- Milyen okostelefont vegyek?
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- iPhone topik
- Magisk
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
ph Ha keveset fizet valaki, akkor agresszíven kapja az arcába a reklámokat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #17989 üzenetére
Azert nezd meg azt az izzot. Ott van a tanyer ahol lennie kell?
Ha nem a kello melysegben van a fenyforras, akkor valtozik a vetitett kep, ergo furcaan vilagit.
Ha az rendben, akkor a vetitett kep adhat tampontot mi lehet a bibi.Szelephezag:
Ha mar szet szeded, allitsd be, es ird fel a km. Onnan mar biztos lesz mikor kell allitani.
Robeszoknal nem eroltetik ez a dolgot, a sok kabatolas, mire hozza lehet ferni elveszi a fizeto tulajdonos kedved ettol a szerviz vegre hajtastol. -
veterán
válasz csongi #18001 üzenetére
Biztos, hogy a helyén van rendesen, mert amikor észrevettem, hogy nem az igazi, akkor újra megnéztem. Igazán nem is lehet rosszul berakni. De majd átnézem egyszer újra az egészet.
Persze felírom, az ilyen dolgokat mindig lejegyzetelek. Amikor még a haveromé volt a motor már akkor is megcsináltam volna neki, de azt mondta, hogy nem kell. De így, hogy az enyém lett engem nem hagy nyugodni, tudnom kell azokat a hézagokat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #18002 üzenetére
Én arra gondolok, hogy a tányér jó helyen van az izzón felforrasztva.
-
veterán
válasz csongi #18003 üzenetére
Értem én, hogy mit mondasz, de ugyanezek az égők voltak az előző lámpában is ahol tökéletesek volta.
Lehet, hogy figyelmetlen voltam, és talán mégis csak lehet a lámpán belül állítani valamit pluszban, nem tudom. Majd megnézem még egyszer. Ezt a dolgot most egyenlőre félreraktam, ha leellenőriztem a szelepeket (de rohadtul nincs kedvem bontogatni) utána majd visszatérek rá.
De köszönöm szépen a segítséget.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
míg pihen a robesz, gondoltam felteszek rá egy nemrég szervált kézvédőt. (a hagyományos kinézetü, valami ilyesmi: [link] )
A gondom az, hogy a kormány belsejében már van valami műanyag határoló, és kérdésem pedig az lenne, hogy az vajon miért van benne, és hogy hogy szedem ki?
A bal oldali markolatnál kezdtem, nem a gázkar oldalán. Egyszerűen levágtam a markolat végét, és akkor láttam, hogy már van benne egy tömör műanyag.Mivel még nem volt dolgom ilyesmivel, bármilyen tanácsot szívesen fogadok. :-)
-
kcsa
veterán
válasz FeniX- #18009 üzenetére
Ja már emlékszem, SH150. Betojás, tényleg úgy néz ki, hogy azon nincs végsúly. De ha műanyag, akkor ki kell valahogy piszkálnod, és vehetsz bele univerzális végsúlyt, ami be tudja magát szorítani. Ha jól értem, akkor arra kell átmenő csavarral rögzítened a kézvédőt is.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #18004 üzenetére
Az "extra doboz" nélkül egy nagyságrenddel jobban vezethető...
Amúgy nem is menne rosszul, de valami félremehetett (45000 km alatt)
a hajtásláncban, mert a kilövés 20 km/h környékén megtorpan, fordulat
leesik, és 40 km/h-ig nagyon szenved, ott jön vissza a fordulat és az erő.Kolléga említette, hogy nem triviális megnézni sem, mert olajleengedős.
(Pedig kifinomult japán technológia, aztán mégis ennyire szerelhető...) -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18019 üzenetére
Próbálj egyszer felgumipókozni még egy dobozt az utasülésre,
de lehetőleg úgy, hogy enyhén a hátadba álljon. Na, ha azt sem
érzed, akkor megeszem a kalapom. Amikor a Madison hátsó
kerekét vittem hasonlóan a kis Maján, nehezebb volt vezetni.
(Nem a motor menetstabiltása miatt: csak nem ülsz jó helyen.) -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18020 üzenetére
Persze, ez természetes, vagyis kicsi a motor (főleg nekem), ha utast viszek, akkor sokkal kényelmetlenebb amiatt, hogy előrébb kell ülnöm pár centivel, a csomag ugyanilyen lehet, de mivel két személyes a robi, a csomag nem ér hozzám, még az ütőm se, amit fel szoktam pókozni a dobozra.
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #18019 üzenetére
Lehet mashogy kozlekedsz
Szerpentinezes kozbe sokkal jobba a pucer motor, gondolom a naked kategoriaval lehet elvezni a legjobban.
Nem szerettem a dobozt, es most sem hasznalom, pedig van.
Inkabb alagut taska, vagy egy hatizsakot pokolok ra az ulesre es a plattnira. .
Kenyelmetlenebb, de rendesen erezeheto az eltres. . -
Burt1793
veterán
válasz csongi #18022 üzenetére
Ez már nagyon motorfüggő dolog. Ha sok cuccot visz az ember, fontosabb, hogy masszív legyen a rögzítés, a legjobb az oldaldoboz és a rendes topcase. A tanktáska általában gátolja a mozgást és nem is nagy az űrtartalma.
A motortípus egyénfüggő. Én pl nehezen férek fel egy sportmotorra, nagyrészt túramotorokat próbáltam (dl650, bmw gs800, yamaha tdm900, africa twin, cb600f, cbf600, nc750x), hosszú távon ezek kényelmesek, másnak talán nem, ezt nem tudom.
Annyi szent, hogy más téma, mint a robogós.
A menettulajdonságokat nem rontja robogón a topcase, cserébe praktikus, gyorsan nyitható, csukható, egy mozdulattal levehető, ezek a mindennapokban fontosabb dolgok, előnyösebb a pókozásnál. Mint mondtam, heti 2-szer, 3-szor én is pókozásra szorulok, ami plusz idő.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #18023 üzenetére
"menettulajdonságokat nem rontja robogón a topcase,"
Jah az nem, csak a doboz .
Valoszinuleg maskepen lovagoljuk meg a vasat .
A doboz es annak rakmonya megvaltoztat minden motor sulypontot. .
Sokszor nem azert esnek el a turamotorosok mert benak, hanem a felso sulypont elrantja, csak ezt mar nem erzekelik. Tesomnal, amig fent volt es pakolt is bele, kuzdott a sztenderre allitassal, perszor eldolt sajnos.
Miutan levette jelentosen konnyebben kezelte, es csak akkor tette fel, ha szukseg volt ra.
A kskereku robesznal meg jobban erezheto, a Foresighton kifejezetten utalom ha fent van.
Napi kozlekedesnel elmegy, de kerulom a hasznalatat. -
Burt1793
veterán
Ez igaz, a kormány tényleg elkezd remegni, ha elengeded, de ilyet úgyse csinálok, hiszen akkor nem tudok gyorsítani... Arra gondoltam, hogy a városban szlalomozás vagy országúton döngetés esetén nem érzem a dobozt különösebben.
csongi: A motoros a béna, a doboz szükségszerű egy túra során, azzal együtt kell motorozni, szerintem egyáltalán nem olyan drámai a különbség, de lehet, hogy túl nehéz vagyok ahhoz, hogy érezzem.
-
Burt1793
veterán
Oké, valószínűleg más a ingerküszöbünk, amikor rendes túrabiciklivel viszek jó 25 kg csomagot 2 héten keresztül és nap végén, miután lecuccoltunk megyünk egy kört, mondjuk egy étteremhez, akkor azt mondom, hogy hú, de jó, mennyivel könnyebb irányítani... Robogónál nálam bőven "le se szarom" kategória.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
van valakinek tapasztalata sh 150-en szabadonfutó cserével kapcsolatban? :-) -
DigitXT
félisten
Hogy egy kicsit más téma is legyen: kimértem a Cygnus mechanikus órájának
csalását GPS-hez képest. Csak 3%. Meglepetésemre a Lágymányosin vitte
a 80-at (óra szerint), ez 77,7-et jelentett valójában. Ezzel a futóművel ez is sok!Természetesen több, tartott sebességes szakasszal mértem, nevezetesen így:
40: 38.8
50: 48.6
60: 58.3
70: 68.0
80: 77.7Amúgy nekem a doboz akkor okozott érezhető gondot, amikor benne volt egy
nagyjából 20 kg tömegű autóakku. (Elvileg a max. terhelhetősége 3 kg ugye.)
Na, azt a súlyponteltolódást bárki megérezte volna... Hasonló gond egy utas,
mert az bár nincs annyira eltolva felfelé és hátra, de mondjuk 60-70 kg...
(Írtam már, hogy Huszit majdnem katapultáltam egyszer az autók között így.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18032 üzenetére
A te vasad nem fiatalka még a kormánycsapágy cseréhez? Vagy Bp szétverte?
Szerk: a macsakazabálók szívatnak. Free shipping az szerintük az, hogy vegyem
át személyesen a cuccost Szicília eldugott sarkában. Mer' az free. De az UPS???
(Az a röhej, hogy ettől a csávótól jött három éve a két hátsó teló, gond nélkül...)[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Kit érdekel hogy viselkedik dobozzal. Doboz nélkül is egy nyúlós hintaló az xmax De a legangyobb királyság 90 liternyi szabad rakodótérrel nap mint nap robogózni a városban. Bármikor kellhet, és én használom is sokat. Amióta fent van a nagy hátsó doboz, le se vettem
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #18035 üzenetére
Erre megy egy +1: eszembe nem jutna soha ledobni a 47 lityós kis dobozkámat,
csak azért, mert akkor egy kicsit jobban gyorsulna, meg talán stabilabb lenne.
Oh wait, jobban gyorsulna? Na jó: tényleg nem. Sőt, a Cygnusra is gondolkodom
a platni ideiglenes cserélésén, mert a rajta lévő kínai doboz botrányosan kicsi. A
sisakom konkrétan csak egy bizonyos pózban fér bele - és akkor is cipőkanállal,
az ülés alatti rakodótérről ne is beszéljünk, jelképes: gerincvédőt kabátot viszem.Ui: ma megfigyeltem, hogy a tompított kontaktos. Kollégám mondta, hogy refivel
szokott járni. Hát én azt nem kultiválom. Bár ezen annyira a földet világítja az is,
hogy nagy bajt nem okoz: szerintem nézek egy izzócserét, mert ez nem állapot.
(Bár Huszi nem kért rá, hogy javítsam is meg a gépet, de pár dolgot érdemes.) -
FeniX-
aktív tag
Srácok, egy laikus kérdés: ha az önindítóhoz egy dedikált kábelt vezetek az akksitól, azzal pontosan mit tudok tesztelni?
Hogy az önindító jó? (kikerülve az indító relét, meg a kapcsolót?)
A szabadon futót tudom tesztelni így, vagy azt másképp kéne?
Hogyan csinálom egész pontosan? 1db kábel az akksi pozitívjához, és az önindító kábelvégéhez?
Kellemes estét, hali! -
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #18037 üzenetére
Bazi óvatosan kötögetnék össze ilyen (nagy áramú) komponenseket.
Könnyen tűzijáték lehet a vége. Amúgy nem jársz teljesen tévúton: a
dedikált kábellel az önindító tesztelhető, ha amúgy "se kép se hang"
és számodra ebből az a gyanús, hogy a kapcsoló, vagy a relé rossz.De! Ha még mindig azt a jelenséget próbálod diagnosztizálni, hogy a
nyekkenést követően nincs indítás, akkor tévúton jársz. Tudniillik, ha
az önindító nyekkent egy szép nagyot, akkor a kapcsoló kapcsolt, a
a relé meg összekötötte az önindító tápját az akkuval. Nem ott a baj.A szabadonfutót ezzel a módszerrel biztosan nem tudod "letesztelni".
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #18036 üzenetére
Én is reflektorral jártam vele, soha senkinek nem tűnt fel. Gyenge a világítása, földet világítja, így nem vakít... Ha gondolod az izzót meg lehet nézni, vagy cserélni, köszönöm. Lehet, hogy van is itthon elfekvőben hozzá, bár fogalmam sincs milyen kell bele.
A hajtásról tudom, hogy milyen, ott a komplett donor motor... Csak szét kéne szedni és átrakni... Mivel olajleengedős, nem volt hozzá kedvem
www.dongosofor.hu
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18038 üzenetére
Köszönöm az infót.
Akkor - viszont - milyen diagnosztikát javasoltok?(
Sajnos el kellett paterolnom amúgyis a robit a meleg vackából ( lakótelep, pincefolyosó ) a közös képviselő folyton megtalált, hogy tüzvédelmi szabályzat bla-bla, meg bírság, úgyhogy jobbnak láttam nem összerúgni a port vele, meg a lakókkal sem.
)Sajnos, a melóhelyes mélygarázsban azért olajat leengedni meg teljesen szétborítani szerintem nem lesz lehetőségem, de szívesen megnézek rajta bármit, ami közelebb visz a hiba feltárásához, hogy tavasszal legyen belőle azért valami.
Köszi!
-
veterán
Tegnap végrehajtottam a szelepbeállítást. A kipufogó az rendben volt, 0,15 volt ahogy az elő is van írva, viszont a szívó 0,10 helyett csak 0,03 volt.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #18042 üzenetére
Az gaz, ott van kraft vesteseg
-
veterán
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #18044 üzenetére
Majd lehet javul, ha a szelep feszek tisztul idovel.
-
veterán
-
veterán
válasz sityupityu #18046 üzenetére
Már csak a lámpa (refi) rejtélyét kéne megoldanom.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
Mivel már (már!) január 14. van, bokáig érő hó, szélvihar, ezért megkezdtem a felkészülést a szezonra. Megrendeltem az új gumikat
-
Plero
tag
Én is készülök a szezonra. Tegnap beindítottam az Aprilia Atlantic 500-as 2002-évi robogót. Nehezen indult, de végül beindult. Hagytam melegedni. Szépen melegedett és egyszer csak gőz jelent meg a motor elején. Megszagoltam és fagyálló "illata" volt. Lebontottam az elejét meg a közepéről az idomokat. Megint beindítottam és egy kis idő múlva a hűtő alsó részéről láttam a gőzpárát távozni. Van egy repedés a hűtőn? Fagyálló szemmel láthatóan nem kevesebb. Valaki találkozott már ilyennel?
Hol lehet leengedni a hűtővizet?
Légteleníteni hogyan kell a rendszert?
A hűtőt el kell vinni nyomáspróbára?
Mekkora nyomással?[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen