- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung SmartTag2 teszt
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz SirKero #1369 üzenetére
Mekkora felfedezést tettek
20 évvel ezelőtt is tudtuk, hogy a kétütemű motor környezet szennyezőbbek mit a többi motor. A CO értékük jobb, mint karburátoros 4T társaiknak, De létezik a CH érték is, amit már nem mérnek, mivel az üzemanyagban nincs olaj tartalom. A büdöset az égetlen olaj okozza. Dieseleknél a mikro méretű koromdarabok okozzák a problémát, mivel ezek túl sokáig keringenek a levegőbe, hamarabb kerül belégzésre, mint ahogy azt a a csapadék kimossa. A részecskeszűrőnek köszönhetően ez javul, a mérés ciklusára. De ezek a fosok is a kipufogó rendszerbe ürítenek szóval szar a pofonnak. Kint sem cserélgetik a városi dieselekben a szűrőt fél évente, ott is több ezer euró. Ismét egy árdrágító megoldás, és ez tudatos. Lehet rajta vitázni, meg nem is. De ezen nem változtat semmit. Kell a pénz ez mozgatja a gazdaságot. .
egyenlőre nem érdek azokat a motorokat forgalomba helyezni, ami 1-2 lietrrel járnak. És nem a 20Le motorokról van szó. Kell a liter szám, mert akkor nem drágul az üzemanyag. ezért a károsanyag kibocsájtási oldalt szigorítják. És onnan sajtolják ki a pénzt. Nem bonyolult ezErre pénzt kiadni... pff. Egy szakmai könyvet ha elolvas mindjárt, meg van az eredmény, csak egy motoron kell, egy mérést csinálni. Egy ilyen t szart, egy 100ft számológéppel és 60 perc alatt megcsinálok
Legalább annyira környezetszennyező egy ilyen cikket megírni, és tárolni mint egy robogót járatni a piros lámpánál"A robogókat jellemzően kétütemű motor hajtja, mely sokkal kisebb hatékonysággal égeti az üzemanyagot, kipufogórendszere pedig kevésbé szűri ki a szennyező anyagokat, mint a modern gépjárművekbe épített katalizátorok. A kutatók nagyszámú jármű kibocsátását elemezték, és megnézték Európa, Amerika és Ázsia egyes városainak légszennyezettségét.+"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen