- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Köszi!
Akkor marad az eredeti ötlet megyünk oda ahol nekem is cserélték nyáron, kismarosi gumisemberhez időpont se kell.
De azért a szilentekre akkor ránézünk. (Rugóstag nagyon gyanús, szerintem a 72KG alatt nem szabadna ennyire megülnie. Ezt lehet valahogy ellenőrizni jó e ha nem látszik rajta olaj folyás? Valami belógást megmérni vagy valami?)The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Micsurin #18251 üzenetére
Ha esetleg nagyon ül a motor mert már nem az igazi a rugó tartása, akkor az még nem azt jelenti, hogy maga a lengéscsillapító része is rossz. A kettő dolognak elméletileg nincs köze egymáshoz, legalább is egy olyan felépítésű telónál mint a hátsó. Kocsiknál is gyakori jelenség, hogy a megfáradt rugó miatt már jobban ül az autó, de a lengéscsillapítása még jó. Persze lehet, hogy tévedek, majd javítanak ha rosszul okoskodom.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
Topikgazda
válasz sityupityu #18252 üzenetére
Sajnos ha a rugo befarad, akkor mar a teleszkopnak is kicsi a valoszinusege az eletben maradasra.
Foleg egy 20 eves motornal. Amugy sem surun cserlik ezt az alkatreszt sajnos.
Van javithato verzio, de a foresight telo eldobos, es rohadas draga az uj. Itt rogogonal meg nagyobb a szet huzo ero, nem csak a rugo tolja vissza fele alaphelyzetbe, hanem blokk lengosulya is szetfele huzza a telot.
Szerintem igen fontos alkatresz, az egesz robogozasi elmeny jelentos resze. -
veterán
válasz csongi #18253 üzenetére
Sajnos ha a rugo befarad, akkor mar a teleszkopnak is kicsi a valoszinusege az eletben maradasra.
Persze értem én, a legtöbb esetben kuka az ilyen. Csak gondolom azért néha van (lehet) egy átmeneti időszak a kettő között, ha először a rugó adja meg magát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18253 üzenetére
Nem javítható? Miért ? Sajtolt?
Faszán kezdjük az évet akkor, ott egy rugóstag (Tuti cserés, két személlyel felűt, megnéztük.) Nálam meg egy hengerfej tömítés volt. Ez van, a majomnak bannánt is kell venni átlag évi 15 ezer mellet.
Szilenteket még megnézzük hátha azok is benne vannak. (~52 ezer az órában, ebből ő ~30, és kitudja a Wilker hány ezerrel hozta be és hány motorból épült föl.)Köszi a válaszokat, ha valami nem stimmt akkor még visszafáradók!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18255 üzenetére
Azt nem kozolotek, csak annyit, hogy ezt nem lehet javitani.
Nezelodjetek lehet talalni merethelyes olcsobb teleszkopokat.
Annyi km-el es evvel a hata mogott, 100% a szilent javitasa.
Egy kis szerencsevel, egy esztergalyos rendbe tudja hozni , a gyari megint 20ezer korul mozog. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18256 üzenetére
Köszi szépen, az elfogadható árban azért. Nem biztos, hogy megéri a rendbehozással szórakozni, ha ezt nézem kitudja mennyit ment el a gyárival, mi csak erről az 50-ről tudunk. Ha még egyszer ennyit elmegy már jók vagyunk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, van valakinek tapasztalata 2001-es SH 150-es hátsó kerék kiszerelését illetően?
(Ahogy látom, itt még nem különválasztható a kipufogódob, mint az újabbakon)
-
veterán
Na, nagyjából kész vagyok a runner-al. Mármint kinézetre, műszakilag nem igazán volt vele gond (szelephézag állítás volt egyedül amit még kellett rajta). Még gondolkodom egy pár új tükrön, mert nagyon ocsmányak amik rajta vannak. Illetve még nem dőlt el, hogy lesz-e rajta tisztességes dob, vagy marad a gyári.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18259 üzenetére
Ha majd sikerült eldönteni, akkor cserélheted a tükröket...
FeniX-: szerintem kompletten le kell kapni a kipufogót, bár nem hiszem, hogy ne
lehetne leválasztani a dobot a leömlőtől, mert az két külön alkatrész. De akkor is.
Madisonnál: komplett kipu, egy teleszkóp, féknyereg, lengővilla, sárhányó, kerék.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DigitXT #18260 üzenetére
Ezt a rossz poént....
Egyszer majd elmegyek Pestre azt csapathatunk egyet a forgalomba. Nagymotorral a nagyon nagy forgalomba nem jó menni, de ezzel szerintem élménymotorozás lenne. Ahogy kivettem a szavaidból szerintem te az én emberem vagy, a mai napig szeretek állatkodni, pedig idén leszek 40.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18261 üzenetére
"A lóerők hiányát bátorsággal pótolom!" - gondolta a kezdő lendületből motorozó.
"Ez egy barom." - gondolta az autós, akit jobbról előztek a bringasávban, nyélen.Általában nem szoktam állatkodni, csak hát nagyon tötymörögni sem szeretek...
Anno, mikor hazahoztuk a szerelőtől a Madisont Huszi segítségével, csapattunk
egyet a nagykörúton, mert sietett haza. Na, az lendületes volt, pedig 180/250-es
gépekkel voltunk. De ha nagyon lendületbe akarsz jönni, AndrewTdi az embered!
Igaz, régebben volt Runnerje, azóta a Nexust is eladta, de a tempója az durva.Szerk: mondjuk esetében szerintem szakmai ártalom. Amúgy én még csak 35.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18263 üzenetére
Eszemben sincs: csak összefutunk! Nem tudom, honnan az idézet, de idevág:
"Akció kamera az, hogy ráteszik egy sisakra, lemegy a csávó a szerpentinen,
pofára esik, majd a kamerát ráteszik egy drónra, és követi a mentőautót!:-)" -
veterán
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #18261 üzenetére
Csapasson a forgalomban akinek hat anyja van. 36.
-
DigitXT
félisten
A Cygnusban ez a jó: csak lendületből, erőből semmit... És ugyanez a rossz...
Mivel autósok mögé beállni, főleg ilyen időben nem nyerő (nincs ablaktörlőm)
ezért próbálok előre menni. Csapatás? Hááát... Ahogy tudok: párosítva egy hót
gyenge hátsó fékkel, és egy bizonytalan első teleszkóppal, kész álom.De A-B között még így is el tudok gurulni, gyorsabban, mint a dugóban állva...
-
veterán
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #18271 üzenetére
Dehogynem szeretek, Libertyt reggelizek.
-
DigitXT
félisten
Lomha 250-es Maját anno Szentkuti - majdnem - megette a rajtnál.
De amúgy a Cygnus is egész fickós. 20 km/h-ig. Utána elváltja magát.Amúgy, úgy vettem észre, hogy Te inkább a nyugis motorosok táborát
erősíted... Amikor gurultunk, 1-1 erősebb gyorsítás volt csak, és az
utazó tempó is 80-nál állt meg. A szerpentinen is csak a 2 marha volt,
aki nekilódult, hogy kicsit döntögessen... Persze, mindenből lehet baj.
De akár abból is, hogy nem mész előre, és letarolnak hátulról.Szóval előre, és kilövééééés... Liberty for president!
Szerk: aztán kicsit helyrepofoztam a Maja lustaságát is, de a Madison
kopott kuplunggal is lenyomta, mondjuk ezen semmi meglepő nincs.Szerk2: nézegettem tegnap gyorsulós videókat: a BMW C600 jól hasít.
("Lealázza" a T-Maxot, bár a TC szerint utóbbi cserébe vezethetőbb.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #18273 üzenetére
Én speciel erősen átlag felettien dinamikusnak tartom magam, de ez nem engem minősít fel, hanem az átlag forgalom dinamikája kurvaszar
BTW robogókon nem igazán szeretek és emiatt nem is tudok forszírozottan döntögetni rosszabb úton, mert elpattog a hátulja, attól meg én betojok, úgyhogy nem csinálom.
SH hátsó futóműve meg jelenleg kifejezetten szar, összevissza kóvályog a hátulja, spórolnom kell javításra... :/
-
DigitXT
félisten
Ebben egyetértünk, hogy az átlag forgalom nem valami pörgős, hiszen mi az,
hogy egy beteg hajtású 125-össel is simán "le lehet nyomni" az átlagot?
Megjegyzem, olyan is volt, aki a Madisont nyomta le (autós), kicsi meglepett,
na nem a verseny miatt, csak mert nem számítottam rá, hogy valaki jönni fog.Amúgy a városban való dinamikus haladáshoz nem kell nagyon döntögetni, de
értem, hogy azt a szerpentinre írod: ott meg ugye be lehet esni a szakadékba.Sajna amúgy a Madison esetén hiába viszonylag masszív térhálós vázas cucc,
tehát nem bánja a döntögetést a felépítmény, a hátsó fék kombinált megoldása
hátráltat: nem lehet "rendesen belekorrigálni" a kanyarba, mert fogja az elsőt is,
attól meg elkezd felegyenesedni. De ezt már biztos írtam. (Alapvetően robogók,
nem kanyarvadász gépek. A lényeg, hogy a pilóta jól érezze magát rajta.)Szar futóművel pláne nem lehet élvezkedni, mert attól fél az ember, hogy kimegy
alóla a technika. Nekem is vacak volt a Madison hátulja, amikor a telóval volt baj.
Aztán akkor is, amikor a szilenttel. De utána sokkal jobb lett mindkét esetben...
Szóval érdemes volt kispórolni a javítást. És amikor minden rendben, motorhalál.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #18275 üzenetére
A szerpentines dologra gondoltam, igen. Városban persze nincs ilyen, ezért is kopik kockásra a hátsó gumi.
Ha összespóroltam a javítást, nyáron valószínűleg Balatonra is lemegyek robogóval, mert miért ne. De abszolút nem utazós pláne nem kanyargós járművek a robogók (zöme).
-
Burt1793
veterán
Felénk egyáltalán nem lassú a forgalom, ha nincs dugó. Szinte minden autó automata váltós vagy villanyos és nyomják neki.
Nem egyszer volt, hogy este hazafelé a Budakeszi úton a 60-nal menőket előzgettem 90 körül, de hátulról utolértek és még megelőztek és éppen ez az, hogy a lassúak mentek hatvannal.
A városban is elkapok néha egy-egy őrült pizzafutárt vagy motorost, akik az alkotáson 80-nal mennek az araszoló autósok között.DigitXT: A nagykörúton nem is lehet gyorsan menni. 100 méterenként van lámpa és mindig piros.
(#18276) kcsa: Egyszer volt egy szabad órám a városban, felmentem Dobogókőre az SH-val, nem volt nagy élmény, pedig üres volt az egész szakasz. Mondjuk hozzáteszem, hogy motorral se nagy durranás, 5 kanyar.
Hátsó futóművet én se imádom, túl puha, mondjuk az első is, nálam is öregszik már, de lehet, hogy azért érzem egyre szarabbnak, mert mostanában inkább motoroztam. Ha felújítottad nyilatkozz, milyen![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DigitXT #18275 üzenetére
Csinálhatunk egy olyan mókát is, hogy lejössz (lejöttök) Esztergomba, onnan szépen megindulunk Pilismarót-Dömös irányába. Visegrád előtt szépen lemegyünk Pilisszentlászló fele, így lesz egy kis szerpentinezés is (ott amúgy is ki akarom próbálni az enyémet). Aztán onnan Pest. Én meg majd egyedül jövök haza. Ez a max túra amit bevállalok ezzel a géppel. Messzebb, hosszabb vagy gyorsabb útra ezzel tuti, hogy nem megyek.
(#18277) Burt1793 Esztergom felől menjél Dobogó kőre, teljesen más élmény. Én sokszor megyek arra nagy géppel. Sokszor meló után csak egy kávé miatt elszoktam menni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18277 üzenetére
Hát, olyan gyorsan kell menni, hogy elérd az előző zöldet, és kész...
sityupityu: Andrew-val Esztergom felől kergettük fel egymást. Jó is volt...
Mondjuk otthagyott egy idő után, mert én nem mertem annyira tolni neki.
(Ill. ahol meg nyeleztük, mert egyenes volt, ott a Nexus már erősebb volt,
pedig korábban volt abszolút fej-fej 0-140. De akkor vmi kuplungbaja volt.)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #18269 üzenetére
Valóban egy darabban volt a kipufogó.
Viszont, a kerektarto csavarhoz kell "még egy ember", mert sajnos nincs legkulcsom, szóval valahogy ki kell tamasztani a kereket.
A kipufogonal viszont nem volt tömítés. Lehet, hogy egy uj telot is beszerzek, ha már szetbontottam.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18283 üzenetére
Jaja, pl. kábelkötegelővel "besatuzod", aztán mehet... Kuplungnál viszont
nem válik be, mert ott a fogaskerék-áttétel miatt sokszoros erőkar adódik.OFF: balfasz ma levillogott 60 fölött az Andor utcán (50-es). Csak mert a
sűrű forgalom egy pillanatra ritkult, mert a jobb sávban lekanyarodott vki.
Elengedtem, de nem zártam a szívembe: 300-400 méterrel később kellett
balra lesorolnom, konkrétan ott volt előttem. Le is dudáltam... Odafagyok,
alig látok, szakad a havaseső, de azért a seggembe jön és levillog. Ügyes! -
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18285 üzenetére
Reggel jó megfigyelni ezeket a versenyzőket: üres az egész út, lenne hely/idő előzni, nem! Ő azt választja, hogy vonatozik a seggedben.
Ki érti ezt?!Végülis megoldottuk, csinos segítőm ráült és mindkét féket behúztuk. Meglepően könnyen kilazult (+ emelő rúdja, mint erőkar)
Lenne mit rendbetenni, de egyelőre összeraktam, na nem mintha már holnap indulni akarnék. :-)
A havas eső már nem nekem való, a májnuszt még bírom.Kinek milyen spéci ruházata van, vagy kiegészítője hideg ellen?
Kedvencem a ragszalaggal betekert 25x20-as vastag költözős-kartonlap, amit berakok még a szélálló bringás-dzseki és a motoroskabát közé, mint Mike Harrigan hadnagy a predátor 2-ben a golyóálló mellény alá, mikor fegyverkezik. :-D -
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18287 üzenetére
Nem rossz, ki vagy egyensúlyozva, első keréknél fogva nem fogsz megpördülni, annyi biztos.
Jajj, akartam még kérdezni: van-e valamelyikőtöknek tapasztalata műszaki vizsga szívózással, ha az ember átalakítja pl. a dobféket tárcsára.
Nem akarom mérnökök munkáját szapulni, de ez a hátsó dobfékem fabatkát sem ér: folyton beáll a fékkulcs, miközben karistolódnak a betétek, fékhatás meg sosenem volt.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz FeniX- #18288 üzenetére
Vidd el a kerekekt es pofakat egy fekbeteteshez.
Vastagabb betetet kell felragasztani....
Vagy egy kesobbi kiadasunak a hatso traktusat cserled tarcsafekes kerekre.
Az sem lesz olcso, viszont hosszu tavon megerheti.DigitXT:
A szerpentin kiralykcsa: Jah , vagy tavolsag a motortol jo nagy
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18282 üzenetére
Ma mentem a "nagykörúton" a Westendbe, és leesett! Félrebeszéltem, mivel én
a qrvanagykörútra gondoltam, ahol lehetett csapatni. Az a Róbert Gida... Károly.Szerk: szóval ezen tényleg nehéz sietni... De ha tele a tököd: ott a villamos sín.
(Hallottam már, hogy ejnyebejnyéznek miatta a rendőrök, de pl. ahol buszsáv...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #18296 üzenetére
Én tegnap kineveztem magam BKK-snak. Budai hídfőnél kellett egyet satulnom,
mert benéztem a villamos pirosat, gyalogosok meg mászkáltak (teljes joggal).Pont leszarom, mikor fagyok rá a motorra, és esik, hogy van-e kiegészítő tábla...
(Tudom, nagy a pofám, majd ha elkapnak, akkor magyarázkodhatok: hát ez van.) -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18295 üzenetére
A Róbert Károlyon kicsit jobban lehet menni, de ha igazán gyorsan mész, hamar utoléred a zöldhullám elejét.
Bkk sáv helyett általában én is inkább sorozok, bár a legtöbb motoros nem így tesz.
Amíg most nem lehetett a petőfi hídnál lemenni az alsó rakpartra, addig a Budafokiról újbuda felé elfordultam balra esténként, pedig az is bkk only. Mindegy, most már lehet menni a rakparton, a batthyányig jó vagyok. Legszebb.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18298 üzenetére
Aham, ez a klasszikus "eltűnt a HSZ-em" lesz! Priviben jött: sebaj, válaszoltam! Szerk: szerencsére a 180/250-es gépparkkal nem lehetett IGAZÁN gyorsan menni. De ahhoz pont eléggé, hogy viszonylag gyorsan átérjünk a Lágymányosi hídtól az Árpád hídig. Néha azért kaptunk pirosat, arra tisztán emlékszem. Szerk2: kb. 12-14 km, ha 70-es átlagot tudsz menni (végig zöld), az is 10-12 perc minimum. Szerk3: igazán gyorsaknak 5 perc, LOL.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #18299 üzenetére
Basszus, nem jutott eszembe, de volt egy kis időm, leírtam kb. mégegyszer. 😃 Köszi, hogy megvilágosítottál. Csodálkoztam is, mert ha visszát nyomok kommemt írás közben, majd egy előrét, akkor ott lenne az írásom. Most nem volt meg...
Ahhoz, hogy a zöldhullámot megelőzd és egy gyorsabb zöldhullámban menj, egy bugatti sem elég. Közelebb van a fénysebességhez az érték, mint a hangsebességhez sztem, ilyen nagy távolságon.Körbemenés helyett jó a Budai alsó rakpart. Ott lehet menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest