- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #3998 üzenetére
Engem meg ma este kétszer akartak elcsapni, ugyanúgy (eddig egyetlen balesetveszélyes helyzetem volt, az is Erdélyben): főútról kanyarodnék le balra, a mellékúton álló autó meg szintén balra, az én eredeti útirányomba fel. Néz, és nem látja hogy jövök, elém tekeri a rohadt kormányát. Aztán satuzik, és elnézést kér...
101 km jött össze a ma esti motorozgatáskor. Már egy hete nem ültem a csótányon, nagyon kellett már. (96 lett volna, de inkább tettem még egy kanyart a városban is. Kár volt, a fentiek miatt.)
(#4001) csongi: tényleg van ilyen nevű település? Azt hittem ez is csak "szájhagyomány", mint a Bivalybasznád-alsó
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #3997 üzenetére
Eddig a telefonos érdeklődések alapján, na meg a személyes találkozók alapján korrektnek tűnik, aztán meglátjuk a végét.
Mondjuk bontott cucc van dögivel, talán azzal megúszom a drága dolgokat is olcsóbban, de nincs kétségem, hogy úgyis beszoptam. Én már csak ilyen vagyok.Pedig az az első 2000 km elég jól telt.
-
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4030 üzenetére
Igen, az még kicsi plusz 1-2k/kerék, de mindenképp olyat kérek. Aúgy szerintem nem a szelep... A gumi bordázatánál nagyon csúnyán ki van repedve. Minden borda tövében... Ez a gumi os kuka, csak így jelzi. Mindegy, most megcsináltatom, és akkor télre marad a motor felújítása és befejeztem a nagyobb költségeket A futár szerint a gyűrű kopása miatt eheti az olajat, de ebben az esetben vezérműlánc csere is ajánlott. Neki megnyúlt ezért bontotta a 150esét. Csúnyán szét vert mindent...
Érdekesség: A 250es vége Nála 110 óra szerint. 1 fő+doboz. Azt mondta hogy a gyári érték 120.Csongi:Itt is cserélik csak egyenes szelepet adnak. Az L alakú plusz fizetős....
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4051 üzenetére
Köszönöm, de nem, mert nincs rajta csomagtartó.... Meg ha már, akkor Xmax vagy TMax... Vagy DL650
(#4052) Mosquito34: a célpont talált a többi kabe Még ha olykor rángat is, meg reggel magas az alapjárata, azért főtengely-csavarodás nélkül oda fogok jutni. Ha mégsem, arról tudni fogtok Bár nem dohányzom, majd lejmolok egy gyufát valakitől és kinyitom a tanksapkát. (Így szoktátok ugye?)
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4070 üzenetére
Na ja, de én egyébként előre félek...
Ugye csipegeti az olajat, 1000km-en kb 1dl-t, ennek egy része kipufogón távozik, egy része kartergázként jön vissza.
Hidegen magasra emelkedik az alapjárata.
Újdonság: menet közben ledadog random módon vagy kigyorsításkor vagy éppen amikor kedve tartja...Az elsőt ugye orvosolta részben Gergő egy szelephézag állítással (16.000km-rel ezelőtt, szóval lehet, hogy ismét kell), meg kcsa is mondta, hogy neki a Satelisen már 20k körül kokszosodott a cucc. Szóval valószínűleg nálam is van ilyen is...
A másodikat a márkaszerviz megszakértette, hogy új ECU kell, persze a hiba megmaradt...
A harmadik az az előző kettő újabb vetülete vagy tök más jellegű?
Szóval Surinak fel lesz adva a lecke, meg azt hiszem, az én pénztárcámnak is :p
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4085 üzenetére
Digitxt szerint ilyen szabályosan meg nem közlekedett... Közben az én órám 80-90et csak felfele hagyta el, lefele csak piros lámpánál... Jah meg a legjobb: Miert nem jöttél utánam, amikor kikerultem az autot?
Hogy miert? Mert igy legalabb volt egy autó a kipufogod es a fülem között... Na meg ugye a 250-essel siman lenyomtalak volna, de jobb volt nézni teged 50-80m távolságból...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4098 üzenetére
Ha jól tudom 10-15% van benne. Ezért megyek óra szerint 60-al vagy kint 100-al. Igy már soha senki nem akar autóval megelőzni. Ha 50 vagy 90-re rakom a mutatót, akkor nagyon feszülnek az autósok...
Hozza kell tenni, hogy az autókban ilyenkor kb 50-55 és 90-95 lehet ora szerint a sebesseg mert azok is csalnak.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4112 üzenetére
DigitXT: +?
megkérdőjeleztem.Más: Hétvégén voltunk családdal munkavédelmi boltban. Minden motoros kapott esőruhát, jelenleg 3fő. Ma teszteltem. Nagyon jó,olcsó, kényelmes, csak cipőben nehéz fel/le venni. Utcán meg más megoldás nem nagyon van
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4139 üzenetére
Jobbulást a lábadnak és a motornak is!
Sajnos néha kell egy-egy pofon... De ugye mint mondják, kétféle motoros van...
A kipufogót kipolírozzák, aztán meglátod... Beszéltük, hogy ennyit nem ért meg a 4Road, de hát...
A 150 fokos perdülést hogy érted? Amikor az oldalán csúszott? Nem feltétlenül kell szerintem ütés hozzá... Vagyis reméljük a legjobbakat...
A kihagyásokkal érdemes szerelőhöz fordulnod szerintem.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4141 üzenetére
Hát... Nem láttam, de simán elképzelhető, hogy elmegy az eleje, és akkor fordul a motor. Hátul van a súlypont, elvileg akkor arra nagyobb tehetetlenségi erő hat, így "pofon" nélkül elfordulhat. Valahogy úgy, mint itt a videón. Tudom, itt a hátulja megy ki, de ha megnézed a földön már pörög... Reméljük a legjobbakat.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4155 üzenetére
Épségben beértünk... Nem nagyon kockáztattam... Igen, a tegnapi gyorsulás a Szentendrein új gumikkal... Khm... Hát... Na mindegy. Ott üres és
technikásegyenes volt az út. A kanyarokban sokkal óvatosabb vagyok. Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy ezek a gumik már most jobban tapadnak, mint a régi. Lámpánál indulásnál kicsit próbálgattam (felfestésen gáz), és nem pörgött el a hátsó kerék, míg a régi gumikkal ilyenkor simán... De ennyi volt az össz. teszt, most épp a mélygarázsban pihenget a motor.A hibátlan motorok eladásához: Igen, költségmentes motorok.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #4155 üzenetére
Jellemző, hogy hibátlan erre eladod,ahogy tette ezt SirKero is a Burgival.
Sajnos nekem nem volt más választásom Egyszerűen hosszabb úton nem tudtam vele közlekedni. Az a mennyiség amikor kipróbálja az ember mielőtt megveszi az semmi. A 150-ről át ülve első benyomás ég és föld. De amikor megvettem és menten vele 80-100 km-t sajnos ugyan azok a gondok ( is ) jöttel elő.
Ettől függetlenül ha valaki keres megbízható reletíve olcsón fenntertható nagy robogót 180-185 cm magasságig nyugodt szívvel tudom ajánlom neki a 400-as burgit bármikor[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4173 üzenetére
Bejön kolléga:
István, vízibiciklivel jöttél?
-Igen, teszteltem az új gumikat
Normális vagy te? Ez olyan, mintha jég lenne.
- De lámpánál felfestésen nem kapar el, ellentétben az előző gumival. Meg eresztett 1,5Bart naponta.
És erre büszke vagy?
- Nem ezért cseréltettem le.Hát... Mit ne mondjak, hozta is a példát, hogy nem kéne játszani ezzel, kolléga most esett egy nagyot...
Kapom itt is az ívet rendesen...
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4164 üzenetére
Nem hiszem, hogy vígasztal de itt a mi perecelésünk videón amit az Erdélyi túránkon sikerült beszerezni. Banális dolog, de a nejem bordarepedést szenvedett ettől a kis eldőléstől, és repedt bordával ülte végig az 1100km-es hazautat. Nagyon kemény csaj
(ha nem tudnád megnézni a VLC lejátsza)
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4194 üzenetére
Én sem próbáltam másra kenni a dolgot, csak és kizárólag az én hibám volt. Persze ez is benne van a motorozásban, csak a feleségemet sajnáltam. Inkább nekem repedt volna el mint neki. Ugyanis aki utast visz az felel is érte. A motor akkor se érdekelt meg most se, ami sérült javítható. Attól jobban tartottam, hogy a nejem megijed annyira, hogy soha nem akar majd motorozni. Szerencsére nem így történt, bár azért maradt benne egy kis félsz de azért szívesen motorozik még velem.
Ebbe a borulásba sokminden belejátszott úgy mint a Tiedbe is. De talán az egyik legkiemelkedőbb a tapasztalatlanságom. Sokat kell még tanulnom a motorozásról. Nyilván ez is egy tapasztalat volt amiből nagyon sokat tanultam, és tényleg tanultam mert azóta másképp közelítek egy gödörhöz vagy kavicsos részhez (persze nem félelemmel, csak más technikával).
Ez Júniusban történt, persze azóta a nejem rendbe jött, a moci pedig csak ideiglenes kozmetikázást kapott. Majd télen vagy ha kedvem lesz hozzá ismét lefestem, de egyenlőre így használom, legalább nem féltem. Bár az út után hazaérve csináltam rá egy bukócsövet biztos ami biztos alapon. Sajna erre a típusra gyárit nem lehet kapni így magam kellett megoldanom házilag. Saját gyártás de nekem megfelel.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4197 üzenetére
Életemben még sosem csináltam bukócsövet, ez az első. Szerintem minden motorra megoldható csak spekulálni kell a felfogatáson és a küllemen és mehet a kivitelezés.
Akikkel beszéltem olyan horror árakat mondtak, hogy inkább nekiláttam magam. Persze nem volt egyszerű, reggel 8-tól este fél 9-ig bajlódtam vele. A felfogatási pontok megkeresése után apródonként lett felépítve az egész. A sok hajtogatás, hegesztés, aprólékos méricskélés sok időt elvett.
Így 20 euróból (anyagköltség) megúsztam az egészet. Jelzem egy oldalidom 300, egy orridom 500euró
Ha csak egyszer állóhelyben eldől már mennyit spóroltam vele? Ha ez lett volna Erdélyben már 1000 euróm megmaradt volna.
A fényezés meg nem gond mert magam festettem le a télen az egész gépet (mivel autófényező vagyok), lefestem újra csak kedv és idő kellene rá.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4205 üzenetére
Nagyon szép lett a km órád
Én meg az elektromossághoz vagyok antitalent.
Mint említettem a szerszámok nem az enyémek voltak. Természetesen ha lennének saját szerszámaim valószínüleg meg tudnám oldani másnak is. Csak sajnos nekem nincs hozzá semmi felszerelésem. És azon még nem gondolkoztam, hogy szakmát váltsak, egyenlőre maradok az autófényezésnél, talán kifizetődőbbMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4207 üzenetére
"mástól is olvastam már" (Nem véletlen célozgatok bogyóra, mint kipufiszakira.)
Mert az lehet, hogy elsőre ez sem lett jó, de a második próbálkozására igen.
Szerk: nekem annyi előnyöm van, hogy a 4Road eleve szerelhető hangtompítójú...[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4207 üzenetére
Általában olyan dologba kezdek bele amihez van némi fogalmam, amihez nem értek azt szakemberre bízom.
Ezeket meg előtte alaposan átfilózom, így leginkább elsőre sikerülni szokott amibe belekezdek. Mondjuk a bukócső esetében hiába filóztam ki előre a megvalósítás során azért értek meglepetések amiket improvizálva kellett megoldani.Pl. azt nem tudtam, hogy a csőhajtó gép nem tud rövid távon derékszöget hajtani a cső meglapítása nélkül, ezért kellett megoldanom gyári könyökökkel, de ez csak ott és akkor derült ki. És persze pár meglepivel szolgált az is, hogy a felfogatások a két oldalon még véletlenül sem szimetrikusak, tehát mindkét oldalon másképp kellett megoldani. De nem estem kétségbe, nem olyan családból származok
Mindenesetre egyszerübb ha az ember megveszi a gyárit, de ha olyan típusú a gép amire nem gyártanak akkor muszáj maga megoldani a problémát. Ráadásul én sokkal inkább értékelem azokat a dolgokat amiket magam csinálok, barkácsolok, még akkor is ha nem olyan szép mint a gyári.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen