- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3509 üzenetére
Még nem értem a végére, de kapom az ívet, így reagálnom is kéne.
Túrán lehet vele 4,2-t etetni, főleg, ha szétesőben van a szívató. Bár érdekes, hogy hazafelé csak 3,8 lett. Pedig nem volt olyan sietős az út, egyik irányba sem.És nem azért megyek vele ennyit, mert így előjönnek a hibák. Most már ami előjön az én saram. Kcsa spórolási technikája hatékony, de köszönöm nem élnék a lehetőséggel.
Olvasok tovább...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #3587 üzenetére
Igen-igen ezt beszéltük... Csak a "vérszívásra" akartam válaszolni.
A Kecskeméti körnél 3,4 volt, az tény. A 4,2 tényleg durva volt, a 3,8 kellemesebb. Persze nem az a 4dl, csak lélektanilag bánt.
longwild: mint szí'jják itt a vérem én Tactba 6000+ km-t tettem bele, Majába meglátjuk mennyi lesz. De 15k alatt maradok.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3599 üzenetére
Ráadásul van rá sansz, hogy ez csak az egyik oldali.
Már ha ez a másik. Mondhatni: zavart érzek az Erőben! -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #3611 üzenetére
De,hobbiból is bele lehet tenni ennyi Km-t. Ismerős akinek pont ilyen dögje volt két év alatt 77eKm-t tett bele. Most egy Tiger 800-ast hajt. Egy év alatt 48ekm-t rakott bele. Benézel a motorozz.hu Bmw,Honda,túra topikba ezek (25-30ekm) megszokott éves gurulások. Nekem is meglesz most a szezon 23-25ekm. Szombaton csak 650km-t fogok gurulni. Folyt köv..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #3643 üzenetére
Hát ez faszaság. Majd egy ebay linket dobj már lécci, vagy kulcsszót, mert HT coil-ra nem nagyon találtam.
Egyébként annyit megnéztem, hogy a pipa 5 ómos, multiméterrel közel ennyit tud is (4,75 körül mutatta, és a kábelre felrakva is ennyi a kábelvég, meg a pipavég között.
Kipróbáltam, a trafóra visszarakva olyan 18 kilóómot mutat mindkét csatlakozó és a pipa között, bár mivel elektronikai antitalentum vagyok, nem tudom, ez bármit jelent-e. Max reggel felhívom fatert, mégis villamosmérnök, lehet okosabb leszek.
Ami még esetleg segítség lehet, hogy most néztem még közelebb motor szervizt, és ott van 50 méterre a Kawaszati, róla sok jót olvastam, lehet rákérdezek, van-e ötlete, ha reggel így újra összeszerelve sem indul be. -
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #3693 üzenetére
Oh félreértesz. Én -bár egyelőre csak az oktatómotorokból és a mostani robimból tudok kiindulni-, azért figyelnék következő vásárlásnál az alábbiakra is:
1. 130-as tempó 2 személlyel, felcsomagolva
2. a tempóhoz minél alacsonyabb gépzaj.A robimnak azért 1-2 óra valós 100-as tempó után fülsértő, fájdalmas, egyenesen idegesítő hangja van.
Ha van olyan robogó, ami ezeket tudja, akkor ok. Azonban a pakolhatóság akkor is 3 dobozzal az igazi, azt meg robogókra szerkeszteni nem egyszerű.. 2x40l+35l azért az már pakolható jó néhány napra.
Abban viszont igazad van, hogy városba a váltót pöckölni, kuplungot ráncigálni bonyibb, mint pusztán a markolat csavargatásával haladni...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3693 üzenetére
Úgy gondolom, hogy városi közlekedésre való csak a robogó.
Városon kívülre csak hagyományos hajtást választanék - bár városban is néha hiányzik az a lehetőség hogy kettőt vissza és byebye Ikarus 260.Ha túráznék (akár csak Mátrába is) nem robogót használnék. Ez az én véleményem. Nem máté
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3701 üzenetére
Most nincs túlzás
500-ast azért, mert sokat járunk ketten (jártunk idén júliusig kb., úgyhogy azóta nem áll a következő érvelés), és én sem vagyok épp 50 kilós. A duplája felett már inkább - úgyhogy hiányzott az erő néha. Asszony hiába ~55 kilós, mintha hárman ülnék rajta. Ez van. Kolléga aki megvette jelentősen az én súlyom alatt van, ők röhögve elvannak ketten is.
A hajtás meg problémás, ezt természetesen tudom. Mondjuk eléggé fáj is, hogy vasárnap történt ami történt, és hétfőre volt időpontom görgőcserére
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3718 üzenetére
Ez összességében amúgy nem igaz. Ami baja van, az kb. mindegyiken előjöhet, klasszikus francia elektronikapara 100%-ban elmaradt - feltételezhetően azért mert csak Magneti Marelli felszereléssel van tele a Piaggio származás okán
Az viszont tagadhatatlan, hogy az összeszerelésen és az anyagminőségen lenne mit javítaniuk - na EZ francia
-
longwild
aktív tag
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3729 üzenetére
Ilyenkor ott szokott lenni valahol hogy külön egyeztetés alapján. Nyilván a hollandusok nyelvén nem szúrtad ki, vagy adott esetben ott sincs, és tényleg bug/hanyagság.
Ebayen úgy szokott ez lenni hogy ha kéred adnak szállítási költséget és hozzácsapják a vételárhoz.
Szopóroller
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs