Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Baráti, kvázi beszélgetős, ami nem zárja ki, hogy ha értünk valamihez, segítünk.
Ha nem, akkor nem tudunk segíteni, de legalább nincs sértődés... Mert baráti.kcsa: ha beválik, a robogósat kiveheted
Hehe. Mondjuk én a motorosat vettem ki, így továbbra is csak 2. (Mint a kerék.)[ Szerkesztve ]
-
-
-
kcsa
veterán
Nem teljesen. Az alapjárati motor is azért lesz főleg retkes, mert ha szelepek kokszosak, nem zárnak rendesen, és visszapöfög kicsit. Olaj is juthat vissza, de persze, a szivacsból is lehet.
Igazából szívesen ajánlanám neked a solymári srácot aki nekem csinálta, de úgy kell kiimádkozni belőle egy időpontot, mert képtelen beosztani az idejét, úgyhogy nem ajánlom
-
kcsa
veterán
Nálam úgy lett gyanús a dolog, hogy szelephézag be lett állítva, de mégis ketyegett utána. Hengerfej leborítás után rögtön látszott, hogy csak pucolni kell a szelepeket, és újra beállítani.
Srác amúgy mostanában főleg autókat javít, motorok háttérbe szorultak. Most én is úgy vagyok, hogy keresem az igazit
Másra nem ajánlanám a srácot, van menyasszonya[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Elég erős szelephangja volt - fordulatszámfüggő erős kattogó-ketyegő hang.
De mondom, mérd meg te is a feszültségeket még egyszer. Emlékszem anno lemérted nekem amikor én kínlódtam vele, de ki tudja azóta mi történt Meg mondjuk nekem kifejezetten meleg időben csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kabátba ilyesmiket raktam: alul. A Pro L2 újonnan már nem kapható ugyanabban a kialakításban, csak fejlettebb verzióban, viszont elég horror áron (37K). Ugyanitt vettem amúgy a protektoringemet, ami szintén nagyon jó cucc, de szintén horror áron van, még akciósan is. Viszont akkor nem kell külön "tuning" protektorokat venni, mert abból is ki lehet venni (zsebes), és át lehet rakni a kabátba. Ezeket több év alatt vásároltam össze, szóval így alakult.
A túraplexit amúgy nem nagyon erőltetném, ha csak városban jársz vele, mert valóban nagyon lefogja a menetszelet, és az még a protektoringnek sem árt nyári 40 fokban. Persze, ha sokat túrázol, és amúgy zavar a nagy menetszél, akkor nem szóltam.
-
DigitXT
félisten
Az, hogy fel kell próbálni. Hálós mivoltából fakadóan biztosan jól átszellőzik,
viszont a beépített protektorok lehet, hogy nem tudják azt, amit a FF tud.Mondjuk az Action Shirt (igen, ezt vettem tavaly), érdekes állatfaj, mert csak
könyök-/vállvédelem van benne. Viszont így kiváló kiegészítője a Pro L2-nek,
mert az meg egy önálló gerincvédő, amit a kabát alatt is hordani szoktam. -
canniball
nagyúr
Ez is eszembe jutott, de arra jutottam hogy ezt mégsem írhatta...és tessék: de.
Mosquito!
Ha nem jó a 8-as akkor vegyél más méretet.
Mi nem tetszik abban a kesztyűben? Nekem is olyanom van, és igaz hogy egyéb összehasonlítási alapom nincs de a Probiker kesztyűmhöz képest maga a tökély.Louis75 csizma volt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
-
SirKero
őstag
Itt szakadt el . Ez nem a felhúzásnáli erőltetés miatt van szerintem.
Ja. És a tavalyi évből is csak pár alkalommal volt használva a hidegben. Nyárra vettem ujjatlan kesztyűt.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
canniball
nagyúr
válasz longwild #108 üzenetére
Torlódásnál mehetsz, és ilyenkor a kresz szerint a belső sávban lévő autósoknak balra, a külső sávokban jobbra kell húzódniuk. Hogy a torlódás álló autókat jelent-e vagy az araszoló is benne van azt sajna nem tudom. Megkérhetnéd a cimbidet hogy kérdezzen rá.
A körforgalomban történő előzés szabályosságát viszont kételkedve fogadom (egy sáv esetén ofc)...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz longwild #110 üzenetére
"Azonban mi van ha iranyonkent egy sav van?"
Akkor nyilván csak jobbra tudnak sorolni. Ez amúgy azért lett létrehozva hogy a kihúzódásokkal létrejöjjön egy biztonsági folyosó amin pl. baleset esetén az illetékes szervek (rendőrség, mentők stb.) előre tudnak haladni; és a kresz megengedi a motorosnak is hogy használják. 2x1 sáv esetén valószínűleg nincs elválasztó, így ha mindkettőn jobbra húzódnak már megvalósult az elérni kívánt cél."ha az elozes feltetelei adottak, akkor korforgalomban leget elozni"
Google sok hülyeséget is ír és nyilván nem feltétlenül a legfrissebb szabályokat dobja; ezért is írtam hogy van rá lehetőség kérd meg a haverod hogy kérdezzen rá az oktatónál hogy is van ez pontosan. Az "előzés feltételei adottak" számomra azt jelenti hogy kétsávos körforgalom; nagyon max. hogy kétkerekű előz kétkerekűt de erre már nem vennék mérget.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
upsyka
aktív tag
válasz longwild #106 üzenetére
ha adottak a feltételek, miért ne lehetne előzni? a körforgalom nem más, mint egy egyirányú útszakasz, ahol ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá és jobbkéz szabály van a kétsávos körforgalomban is. sajnos sokan nincsenek ezzel tisztában és belső sávból akarnak hírtelen kikanyarodni és mikor eléd vágnak és rádudálsz még neki áll feljebb...
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
upsyka
aktív tag
válasz longwild #117 üzenetére
Nem, és nem is baj! Sokan a mai napig nincsenek tisztában pl. mikor kell indexelni a kórforgalomba
Valahogy ez nagy mumus a magyaroknak, de nemegyszer láttam, hogy smkp-t előznek ott, mert az kicsi és elférnek melletteNem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
canniball
nagyúr
válasz longwild #135 üzenetére
Mondjuk nem is értem hogy gondolta, még ha téged meg is előz, de a buszt...
Más.
Holnap-holnapután csak óvatosan...mint mindig.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #239 üzenetére
Melletted??? Volt köztünk azért egy járdasziget. Meg nem volt rád írva óriás
betűkkel, hogy longwild vagyok! Volt rá némi (és nem is elhanyagolható) esély,
hogy egy totál más emberke ül egy világoskék Beverlynek látszó motoron...
De ha nem sietek, akkor kib*sztam volna veled: megfordulok a Galvanin.
Egyébként van ott egy bug a térképen, próbáljátok ki! Érdekesen ugrik egyet.Ui: pénteken azért végzek általában hamarabb, mert akkor már a rendőrök sem
szeretnek nagyon dolgozni, akkor én minek üljek bent még estig, nem igaz? -
DigitXT
félisten
-
kcsa
veterán
válasz longwild #351 üzenetére
Két útvonalat tudok elképzelni:
Bp - Szentendre - Visegrád - Esztergom - Dobogókő - Bp (attól függően hogy ki merre megy haza: Pomáz, vagy Pilisvörösvár irányába, mi ketten nyilván PVV irányába )
vagy:
Bp - Szentendre - Visegrád - Pilisszentlászló - Szentendre - BpMindkét útvonalon jártam már, jellemzően tele motorosokkal ilyenkor. Második útvonalon egyszer csúnyán megalázott egy Bugatti Veyron -. hegynek felfelé úgy érzésre 180-al előzött meg - én meg mintha álltam volna.
Na jó itt egy harmadik is:
Bp - Szentendre - Pilisszentlászló - Esztergom - Dobogókő - Bp - Talán ez a leg-erdeibb/kanyargósabb útvonal az összes közül (bár robogóval ez kevéssé szempont, nem hiszem hogy mindenki lapján tud fordulni, főleg akinek kisebb kereke van )
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #369 üzenetére
Trollkodni ráérsz gurulni meg nem?
Ejnye...Nekem a jogsi
hiányajó kifogás. (Még)Mondjuk a gyakorlatot gyorsan le akarom tudni, nem zavar, ha 20 órát kell motoron ülnöm. Csak a vizsgától félek... Mostanában figyelem a saját vezetési technikámat... Hát... Nem épp vizsga-kompatibilis
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #372 üzenetére
Detto. És még legalább egy órát fogok, bár a feladataim elfogytak (tesztelve, vagy visszaküldve javításra), főnököm nincs, hogy mást kérjek.
(#371) HGabor89: Szívesen elmennék egy jót túrázni az oktatás keretein belül, csak akkor nem tanulom meg a sz.patós pontokat a vizsgaútvonalon
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #369 üzenetére
Viccen kívül: éppen tankoltam... Csurgattam bele rendesen, amíg bírtam.
De így sem jött ki 5,4L/100-nál több. Este meg ugye megint, az lett 4,9L.
(Mondjuk utóbbit túltöltöttem, kicsi ment mellé is: lehet, hogy 4,8 volt.)Viszont az nagy volt, amikor érkezett egy bilikék motor nagy vitorlával, s
a motoros fekete cordurában ült rajta... Azt hittem, te érkezel! Aztán nem
jött oda az ember, tehát gyanús lett, hogy nem. Aztán kiderült, hogy az
nem is rendszámos gép (bár nem volt túl kicsi), végül, hogy nem Beverly?Ennyit arról, hogy milyen baromi egyszerű felismerni a másik "vadidegen"
motorost, akinek a motorját még csak fényképen sem láttuk korábban.Szerk: ja, és voltam előtte a Kelo-ban (tök rendesek még mindig): marhára
nem fér bele a 4,7"-os telefonom ebbe a tépőzáras GPS tartóba. Sajnos.
Meg ha még épp bele is menne, töltőre dugni már nem lehetne, szóval gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #474 üzenetére
Dehogy, akkor nem írogatnék róla ilyen nyugodtan... Bontásra volt nála egy
Madison, amit részben azért is vett, mert hátha nekem jó lesz a hátsó kereke,
aztán kiderült, hogy mégsem... (Mert az 250-es volt, Yamaha blokkos, enyém
meg 400-as Morini, s perszehogy a hátsó tengelyen eltérő a "ricni" mérete.)Viszont abból van a projektoros lámpám, meg talán egyszer lesz ülésem is.
Szerk: kabát témát nem értem. Nekem semmi bajom nem volt vele, pedig még
egy (nem is túl vékony) pulcsi is volt alatta: 15 fok körül ez bőven jó. (Túraplexit
dobáljátok lefelé, és menjetek "tempót": dugóban állni a napon, persze, meleg.)Protektoring (nekem) ~25 fok fölött, amikor kabát már "magában" tökig lenyitott
szellőzőkkel is sok. 20 körül meg egyértelműen ohne pulcsi + nyitott szellőzők.
(A tegnapi eső után el is felejtettem kinyitni a szellőzőket. Majd délután...)[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz longwild #475 üzenetére
Engem annyira megnyert a Forcefield hátvédő, hogy el is döntöttem, hogy be is szerzek még 2 dolgot hozzá.
Szerintem nekem ez lesz a protektor ingem, habár ez alá kéne valami alsó, amin nem fúj át a szél, de szellőzik. Városba robogóra szerintem tökéletes lesz.
Térdnek van Alesso térdvédőm, azt is tegnap vettem és bejövős kényelmes cucc.A héten érkezik az Alpinestars csizmám, az már CBR600F F4 színben jön Gondoltam előre.
Jah és majd a pardiba is beugrok egy Alpinestars SP2-es kesztyűért valamikor, habár kesztyűm van, de nem az igazi.Extreme Arm Protector
Elite Chest Protector 2014
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #485 üzenetére
Igen, szerintem is sokadjára... Van a Pro L2 gerincvédő, meg az Action Shirt:
ezek jó párosítást jelentenek a nyári melegben is, mert gerinc/könyök/váll védve
van, valamennyire a mellkas is, és elég vékony anyagból van, kellemes viselet...
Persze együtt drágábbak, mint a Pro Shirt, de a gerincvédő külön is hordható pl.
cordura kabát alatt, annak beépített, szemétre való polifoam betétjét kiegészítve.Itt van mindenféle Forcefield protektor, többek közt a fent említettek is. A javasolt
fogyasztói árak sajnos nagyjából valósak, sokkal olcsóbban nem lehet megvenni.
Megjegyzem, a Pro L2 mellett nincs szükség olyan úri huncutságokra, mint pl. a
vesevédő, mivel a deréknál lévő rögzítése pont ellátja ezt a "szélzáró" feladatot is. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #491 üzenetére
Amúgy: [link]
aggasztó, hogy a bele való akku saruja le tud lazulni
Húzd meg jobban... (Menjen a munka...) Esetleg +1 anyacsavart ráraksz?
A hogyanra meg a válasz, hogy nyilván a rezonanciától: 1 henger / sz*r utak.Szerk: önzáró anyacsavar? De nem tudom, milyen kialakítású az akkusarud.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #498 üzenetére
Nagy darab narancssárga? Az nem én voltam. De ha arra sem emlékszel,
amit három hete beszéltünk, akkor tudok javasolni egy kis darab fehéret...aminek ellenoldali négyzetes anyája az akku fejben van
Az az anya amúgy kivehető, ha minden igaz. Ettől függetlenül az alaptézis,
hogy jobban meg kell húzni. A második ötlet volt az extra anyacsavar, vagy
az önzáró anya használata. Esetleg az akku rezgésmentesebb rögzítése...Vagy mondom: egyszerűen jobban meghúzni, s várni, mikor lazul le megint,
mivel nem mindegy, hogy előtte mikor nyúltál hozzá utoljára. Ha sok idő, én
nem nagyon aggódnék emiatt, hogy egyszer tapasztaltad, hogy lelazult...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest