Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
betettem gorgoket. Csak hideg kezi tesztet tudtam csinalni. kitakaritottam a futamot. kezzel belnyomtam a helyere, es kozben forditottam. Az RMS" faszan" beletapadt, a gyari meg szepen elforgott.
Kb 500-1000km lehet az RMS- be, de vannak pikkelyes nyomok. Remelem ez szivatot,99% melegen leragadt. -
üszök
őstag
válasz szentkuti11 #15996 üzenetére
Kösz. Mennyi egy ilyen doboz? Platnyi van hozzá? Monolock vagy csavar tartja?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16009 üzenetére
Lehet, hogy ezért nincs, mivel az OT rendszám is hatjegyű és akkor az OT után következő számot a kamera nehezen értelmezné vagy fordítva. Szép megfejtés! Kicsit én is próbáltam gondolkodni rajta, eszembe se jutott.
Bár ott van a DT diplomata rendszám, mégis kiadtak DTx rendszámokat, hozzáteszem, akkor még nem voltak térfigyelőkamerák, én úgy olvastam, hogy a kamerák miatt hagyták ki az O-t, amúgy meg teljesen lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16014 üzenetére
Már a legelején, hogy hogyan lehet kézzel variátort tesztelni...
Megjegyzem, ha be kell nyomni a helyére, akkor gebasz van, mert ezek
viszonylag szabadon kellene, hogy mozogjanak: ha szorul, perszehogy
nehezebben vált vissza. De akkor az nem belevaló görgő. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16016 üzenetére
Alaphelyzetben a gorgo bent van a variator toveben, a tengelynel. Egyszeruen oda nyomtam huvelykujjal es kozben forgattam. Nem 80kg-al.nyomtam oda. . Egyszeruen ranyomtam a feluletre es ennyi. Az RMS letapadt, a gyari meg elforgott. A gyari gorgobe forog a belso suly, az RMS nem. Ezt tudtam kezben tartva megallapitani. Csak arra voltam kivancsi hogy viszonyul a ket gorgo felulete az alimuniumhoz. Nemi nomast kap a goro , a szijat el kell tolni, es a kontraszt rugot kel kell kuzedni, ezt a feszito hatast a gorgo vegzi el.A galiba melegen jott elo. Akkor mar a visszavaltas darabos volt, de a felfele valtasnal is beleverte a szijat a deknibe.
Olvastam, hogy a nem megfelelo gorgo csinal ilyet, es rendszerint meleg allpotba van gond. Iyen hibakat produkalva. Remelem megoldotott a gondom ezzel, mert mar csak ezek maradtak. Szij, kuplung pofa, kontrasztrugo ki lettek cserelve. A kuplung atnezve bezsirozva. Majd tezt utan meg leirom mi a valos verdikt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16017 üzenetére
Én eddig ahány variót láttam, mindegyikbe a helyére gurult a görgő.
Igaz, túl sok tapasztalatom nincs. (180-as Maja gyári és Multivar, ill.
ugye 400-as Madison gyári, Multivar, J.Costa / csúszó röpsúly, meg
még egy vadonat új gyári varió. Ez beépítésre/kísérletezésre vár.)Várjál, pont kihagytam valamit, amiben viszont megszorult a görgő:
Amúgy egy idő után nem gurul, hanem csúszik. Azért kopik laposra.
És azért jobb a Puli bárminél, mert az eleve meg sem próbál gurulni.
(Akkor van baj, ha mégis megpróbál, sikerül neki, és eltűnik az 1-es.) -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16018 üzenetére
Igen a helyére gurul, vagy csúszik normál esetbe. Csak melegen minden műanyag, vagy akármilyen kopófelület máshogyan viselkedik. Nah az RMS melegre feltapadt, de gondolom ehhez hozzá járul a varió ötvözete is. Ez a görgő az én Soha el nem romló Hondába nem jól működött .
A pulit azért nem vettem meg, mert nem volt meg biztosra gyári súly. A következő már Pulley lesz.
Ilyen szép példány, nálam is járt[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #16019 üzenetére
Kíváncsi leszek a tapasztalatokra élesben. RMS-t én eddig sem vettem volna (görgőből), de mégegy rosszpont nekik, ha már anyagában is gagyi: méretre legalább egyformák? Súlyarányuk hogy alakul? Remélem beválik a gyári, hiszen az az Igazi Márka Terméke. Szerk: nem a Honda hibája, hogy az RMS szar. Mintha már olvastam volna, hogy nem az igazi. De persze a konkrét terméktől függ.
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #16020 üzenetére
Én is kíváncsi leszek. Hátha holnap meg tudom kergetni picit. . Árban kb ennyi a Malossi is, de így volt a biztos. Egyébként minden paramétere megegyezett.
Mosqito: Az bizony zsír. Most már remélem nem csak tudom, hanem tapasztalhatom is. Az ára mutatja a minőséget is. Egyszerűen nem éri meg ezen a pár ezer forinton spórolni. 3Ezer Ft körüli összegről beszélünk.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #16024 üzenetére
Dehogy kell, ez egy scarabeo 150-s 4T vario. .
-
Hauptmann
addikt
Mit láttam ma... Közúti forgalomban postás Liberty, az elején lévő csomagtartóban egy csaj ült bukósisakban.
-
Hauptmann
addikt
500-1 millió között milyen váltós motor van, ami kényelmes, kb. egyenes derékkam lehet ülni rajta, és van neki valami szélvedelme is? Tetszik pl. a Yamaha TDM900 ránézésre, de persze nem tudom, hogy milyen valójában.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #16030 üzenetére
A DL650 V-Strom nagyon bevált szerkezet, de éppen ezért tartja is az árát: 1 milláért csak a "legalját" tudod megvenni. Ha valaha az életben váltani fogok a GS500-ról, akkor tuti olyanom lesz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16038 üzenetére
Sokszor elmondtam már, hogy úgy magával a japán motorokkal/autókkal/termékekkel nincs bajom, sokkal inkább a fanboyokkal, meg a 'szent' márkát körülvevő kamu mítoszokkal. Pl. tegnap láttam egy nagyon pofás féltúra Hondát (típust passzolom), azt el tudnám fogadni, de elég új típusnak nézett ki.
Szívem szerint európai gépet vennék, de abból jóval kevesebb a kínálat, meg ha jó állapotú, rendesen megkérik az árát.
De pl. pont most van egy cikk a TC-n a dízel Subaru rendszeresen eltörő főtengelyéről. Megint a beszállító? Bár erről meg az a véleményem, hogy aki dízel Subarut vesz, az meg is érdemli.
üszök,
10 liter egy 2 hengeres 850-estől Az igen...
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #16039 üzenetére
Jah', hogy ezt mondod.. [link] Renault pl direkt nem hoz ide,Romániába ésatöbbi országba bizonyos típusú motorokkal gyártott autót mert a rossz/abb üzemanyag miatt tönkremegy a motor.
De, még mindig csodálkozom,hogy Japánt nézel..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16040 üzenetére
De legalább a Renault bevallja. Aztán persze, hogy mi az igazi indok.
Azért, mert alapban nincs bajom a japánnal. De pl. van egy baromi jól kinéző Triumph, csak épp 0 van belőle itthon. Kint előfordul, de ahogy, számoltam, legjobb esetben is 1,5 milliónál állna meg, az meg most sok.
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #16040 üzenetére
Visszatérve a Subarura, nyugaton is előfordul a főtengelytörés ahogy olvastam, szóval ezt nem kellene a gázolajra fogni. Simán elbaszták a japánok, ennyi. Előfordul mindenkivel.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16044 üzenetére
Óó azt nem csak a Fiestába rakják. Ez az ominózus 1 literes EcoBoost motor, ami Fiestától Mondeóig mindenbe belekerül. Persze azóta kiderült, hogy bír az többet is, és azt hiszem az eredeti megfogalmazás úgy szólt hogy 250.000 nagyjavítás (generál) nélkül. Persze ez a köztudatba másképp ment már át
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16047 üzenetére
Állítólag alapmotornak nem is rossz. Nem próbáltam még, nem merek beleülni, utána sírnék ha vissza kéne ülni a saját öregecske Mondeómba
Volt totalcar leírás is, azt persze nem találom, külföldit találtam.
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #16045 üzenetére
Ugyanugy tervezesi hiba.
Mit gondolsz, egy sima soros 4-5 hengeres dizelnel nem okoz gondot a "rosszabb" uzemanyag?
Mondok jobbat, idovel a befecskendezok szorasi kepe/befecskendezesi mennyiseg is valtozik, ami miatt hengerenkent durva hajtokar es fotengelycsap terheles elteresek lehetnek, megsincs fotengelytores lepten nyomon mas dizeleknel(akar japo dizel blokkoknal se).
Tetszene az irany, hogy kikonnyitett fotengelyeket csinaljanak de elobb benzinesben illene ezt a vonalat kifejleszteni, nem a dizel 4-5x nyomatekosabb es problemasabb blokkjain. -
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #16044 üzenetére
A Mercedes is megtette mar ezt a lepest, lassan 10 eve, majd jonnek a szivasok, de csendben tartjak a dolgot. .
Illetve nem lenne baj ha ez ilyen. Megvesszuk hasznaljuk, km megvan, bevisszuk es johet az uj. De az hogy arany aron megy az uj, es amikor a kulcsot a kezedbe adjak, alhangon 15-20% az amortizacio, es a biztositok is ebbol elnek....Errol az oldalrol nagy szemetseg a szandekos amortizacio.A fotngely meg szar tevezes anyaghasznalat eredemnye. Elbaltaztak. Viszont ahogy kezelik, az eletbe nem veszek subarut.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest