- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- iPhone topik
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Mas este jön a következő Guerrilla Collective előadás
gp A kiadó jövőben megjelenő játékai kapnak központi szerepet a műsorban.
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Burt1793
veterán
válasz kaktusz2 #25637 üzenetére
Egy bizonyos határig csökken a fogyasztás a görgő tömegének növelésével, viszont csökken a gyorsulás, mert alacsonyabb fordulaton tartja a motort a vario.
SH300-zal járnak a gyári 19g helyett 25g-os görgőkkel, úgy egy 15%-kal kisebb a fogyasztásuk saját bevallás szerint (a fogyasztás ugye csukló és közlekedési viszony függő).
Én most már keveset megyek Bp-en, többet az agglomerációban. NC700 kéne, tucano-val, csak lehet, hogy nem férek rá -
beholder00
tag
válasz kaktusz2 #26186 üzenetére
Megnéztem én is párszor, sőt olvasgattam is kommenteket. Ikább hibásnak én az autóst mondanám, bár.... Kérdésem, hogy a elsőbségadásnál begurulhat a kereszteződsébe a motoros, nem? Tény, hogy a csomag nem segített az biztos és azt biztosra tudom, hogy nem lóghat ki oldalra csomag főleg nem ennyire rögzített csomag. Kivácsi lennék azért, hogy a rendőrök/kresszprofesszor/dr. Herpy mit hoznának ki
-
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #26192 üzenetére
Miután legjobb tudomásom szerint nem sok Burgis írt ide, szerintem nem.
(Ill. van egy tippem, hogy ki tudott róla.) A Madison csak rokona a Burgi
400-nak, kuplung, meg varió-barátok, talán még a hengerfej is stimmel, de
a blokk kicsit más, a külső dizájn meg nagyon: kinéznének ha mennénk. -
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #26194 üzenetére
A történelmi Magyarország összes működő 400-as Madison tulaja ide ír.
Viccen kívül valóban célszerűbb a típusspecifikus fórumokat követni, ha az
ember márkatársak eseményeire ill. tapasztalataira kíváncsi: bizonyára van
sok ilyen jellegű összeröffenés minden évben. Kivéve ha karantén van ugye.Az Indexes Malaguti fórum sajnos halott, a Burgiban biztos több az élet, uis
abból néhány nagyságrenddel több fut az utakon: anno még én is írtam oda
azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hajtás alkatrészektől szabaduljak. -
-Mosquito-
őstag
válasz kaktusz2 #26211 üzenetére
Ha észrevetted ez nem egy márka/típus specifikus nagy robogós fórum. Innen szerinted milyen infót fog megtudni a típusról? Mondjuk aki több éven/Km-en használta és van valós tapasztalata? Szépen felmegy a Linkelt fórumba,és elég sok mindent megtudhat. Amikor én is robogót kerestem,szépen megkerestem a márka/típus fórumát és elkezdtem olvasni. (Kár,hogy a nagy BURGMAN.hu fórum megszűnt,bár a Facsén van pár még) Még meg sem volt a Burgman,már letöltöttem a több 100 oldalas manult,sőt még az SW 600-nak is és tanulmányoztam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
gps76
őstag
válasz kaktusz2 #26355 üzenetére
Én szeretem a kámzsát, mert ilyenkor melegíti a fejemet, meg nem "kenem" össze a bukót belülről. Ami egy jó találmány a Pinlock, abszolút nem párásodik a bukó vele. Gyárilag volt a bukóhoz, csak elmozdult és párásodott, én meg hülye fejjel akkor kivettem. Nemrég újra visszaraktam, csak a szilikon részének tömítenie kell.
-
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #26530 üzenetére
Hogyne lehetne. Én KOSO mérőt javasolnék, Madisonon is az van.
De nem az már, ami régen, hanem a vízhőmérős. Váltás jelző LED
ugye robogón nem szükséges, a vízhőfok viszont hasznos infó.
Mondjuk a linkelt videón pont nem jó a jeladó, összevissza mutat.15000-ig skálázott mérce eleve nem ideális, de "dupla jelet" adva
rá 7500-ig még leolvasható, ami már elég volt kb. 120-130-ig...
(Burgi váltója egyezik a Madisonnal. Varió/kuplung: a végáttételt
fejből nem tudom, ám ismerve a takarékos fogyasztásukat, elég
9000 rpm. Madison 8600-nál leszabályoz, de jól görgőzve ennek
a közelébe se kerül, a teljesítmény csúcsa környékén marad...) -
gps76
őstag
válasz kaktusz2 #26813 üzenetére
Köszi. GS500 volt a Keeway előtt, nem szokatlan a lóerő, csak ennél nem kell váltogatni a 6 sebességet lámpától lámpaig, meg van hely benne, nem kell hátizsákot cipelni. Eddig nagyon pozitív tapasztalatok vannak használhatóság terén, ilyen mindenes öszvért kerestem amivel 2 normál méretű ember akár 200 km-re is el tud menni és a cuccuk is elfér benne, de városban, 10 km-re lévő kertbe is ki lehet mászkálni vele.
Zodiacus: Le légtelenítetted rendesen?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #26816 üzenetére
Tudsz képet berakni, hogy melyik típus? Táp is három vezeték
szokott lenni, mivel tudnia kell, hogy mikor van rajta a gyújtás.
(Ha hőmérős, akkor a két vékony vezeték lesz annak a jele.)De akárhogy számolom, 6 vezeték kell egy ilyen bekötéséhez:
szoktak hozzá leírást adni, azért is vagyok most bizonytalan... -
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #26827 üzenetére
Gyönyörű ez a fordítás, soha nem értettem volna meg: persze eleve kínangol fos.
A lényeg, hogy a vékony piros-fekete páros a cucc háttérvilágításáért felel, másik
három meg az egész táplálásáért, mégpedig hülyén kiosztva a színeket: fekete a
táp (és ez gyújtásra menjen), zöld a test, és végül a sárga a fordulatszám jel. -
DigitXT
félisten
-
-
JDMKid
tag
válasz kaktusz2 #26925 üzenetére
Csak hogy jobb kedvre derítselek: tavaly júli. 4-én én is így jártam - igaz nem közlekedési balesetből kifolyólag - és szept. végén már robogóztam szép óvatosan. Neked több mint egy hónap előnyöd van, szóval simán benne van, hogy még a szezonban gurulni fogsz.
Teljes gyógyulást, és sok türelmet kívánok!
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
-Mosquito-
őstag
válasz kaktusz2 #27022 üzenetére
Az igen. Kb Tommot áron dolgozik. Februárban huzattam át, és emelve lett az közepe,25eFt volt. Először egy 20-as lett volna,aztán rám csörgött az ember,hogy bocsi,csöppet felment az anyag ára,így lett ennyi.Jah',kedden leadtam,pénteken kész lett.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz kaktusz2 #27025 üzenetére
Ha úgy nézem,hogy ezelőtt ~12 ével ennyi volt a Aprilia (kicsivel nagyobb) ülés áthúzása... Tommot-ról meg annyit,hogy jó pár tulajjal beszéltem,nem voltak elégedettek az eredménnyel. Ismerős is 2x vitte vissza,most is vihetné 3x-ra is. Na mindegy, jó lett amit csináltál.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
gps76
őstag
válasz kaktusz2 #27023 üzenetére
Kevés lesz a 400-as burgonyának a 4000-es utazó sebességi fordulat, papiron 80-nál 5000-et forog, 100-nál 6000-et, ez közel a max. teljesítmény környéki fordulat. Ha látványos eredményt akarsz, a csúszógyűrű hosszából vetessél le 1-1,5 mm-t, én kipróbáltam kb. 500-al megy lentebb a fordulat teljes tartományban.
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27032 üzenetére
Esteleg falsot szív valahol, azert tartja a fordulatot. Át kell nézni a karbit és a csatlakozásokat, mint szívó könyök tömítés, falsni... A benzinpumpa vákuum csöve is a szívó könyökbe lehet bekötve... legalabbis nekem így van mindkét robogónál. Ott is kaphat falsot,, meg ha kiszakadt a benzinpumpa membranja. Bár neked lehet elektromos pumpa van.
A bovdennél is kell lennie egy kis holtjateknak, hogy a kormány mozgatása ne adjon gázt akaratlanul..stb...Ha az automata szivatót viszonylag könnyű ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz kaktusz2 #27068 üzenetére
Kopott,hullámos a variátor és van egy jó esztergályos szaki,talán érdemes "felszabályozni", majd ki kell hézagolni. Viszont,ha sok Km van benne,akkor a görgő pályák is ki vannak kopva. Középsztenderen meg mi a f@roknak csinál ilyet. Ennyi erővel a 650-es, 223 Km/h-t is megy. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #27172 üzenetére
Igen, ugyanolyan a variátor mindkét motorba, szóval jó bele a görgő.
Más kérdés, hogy nagyon másképp vannak hangolva, mivel ami egy
Burgmannak már "nagy tuning" (18 grammos görgők), az a Madison
esetében a gyári érték (17.8 gramm): nem véletlen istenítik a burgin
a J.Costa variót, mert attól megtáltosodik a vas (a gyárihoz képest),
nekem meg konkrétan lassabb lett vele... Jó 20%-kal könnyebb súly
után vált használhatóvá. És itt nem érzésekről beszélek, mérések.astro esetében, ha lefaragja 15 grammra, akkor lesz tökéletes.
16 grammos se rossz, csak nem pörgeti ki annyira. (Kérdés persze,
hogy egyáltalán cél-e annyira kipörgetni: fogyasztás, kopás, esetleg
kellemetlen rezonanciák... ezek mind változnak a görgők cseréjével.)Ui: ilyen szempontból a J.Costa az adu, mert az nagyon simán jár.
(Cserébe gyári állapotában lényegében használhatatlanul lomha egy
Madisonban, úgy értem, hogy 24 grammos kúpokkal. 20 gramm jó.)Látom, nagyjából sikerült ugyanazt leírnom, mint három évvel ezelőtt.
-
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #27174 üzenetére
Lehet, hogy valami tuning görgő van benne eleve, azért eszik sokat?
A Dr. Pulley ezen is tud segíteni, főleg nagy tempónál... Borzalmas
karbibeállítás mellett is (8.6L/100 városban) 5L alatt voltam túrán.
Még gyári görgőkkel... Ha már akkor bent lett volna a csúszógörgő...Normálisabb beállítással meg akármivel tesztelve 4.5L környéke sőt
a rekordom 3.7L/100 km épp a legkönnyebb pulival volt... Pusztán a
gázkezelésem volt azon a kanyaron nagyon óvatos (vö. KRESZ-krúz).Ui: ezt értsd úgy, hogy a városi fogyasztás 6L alatt már jónak számít
ennél a konstrukciónál: injektorral lehetne még sokkal takarékosabb. -
DigitXT
félisten
válasz kaktusz2 #27178 üzenetére
Ha harapós és Burgman, ráadásul sokat eszik, biztos tuning görgős:
az injektor jobban fogyaszt, pontosabban szabályozott, mint a karbi.Negyed tank alapján, a benzinszint jelzőre hagyatkozva, nem lehet a
fogyasztást még csak megbecsülni sem. Tele tanktól tele tankig. És
robogóknál az se mindegy, mennyire nyomod bele a pisztolyt, illetve
milyen szögben áll a sztenderen tankolás közben. (±1L/100 km hiba
simán elképzelhető már ebből is, szóval a 30 km teszt kb. zéró infó.)Ui: végsebesség környékén sokat fog enni, akármilyen görgővel, uis
olyankor már kb. tiltásig forog a motor. Sőt, olyankor többet is ehet*
a Dr. Pulley miatt (nagyobb a végsebesség = nagyobb légellenállás).
*: a puli akkor takarékosabb, ha értelmes tempóval mész vele.
A 140-150 az nem ilyen... Akkor sem, ha csak a csaló óra szerint.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz kaktusz2 #27180 üzenetére
Nekem a K4 400-as injektoros 4 alatt eszik, vegyes használatban. A varión annyit mókoltam, hogy költséghatékonyságból fel lettek szabályozva a varió tárcsái, emiatt a csúszógyűrű hosszából 1.5 mm lett levéve, mivel 45000 km alatt azért szíjcserén kívül nemhiszem hogy valami cserélve lett volna benne.( Át lett nézve mindene, nem is szükséges most cserélni). Induláskor 3300-3500 körül fog a kuplung, 80-nál 4500, 100-nál 5500 a fordulat. Nem egy gyorsulóbajnok, de nem is igénylem. Az olajfogyi a fúrás, dugó, gyűrű csere, vezérlés rendbetétele után most 700 km van benne, kb. 0.5 dl, ami Burgmannál "csoda" számba megy. Annyi titka van a gyári ajánlott 4.5-5.5 század helyett, 3-ra lett illesztve, csak eddig finoman kellett húzni a fülét, nehogy ragadjon.
[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27185 üzenetére
Pedig hamar megvolt, a fúróba fogott kis kúpos köszörű könnyen viszi a görgő réz magját. Azonos fordulaton és erővel (kis fordulat, kis erő) köszörültem mindegyiket 10 másodpercig és ellenőriztem a tömegét többször is, átlagolva. Figyeltem merre kerekít a mérleg.
Amikor 16-ot mutat elsőre és csak pár másodperc után vált 15 grammra, akkor tudom, hogy kerekítési határon van a mérleg 15.5g körül. Kár, hogy nem mutatja a tizedeket. Az összeset egyszerre megmérve és vissza osztva adja a legközelebbi valós értéket.
Tizenöt perc alatt megvolt.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27188 üzenetére
Az elektromos roller egy jó téma, nem ide illik, de érdekelne hogy mit gondoltok róla.
Abban gondolom egyet értünk, hogy a legtöbb utcán közlekedő rolleres nem ilyen profi versenyző és nem ilyen védett körülményke között hajtja a verdát, mint a videóban.
A törvényalkotó nemsokára beszabályozza ezeket és úgy hírlik, csupán teljesítmény alapján akarja eldönteni, hogy autók közé engedhető-e vagy sem. Ami szerintem nagy hiba.
Elmondom a saját véleményemet és, nem biztos hogy mindneki egyetért majd velem, sőt.
Azt gondolom, hogy a közúti közlekedésben, az autók között semmi keresni valója nincs egy ilyen járműnek. Nem utálom a rollereket, nem egy gyerekkori trauma miatt mondom ezt, hanem a robogók kicsi kerekével szerzett tapasztalatok miatt.
Szerintem nem a rollerek sebessége a legnagyobb gond. A rollerek kereke túl kicsi és a súlypontja túl magasan van ahhoz, hogy biztonságosan közlekedhessen az autók között. Az autók városban simá mennek 50-70 km/h-val, lakott területen kívül meg sokkal többel.
Egyszerűen szólva, a rollerek kereke künnyen elekad, vagy instabillá válhat a szerkezet a magyar közutak állapota miatt. A kicsi kerék nem veszi olyan könnyen az akadályokat, mint egy robogó vagy kerékpár kereke. Egy kisebb kerekű robogó, aminek a felni átmérője 12 col, is okozhat meglepetéseket a vezetőjének. Hát még egy 8-9-10 colos virsli kerék.
Jöhet az össztűz...
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
astrojoe12
tag
-
astrojoe12
tag
válasz kaktusz2 #27200 üzenetére
Anno nekem is szóltak itt a többiek, hogy a linkeket inkább így szúrjam be, mert sokkal egszerűbb megnyitni. (Éjszakás műszakban majd megnézem a cikket.)
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- GoPro Topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Nők, nőügyek (18+)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Macska topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen