- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Tud egész napos lenni.. Pl ha lapkás/korongos a szelephézag állítási lehetősége akkor meg kell várni míg kihűl a technika majd szétborítani amit kell. Aztán jön az ellenőrzés kell-e cserélni lapkát/korongot vagy nem. Ha kell van-e akkora méret.. Nincs,rendelni kell. Lehet még aznapra ott van de lehet csak másnapra van ott a cucc.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ne is mondd: a félretett maradék pénzemen a zasszonynak kellett egy új bringát venni, így nagyon úgy tűnik, hogy ugrik a jogsi-upgrade. Mire megint lenne rá pénzem, addigra kifutok az időből (a kategóriaváltásra 2 évig nem kell újra KRESZ, stb., így 100 k helyett 60-70-ből meg lehetne csinálni), a teljes árat meg nem vagyok hajlandó kifizetni rá.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
balazs1011
aktív tag
-
campers
tag
Igen, utána már rájöttem , hogy az az ECU. Tovább bontottam a mocit, aztán végül meglett a szabályzó. A moci "hasán", annak is az eleje felé, közvetlen az első kerék mögött a kürt mellett van. A rácsos műanyag borító védi. Borzasztó mennyire szét kell szedni a gépet, hogy hozzáférjen az ember.
Tettem egy próbakört, a korábbi "konstans" 12-12,4V töltés helyett most 13-13,2V körül van folyamatosan a feszültség. Gondolom ez a normális.
Akit érdekel a karikázott helyen keresse -
csongi
Topikgazda
Egy resze tervezesi egy resze gyartasi hiba. De ez is csak egy dolog, de hogy a picsaba nem sikerul idovel ezt javitani? Ugyan olyan fos az alkatresz minosege, mint a gyari
Ezek szerintem szandekosak, itthoni europai piac, kell a szervizeseknek is megelni valamibol. A japan meg kenytelen magasabb minoseget letenni az asztalra, ahhoz hogy piacon maradjon a magasabb alkatresz arak ellenere.
De ha egy olasznal a tipus gyerekhibiat be klkulalja az ember es javitasra kerul, egyes alkatreszek jobb minosrgbe kerulnek be, vizpumpa stb.Akkor ugyan olyan jo mint a japo. Nekem sokkal jobb motor a balna mint a burhonya volt. Ez a motor szamomra sokkal konfortosabb Futomuvileg stabilabb motorcampers: Keves lesz a 13V Nezelodjel meg , mert egy 13,8-14V ossze kellene szedni. Erre ratolod a refit es kozel egy V oda is van. Ezzrl a 13V al le fogsz merulni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Mindegy hol gyartat egy ceg a mai vilagban. A minosegi kikotesek es azok ellenorzese a fontos. Pl a toyota nem tudta a britekbol kiszedni azt a minoseget amit szeretett volna ezert elvette toluk es vissza vitte japanba.
El van intezve. Ha a minoseg rendben lenne akkor most is ott gyartanak az europai piacra kerulo autok valtojat. Ergo az olasz szarik ebbe bele, ithon van. Arra kivancsi vagyok ha gyart japan vagy kinai piacra oda milyen minosegben teszi, vagy akar a kinai piacra. -
DigitXT
félisten
Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve
Amennyit sz*ptál a Puggal, ez meglep, de elfogadom. Vélemény.
Én főként poénból szeretem hangoztatni... Nem tudom feltűnt-e,
de az én motoromból nincs injektoros, szóval nem választottam.
(Mármint motort igen. De nem volt szempont az injektor. T-Max
esetén kétszer is meggondolnám, mert 8-10 lityót nem etetnék.)Ahogy Hofi mondta: mégegyszer nem.
-
DigitXT
félisten
Én se mondom, hogy az egész konstrukció szar. Túl van lihegve,
meg részben elbeszélünk egymás mellett. Pl. többhengeresek.
Ez robogós topik, zömében egyhengeres gépekkel. Párról tudok,
ami kéthenger (pl. pont a T-Max, az SW meg a nagyburgi), de ha
jól sejtem, csak a legutóbbinak jár ide tulaja, s az épp injektoros.Nem akartam hitvitát nyitni. Ami elromolhat, az el is romlik. Pont.
(Ha már robogó, akkor a nagy rugózatlan tömeg a hátsó keréken,
brutális ütések/vibráció, ami mechanikai problémákat okozhat...) -
DigitXT
félisten
Á, a mai móka csak 6K-ba fájt... Viszont gyanús, hogy komoly vibrációja
van a motornak, mert kezdi szétrázni a vadiúj* (NGK) gyertyapipát is. Lehet,
hogy a 4Road elveszett szilentblokkját inkább pótolni kéne valahogy, mert a
fix rögzítés alátéttel túl sok vibrációt enged/visz át/vagy erősít fel: franc tudja!*: bocs, csak pár ezer kilométert futott, hiszen nem én jártam a géppel...
Szerk: azért qrvaérdekes, mert rajta ülve semmi, teljesen normálisan jár, stb.
Középsztenderen viszont nem kicsit rezgette a szerelőakna deszkáit: furcsa.
De megnyugtató tudni, hogy az ember könnyen lehet az élet császára, csak
telibe kell verni egy autót oldalról, le van a gond.A Duna + gyufa egyszerűbb.Szerk2: megjegyzem, ez a vibrációs dolog már akkor feltűnt, amikor a 4Road
legelőször került fel, szóval ilyen szempontból a szilentes dolog nem játszik...Ebédelni mentem Barátnőmmel, és a díszburkolaton volt érezhető... kb. 4 éve.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mondjuk városba, futárkodni nem hiszem, hogy 400-as Burgit vennék.
Valami igénytelen, kis 125-ös, rá egy baszomnagy doboz, hadd szóljon:
napi 100-150 km, rövid szakaszos (városi) rohangálás után állandóan az
olaj lenne a téma, figyelembe véve a pár decis kajálást, 1000 km-enként. -
DigitXT
félisten
Homályosíts fel, hogyan kellett volna? Hollandiából, honnan máshonnan...
SirKero: osztán raksz-é bele 100-150 km-eket a városban? Túrázgatva még szép,
hogy elketyeg 3,5L benyából plusz pár deci olajból, de városban? Szerk: sok az
indulás megállás a lámpák miatt, az meg nem túl hatékony dolog. (A fékek elfűtik.)
Szerk: tudom, az segít a fogyin, ha nem nyélgáz pirostól pirosig... 0-100 teszt, stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem mondom, hogy nem hiszem, csak azt, hogy szvsz SirKero nem próbálta a
400-as burgonyán azt a felhasználást, amire Hauptmann kolléga szánja a gépet.
A Satelis 250-es volt, szerintem annak a városon kívüli csapatás nagyobb kín.
De gyanítom, hogy a Kymco sem éri be kevesebbel városban futárkodva, na...Nem volt más választás. PayPal még csakcsak - mondjuk Hollanduséknál vmi
helyi szolgáltatással "hozták azt össze", s ebben sem vagyok biztos: iDeal -, de
igazából mindegy is, mert azon a bankszámlámon, aminél van PayPal-om, most
csak az összeg töredéke volt elérhető. Ha egyik bankból kiveszem és a másikba
beteszem, az is pénz. Ha átutalom, az is. (De igaz, szilveszterkor bankkártyával,
online kifizettem a felnit: itt nem volt ilyen lehetőség; vagy a hollandom gyenge...)AndrewTdi: én is hasonlókat tapasztalok, csak egy kicsit nagyobb számokkal.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Nem feltétel a felnyitható, csak ez megtetszett,mert kényelmes volt.Próbáltam zártat is jó párat a 30k-s kategóriában,de kényelmetlenek voltak. Volt az egyik boltban egy NOX de nem emlékszem mi volt a pontos típusa,az kényelmes volt. Holnap lehet vissza nézek.
Nincs Miskolcon nagy kínálat "márkás" sisakokból. Ahol volt pár darab kicsi volt,és nem volt benne szemüveg.
az egyik boltban azt mondta a srác,hogy még a 20k- sisakot sem nagyon tudják eladni.100 feletti tempóhoz kell. 100-ig jó az is ami van. Csak elég gáz,hogy ha megelőzök egy autót,le akarja tépni a szél a fejemről a sisakot.
Vennék használtat is,de nem nagyon van.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Miért olvastam azt, hogy trágya? (Végülis simán lehet, hogy...)
longwild: nem veszem ezt sem, de "motort" sem a közeljövőben.
Amúgy milyen hosszú túrák? Én ilyen városi cihopata vagyok:
Mátrából visszafelé is qrvára untam magam, s csak 350 km volt!Amúgy meg a "motort" berúgod 6-ba, ugyanott vagy. Max. néha
rúgsz vissza egyet, kettőt, ha elfogy a kraft. A "szükséges rossz".
Nem az adja a motorozás élményét, hogy gépészkedni kell.Nekem a motor a szabadságot jelenti. Hajtáslánctól függetlenül.
Semmivel sem tartom alacsonyabb rendűnek a robogókat... Sőt,
adott felhasználásra praktikusabbnak gondolom őket. Ez van.Nem vennék melóba járni 1000 Gixxert, ha érted, mire gondolok.
Ha tehetném, akkor sem! Előbb gondolkodnék el a GP800-on.
Noha semmi kedvem láncolajozással szopakodni. De mindegy.Ui: már a Yamaha DT50 is adta a feelinget 18-20 évvel ezelőtt.
Aki most éli második gyerekkorát, annak egy 125-ös is* adhatja.
Igazából csak ahhoz kell az erő, hogy biztonságba legyél. A még
több erő meg ahhoz kell, hogy cihopata üzemmódba válthass.*: igen, a gyengébb gépeket kevesebbre tartom, unalmasabbnak.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Nem tudom ezt mibol gondolod Ha megyek 500 km alatt nem igazan, es inkabb tobbet, de semmi hatranyt nem erzek azert mert robogoval vagyok.
Mint legutobb is 1000km felett ket nap alatt. Szoval semmi koze a ketonek egymashoz. Es az ilyen hosszabb utakon kevesbe kopik a vas mint varosba rangatva a gazt allandoan. Szerintem varosi kozlekesere max 250, de egyszemelyel mar hosszabb utra is boven. Afelett meg tenyleg tura robogo, a varosi baszakaodas csak kinzas es alkatresz koptazas felso fokon. Lecsereletem a szijamat, de meg 6000 km re fent lehetett volna hagyni. :-) A merete eppen also merethataron volt, es repedeseknek nyoma sem volt, Szoval hasznalat es hasznalat kozott is van elteres. 100-110 es kenyelmes utazoval, elmennek es kenyelem szel esovedelem maximalis. Igaz nem ramty utakon, de azt is bizton allithatom, ezek a 10. ev koruli robogoknal a hatso teleszkopokat cserelni felujitani kell. Es ha ez meg van akkor bizony. el lehet csofalkozni milyen is tud lenni valojaban. Rt Lt 2001 evjaratos motorokkal ugyan ugy kinlodtak a szar uton mint en. A fos hatso telok miatt a lengosuly berangatja a gepet es feldurrog felut doccen meg minden ami a robogo sztereotipikat felerositi. Most a 150 es teleszkopai kerulnek cserere es utanna csoda fog tortenni motorzhato es igazi elmeny lesz.
Digitxt csak megerositeni tud ebben.
Te is ha cserelsz, egy teljesen mas motorra ulsz fel es a mosoly felkoltozik az arcodra es egyre csak szelesedik -
DigitXT
félisten
Ha viszont ennyire nagy a dugózás, túrázni meg nem szeretsz (vele),
végképp érthetetlen, hogy miért voksoltál az 500-as Kymco mellett...
Ezt nem bántásból írom, ismersz. Tiszteletben tartom a véleményed!A varió késleltetése* nem hiszem, hogy nagyobb, mint amíg húzod a
kuplungot, rúgod a váltót, rádobod a kuplungot, nagy gázzal... Szvsz.*: mint minden, ez is hangolás kérdése. Gyárilag picit lustára vannak
hangolva a gépeink, mert úgy kevesebbet zabálnak. Ha valakinek ez
nem tetszik, belenyúlhat a hajtásba. Pár szunnyadó lóerőt, és sokkal
jobb dinamizmust ki lehet facsarni ezekből, leginkább a fogyi kárára.
(Jó, speciel a Dr.Pulley az ilyen szempontból atomjó választás volt!)Viszont nem gondolom, hogy a vas, ami indulásnál sokat csúsztatja
a kuplungot, alacsony tempónál úgy remeg, hogy az félelmetes, és a
végsebessége bőven elmarad a kategóriájában megszokottól, az jól
lenne behangolva. Ilyen vason én is panaszkodnék a dinamizmusra!
Megintcsak nem bántásból, de OTT valami nagyon nem kerek...
(Azon kívül, hogy most össze van törve, így az a fő problémád vele.)Ha a fentiekben (megint) túlzásokba estem, elnézést! A sok hibám
közül az egyik, hogy felfújom, kisarkítom a dolgokat. Néha vérszívás
céljából, máskor viszont a "nyilvánvaló" problémákra rámutatásként. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Szvsz egyszerűen nem vette be a szállítási címemet.
Mellékeltem nekik a levelet, amit kaptam! Nem az a baj,
hogy 35 EUR a szállítás... valsz' akkor is megrendeltem
volna, mert már annyira ettem a kefét miatta. Inkább az,
hogy már megtörtént az utalás zsíros jutalékért, és nem
nagyon szeretném ezt mégegyszer kifizetni az OTP-nek.
Ráadásul 4-5 napos átfutási idő, most megint. For what?
Megírtam nekik, hogy adjanak már egy PayPal accountot,
amire fizethetnék, ha van nekik. (Említettem az iDeal-t...)Érted: utaljak 35 EUR-t, aminek a költsége pluszban 10?
Az eBayes megoldást ismerem, már találkoztam vele.Szerk: említettem azt is, hogy nem ördögtől való dolog a
free shipping EU-n belül, bizonyos összeghatár felett...Mekkora szemét ez az OTP, komolyan
Hát, nem kicsit! Valami eszement összeget levontak, nem
is értettem, hogy miért ANNYIT? Aztán pár napra rá meg azt
nézem, hogy párszáz forinttal több van a számlámon. (Wut?)
Lehet, hogy az utalás "biztosítékaként" többet levontak, hogy
a váltás menjen más árfolyamon is, majd jóváírták később?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem merem beindítani a pincében, mert múltkor is lejött egy szomszéd, hogy
úristen, mi volt ez, csak nem megint földrengés? És az "csak" a Maja volt...Szerk: meg is van, a másik topikban már megírtam. Zárt térben gyilkos! [link]
huszi.gyb: hangtompítót eleve kikaptam, ha már lúd... (Volt benne tömítés.)
Azon gondolkodom, hogy talán a Majához is volt, csak én "hagytam el", LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ó, dehogynem! Majánál is pakoltam ki-be. 1 hét dübörgés? 1 hét pihi?
Na, ennek a pakolgatásnak lett az áldozata, mikor egyszer elhagytam.
Szó nem volt arról, hogy ne akarnám visszarakni... A műszaki is sima
lett volna úgy, így meg szívnom kellett a gyári dobbal. De ezt tudjátok.Amúgy az ülés alatt tartottam, ha netán kérdőre vonna a CSENDőr...
---
Nos... Lett egy hangja a Madisonnak. A legjobb fogyasztáscsökkentő!
(Ti. nem nagyon merem nyelezni. De így is powerslide-oltam a vizen.)Holnap remélem jobb idő lesz, lehet picit tesztelgetni, lenyelezgetni.
Azt nem mondom, hogy SBK. De hasonlít: kívülről még nem hallottam.
Meggyőződésem, hogy tompítóval a gyári dob szintjére fojtható lesz...
Egyébként meg sokkal könnyebb a gyári dobnál. Jó pár kg különbség!
Talán hoz pár tizedet 0-100-on? Adtak hozzá 15 grammos görgőket...
(Azokat még nem próbáltam, de majd meglátom, ha túl kevés a fogyi.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen