- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1116 üzenetére
Nem torvenyszeru. Ha valahol oxidacio van, akkor is lehet ugyan ez a jelenseg. Addig a reszig eljut a nagyobb fesz, de az oxidacio miatt nagyobb feszre nagyobb lesz az ellenallas is.,es melegedestol kevesebb aram jut at az adott ponton, igy vissza esik a mert ponton a feszultseg.Engem ez szivatott meg
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Végeztem az elemzéssel: gyakorlatilag SEMMIT nem "hoztak" (0,2s max.).
Ellenberger 90 fölött már csökkentik a fordulatot a gyárihoz képest, szóval a
túrás fogyim jobb is lehet, mint eddig bármikor: a városit meg meglátjuk...
Feeling-re persze jobb ("segg dyno"), meg markánsabb a hangja (+500 rpm).Aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #1118 üzenetére
Csonginak igaza lehet, de a mostani félvezetős szabályozókkal nem illik visszaesni. Ha jó a szabályozás a feszültség felmegy, és ott ragad ha húzod a gázt. Gyengébb változatoknál, és az említett rossz vezetékeknél visszaesik/visszeshet a feszültség. Nálam a szabályozó volt a hibás, de ez típushiba a típusomnál. X9/Atlantic ott 100%-ban Csonginak van igaza.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1118 üzenetére
Nezd at azt a toltes kort. En kihuzgaltam, a csatlakozobol az erintkezoket, es beforrasztotam, sot van olyan csatlakozo amit ki is kothetnek, de bent hagytam egyenlore.
Toltesem tompitot lampanal alapjaraton is meg van a 12V Emelet fordulaton meg 14,2.
Pont egy hete takaritottam ki megint, mert kezdotott a jelenseg, amit te is irtal visszabb esett a toltes, igaz csak par tized Voltot. Valamelyik nap Orszagutival mentem tobbet, es megterhelo volt, ugy tunik
De 10 perc alatt orvosoltam.
A kovetkezo alkalommal, azt a szakaszt kicserelem teljesen. Ennyibol preferalom, a xenont, mert joval kisebb az aram felvetele. Ledes egon agyaltam de annak kicsi a fenye.
De lehet a ket orszagutit kicserelem ledesre, es atkotom a relet, es egyutt egne a harom ego.Meg igy is kevesebb aram felvetele lenne, mint a ket asszem 35W izzonak. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1124 üzenetére
Nehéz, de az a meglátásom hogy amiket a tesztekben írogattak (jól kiegyensúlyozott, jól eltalált áttétel) azok nagy vonalakban mind igazak. A jó kiegyensúlyozás miatt városban is teljesen jó használni, csak a szélessége sok egy kicsit, de ezzel nem nagyon van mit tenni.
Kifejezetten kényelmesnek találom a Satelis után, sokkal "fotelesebb", és kevésbé "nyerges". Ez monjduk kifejezetten furcsa, mert kolléga narancssárga veszedelme már inkább "nyerges" formájú üléssel rendelkezik. Vagy az enyémből van vágva a szivacs, vagy az övébe van plusz betoldás.
Gyorsulás olyan amilyen. Számszerű adatokkal nem rendelkezem, bőven elég minden helyzetre, persze a fejletépő sportmotoros teljesítményről közel sem beszélhetünk
Ami bejön még hogy masszív. Érzem én is a váz hajlásait szar úton (robogó... nem hazudtolja meg magát), ellenben nem zörög, nem mozognak a műanyag elemek - pug erre hajlamos volt.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1162 üzenetére
Nahátakkormeg
A görgő kérdésre meg annyit, hogy meglátásom szerint a görgő nem gördül sokat a variátoron belül, inkább csúszik, ezért is kopnak kockásra. Akkor már inkább legyen Dr. Pulley-formájú, ami direkt olyan formára van kialakítva, hogy csússzon. És ahogy te is tapasztaltad, én is sokkal simábbnak, finomabbnak éreztem az elindulást. Más kérdés hogy pusztán ez az előny ennyit megér-e.
Ja és az extrém könnyű görgő nem igazán emelhet a végsebességen, inkább csökkent (adott sebességet magasabb fordulaton éred el, ha túl könnyű hamar belefutsz leszabályozásba is )
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1160 üzenetére
+ kcsa:
Természetesen értem a túl könnyű, túl nehéz problémakört. Épp ezért gondoltam, hogy a gyári 13,8g helyett jó lehet a 13g-s sliding roller. Hozzátéve, hogy minden slider kicsit jobban indul meg, illetve kicsit jobban kitolja a végsebességet, szerintem ez számomra tökéletes lesz majd.
A majd még kérdéses, hogy mikor, de a görgőim vagy a szíj már igencsak a gyári minimum körül futhat, mert érzésre az óra szerinti 100-110 már eléggé a fordulat végén volt. Érzésre, hangra. Tegnapra terveztem egy szétbarkácsolást és mérést, de ugye időjárás miatt....
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #1248 üzenetére
Van ennél sokkal több sokkal csúnyább nagyrobogó, annyira ez nem vészes. Kissé jellegtelen de nem mondanám ocsmánynak, kicsit unalmas.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1333 üzenetére
A belpiacos kis csótányomnál a kertergáz - gyárilag - egy hosszú gumislaggal le van vezetve a középsztender tövéhez.
Igaz, hogy az enyém '93-as, de a típust '84-ben tervezték. Akkor még ez volt a módi.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #1341 üzenetére
Egyenlőre ez a terv. Dömösön le tesszük a gépet és sétálunk egyet ( valószínűleg fel Dobogókőre )
Hazafelé még képlékeny talán Esztergom felé[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1340 üzenetére
Hol allitottam olyat hogy nincs?
Legfeljebb annyit hogy nem hinnem
Van elteres !
Ha gyarilag ilyen a motorja, vagy sem, egy hsz sem fogja kihuzni a vizbol, legfeljebb egy kipufogos
Ar dragitas. Ha az eus norma maskeppen lenne nem lenne szukseg karbi katalizator baromsagokra. Kivancsi lennek mekkora % ban kisebb a karosanyag kibocsajtasa egy katalizatoros karbis es egy katalizazor nelkuli karbis motorkerekparnak, foleg ebben a par szaz ccm es kategoriaban.
Es ez hany % at teszi az osszes kibocsajtott kipufogo gazoknak?
Ezert ertelmetlen ardrgitas, amivel hozza jarulsz a kornyezetvedelemhez, de loszarjoska % ban, mig penzileg pedig igen tetemesen Mikor ujjonnan megvettek es mikor alkatreszt kell potolni.
Ugyan akkora baromsag mint a hibrid technologia. Jo dragan megveszed es a javitasnal jo dragan kifizeted, Mikozben az eloallitasnal lehet tobb energia megy el mint amit a jermu megsporol.
Lasd az idiota bio uzemanyagok.De ha kotekedos napod van, megertem, en is xarul reagalok a hirtelen melegedesre
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1386 üzenetére
Oké, majd meglátod. De ne mondd, hogy egy nagyobb gép kevésbé kopik. (Már megvételnél sem volt új a hajtásom, ebben biztos vagyok.)
Egyébként láttam ~1000km-rel ezelőtt, akkor még a szíj nem volt kopott, de már kezdett öregedni, repedezések a bordák közt. Szóval ma megkapja az újat. Nem szórakozok.A másik: Én is húzok vezetéstechnikai tréningre, pedig nem tartom magam annyira kezdőnek. De ott legalább tanulok is valamit, míg oktatáson csak azt vártam, mikor csapathatok egyet a parkolóban
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1392 üzenetére
...annyira, hogy hibapont nélkül teljesítsem a rutin- és forgalmi vizsgát.
Maradjunk a tényeknél, kb. ezt írtam. "Motorozni" még 8000 km alatt sem tanultam meg, mivel én "csak túrázgatok", nem próbálgatom sem a kis gép, sem a saját határaimat sem. Ja, és nem is fogom.Ja, és ezzel a kis sz*rral azért én, (a vén f*ß) fogok elmenni Erdélybe (hacsak addig meg nem döglök) mintegy másfél hónap múlva. Számomra ennyi a motorozás, nem több, de nem is kevesebb. Peace!
Akkor is utálom a kétüteműeket (jó, a füstölgő dízeleket is)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #1407 üzenetére
Tanúsíthatom.
Tacttal mintha álltam volna. Egyébként most új a szíj, hála DigitXT segítségének és szerszámainak (lopottakat még nem sikerült pótolni, jövő héten következik ).Néhány tapasztalat: - A kuplungom tökéletes. Az új szíjjal most nem rángat, és elég magas fordulaton is nyit, nem fulladozik. A vario "tárcsa" már hullámos, lassan cserélni kell, de nem érződik darabosnak a váltás. Így még egy kicsit maradhat (következő szétszedésig).
És a titokzatos csörgő hang... Hát.. Kiderült, hogy a kerékcsapágy lesz, ha megpörgetem és megállítom a kereket, akkor hallani, ahogy gurul benne a csapágygolyó. Szegényke
agyhalott. Szóval kékhód telefonszáma nyitáskor már csörögni fog, mihamarabbi javításra.Csajozás: Köszi a jókívánságokat.
2T: DigitXT látta, az én motorom nem füstöl. Ha meggyógyult a csapágy, megkínzom egy bizonyítós videóval Bátrabbak élőben megszagolhatják. Van szaga, de a dízelekhez képest smafu.www.dongosofor.hu
-
sentinel
aktív tag
válasz DigitXT #1474 üzenetére
Persze tudom, én is bontottam már le az enyémet, az jó sok időt elvesz, meg utána ugye össze is rakni
Ebben az esetben még azt sem tudom hogy előre lebontok nekik mindent és úgy viszem be, mert akkor nincs lámpa
Amikor fesszabályzót mérettem be és kerestük a gyenge töltés baját, akkor hátsó és oldalsó idomok nélkül motorotoztam le 40km-t úgy hogy a hátsó lámpát kábelkötegelők tartották a helyén Rendőr nemtom mit csinált volna velem, de a villamásságisnak így sokkal egyszerűbb volt méricskélni[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1483 üzenetére
Amennyire tudom, azok a kis hátsó telók javíthatatlanok, gyárilag úgy vannak összerakva. Persze kérdés, hogy nem tudsz módosítani rajta a rugók előfeszítésének állításával? Nekem is volt ilyen problémám, hogy le le ütött a hátulja amikor ketten ültünk rajta... Soroksárin betudott úgy himbálózni...
Aztán jobban megnézve kiderült, hogy egyszemélyes puhára volt állítva az előfeszítés. Most kétszemélyes puhán van és nincs ilyen balhé... cserébe amikor egyedül megyek, pattog alattam
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #1483 üzenetére
Amúgy mennyire "vészes" az első teló olajának "állapota"? Az enyém picit sem szivárog, jól csillapít (de tényleg), viszont garantáltan 20 éves lötty lehet benne. Ezt még nem szedte szét senki... Nincs szívem szétszedni, főleg hogy arról a részről a (japán nyelvű) service manualban sincsen leírás, robbantott rajz, stb. Szerelő meg csak 2 várossal arrébb...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1503 üzenetére
Mint mondtam, van egy bluetooth egysége is, meg az ECU okosabb mint a mi gépeinken, de az ECU minden modellben okosabb. A 200fontos felár bizony az az USB aljzat meg a bluetooth...
Mint az autóknál is: minden autóba okos ecut raknak, csak ha kérsz tempomatot, akkor a hozzá való kapcsolót és a szoftveres funkcióaktiválást eladják 80e pénzért... Holott ha egyel kisebb felszereltséget vennél, akkor otthon 10e-ért meg tudnád oldani. Nem egy ilyen modellt tudnék mondani, ahol így gyártják az autókat, gondolom a motoroknál is ez a módi...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1527 üzenetére
1. Miért ne hozhatott volna ennyit Puli bácsi?
2. Lehet a kuplungom szar (de attól még fent el kéne csorogjak)
3. Kidobtam a sportszűrőt, jött papír
4. Lehet hogy a kisplexi rosszabb légterelő ezért kevésbe áramvonalas?Tény, hogy a 2 motor stabilitása ég és föld.
[ Szerkesztve ]
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1538 üzenetére
Neeem. 35perc a nappaliig városon keresztül.
A 4-esre már nem tudok mit írni, jobb így a kisplexivel (de túrázásokhoz biztos felrakom a nagyot. bár 40 fokban lehet nem)
Felvetem itt is a kérdést, amit privátban feltettem, hátha a többiek is rágódnak rajta.
Szóval a 8 görgős Nexus 500 gyári görgői 21,7 grammosak. A Malossi multivarhoz 15 grammos jár (ezzel jobb lett a gyorsulás is és a végsebesség is). Puli görgőt mihez kell nézni? a gyári mérethez vagy a Multivarhoz kapott mérethez?
ezt tulajdonképpen azért krédeztem, hogy ha DigitXT multivart akarna, mihez számoljon? -
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Szereld le 140-nél nem sokan fognak követni városba hogy használni keljen
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Az a baj, hogy ebben nem vagyok biztos.
Szóval a gyári konfighoz képest a multivaros konfig könnyebb könnyebb súllyal jobb gyorsulást és jobb végsebességet hozott. Ebből gondolnám, hogy a variátor görgőútja is más. Ebből azt gondolnám, hogyha visszakerülne a gyári görgőméret, sokkal lomhább lenne, mert más a variátorban lévő görgőpálya. Innen viszont úgy mennék tovább, hogy a 15grammost kéne figyelembe venni. legorsszabb esetben meg 15grammos pulit.
Rosszul gondolkodom? -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1543 üzenetére
Szerintem ne csalódj benne, mert elég fasza lett a gépezet. Ha még a futóművet, stabilitást helyretennéd, fasza lenne. És a 5,4 egész effogadható.
Amikor tegnap felület a Madisonra és túl voltam az első pár kanyaron, bevillant a kép, amikor multkor robogós túra alatt Dobogókőre felfelé előre mentünk, és űztük a kanyarokat, és volt amit angyon nehézkesen tudtál bevenni, mert sodródtál át a szembejövő sávba. megértettem miért. Virgonc a Madison, de nagyon arra törexik, hogy egyenesen menjen és jelen helyzetbe utálja a kanyarokat, minél hamarabb ki akar egyenesedni belőlük.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1547 üzenetére
Az enyémbe 90K egy gyári, egy BItubo meg 120K tól felfele.
40 ből felújították, és hoppsz egy másik motorra ültem. Nem volt stabil a kanyar íven, vagy kifele sodródott, vagy felegyenesedési hajlama volt. Elég küzdős volt íven tartani. Ezt igazolta az előző gumi kagylós kopása is.
Most könnyű az irányváltás, nem kell izmolnom, hozzá, de stabil a kanyar íven. A nexuson elég széles gumi van. Ugyan ilyen eltérést tapasztalunk a Kymco Xciting 500 és az enyém között. Az xcitingen is széles a hátsó gumi, nem kicsit.
Lehet felesleges százezreket költeni ilyenre. Persze te tudod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen