Voda általában, meg úgy mindenki, aki nekem kárt okoz. :-)
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz Daffni2 #45251 üzenetére
Nem víz-gázszerelő vagyok, akinek minden nap más ügyfele van, nekem az ügyfeleim 80%-a 10-15 éve megvan, de olyan is van, aki 20 éve, tehát nálam a mobiltelefonszám jellege nem téma – az sem téma, hogy nincs vezetékes telefonom –, de ez nem is érdekel itt senkit, csak te akarod mutogatni a nem is t'om midet.
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Mivel az okostelefonom elromlott, tavaly nyáron vásároltam egy „eldobható” butatelefont SIM-kártyával együtt az egyik áruházban kb. 3600 Ft-ért.
Ha jól emlékszem, a SIM-kártyát csak egy-két napot használtam, hogy lebeszéljem a kapott perceket, de az is lehetséges, hogy nem is aktiváltam, mert ugye volt már SIM-kártyám, amit beleraktam a telefonba, és azt használtam.
Most beleraktam egy okostelefonba ezt a régi SIM-et, de természetesen nem használható, sőt, a SIM segédprogramok nem is írják ki a hozzá tartozó telefonszámot, bár nem tudom, hogy androidos appok ki tudják-e ezt olvasni alapból.
Lényeg a lényeg, most, kb. 1,5 évvel a vásárlás után egy idős ismerősnek szüksége lenne mobiltelefonra, és úgy döntöttem ajándékba adom neki.
A SIM-kártyát is átíratnám a nevére, ha az úgy olcsóbb.
Szerintetek ez lehetséges? (Mármint a SIM-kártya aktiválása, ha már letiltották kihasználatlanság vagy feltöltetlenség miatt – szerintem ez lesz a helyzet, ugyanis több, mint egy éve nem volt feltöltve).
Ahogy a fentieket leírtam, már sejtem is magamtól, hogy új SIM-kártyát kell venni.
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs