- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27751 üzenetére
A fő problémát, a nagy zajt, a hajtómű középcsapágy és a kis tűgörgős csapágyak adták a hajtőmű belsejében. (volt bennne olaj ) Azok nem hiszem, hogy az 5 grammos leválás miatt tönkre mehettek volna, más tengelyen is futnak. Igazából már vásárláskor is zúgott kicsit a hajtómű. Pont akkoriban vettünk vadiúj kisrobogót a feleségemnek és annak is volt olyan surrogó hangja. Ezért nem gondoltam bajnak a madison hangját, akkor kapott új olajat és kész. Ez a nagy zúgás viszont egy hét alatt alakult ki.
A külső kuplung csapágy is kivolt igen, ami közvetlen a kuplung pofák alatt fut, de az már a vásárláskor is zúgott. Most kicseréltem, ha már bennem volt a lendület a csapágykiszedővel a kezemben ... kilenc csapágyat cseréltem 20 ezer forintért. A kuplung belső oldalán is van egy tűgörgős csapágy, ami szépen fut hang nélkül szerencsére. Azt az egyet nem cseréltem ki, mert az nagyon-nagyon drága lett volna, önmagában annyi, mint az összes többi együtt.Szóval igen, az elbalanszírozott kuplung biztos jobban terheli a csapágyakat, de nem hiszem hogy az okozta volna a csapágyak kopását. Ráadásul ez egy öt pofás kuplung, ha egy réteg leválik, nem okoz érezhető rezgéseket. Három pofás kuplungnál biztosan más lenne a helyzet.
Ellenben a csapágyak rezgése talán, de nem biztos, lehet hogy okozhatja a rétegek ragasztásának gyengülését.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27774 üzenetére
Ez a potméter szokott rosszalkodni, okozhatja azt hogy alacsony tempónál nehéz finoman adagolni a gázt? Meg ha folyamatosan 30-al megyek, akkor berángat finoman. Egy kis gázfröccsre meg elmúlik. Tudom, ezt több dolog okozhatja, de merre induljak el, van jellemző hiba ami ezt produkalja a burginal?
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27776 üzenetére
Most volt időm ránézni a burgura és fény derült pár dologra. A gázkarnál lévő elektromos vezeték a markolat fűtés. Ezen kívül van még két bovden, mindkettő a folytószelephez megy. Az egyik nyitja, a masik zárja. Úgy latom azért van két bovden, hogy ne legyen holtjátéka a szelepnek és mindig ugyanoda álljon vissza. (A húzó bovdennek azért megvan az állítható holtjáték.) A pillangó szelep tengelyén, a túloldalon, van egy potméter szerű szenzor, az adja a gázkar állást a vezérlésnek. A pozíciója állítható, be van jelölve festékkel az eredeti állás.
Ezen kívül van egy automata szivató, amit ki kellett takaritani, van az injektor és a légszűrő házban egy levegő hőmérséklet szenzor (IAT). Teljes körű takarítás után, főleg a szivató volt szutykos, simábban reagál a gázra.
És igen, az injektor miatt 1 literrel kevesebbet eszik, mint a Madison.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #27832 üzenetére
Kavicsra fut, amikor a kanyarívet veszi 0:25-nél.
Azt hiszem csak azt akarták bemutatni, hogy 60-al is mekkorát lehet esni egy váratlan esemény miatt, másik résztvevő sem kell hozzá, és hogy a hétköznapi ruha viselet még ilyen "könnyebb" esésnél sem tud megvédeni.Háromszor estem eddig 30 év alatt, az elsőnél 30-50 között mehettem utassal az erdőben és hatalmas szerencsénk volt, hajunk szála se görbül, gyakorlatilag talpra estünk a repülés után. A másik két alkalommal csak 5-el mentem és a kanyaríven lévő kavics tobott el.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #27937 üzenetére
Az első tulaj rákos lett, egy ideig kerülgette, mielőtt egy kollégája megvette tőle. Neki nem vált be az MT-09 után, 1,5 év alatt kb 500 km-t ment vele.
A szerelőmnek szóltam korábban, hogy keresek, nagyjából mi a keret. Az egyik szerelőtársa meg szervizelte az adott gépet és szóltak neki, hogy eladó. Hirdetve nincs, szerencsém van vele. Mármint valós futás, rendben volt szervizelve, kevés tulaj, magyar forgalomba helyezés. Két karc van rajta, ami tárolásból jött. A fékkarok, kormány végei, tükrök szélei épek. Gyári doboz van, plexi nincs. Grafitszürke.
Majd lesz fotó is, ha nálam lesz. Elvileg hétvégén elhozom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Bacusuz
őstag
válasz DigitXT #27946 üzenetére
Köszi,
ennyit én sem költenék, valamint olyasmire gondoltam ami gumitokostól belecsúsztatható és ráfog.
Mind 2 autó amit használunk és telefonok felrakhatók bárhova mágnesesen, nem szeretnék mindenhol mindent lecserélni vagy cserélgetni.
egyébként komolynak tűnik, bár a video alapján elég erősen rázkkódikÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #27944 üzenetére
Az 50-es kávédarálót 1998 december közepén hozták meg Hollandiából. Rajtam kívül nem ült rajta más, 13 km sincs benne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #27937 üzenetére
Ja, ismerősöm egy 300-as Vespát ad el most. Második tulajdonos, először Magyarországon forgalomba helyezett, végig vezetett szervizkönyv, 14k km-t futott.
FB dobta fel a hirdetését, onnan tudom, hogy hirdeti. 1,6 mFt-ért kínálja.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #27946 üzenetére
Végül csak vettem egy ilyen szettet, kicsi eltéréssel. Yamaha?
Madison? Igen, mindkettő van a képen. Meg egy Quadlock...
Megjegyzem, marha jó cucc, ha felélesztem a sárkányt, talán
veszek arra is. Végülis a telefon már olyan tokban van.
Rolleren kijelzőnek használom, meg adatrögzítőnek, és ezzel
együtt töltődik vezeték nélkül: azt kell mondjam, priceless! -
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #28100 üzenetére
Jobbulást Neked! Elég súlyosan hangzik, de azért ne temesd még a kétkerekűeket, szóval mielőbbi jobbulást!
Hogy történt a dolog, ha szabad kérdezni?[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kaktusz2
tag
válasz DigitXT #28100 üzenetére
Tisztelt kolléga,mélységesen átérzem a helyzetet,őszintén remélem minden,rendbe jön,addig is jobbulást és egészséget kívánok.tudom sovány vigasz csak,ne járj úgy ahogy én.3 éve a Burgis balesetben,combnyak törésem lett,most ugyan azon a lábon kaptam,csípőprotézist. azért nem mondtam le,a motorozásról,gyógytornára avval,járok
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28118 üzenetére
Bakker most kapcsoltam... Jobbulást mielőbb ez nagyon durva.
Erre szokta mondani jóatyám 27 év helyszínelés után, hogy nem kell tempó ahhoz, hogy elpatkolj.
Gondolj bele a Lime és hasontársait hányan nyomják sisak minden nélkül, durva...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28118 üzenetére
A bukósisak nem az eséstől véd meg, hanem a sérülések súlyosságát mérsékli. Ezt szokták összetéveszteni.
Volt, hogy 60-nal gurultam le a Petőfi hídról és előzött egy rolleres. Oké, hogy krossz sisakban, protektoringben, térdvédővel, kesztyűben. De ha zakózik, akkor bemutatja, mit csinál egy madárijesztő a tornádóban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gps76
őstag
válasz DigitXT #28118 üzenetére
Még nézni is szédültem ennél a tempónál, az ugrott be hirtelen, olyan mintha 20-nál kiszállnál egy autóból, vagy megúszod vagy nem.
Mondjuk a motorozás se sokkal veszélytelenebb, de egy fokkal talán jobb. Amikor a kocsimat megnyomták, jött a biztosítós - kb. 60-as fickó -, látta még a Kymcot, elkezdi ő sokat motorozott, de sok roncs motort, meg összetört embert(élő és halott) látott már, lemondott a motorozásról, vett egy régi kabrió mercit, fele élmény megmaradt, de biztonságosabb. -
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28143 üzenetére
Vadi új relé?
Kopp új relével kezdtük hátha csak ott van fent a gond.Well oké megyek visszateszem a gyári relét.
Marad az áram kimérése akkor az az utolsó lehetőségként, hol találok hozzá referencia értéket?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28145 üzenetére
Besz*rok, visszaraktam a gyári relét és jó... minden 6.-7.-re kicsit kehesen csak tekerne de gyújtás le - fel és indul.
Héten veszek valami kampós mérőt és rámérek az indító áramra. Kis multiméter úgy fel forrósodott majd elolvadt 200A-es módban is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28167 üzenetére
Ha csak úgy nem... És az a vicc, hogy elkezdett lassan emelkedni a töltő áram,
szóval nem is az fogta vissza eddig, hogy már majdnem kész, hanem a meleg!
Szerk: már 6A alatt volt, de ahogy hűti le a venti, már ~7A ismét: hővédelem.
(Örülök, hogy működik, halt már meg ilyen töltőm ahogy kint töltött, pár éve.)[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28183 üzenetére
Nagy darab vagyok, semmilyen hátrányát nem érzem a BWS után az Sh méreteinek a forgalomban. A kormány, tükör érzésre ugyanakkora, legalábbis ugyanazon az ajtón betolva a motort.
bajnokpityu: Ezt a navigációt gondold át... Nekem nagyon lent van a műszerfalam. Ha sisakban az utat nézem, akkor a kényelmes fejtartási pozícióban a tükrök felső élét látom csak perifárikusan. A műszerfalat figyelve nem is látom be a forgalmat, a féktávot is inkább csak városi tempónál. A tükörszárra rakott telefon magasabban van egy arasznyival.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28187 üzenetére
A nagykörúton a kocsik közt általában gyalog sem férek el, de szerencsére Kari Geri. A nagy részét egysávosította, így több a hely.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28223 üzenetére
Na kérem szépen. A 100A BMS röhögve elég, hiszen akkora áramot csak akkor ránt(ana) be, amikor (ill. ha) "megszorul" az indítómotor, de egyelőre ilyet nem tapasztaltam, nagyon simán pörgeti a korábban is kimért 57A áram fogyasztás körül. Ez amúgy nem csak az indítómotor magában, megy a benzinszivattyú (~2.5A), meg a lambaszonda fűtés (~1.7A). Apróság*, tudom, de azért mennek... És igen, egy gyári Madisonban membrános szivattyú van, és nincs lambdaszonda.
Lassú reagálású a BMS szoftvere, ilyen 5 mp-enként frissít, de bátran tudtam nyektetni az akkunak meg se kottyan, attól meg nem kellett félni, hogy beindul, mert hiába van benzinnyomás, el van dugulva a karbi a 3 éves benzintől. Következő projekt, hogy karbi ki, és megy befelé az ultrahangos mosóba...*: a xenon már odabaszósabb, az olyan +8A, ha bemelegedett, de amúgy nem szoktam felkapcsolt lámpával indítózni, nehogy túlterheljem az akkut, na ezt nem fogom. Az egy dolog, hogy 36Ah**, de amúgy elméletileg tudna 330A indítóáramot, és a mellékelt ábra szerint ennek ötödét ha le kell adnia, amit mindössze 0,5V körüli feszültségeséssel megcsinál. Szerintem baromi jól bírja. Más kérdés, hogy mennyire lesz barátja a zord környezet, ilyen szempontból egy műanyag dobozba csomagolt ólom-savas lehetőleg AGM akku egész biztos, hogy igénytelenebb.
**: és ezt nem úgy értjuk, mint a 24Ah a sárga akkun, hogy 20 óra alatt kiszenvedi. Nem, ez nagy terhelésen is közel ezt tudja, bár csak 10A-rel tudtam meríteni (pici a tesztelőm), de simán leadja folyamatosan több, mint 3.5 órán keresztül. Ennek mondjuk nincs különösebb jelentősége, de mondjuk egy generátor hiba esetén egy full töltésről még simán elmenne ennyit, kivilágítva, meg minden. Nem rossz, na.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Ha levonjuk az apróságokat, akkor kijön hogy 52,6A, ami 12,5V-on 657W.
Láss csodát, 3 évvel ezelőtt is ilyesmit számolgattam. Csak akkor még az
ólom savas akku belső ellenállását becsültem 20mOhm-ra. Ez meg 10. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Jelentem annyira dzsuvás volt a karbi, hogy arra nincs megfelelő kifejezés...
A fúvókák karbitisztító, ultrahangos mosó, kompresszor (!) kombóval lettek
végül átjárhatók, szó nincs arról amikor a szerelő csak belefújt az út szélén.Leengedtem a benzint is, jó pár pici apró törmelék úszik benne, ám a végén
csak kíváncsi voltam, hogy beröffen-e. Nos abszolút nem, de a lifepo4 bírja.Egyelőre ennyi: pár másodpercig dohogott szóval kell legyen szikra, viszont
mintha benzin nem lenne. Igaz üresnek jelzi, de a nyomás még felépül.
Apropó nyomás... konkrétan a lezárótű bele volt rohadva a helyére, szóval a
korábban látott nyomás vélhetően csak a karbi előtt épült fel, benne semmi.Az úszó meg full sárga már, de talán még úszik valamennyire. Semmi se jó:
erre mondják, hogy a Jurrasic Worldben a 20-30 éve ott rohadó alias "fellelt
állapotú" autóban nem biztos, hogy elég egy akku csere... Nyehehe. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #22340 üzenetére
Lassan 5 év után újabb menet. Nagyjából erre a szintre sikerült vissza hajtogatni
az úszót, megnyomtam az indítógombot, azonnal röffent, és van alapjárat, töltés
is van alapjáraton bár nem sok*, xenon mellett merülne. Ez egyelőre nem számít.
Ami viszont számít, hogy az átmeneti rendszer megint szar, de most nagyon...
Feltételezem, hogy alacsony a benzinszint, relatíve, a múltkorinál alacsonyabb.Ui: viszont már nagyon unom ezt a kísérletezgetést, annak ellenére, hogy vannak
segédeszközeim, mint pl. lambdaszonda, így látom, hogy milyen a keverék...
Úgy érzem, már nem benzin folyik az ereimben, inkább fárasztó a szarakodás.Kell majd egy bátor tesztpilóta, aki ki meri vinni egy körre (ill. a vizsgaállomásra),
magamat nem érzem alkalmasnak erre: jó lenne ilyenkor egy könnyebb motor.*: 5-6A körül lehet, ennek elviszi a felét a szivattyú, a lambdaszonda, a műszerek.
Szerk: az alapjárati csavart 1 fordulatra tekertem ki, attól indult "túl könnyen"...
(Hidegen illene azért szívatót kérnie, legalábbis valamennyit mindenképp...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Politika
- Politikai mémek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Formula-1
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen