- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
Mullet MadJack teszt
gp A Hammer95 első játékában a mesterséges intelligencia találkozik a szintipoppal, a 80-as évek hajviseletével, és rengeteg vérontással.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SirKero #1369 üzenetére
Hát a kétütemű gépeket (nem csak robogókat) tényleg kiirthatnák: szombaton a soltvadkerti motoros vonuláson egy ETZ mögé kerültem, 10 km után taknyom-nyálam egybe folyt....
(#1372) DigitXT: zippzár alakzatban vonultunk, voltak mellettem, így meg sem mertem próbálni. Mindegy, nem haltam bele, csak fölöttébb kellemetlen volt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz SirKero #1369 üzenetére
Mekkora felfedezést tettek
20 évvel ezelőtt is tudtuk, hogy a kétütemű motor környezet szennyezőbbek mit a többi motor. A CO értékük jobb, mint karburátoros 4T társaiknak, De létezik a CH érték is, amit már nem mérnek, mivel az üzemanyagban nincs olaj tartalom. A büdöset az égetlen olaj okozza. Dieseleknél a mikro méretű koromdarabok okozzák a problémát, mivel ezek túl sokáig keringenek a levegőbe, hamarabb kerül belégzésre, mint ahogy azt a a csapadék kimossa. A részecskeszűrőnek köszönhetően ez javul, a mérés ciklusára. De ezek a fosok is a kipufogó rendszerbe ürítenek szóval szar a pofonnak. Kint sem cserélgetik a városi dieselekben a szűrőt fél évente, ott is több ezer euró. Ismét egy árdrágító megoldás, és ez tudatos. Lehet rajta vitázni, meg nem is. De ezen nem változtat semmit. Kell a pénz ez mozgatja a gazdaságot. .
egyenlőre nem érdek azokat a motorokat forgalomba helyezni, ami 1-2 lietrrel járnak. És nem a 20Le motorokról van szó. Kell a liter szám, mert akkor nem drágul az üzemanyag. ezért a károsanyag kibocsájtási oldalt szigorítják. És onnan sajtolják ki a pénzt. Nem bonyolult ezErre pénzt kiadni... pff. Egy szakmai könyvet ha elolvas mindjárt, meg van az eredmény, csak egy motoron kell, egy mérést csinálni. Egy ilyen t szart, egy 100ft számológéppel és 60 perc alatt megcsinálok
Legalább annyira környezetszennyező egy ilyen cikket megírni, és tárolni mint egy robogót járatni a piros lámpánál"A robogókat jellemzően kétütemű motor hajtja, mely sokkal kisebb hatékonysággal égeti az üzemanyagot, kipufogórendszere pedig kevésbé szűri ki a szennyező anyagokat, mint a modern gépjárművekbe épített katalizátorok. A kutatók nagyszámú jármű kibocsátását elemezték, és megnézték Európa, Amerika és Ázsia egyes városainak légszennyezettségét.+"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Ukrajnai háború
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs