- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
Akkor jövök én is egy új keletű problémával
Elmúlt három napban 2szer állt le alattam a motor. Mindig akkor, amikor lámpához gurultam.
Hazaérve elkezdtem játszani a gázkarral, épp csak pici gázt húztam rá és engedtem vissza úgy, hogy még ne fogjon a kuplung. Meglepetésemre elkezdett bizonytalankodni a fordulatszám és 2-3 alkalommal sikerült megfullasztani is, mert annyira beesett a fordulat, hogy már nem jött vissza.Utóbbi kísérletet azért csináltam, mert arra gondoltam, hogy esetleg a kuplungnál van valami balhé, nem old le rendesen és megfullad a motor fékezéskor... De nem...
Tippeket várok
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #15 üzenetére
Kabát kabát... Nem is tudom, hogy jók-e nagyrobogóra... plexid van a motoron?
Csak mert én tavaly kezdtem az egészet, vettem kivehető béléses kabátot, de még a bélés nélkül is lehet főni a plexi mögött... Épp ezért kezdtem gondolkodni protektoringen...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Na ne... Tényleg ez volt a baja neked?
Lassan tényleg lesz egy márkaszerviz, amit senkinek sem fogok ajánlani.... Múltkor légszűrőt cseréltek és ahogy nézem a ház alján lévő kis csőben olaj van. Azaz a klasszikus olajos benzines beitatást alkalmazták. Lehet, hogy attól van?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Hmm az nekem is van :p Mondom ezt hozzá nem értőként... olyan egyenletes kerepelő hang, bár lehet, hogy csak az egyhengeres jellegzetes hangját hallom...
Mennyi idő szétkapni kitakarítani (cserélni? ) a szelepeket és összelegózni?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Srácok lányok!
Itt jobb oldalon van olyan, hogy Elmentem ezt az oldalt. A kedvencek fejléc alatt a bejelentkezési adataitok alatt....
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
kcsa!
Hogy is mondtad, csak melegebb időben jött elő az alapjárati problémád?Ma reggel direkt f7kor indultam, kellően hűvös volt és semmi. Nem volt sem magas alapjárat, sem alapjáratról lefulladás lámpához érkezve...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Hi
Ma reggel a Kapy út tetején lévő körforgalomban megelőzött egy Wartburg, miközben a busz után araszolgattam. Néhány hete még vastag dudát nyomtam volna, mert miért ne? Ezt nem lehet...
Azonban egy ismerősöm is elkezdte a motoros jogsit és ő újságolta nekem az alábbiakat:
- körforgalomban teljesen szabályos az előzés -ezt jó, ha tudjátok, bár nem hétköznapi cselekedet és legtöbben biztos pislognánk az autósra, hogy ez mi volt?
- álló autósort motorral balról ÉS jobbról egyaránt lehet előzni. Azaz ha az anyósülésen utazó elétek nyit, akkor nyugodtan hívjatok rendőrt, mert a balesetet kresz szerint sem ti okoztátok a kar megfizetésére nem ti vagytok a kötelezettek. Még akkor sem, ha az autó vezetője a jobbról nem előzünk mondókával jön..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz canniball #109 üzenetére
Azt a szabalyt ismertem, hogy bal balra, jobb jobbra nyisson. Azonban mi van ha iranyonkent egy sav van?
Termeszeteaen egysavos korforgalomrol can szo. Googleban is rakeresve talaltam, hogy:
"ha az elozes feltetelei adottak, akkor korforgalomban leget elozni"szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
válasz canniball #133 üzenetére
Hacsaknem egy nagy busz erolkodik elotted azon, hogy jobb szelre huzodva be tudja venni a korforgalom bal ívét... Ekkor én ugye nem előzöm balról, ellenben a balomon szépen megjelent a kockás rázóköveken egy warbi...
És igen, ez egy egysávos forgó...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Miután topictárs elment mellettem? Ezek után? Ezt nem gondolhatjátok komolyan? Ráadásul péntekre is szemerkélő esőt mond az időkép.
Eleve a probléma az, hogy a pénteki meló utáni időszak tipikusan a bevásárlós, asszonypajtival ide és oda rohangálós... Na meg a szíjra is rá kell néznem. Elég kifogás?
Egyébként még meggondolom
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Egyébként indítsatok savazást a célpontokról. Hátha van valakinek jó ötlete...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Kb mikorra tervezhető a budapesti hazaérkezés?
Hangsúlyozom, hogy még nem tudom, hogy megyek-e..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Srácok!
Jó szórakozást a mai napra.
Sajnos idő és munkaügyileg már az indulás sem tud összejönni számomra, de utána is korábban le kellene lépnem tőletek.. Szóval a mai lehetőséget kihagyom.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #473 üzenetére
Dettó. Azt hiszem, nagyon érik a kabát lecserélése egy protektor ingre...
De még mindig nem tudok dönteni, hogy milyet, hol, mennyiért? Illetve azt sem tudom, hogy jobb-e?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #477 üzenetére
Ez a ForceField az , amit DigitXT már többször is ajánlott valamelyik oldalról?
Igazából lehet, hogy már harmadjára kérdezem meg DigitXT-től
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Biztosan emlékeztek, hogy nálam (is) előjött az alapjáratról lefulladás problémája.
Kcsa ajánlásának megfelelően megmértem az alapjárati feszültséget, meg a fordulatit is, de mindezek előtt visszacsavaroztam az akku saruit...
Azaz nálam a probléma vélhetően a lelazult akkusaruk miatt jött elő, mert a feszek a nagykönyvben megírtak szerinti. Viszont aggasztó, hogy a bele való akku saruja le tud lazulni, ráadásul mindkettő, egyszerre! Hogyan?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Izé én protektorban valami nagy darab narancssárgára emlékszem...
A csavar? Normál motoros akku van, a fejre ráteszem a motor lemezszerű csatlakozóját, majd mindkettőn keresztülmegy fentről a csavar, aminek ellenoldali négyzetes anyája az akku fejben van. Szóval ide ilyen trükkök nem nagyon jöhetnek...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Thx.
Egyébként az aksi rögzítését annyira nem parázom, sokkal inkább okulásként írtam le mindenki számára, hogy ha valami gond van a géppel, lesse meg
És tényleg láttam valahol nagydarab narancs színű protektort, talán kabát hátuljába tehetőt?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gumi és felni topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Ukrajnai háború
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest