- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4207 üzenetére
Még nincs teljesen kész a bukócső, ugyanis a távlati terveimben szerepel még a bukócsőre szerelni egy lábpihentető ami hosszabb távon jó lehet, (persze ezt is megpróbálom minél olcsóbban megoldani). és egy plusz lámpa pár felszerelése a jobb láthatóság miatt.
Persze ha ezek meglesznek akkor is dobok majd fel képeket az akkori állapotáról is.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #4236 üzenetére
Elvileg mára nem mondott esőt...
Gurulunk egyet?Amúgy valóban kicsit abszurd ez a bukócsöves robogó dolog, de az is igaz, hogy a saját motorját a saját pénzén mindenki úgy
csúfí, akarom mondani alakítja át ahogy akarja.Nade komolyan srácok! Mindenki egy kis reggeli paprika orrbaszívással kezdte a napot? Haggyátokmá!
Különben is. Ezt a grillezést meg kéne ejteni még amíg elfogadható idő van.
Inkább erről beszélgessünk! Egyeztessünk időpontot.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #4238 üzenetére
Nem, csak ez már kicsit sok volt belőled, de most tényleg.
Leírtam, hogy SZERINTEM műanyag rögzítési pontokra van, ahogy néztem a képeket. Erre hamar átcsaptunk abba az irányba hogy SZERINTED mit gondolok.
De a legnagyobb fájdalom akkor is az, hogy különben is milyen kurva jó nekem hogy a biztosító fizeti a káromat. Ja. Egy részét. Tényleg jó nekem ám. És igen, bontott alkatrészre nem fizetnek, micsoda meglepetés.
Minimum mára befejeztem.
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #4194 üzenetére
Katasztrófa hogy a felfestések némelyike mennyire tud csúszni, még ha egyenesen megyek is néha érezni hogy csúszkál rajta a gumma, pedig minőségi gumim van ráadásul új, a régivel is lehetett érezni.
És a vicc hogy amikor egy szép négyzetet javítanak az aszfaltba akkor a széleit körbe öntik ilyen folyós szarral hogy ne legyen benne bukkanó ahol összeér a régivel, namost ez a 3-4 centis öntött szar is eléggé tud csúszni, és mivel agyon van foltozva pesten szinte minden út...röhej néha..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
polimorf
tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4271 üzenetére
A frissen cserélt láncból kiindulva... Ha már odáig lebontja szerintem érdemes cserélni... Viszont akkor ha leszedi a hengerfejet, akkor tömítés csere is lesz. A tömítésszett ára majához ~6k, ha jól emlékszem. Szóval lesz ~15k-20k plusz kiadás, viszont akkor tudod mi van benne. Várjuk meg mit gondolnak a többiek.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4271 üzenetére
Szelepszar szimering cserrhez nem kell levenni a hengerfejet, de a vazba kiszedni nagy szopas. Tehat nezz szet, mert alkatresz boltban 1000 ft korul van darabja, de szimering csapagyboltban kb 500penz. Tehat a hengerfej tomites 99% hogy lemez. Ezt minta alapjan le lehet gyartatni, es toredeke a gyarinak. Ha lekerul a fej, akkor ne csak szimeringet cserelj, hanem a szelepket is javasolt becsiszolni. Egy biztos a hengerfej fontos resze a motor erejenek. Ellenorizni javasolt a rugok meretet is
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4278 üzenetére
Hát... Igen, ezért félek tőle, hogy mit találunk, ha megbontjuk Maját.
Öcsém Simsonjára most 40k-t költünk el, csak blokk felújításra. 100kban lesz a motor neki, mire üzemképes... Évek alatt azért összejöttek az alkatrészek, egy ideje gyűjt rá...Lehet, hogy sok pénzt belepumpálsz, de utána tudod, hogy van egy jó motorod úgy 50 000km+ ra.
Mondjuk Gergő óradíjával számolva lehet, hogy az a blokk kiszedés sem +20k lenne... Úgy meg már más.
Egyébként találtam olcsóbban, ugyanazt a vezérműláncot.A főtengely tényleg "olcsó"...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4280 üzenetére
Majánál a vezérlés nem gázos. Ott csak a láncot kell cserélni (ha a fogaskerekek épek ugye, de miért ne lenne )
Úgyis lényegében 2T, amiből 3000-enként leeresztem a friss olajat.
Viszont ott nincs mese, bontani kell mindent.Nevében nagyker, nekem is feltűnt, és próbálkozom némi okosságot kihozni a dologból...
Egyébként hódoknál is menne, de kell egy nettó 100k-s rendelés kezdetnekwww.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4278 üzenetére
Vezérmű tengely esetében ha enni kis sündisznó jelenik meg, akkor a motorblokk hangja olyan mint a traktor. A tengely alumínium házba nyugszik, Ha valami elfogy akkor az fog elsőnek kopni. vezérmű tengelyt lehet felújítani fém por felhordásos technikával, de kell hozzá egy minta, és a bütykök magassága. olcsóbb mint egy új. Hogy mennyit megy el? Nem tudom, de könnyen elmehet annyit mint az új. Egyébként ha a kopik a vez tengely akkor szépen elkezd kelepelni a motor. Mitől kopik el? elsősorban a nem megfelelő olaj, és csere idővallóm, illetve a gyenge olajszivattyútótól. akár 500km és elköszönhet a vezérlés része.
Ha belefogsz akkor szezon végén, mert bizony lesznek fennakadások alkatrész ügyében.Ott vannak a szelep rugók, ha service érték alsó pontján van akkor csere, mert egy az is fontos alkatrész, bár csak egy rugó
4 szelepnél az már 8db rugó.És nekem ez az 50 ezer egyre gyanusabb. Ha nekem a service manual 45 ezernél írj a lánc cserét, akkor nem 50 et mennek ezek a blokkok, hanem 100K-t. És a behozott vasaknál sem 50K amiről vissza tekerik, hanem felette. Szóval lehet egy lánc cserét még kint is megcsinálnak, az 5. év környékén aztán, piacra vele. Könnyen lehet ott 50-100K között is olyan, ami bejön.Azt a vezérműlánc szett árát meg sem láttam, mert felforr az agyam 7
Ugyan mondja már meg valaki mi a tökömért annyi? Ez meg 7500 Azt a rohadás rablóbanda eget.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4282 üzenetére
Azt, hogy 100k-s nettó kezdő vásárlás kell a Kék hold mondta, hogyha gumi kedvezményt akarok... Gondolkodtam, de amikor otthagytunk 3 gumit, az meg sem közelítette.
Kb 5 motorra való gumi teszi ki. (Vagy drágább gumik kellenek).
A nagykeres oldalról még nincs infóm, bár kérdeztem tőlük...
Az a 100k tényleg nagyon durva, ennyibe autóba nem kerül a vezérlés. Noooormális?
----
A videóban van egy nagy tanulság: Üközés előtt el kell dobni.www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4292 üzenetére
Igazából ez egy nehéz ügy!
lehet a lánckerék nem kopott annyira, de akkor felváltva lesz cserélgetve? nem tudom, szerintem nem jó. ezt szettbe érdemes cserélni. és 128K simán. 10 év évi 5-6 ezer alapból, főleg egy olasz használat. Csak ez így 50-60 ezer. De nálunk gurul egy robesz ennyit, és az év 1/2-ben megy a gép maximum. Ott meg majdnem egész évben, szóval a 100K sem talajtól elrugaszkodott km. Én mentem 3ezret ebben az ében és ez halálosan gyatra volt eddig. Mióta megvettem 2 év alatt mentem 10 ezret, ebből sok volt a service állás.
Szóval 10 évre vetítve simán meg van a 50K. és én túrázom, nincs napi használat, ahol naponta lövikk....
Ha napi szinten használnám akkor kb 60Km/nap*20 Ez lenne a minimum, és* 6 hónap. Ez Kb 7000 km és csak munkába rohangálás lenne. Egy kis plusszal simán évi 10K. Hoppá közel 100K meg is van 10 év alatt. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4294 üzenetére
Ne is mondd... Tegnap megműtötték a lábujjaimat (megint)... Ma már Majával mentem egyetemre, de szívem szerint kerülővel jöttem volna haza... Lassan 2 hete tart az 1 tank benzin... Furcsaság, de 130km városi használat után sem érte el a felet a mutató... Ennyit számítana az új gumi? Minden esetre 200km után tankolok...
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #4312 üzenetére
Akkor rosszul emlékeztem: amit a Lidl-ben akcióztak, az ment 210Nm-ig. Nyitáskor ott voltam a boltnál, de egy rohadt darab sem volt már. Csesszék meg... ...legutóbb meg egy nagyon spéci (kicsi méretű, a motoron is elférne) krova készlettel jártam ugyanígy, de nem volt a meghirdetett akciós digitális tolómérőjükből sem egy darab sem, pedig azt is piszok jó áron adták.
Szóval a K&H is ilyen rohadék? Eddig csak a Groupamánál tapasztaltam ezt a "pozitív" hozzáállást...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4330 üzenetére
Nem volt necces pillanat, nem mentem többel, mint amit biztonságosnak találtam. Ezt inkább arra értettem, hogy folyamatosan "gépészkedtem" az íveken. Nem tudtam olyan szép egyenletesen, mint ahogy a videókon... Autóval sem szeretem az olyan vezetési technikát, ahol folyamatosan korrigálnak kanyarban. Motorral most muszáj volt, mert az ív vagy túl szűk lett, vagy épp szűkebbre kellett venni, és egy-egy hosszabb kanyaron belül többször előfordult mindkettő... Van még mit gyakorolni.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4332 üzenetére
Jó, az is közrejátszik, hogy beláthatatlanok a kanyarok, és sokszor nem egyenletes az ívük, és nem ismerem az utat, úgymond "nem számítok rá", ezért változtatnom kell az íven. Ez pályán nyilván nem játszik, ott nincs erdősáv, domboldal... Ami kitakarná a kanyart.
Lényeg ami lényeg, hogy óvatosan, de gyakorolni kell tovább... Most még nem éreztem teljesen stabilnak a tudásomat... A technikás egyenesek persze mennek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4336 üzenetére
Utast nem vittem, egyedül voltam. Amit leírtál mind-mind igaz lehet, de azért gondolom, hogy volt benne egy jó adag user error, mert visszafelé sokkal jobban* ment. Az óvatosság nagyon benne volt, egyszer szükség is volt rá, kanyarban a hülye autós elég nagyot fékezett... Azt hiszem soha nem fog kiderülni, hogy miért...
*Nem feltétlenül gyorsabban, de stabilabban.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4341 üzenetére
Ezért mondtam neked, hogy én nem hiszem el se a friss,olajat, se az új vezérlést, ha eladnak kocsit/motort. Eddig az összes használtan vett autónkon megcsináltattuk vétel után nem sokkal. Maján pedig télen kicseréltetem a láncot, akkor legalább nyugodt lehetek...
A szerszám vásálás pedig ilyen, sosincs vége...www.dongosofor.hu
-
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #4341 üzenetére
Keresgélj már VXR Runnereket is. Üzemképesség nem feltétel. Lehetőleg Magyar papíros kéne és 200-as. Az egyik unoka öcsémet kéne valahogy rávennem,hogy vegyen valami normálisat az 50-es robogó helyett. A testvérét már sikerült megfertőznöm.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #4352 üzenetére
Jöhetnek szemetek nyugodtan. Tudni kell mazsolázni.
Nem én szeretném felújítani,hanem akivel megakarom vetetni. Nem fog ott gondot okozni.Az enyémben még ha emlékszel,lógott a blokk mikor vettem.3k-ból lett megcsinálva.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #4358 üzenetére
Csak az jutott eszembe, hogy mondjuk a hirdetés alapján vásárló egyszeri júzer (tehát aki nem szerelő, és nem is szerelővel megy megvenni a gépet), egy robogón nem is fogja látni azt a rozsdát (kivétel kipufogó, sztender mert az ugye látszik), hanem majd csak akkor szembesül a dologgal, amikor egyszer bármi okból le kell csupaszítania a gépet.
Egyébként a gyári festésnek ha rendesen megcsinálták (mivel még egy kisebb borulásnál sem igen sérül a műanyag burkolatok jóvoltából) egy tizenegykét éves gépen nem kéne túl sok korróziós nyomot mutatnia....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4315 üzenetére
Nos, semmi extra: egyáltalán NEM rohadékok, nagyon kedvesek, csak nem túl felhasználóbarátok, vagy éppen modernek. Értsd: egy tök üres A4-es lapon kell arról nyilatkoznom, hogy kérem a bónuszom áthelyezését erről a rendszámról arra a rendszámra, mintha ez nem lenne magától értetődő, vagy ha már nem az, hát ne lehetne erre az esetre valami formanyomtatványuk, sablonuk. De nincs. Amit kiküldtek persze, az valóban nem "igazolás" a B04-ről, csak tájékoztatás, de majd küldenek másikat! (WTF: passz.) A visszajáró zsetont is postán küldik vissza: nem mintha baromi sok lenne az a 2K, de...
Szóval most már sínen vannak a dolgok, mint József Attila: sokmindent már nem kell csinálnom, és jövőre (remélem) jóval olcsóbb lesz a Madison biztosítása az ideinél (7,7K). Már csak meg kell tartani addig a vasat... Szerk: meg nem balesetezni vele. Azt meg nem mondom, hogy már most jóváírnak-e valamit, és ha igen, akkor miért nem, elvileg fogok kapni valami "mínuszos számlát", tehát igen, de majd elválik.
Ja és a bónuszt "felhasználni" 2 éven belül lehet: most akkor "felhasználtam".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen