- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Netfone
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #3588 üzenetére
Akkor érthető. Még pár év, és kinövöd. Km amúgy nem semmi, grat.
Multivaros megjegyzéshez még ON-ba: esetleg nehezebb görgőt bele, és...!
Mondjuk nagyon kíváncsi lennék most, hogy mennyi a túrázós fordulatszám.
GPS 85, azaz óra 100 körül. Hézagoló nélkül ugyanis csak 7000 volt. Most?Csak nem nagyon van kedvem átszerelni a fordulatszámmérőt a Madisonról.Szerk: de nézegettem fordulatszámmérőket az eBayen. Van tök olcsó is.
Talán Runner is onnan vett valami ilyesmit a fűnyírójához. (Amúgy ez nem
vicc: tényleg fűnyíróhoz vette, amennyire emlékszem, és nem robogóhoz.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #3590 üzenetére
Ez ilyen gyujtaskabelre tekerős verzio?
Runneré? Passz... A KOSO mérőmnek van gyújtástrafóra adaptere.
Grillonak azzal meg tudtunk volna nézni, hogy jön-e delej a trafóra, de
egyrészt ki kellett volna kapni az ülést, másrészt nem garantált, hogy
ugyanolyan a trafója: két módja van, és fejből nem tudom, hogyan kell
átkapcsolni, LOL. De ha mért volna fordulatszámot az indítózára, nos,
ki lehetett volna zárni a trafó táphibáját: onnantól vagy trafó vagy kábel.igazabol utassal mar kinottem...
Ugyehogy ugye.Km miert? Ti mennyit mentek?
Én csak melóba járok/tam vele: évi 3-4000. Madisonba viszont már
beleraktam 6000-et, úgy, hogy fél évig darabokban volt, szóval látszik,
hogy ott már nem rettentem vissza egy kis túrázástól sem. (Pár száz
km, szóval nem egy nagy túra. De egy seggel már az is újdonság.)Utas nelkul azert meg erdekes tud lenni.
Szerk: amíg nem próbáltál nagyobb gépet (hosszabb távon), sajnos,
vagy nem, de nincs viszonyítási alapod. Sajnos, mert élmény egy
erősebb motor... Nem sajnos, mert nem érzed, hogy kevés, ami van.
Ez ilyen emberi rossz tulajdonság: mindig jobbat akarni valamiből.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #3602 üzenetére
Burgmanokkal is megvolt az évi 17-18ekm. Nem éppen jellemző,hogy aki túragépet vesz az használja is. Mi az a használat?? Amikor megvettem 4évesen 14,7eKm volt benne. 14hó alatt raktam bele 27ekm-t. Vannak még nagyobb Km falók,még csak tanulom eme szakmát. Enyém bejáratós még.. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz longwild #3696 üzenetére
Nem jársz távol a valóságtól a mucsaival. Valaha volt egy telkünk ugyanezen településen, szomszéd telek brutálisan elhanyagolt. Pár év elteltével megjelentek a szomszédok, akiket először láttunk akkor, majd kb. a következő beszélgetés zajlott le a kötelező udvariassági körök után:
...
Szomszéd: És maguk hol laknak?
Mi: Helyiek vagyunk, innen egy-két km...
Sz.: Mi BUDAPESTIEK vagyunk (így nyomatékosítva, majd a non-plus-ultra: ) Tudják merre van?
Mi: WTF? -
DigitXT
félisten
válasz longwild #3694 üzenetére
Ez a te motorod: Burgman 650 Executive. Szerintem dobozolható...
Egyébként meg ha ennyire a pakolás a lényeg, akkor autó, muhaha.
(Vérszíváson kívül nem vicc: 130-at bírja csendesen, cuccos elfér.)kcsa: mégis egy fotelrobogót vettél, pedig országutazol is melóba.
Amúgy úgy mondod, mintha folyamat a Mátrába járnék túrázni...
Egyszer voltam. Nem volt rossz. Élveztem a döntögetést! Odajutni,
meg hazajönni viszont nem volt különösebben szórakoztató.Ja és nem azért vettem a Madisont, mert túrázni akarok. Bár ezzel
már lehet. Mivel ez van kéznél, hát ezzel mentem "szerpentinezni".
Egyszer felszaladtam Dobogókőre a Majával is. (Lehetséges, de...)
Szerintem nem segített volna, ha váltogatni kell. Egyáltalán nem...Amúgy nézesd át a robid hajtásláncát (is), mert ha egy Ikarus 260
legyorsulása problémát okoz vele, komolyan félre van hangolva a
varió. Ezt értelmezheted vérszívásként is. De halál komolyan is.
Mintha azt is írtad volna, hogy 130 körül van a végsebessége: wtf? -
DigitXT
félisten
válasz longwild #3713 üzenetére
[NAGYKÉPŰ]
Én ott olyan 130 körül szoktam csapatni. Lehet, hogy még menne picit!
[/NAGYKÉPŰ][ŐSZINTE]
Igaz, nem két személy, csak egy (nagydarab) + szembe szél sem igen volt!
Meg aztán nagyjából annyi a vége azon emelkedőn. Legálisra: bőven sok.
[/ŐSZINTE]Nekem amúgy, ha a felsoroltakból kellene választani, akkor xevo 400.
Az még néz is ki valahogy (nem is rosszul!), lábtere okés, csomitartó dettó.
Amúgy hajaz a Peugeot Satelisre... Vagy rosszul látom? Az is szép gép![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #3727 üzenetére
Nem most írták oda: a tárolt változat szerint ott volt rég. Az egyetlen
probléma csak az, hogy a megrendelés során nem bírtam kicsikarni
a rendszerükből szállítási költséget. Ki volt töltve a lakcímem, de az
oldal ragaszkodott hozzá, hogy a szállítási díj 0 EUR. Végigmentem
a megrendelés folyamatán, s a visszaigazoló e-mailben is konkrétan
leírják, hogy szállítási költség 0 EUR. (250,2-t leszek szíves átutalni
10 napon belül a megadott bankszámlaszámra.) Azt is megadják,
hogy ha külföldi az utalás, akkor ezt meg ezt az IBAN-t használjam,
meg a BIC-code meg a kutyafasza. Lehet, hogy Belgiumra értették?Hát Magyarország nem Belgium. Nekem nagyon úgy néz ki, hogy
kifogtam egy webshop bugot, és hiába jártam el jóhiszeműen*, ezzel
felültem a szopórollerre. Kifejtem nekik az álláspontomat, meg kérek
egy PayPal elérhetőséget, mert a nemzetközi utalás lassú és drága:
nem szeretnék 2x2600 Ft-ot elkölteni csak erre - hát még ha több is.*: ti. rendeltem már Hollandiában adott összegben ingyen postával...
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #3759 üzenetére
Úgy valahogy... A lelazult kerékanya miatt volt egy holtjátéka... Kb.
2 nap után jöttem rá, amikor tisztogattam a gépet, és láttam, hogy
lengedezik a kerék. Érdekes, hogy menet közben nem éreztem.
Annyi volt gyanús, hogy miért puhul fel a fék parkolás után. Fasza.Amúgy mondta a szerelő, hogy járt így 400-as Majával. Az előírás
szerint nyomatékra húzta, 2 nap múlva jött vissza az ember, hogy
elhagyta (!) a kerékanyát. Mondtam neki, hogy én megküldtem az
eset után először +10 Nm-rel, majd inkább légkulccsal... Tán nem
kellett volna, de nyugi: a tengely edzett, az anya megy szét előbb.Ui: arra vagyok baromi kíváncsi, hogy ha nem a kormánycsapágy
miatt éreztem a remegést, akkor mi? Az még lehet, hogy a gumi?
Lehet, hogy csak azt éreztem, amikor a kockásra kopott hátsó a
minta nélküli részről átdőlt a mintásra? Nade a kormányon???Szerk: végre írt valaki. A kisrobogóst meg hogy felpörgettük.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #3790 üzenetére
Okozhat durrogást.
A rossz szelephézag pedig szintén, bár akkor már igen fosúl áll.
A durranások lehetnek után égésből fakadóan, az égetlen üzemanyag kikerül a kipufogó térbe, és ott lobban be. Ez nem tökéletesen záródó szelepeknél vagy gyújtás beállítási hiba, vagy keverék képzési hiba.
Mindegyiknél teljesítmény vesztés, fogyasztás növekedés is tapasztalható.
A kipufugó gáz erősen fojtós benzin büdös lehet.Adrewti:
Ha össze jön talán lesz tengelyem a jövőhéten, de hétvégére nem tudom össze rakni ez tuti.
Ha jövőhétvégén össze megy akkor szpt 12-13-14 nekem jó lehet.
El kellene menni agtelekre pihenni kicsit -
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #3864 üzenetére
Lehet hozzá köze főleg ha az akksi is gyenge, véleményem szerint.
Nem kimondottan 12V-ra inkább tól- tölig van meghatározva az üzemi feszültség.
A motorod 14V-ot tölt akkor az mindenüt annyi lesz a hálózaton. Pl izzók fénye erősödik gáz adásra.
Az elektronikus rendszerekbe a feszültséget amennyire lehet optimalizálják, és ha a minimum alá csökken a rendszer nem működik jól
Ha gyenge az akksi és a fesz szab sem az igazi, akkor gáz vissza engedéskor, nincs elegendő töltés és az aksiban sin kellő mennyiségű feszültség, akkor bedurrog, mivel az optimális működéshez nincs elegendő fesz. Vagyis a gyújtó szikra gyengül, kihagy a gyújtás, az el nem égett üzemanyag pedig a kipufogóba robban be.
A lehető legegyszerűbbre vannak ezek a dolgok tervezve,ebből kifolyólag már egy kicsi eltérés is befolyásolja a működést. -
kcsa
veterán
válasz longwild #3877 üzenetére
Belső sávban haladt (itt visszautalnék a motoros topikra, hogy hol veszélyes haladni és hol nem ugye...) és a külsőből megérkezett elé egy teherautó váratlan sávváltással, jelentősen lassabb sebességgel. (itt nagyságrendileg 30 vs. 50-ről beszélünk) majd vészfékezés ellenére hátulról telibeverte a teherautót. Első blikkre minimum villa, jó eséllyel váz is sérült, még a kulcs sem elforgatható. Plusz műanyagok.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #3892 üzenetére
Azért nem teljesen összekombinálva a tapasztaltakat, miszerint:
- eső esett, tehát látási viszonyok és útfelület is gyengébb a szokásosnál
- motor eleje törött
- teherautón egy karcolás sincs (orridom és valószínűleg az első kerék is az alácsúszásgátlót érte sejthetően)
- motoros teljesen sértetlenlátható, hogy a sebesség a motoros részéről nem lehetett túl nagy (mármint szabálytalan, mert a sofőr ugye kapásból ezzel próbálkozott - hallomásom alapján meglehetősen tirpák stílusban), mert akkor nem ekkora és nem ilyen baleset történik, úgy, hogy a motor kb. alig csúszott a földön, a vezetője meg feláll és leporolja magát
Ezt a helyzetet rögtön látták és értették a rendőrök is.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #3908 üzenetére
Már a motor megvétele után regisztráltam oda is,
és minden olyan fórumra ahol ez a motorblokk van
beépítve a motorba.
Injektorcsere után minden rendben.
Fogyasztás:3.9-4.2/100km---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
üszök
őstag
válasz longwild #4059 üzenetére
Ez az egy van közte ami ugyan az,és a duplájába kerül.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
válasz longwild #4072 üzenetére
Satelisen (nem túl rég, még mielőtt rommátört ugye ) is volt erős olajfogyasztás, meg már csorgott a légszűrőházból. Ennek a megoldása az volt, hogy a hengerfejben van valami olajlecsapó cucc (szelep?), az volt beállva, és a visszacsorgató cső eldugulva. Nem volt túl drága a javítás, és a tünetek alapján a szerelőm kb. azonnal tudta előre hogy ez lesz a baja, bontás nélkül is.
-
üszök
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs