- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még egy Meizu készülék várható
ma Amit eddig láttunk, nyilvánvalóan nem a Meizu 21 Note, de akkor micsoda?
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #13000 üzenetére
A motoros gps-nek tényleg van létjogosultsága, de én igazából olyanra várok, amin a korábban említett két opció benne van. Érdekes, hogy még nincs ilyen, mert autósban van sim kártyás, android alapú cucc. De annak meg valóban láthatatlan a kijelzője napon. Azért az etalon még mindig a Garmin a hardver terén. A mai napig megvan, és működik a 16 éves Garmin Legend, ládázáshoz ezt használom, mert a mai cuccokat is kenterbe veri a pontosságával.
Szerintem az offline cuccok nagyjából végnapjaikat élik, mert ha egy kicsit is hosszabb időre mész külföldre, alapdolog beszerezni a legolcsóbb feltöltős simkártyát (amiben mellékesen általában sokkal több netforgalom van, mint itthon a legdrágább előfizetésben, és az is előfordulhat, hogy olcsóbban telefonálsz haza, de ez már más téma). Nem véletlen, hogy az NNG (ami egy rendkívül gyökér cég amúgy) is nagyjából befejezte a primo fejlesztését, és az onboard navi felé ment el.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Elb.sztam egész napot szerelgetéssel.
Szíjcsere és hajtástisztítás: a kuplungot már valaki gányolta, látszik hogy a tapadófelületre fel lett ragasztva még egy réteg - nyilván elkopott, és így ócsó volt. De így már értem néha miért csapkodta a kuplungot nagy gázas indulásra, mert még a felragasztott réteg is elég üveges volt. Remélem a kis csiszolás segít egy időre. Viszont a variátor meg a hátsó tárcsák is szép állapotban vannak. Gyári Bando szíj és görgők voltak benne
Hűtőfolyadék. Hát ez fájt a legjobban, láthatóan valaki csapvízzel tuningolta, mert akkora vízköveket kapargattam le a kupakról hogy ihaj. Így viszont már széthúztam termosztátot is, hát abban is volt kő rendesen. Naivan gondolom hogy így rendben lesz, de tudom hogy nem lehet hibátlan az állapota már soha.
Hajtóműolaj meg szimplán cserés volt. Megszenvedtem a beöntéssel (már az olajéval ) elég sűrű volt az olaj ilyen hidegben. A nyílás meg kicsi
Gyertyacserénél azért szidtam a japánt, alig találtam olyan kulcsot, ami befért a nyílásba.
Viszont műanyagokon látható hogy nem volt hatalmas törés, egy helyen volt csak hegesztgetés, az se sok. Fényezés viszont egyértelműen volt.
-
csongi
Topikgazda
Olajcsere= fecskendo.
Vizko ellen vizko oldo vagy ro55, majd bovizzel obliteni.
Ferodolozni lehet a beteteket, csak megfelelo minosegu kell, es sokaig birja.
Fele annyi km-t elmegy mint a bolti, es jo alapanyggal a harang sem kopil annyira el.
Gyertya csere finom.
Szelephezag allitas volt? -
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #13005 üzenetére
Az már gagyi. Van már újabb is. [link]
Bár lenne most egy pár hónapos 590LM 150eft-ért de azt hiszem 395LM fogok venni karira.kcsa:
Volt olyan hülye Burgis aki sima vízzel pótolta a vízpumpa csöpögés miatt fogyó hűtővízet. Tóth lacinak savaznia kellett a hűtött a vízkő miatt.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #13007 üzenetére
Hát igen, egy kicsit beteg árai vannak a Garminnak. A vas nagyon jó, és sokáig fejlesztik a firmware-t is, de az újabbak szoftverével nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
-
(jan)
őstag
válasz Hauptmann #12973 üzenetére
Azt figyeltem még meg, hogy akkor a legintenzívebb a füstölés amikor üzem melegen jár hosszabb ideig alapjáraton, pl pirosnál állás ~1perc, és indulásnál ahogy megemelkedik a fordulat kiokád egy halom füstöt majd abbahagyja.
Egyik ismi azt mondta, hogy ami alapjáraton becsorog a szelepszár mentén, akkor égeti ugye el amikor megemelkedik a fordulat. Nagyon remélem, hogy csak "ennyi" a gond.
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
kcsa
veterán
Ma tudtam kipróbálni az új szíj-görgő kombót. Nem tudom mennyire placebó, de sokkal virgoncabb lett
Viszont akármit művelek ezzel a plexivel, nem igazán akar működni a vízlepergető. Azt hiszem elengedem, elhasználom autóra
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
csongi jól mondja, egy kompresszió ellenőrzés mindent elmond. De én mégiscsak a szimeringet tartom gyanúsnak, mert ha a henger, vagy a gyűrű lenne kopott, akkor magasabb fordulaton is füstölne.
Ha a gyűrű kopott az sem nagy baj, lehet cserélni, a nicasil-os henger általában tovább bírja, mint az első gyári garnitúra gyűrű.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #13014 üzenetére
Elunnám az életem mire körbeérnék egy nagyobbacska pályán
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13014 üzenetére
Ez honnan veszi a sebességadatot?
Motor elektronikájára nem csatlakozik? -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #13017 üzenetére
A motor elektronikájában talán még kevésbé hinnék, mint ennek
Gyorsulás-mérés:
Egy hat tengelyes gyorsulásmérő és giroszkóp segítségével érzékeli a jármű mozgását és kiszámítja a 0...100km/h-ra gyorsítás idejét.
Állítható sebességhatárok: 0 - 50, 100, 200 km/h
Telefonra áttölthető és nagyítható sebesség görbe
Több gyorsulás összehasonlítható -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #13013 üzenetére
Probald meg egy olyan plexin ami mar hasznalaton kivul van, denaturalt szesszel letakaratitani. Elesbe ovatosan, mert meg marhatja, ha tul erosen es sok anyagot tolsz neki. Valami van a feluleteten, ha nem akar szetkenodni a vizlepergeto.
Az auto szelvedot at kellett takaritanom denszesszel. Valamilyen bevono reteg volt rajta, mikor kihoztam a szalonbol. A tukrolet 100%-ig a mai napig nem tudtam lepucolni, de fokozatosan egyre tisztabb. Az auto 2honapot volt a szabad eg alatt tarolva, sejtesem szerint volt rajta valami vedo reteg amit a nap szepen rasutott.
Lehet a plexiden is volt valami reteg, amit a napsutes ragyogyitott. -
kcsa
veterán
válasz csongi #13019 üzenetére
Ez gondolom nekem szólt
Nem foglalkozom már vele, használaton kívüli plexim sincs, de nem gond, nyárra még szeretnék egy alacsony sötét plexit, a magasat meg elrakom az őszi esős szezonra.
Hazafelé tegnap plexi nélkül jöttem, így még nem is mentem ezzel, a fotelrobogók után szokatlan volt a hatalmas menetszél a hokedlin
-
DigitXT
félisten
Márpedig giroszkóppal bűvészkedés helyett a kerék fordulatszámának
pontos mérése, és a kerületének pontos ismerete valószínűleg pöppet
hitelesebb adat lenne. De hát te tudod, ezért is kérdeztem tőled, ugye...
(Nyilván nem a motor csaló km órájára gondoltam, hanem a jeladóra...)Szerk: a marketing bullshitet én is olvastam már, épp azért kérdeztem.
Jó dolog, hogy infra alapján köridőt tud, de kb. itt kifújt a tudása szvsz,
de majd megcáfol, vagy megerősít az, akinek van tapasztalata vele.Szerk2: van olyan androidos app, ami giroszkóp alapján megmondja a
motorka legnagyobb dőlésszögét is. Teljesen hiteles, pontos.Ja nem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Félreértés ne essék, nem fikázni akarom, csak azért néztem rá a linkre,
mert érdekel a dolog, de a leírás nem győzött meg, hogy mi másra jó.Persze ha csak biciklióra jellegű jeladónk van, ami kerékfordulatonként
egyetlen impulzust ad, sose lesz pontos a sebességadat (gyorsításkor).Az UTCOMP pl. akkor vállal ±0.1s pontosságot, ha 20 cm-nél kisebb az
elmozdulása a versenyszemélygépjárműnek impulzusonként: nos ugye
a Madison a 13-as kerekeken 25,19 cm-t mozog ilyenkor: "határeset".
Kb. 6 impulzus fordulatonként, ha hiszünk a névleges 120/70 R13-nak...
A fenti érték már hosszú úton kalibrált adat, feltéve, hogy a távmérés jó. -
huszi.gyb
senior tag
Nem (feltétlenül) placebó. Egy kopott szíj elég sokat elvesz az erejéből. Tactnál jártam úgy anno, berángatott indulásnál, semmi ereje nem volt, kb lábbal kellett lökni a pirostól elindulásnál (jó a vége picit túlzás), kicseréltem az új szíjat, és olyat "ugrott" meglepődtem. Persze nyilván régi önmagához képest...
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13025 üzenetére
Ha majd kipróbálod, számolj be, hogy mennyire hiteles a gyorsulásmérés.
Na nem mintha nem lennék megáldva már így is elég adattal! A lényeg, hogy
az én igényeimnek megfelelően gurul a Madison, most az, hogy 8.8 vagy 8.9
a piroslámpás 0-100, annyira hótmindegy, ráadásul combos bírságot be lehet
gyűjteni, ha ezt egy 50-es szakaszon tesztelem, szóval annyira nem érdekel.Azért ma mértem 1-2 dolgot... többek közt azt, hogy valóban pont 6 impulzus
a teljes fordulat. Jól becsültem a kalibrált adat + a kerék névleges kerületéből.
Másrészt azt, hogy a távolságra van kalibrálva a lengyel csoda, ők is biztosan
ügyesek, szóval fos munkát nem adnak ki a kezükből, csak kicsit kontaktost,
szóval együtt fut a fedkomppal, viszont ebből kiviláglik, hogy a gyári óra csal...
Sejtettem, hogy így van, mert GPS adat alapján is látszott végsebesség körül,
hogy van már "szabad szemmel is látható" eltérés. Olyan 4% körüli csalással,
ezért ha a digit óráról/videóról olvasom a 100 km/h elérését, az még csak ~96,
viszont én bele szoktam kalkulálni a motor felpörgésének idejét is, tehát ezért
jött ki kb. ugyanaz a "mért" (vagy mondjuk, hogy viszonylag jól becsült) adat...Ui: amúgy nagyon befolyásolja a mérést akár a széljárás is... adott esetben a
motoron lévő plexi, vagy a pilóta ruhája, esetleg, hogy tele van-e a tank, stb. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13026 üzenetére
Ma befele egy BMW robogó mögött jöttem, ment rendesen. De városban nem tudott értelmesen gyorsabban menni, illetve így is bőven gyorsabban mentünk, mint kéne. Amúgy az új africa twin, az ezres két hengeres motorjával fogyaszt 6 litert nem lassan menve, viszont kevesebb, mint 4 másodperc kell neki 100ig és utána se torpan meg. Szerinem van egy határ, ami felett érdemes kategóriát lépni méretben, mert nem lehet többet kihozni a "jelenlegiből".
Persze nekem a robogózás csak közlekedés, így is unom már május végén, pedig még csak 3 hónapja van szezon. Heti majdnem 300 km, ebből 100 országút. -
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13028 üzenetére
A kérdés az továbbra is, hogy mire használod. Amíg "közlekedésre", addig akar venni a halál Africa Twint, hiszen a robogók erre vannak kitalálva. Ja, hogy országúton is mész ingázás közben? Akkor ott az a bizonyos BMW, elég nagy erővel. Szerintem.
Ha pedig túrázni akarsz, akkor nyilván nem egy szíjhajtásos, automata, twist'n'go egyhengeresre van szükséged
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #13031 üzenetére
Na ha érdekel egy tartós Afrika Twin teszt itt nyomon követheted. Kb 30eKm összesesen. Majdnem visszaviszi a gyárba,inkább picit távolabb RIDE to Magadan 2016
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
ALI_G
veterán
majesty 250 blokkról mit érdemes tudni? Túl sok tesztet nem találtam.
-
Something_
őstag
Nekem az volt pár hónapig, DigitXT vette meg. Nyugis, nagypapa-, kanapérobesz. Megbízható motornak mondják, habár én költöttem rá kicsit, mert nem a megfelelő szerelőt találtam meg és mielőtt megvettem sokat állt a motor (kollégámé volt, 66 éves emberé (cégtulajdonos faterja))
-
ALI_G
veterán
-
Something_
őstag
Ööö, asszem 2005-ös, már a faceliftes pacek. Nem igazán emlékszem a részletekre, nem volt nálam sokat, asszem 4-5 hónap.
Melegedett a víz, valami tömítés lett cserélve asszem, ott legomboltak asszem 40-50e-etl, de tényleg nagyon halvány már az emlék. DigitXT biztos jobban emlékszik.Amúgy előző és a következő tulaj(ok) is azt mondták, hogy megbízható, olcsón fenntartható motor, csak én rossz (közelben volt, kb 2 km) szerelőhöz vittem, nem is értettem hozzá és elvileg a sok állás miatt kellett ezt azt csinálni vele.
Szerintem jól jársz vele, de felejtsd el, hogy bármi köze lesz az R6R-hez.
Amúgy szerintem nem lassú, városban tök jól megy Csak hamar vége van a gyorsulásának
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13039 üzenetére
Öregebb volt az, de valóban faceliftes, dupla lámpás, fasza műszerfalos.
Hengerfejtömítést cseréltek! Azzal aztán nem is volt gond (a termosztáttal
inkább). Meg hanyag módon hagyták elkönnyezni a főtengely szimeringet,
amitől totál dzsuva lett a varió... De Neked nem tűnt fel, hogy nem vált, és
nem megy, mivel 60-nal így is tudott menni (magasabb fordulaton). Sajnos
tényleg inkább városi motor. Vagy hát nem idegbeteg mód túrázni is jó, de
tartaléka az nincs: a 110-es végsebességét nyögvenyelősen éri el. Nameg
a 12-es kerekeknek nem barátai a nyomvályúk, szóval valóban nem R6R...
(Konkrétan a 180-as Maja könnyebb, virgoncabb, és végre is többet tudott.
Viszont rakodni kevésbé lehetett, és kevésbé volt fotelszerű + kényelmes!
Ahhoz képest azzal is voltam Balatonon, szóval semmi sem lehetetlen.)Milyen jó is lett volna, ha megvan most is, amikor összetörtem a Madisont!
Nem kellett volna 2 hónapot BKV-zni: átülök, amíg jönnek az alkatrészek...
De hát valamit valamiért. (Helyet a garázsban és pénzt a tartalék motorért.)Gyorsulásról videó (van egy dislike-ja, biztos azért, mert hidegen húzattam).
Közlekedés 5x-ös tempóval. Cihopata módban (FUN vid!), magyarázó videó.
És végül, amikor szentkuti kolléga majdnem megevett egy Liberty 50-nel.Amúgy imádtam a gépsárkányt. El is szomorít visszanézni a videókat.
Mondjuk magára az első szerelésre nem emlékszem vissza túl jó szájízzel:
a Hitleres videóm nem is lehetett volna aktuálisabb. Szerelő... pénzt elteszi
s motort hagyja megrohadni, a vadiúj szíjat meg tönkretette az olaj azonnal.Szerk: lett volna rajta egy új szett gumi, meg egy jó kormánycsapágy... Hejj!
(Futár srác már 2x cserélt gumit, szóval óra szerint 50000+ van benne. Talán
a héten fogom megint látni a masinát, aztán gyorsulunk egyet a Madisonnal.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Az elmúlt hetekben emlegetett valaki Aldi/Lidl kihangosító szettet, hogy lenne egy fölösben (ha jól emlékszem). Utána néztem az AGV-nek, és 55-75k körül mocorog egy BT szett, így az felejtős (használtan sem találtam). Esetleg univerzális szerintetek mehetne bele? Ki említette, hogy rakatott félre? 15 perc kereséssel nem sikerült megtalálnom
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13041 üzenetére
15 perc kereséssel nem sikerült megtalálnom
Akkor csak "vaksi" vagy. -
Something_
őstag
válasz DigitXT #13040 üzenetére
Na basszus, mi történt? Nem is tudtam. Átpörgettem pár oldalt, de nem találtam semmi infót.
Engem 18-án csaptak el, első 2 hétben 3 napot melóztam, jöttek-vittek a kollégák. Ez a 3. hét, hogy autóval kell járnom, de már nagyon hiányzik a motorozás. Ismerős felajánlott egy 50-es jogot, de nem akarok 50es robeszra ülni, inkább el sem hoztam. Most jól jönne nekem is a 250-es majaAz összes idom sérült, még a hátsó ülés is
UI.: Hitleres videó nagyon nagy
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13043 üzenetére
Semmi különös, csak amolyan klasszikus személyi sérülés nem történt,
anyagi kár jelentős. Csak a xenont sajnáltam nagyon, de azóta újjáéledt:
Olvastam az eseted odaát, nagyon kellemetlen. Hát igen. Tartalék motor,
az jó dolog, csak helyet kell neki találni: sajna nekem kevés volt nekik.Szerk: le kéne fújni a foncsort matt feketére (megint), csak nem volt még
rá érkezésem. Kár, hogy huszinak már nincs meg a műhelye hozzá...
De gondolom nem ördöngösség, csak elcseszni nem akarom. Műszakira
kapna egy vadiúj lámpát. Vagy, venni kell egy bontott (karcos)at, azt fújni,
és a műszakin megy majd át jövőre ezzel a kishibással, mint eddig is.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #13042 üzenetére
Tudtam, hogy neked megalázóan gyorsan meglesz... Köszi.
250-es Maja témához: Nagypapis érzés megvolt, főleg a 180-as pörgőssége után, de kényelmes kis gép volt, és az ember kevésbé akarta tépni neki, mint a "kis tesónak"... Utóbbival sokszor huligánkodásba megy át a közlekedés, főleg nyitott dobbal... Viszont a 250-es nagyon kényelmes fotel, amivel kényelmesen lehet utazni, jobban pakolható...
Madison Xenon v2: Ha műhelyem nincs is, otthon megoldható, hogy letüsszentem... Persze ha van tartalék foncsorod addig... 1 hétvége kell neki. (Vagy nálatok a garázsnál, valamelyik délután...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13045 üzenetére
Megalázóan gyorsan, ugyan. Legalább 5 perc volt, és először visszaolvastam:
rémlett nekem is a dolog, bár nem mozgat, mert van headsetem. Igaz, deglett
a mikrofon, ami roppant kellemetlen, mert így csak fel tudom venni a telefont, de
a túloldal, miután közölte, mit akar, én bólintással nyugtázom, hallózni kezd..."Dejszen bólintottam!"
Szerk a szekre:
letüsszentem
Mint az a bizonyos Festéktüsszentő Hapci Benő? Amúgy nekem is ez a bajom,
hogy tudom, hogy időigényes muri (száradnia kell), és nem is igen fűlik a fogam
a lámpa kiszereléshez. Pedig nincs más út. De nincs tartalék foncsor. Ez az.
A másik kettétört abban a bizonyos itt nem részletezett, de önhibás balesetben.Pedig annyival egyszerűbb mást hibáztatni. Vagy a körülményeket. Az esőt![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #13047 üzenetére
Nem kell egetverő különbségre gondolni. Motoroztunk együtt a két Majával,
cseréltünk is, hogy a pilóta súlykülönbség ne zavarjon be, de akkor is ez a
feelingje. A 180-as azon kívül, hogy jobban "kilő", pörgősebb, "huligánabb",
és garantáltan nagyobb a végsebessége. Bár ezt nem hasonlítottuk össze.
De tudom, mert GPS szerint is meg tudja futni a 120-at, míg a nagynak az
áttétele hamarabb fogy el, és gyakorlatilag szétpörög, mire elérne odaáig...
(Lehet hozzá venni tuning kihajtást, aminek más a fogszáma, szóval elvileg
növelhető a végsebessége, de annak már sok értelme nincs: ezek ilyenek.)Igen, tuningolt, azaz van benne egy Multivar, ami hagyja felpörögni. Én meg
pont nehezebb görgőket raktam a nagy Majába, hogy legyen végsebessége
is, de a rajtja úgy már tényleg nagyon gyenge volt (lásd a Liberty 50 "ellen").Ui: igen a nyitott dob is tuning, de az inkább csak a feelinghez ad hozzá.
A ccm csak egy dolog. Robeszoknál a hajtás a lelke mindennek, meg ugye
az önsúly, lévén általában* viszonylag kis teljesítményekről beszélünk.*: azért 300-400 ccm körül már kezdenek szaporodni a lovak, esetenként a
hengerek is, ill. 650-850 kategóriában egészen meglepő "robogók" futnak...
(Praktikusságuk mondjuk megkérdőjelezhető, de mindenképpen jópofák.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
250 foresight ugyan az kb. Amint elottem irtak, mgbizhato kis dogok. De azert ok is igenylik a torodest. Olajcsere stb. Ha rendben van akkor a gyorsulas 100ig egyenletes. Nem fog a nyakad nyulni a tehetetlensegi erotol az biztos. Egy tarcsa van elol, a feket javaslom rendbe tenni, picit olyan erzes mint ha keves lenne alkalmankent, ha rendben van, akkor fog mint a zold festek. A kis kerek kanyarban gazadaskor picit bemozdul, erdemes jo gumit feltenni. Nekem Michhelin 2componensu van fent. A Cyti gripp hamarabb volt uzem meleg, es huvosebb idobe jobban fogott. Ez a 2componensu ezekben a 10en fokos homersekletekben lassabban kezdenek kanyarba tapadni. A foresigt integralt fekes, nem tudom hogy a Maya az e?
Szerintem a 250 a legjobb valasztas a napi hasznaltra, foleg ha van benne varoson kivul is kozlekedve.
A foresight vege kb 120 az utazo ora szerint 100 egyszemelyel siman meg van, meg egy elozes is belefer, persze az mar csak megfontoltan. A blokk es az attetelnek koszonhetoen nem forogja szet magat. Nincs fordulat merom, de erzesre kevesebbet forog mint a 150es phanteom, vagy a 250 burgmanom.Lampanal eljonni nem gond, elozesre csak a debilektol kell szamitani. 50-70 tempo kozott meg lehet vele gyorsulni 100 viszonylag dinamikusan. Fogyasztasban 3Liter kornyeke. Fentartasi koltseguk picit magasabb mint a 150ccm , de tenyleg picivel csak. Olajszuro nincs, ezert surubben kell olajat cserelni, a hondan 3ezrenkent. Viszont nem kell bele csak 1.2 L kb. A karbis verzioknal a szokasos karburatoros nyugok, foleg hoszabb allasok utan. Ezeknel a regi vasaknal igen csak el vannak hanyagolva a szilentek. Emiatt nyagdulnak kanyarban es romlik a stabilitas. Erdemes megnezni ha kell csere vagy okosan felujitani oket, a mar korabban irt teleszkop hibakkal egyutt. Persze az eletben nem lesz egy R6 😉, de elvezetesen lehet robogni. A kisebb sebesseget tobbnek erzi az ember, es ez is adhat egy elmeny faktort. .
Keskeny mindket robesz, sorok kozott jobban elfernek mint nagyobb tarsaik, sulyuk is kisebb 160Kg korul mozognak, a nagyobbak 180-200kg. Az ulesmagassag es az alacsony sulypontbol adodoan konnyu megtartani, araszolni is jol lehet veluk. A lampak is megfeleoek, egy jo izzo valasztas sokat segithet.
Nem tudom a mayan van e kezifek, de ha dombos kornyeken laksz,hasznalod, akkor nagyon halas dolog. Nekem dolt el motor mert nem tudtam rogziteni. Lassan csinalta, mert megfordultam a motornak hattal es eltel majdnem egy perc mire atbillent az oldalso tamaszon. . Utanna bekerult gumiszalag, ha mas nincs akkor az uzemi feket kell hasznalni. .[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #13047 üzenetére
DigitXT nagyjából mindent elmondott...
Annyit hozzátennék, hogy a 125/150/180-as valahogy "sportosabb" üléspozíciót is ad
hat, és az egész motor karaktere pörgősebb, jobban húzni akarod neki. A 250-es inkább fotel és nyugisan odaérsz majd, ha odaérsz kategória volt. A Majesty-kről általánosságban elmondható, hogy nem egy gyorsuló bajnokok, de Marcell (a szerelő) is meglepődött azon, hogy multivarral mennyire motorozható gép lett belőle (mondta, hogy a 125-ös egy lusta dög). Tényleg néha élmény a kanyarodás is... A fordulatszámmérőt még be kell lőnöm (egyelőre semmit sem mutat, most úgy döntött), és akkor kiderül, de szerintem még egy picit alul vált/nem kap elég latyakot, erősebb is lenne, de néha (ha már kifutott a szíj) érződik, hogy jobban akar menni... Olyankor egész vad tud lenni (persze méreteihez képest).www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest