- Mobil flották
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Google Pixel 6/7/8 topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Ha őszinte akarok lenni, szerintem az összes Kymco ölég rusnya. Kivéve talán a Downtown (nyilván a Kawasaki-közös fejlesztés miatt), az még tetszik.
Valószínűleg valami ázsiai ízlésre dizájnolják ezeket, ezt meg európaiak nem kajálják annyira, cserébe az ár/érték arány egészen rendben van.People is ugyanaz a 250-es blokk (mint kb. az összes 250-es Kymco ), a nagy kerék előnyeivel és hátrányaival (stabilabb,de kisebb csomagtartó). Városba mindkettő jó, a nagykerék talán kényelmesebb, de kevésbé praktikus a kisebb csomagtartóval.
Itt a kollégák között volt GD, nagyon szerette, azóta is bánja hogy eladta
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #6000 üzenetére
Nálam is:
Mi, 19.11.2014 03:26 Uhr Feucht, Deutschland Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: )
Mi, 19.11.2014 03:26 Uhr Feucht, Deutschland Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.Reménykedek egy pénteki érkezésben
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #5999 üzenetére
Áh!
LEhet, hogy a télen megnézem, hogy a Beverlybe bemegy-e a helyzetjelzők helyére.
Egyébként rendőrpista meg a műszakijóska mit szól ahhoz, ha LED világít a helyzetjelző foglalatban?Szerk: a lábai furcsák. Jól sejtem, hogy ez csak úgy nem megy be a normál izzók helyére?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #6005 üzenetére
Jóska nem látja. Pistával meg nem volt dolgom.
SYM-en gyári LED-es volt a helyzetjelző. Majába
is ment LED (a xenon mellé). Madisonba dettó...
Miért pont a nagy Maja hagyná ki a fáklyát?Aztán lehet, hogy hagyományos tompított mellé
ótvar lesz a kinézete. (Xenont nem akarok bele.)Szerk: de, ez csak úgy bemegy a W5W helyére.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! Valaki itt a topicban e-Bay-ezne nekem egy tömítéskészletet a csótányhoz, némi (nem túl nagy) haszonért cserébe? Nekem nincs Pay-PAL-om sem, nem is értek rendesen ángliusul, nem ismerem az egész dolog menetét sem, stb...
Válaszokat privibe kérném.Egyébként erről volna szó: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Skizz
addikt
Végül annyit ment az ökörködés, hogy a 125-ös sima dinkről nem is volt talán info. Mennyire lehet jó vétel, 2 kilóért (külföldi papíros, drága a honosítás, tudom, de ráérne) egy 2007-es? Ez. Alkuval, miatyánkkal...
-
DigitXT
félisten
Hát az, hogy ráérne gyorsan felejtsd el... Kurvanagy szarba kerülhetsz, ha
rendszám nélkül használod, mivel érvényes biztosítást nem tudsz kötni rá.
Ha beírod a teljes alvázszámot, akkor meg a honosításkor fogsz koppanni,
szóval 1:1. (Csak a regadó 27K, az átírás meg 32, ezen kívül az első spec.
műszaki vizsga jóval drágább, mint egy sima, szóval alsó hangon 70-80K.)Szerk: nem fejmosásnak szántam. Mint írtam, egy ismerősöm nemrég járt
így kocsival, biztosítás nélkül: többmilliós kártérítést fognak ráverni. Ügyes.[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #6019 üzenetére
Nyugi, nem is Jakutszkba mennék vele túrázni, csak pár sarokkal odébb a boltba hetente 2x, hogy ne rohadjon be míg nem rendezem a papírokat. Ez egy kis falu, itt forgalomszámlálást lehetne rendezni egy-egy unalmas napon... ezzel a részével tisztában vagyok, nem kell a fejmosás.
-
Skizz
addikt
Mindenki nyugodjon meg, nagyfiú vagyok. És tisztában vagyok a helyzet midnen aspektusával, ti viszont nem, úgyhogy a többit rendezem én. Robogóról volt szó, nem a nemlétező papírok miatti problémákról.
DigitXT: már miért lenne önellentmondás? Eredetileg sem a sarki boltba akartam járni egy nagymotorral. Arról volt csupán szó, hogy néha beröffentem, és elmegyek vele a sarki boltba, míg nincs forgalomba helyezve. Elég nagy fasság lenne erre 125ccm-et venni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De most mit szeretnél? Beszéljünk, rá, hogy igen, vedd csak meg 200-ért,
használd "rendszám" nélkül, majd ráérsz valamikor forgalombahelyeztetni?
Szerintem ilyet nem fogunk. Nagyfiú vagy már, tehát ha hülyeséget akarsz
csinálni, az legyen a saját döntésed. Pont lesz*rnám ezt a gépet, ha csak
200K-m lenne motorra, mert ez nem motor így. Ráadásul ugye friss import,
amiről még az ég világon semmi tapasztalatod nincs. Nem venném meg.Ebből kb. 270-280K magasságában LESZ motor, amikor valóban a nevedre
van írva, és van érvényes biztosításod (továbbá jogosítványod a kategóriára).
De még akkor is ott van, hogy ronda: ennyi kompromisszumot nem kötnék.
Nehogy azt hidd, hogy azért mondom, mert a nagy Maja így, meg úgy...
Tényleg nem.kcsa: amúgy én már annyit írtam róla, hogy láttam ilyet élőben: egyáltalán
nem néz ki 50-esnek, szóval csak a leghülyébb rendőr venné ezt be.[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #6027 üzenetére
Nem értelek néha...
A fene se akarja, hogy rábeszéljetek egy ismeretlen motorra amit papírok nélkül fogok használni... csak a modellel kapcsolatos tapasztalatok érdekeltek, szerelők, ismerősök, füstjelek stb. által. Aztán ha nincs, akkó nincs.
Nem kell minden alkalommal ellőni az apokaliptikus pisztolyt - nem mindenki hülye, aki nem rohan a rendszámért azonnal. Egyszerűen számomra most ez lenne a praktikus, mivel tavaszig nem lenne nyüstölve, és addig lehet másra is kéne a pénz. Ez is csak egy olyan ideális univerzumban fordulna elő, ahol az említett motor kifogástalan, és megéri lecsapni rá, mielőtt más tenné. Mivel még ez sem biztos, az egész fikció és hangos gondolkodás, azon kívül csak a motorral kapcsolatos infok érdekeltek, és a forgalomba helyezés nélküli használat helyett valószínáleg téli álomba szenderülne a garázsban. Nem kell túldramatizálniMajd a peti vagyok, ballagásra apu venne egy 500-ast nexust típusra nyugodtan lehet linkelni az elrettentő realityket, én köszönöm, megvagyok nélküle.
kcsa: nem hinnéd el, de eddig a te hsz-od tartalmazza a legtöbb érdemi információt. DigitXT meg már látta is élőben, úgyhogy lassan egy kézikönyvet összedobhatnánk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én sem. Miért érdekel a konkrét példány a "körülmények" ellenére? Most?
Ha amúgy is téli álomra szenderülne? Gondolod, hogy az év vétele, és..."említett motor kifogástalan, és megéri lecsapni rá, mielőtt más tenné"
Hát ezt meg baromira nem tudhatod, szóval? Igen, én már láttam is ilyet!
Szerintem keress egy Kymco fórumot, mert ha nincs tapasztalat, hát nincs.Szerk: "most ez lenne a praktikus, ... másra is kéne a pénz." Akkor csak
szimplán ne vedd meg, több pénzed marad. Remélem tudtam segíteni.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6027 üzenetére
Nem olvastam végig még a beszélgetést, de egy dolgot hozzátennék...
Maja 180 story?
Megvetted, költöttél rá egy csomót... Megvettem, és még mindig kell rá költeni...
Tehát ha 200-ért akar 125-ös gépet: lehetetlen.
200+ papír+jogsi+ ennyiért nem hibátlan a gép...
Amit muszáj szinte azonnal megcsinálni: vezérlés (csere/minimum átnézni), olajcsere, légszűrő, gyertya ellenőrzés/csere. És ki tudja még mit talál az ember...Skizz:
Értem én, hogy most megveszed, és tavaszig csak alibiből néha bemelegíted... Jó, jogos, most olcsóbbak a motorok... De tényleg ennyire sürgős most a vásárlás? Mi van, ha tavaszig még gyűjtesz pénzt, és megveszel egy másik, ismertebb előéletű motort? Pl DigitXT Majáját? Vagy másikat? Amiről tudsz is valamit... Lehet, hogy a drágább olcsóbb lesz.www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6032 üzenetére
Mondjuk amilyen jó hírem van már, ha tőlem veszi, nem biztos, hogy olcsóbb.
De majd úgy fogom itt beharangozni, hogy ez HGabor89 motorja: én csak pár
apró hibát kijavítottam, de semmi tuning, szóval megbízható + költségmentes.Bár Dr. Pulley görgő van benne, és még így is kevés a végsebessége.
Lehet, egy 4Road feldobná, de azt már írtam Samunak, hogy nem lesz rajta...
Viszont szivargyújtó aljzaton gondolkodom, meg egy vészvillogó kapcsolón. -
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #6032 üzenetére
Nem, nem sürgős. Akkor lehet sürgős, ha kiderül, hogy patika*, mert egy fiatal 125-ösért ez bagó, még külföldi papírokkal is. Gyűjtöm én a pénzt, de másra kell... épp azért látszik jó alternatívának, mert olcsó jogsi, olcsó motor, ami ugye ellentmond a jelenleg uralkodó trendeknek. Nyilván magában rejlik az ordasnagy pofára esés lehetősége, mint mindig, ezzel tisztában vagyok, csak tetszett, hogy fiatal, és nem lepukkant öreg szar, aminél már úgyis ketyeg a képzeletbeli henger/főtengelycsere visszaszámlálója, és egy tank benya mellé megissza a deci olajat.
De mégegyszer kihangsúlyoznám, hogy ezek ötletelések, meg nyálazom a hirdetéseket, és az egyetlen ok, ami miatt megakadt rajta a szemem, hogy tőlem 25 percre van, így egy pillantást megér, csak gondoltam előtte leinfózom, hátha.Nagymaját nem tervezem megvenni. Túl drága, még a fenntartása is, ahhoz képest, hogy 250-es létére nem mennyire nem megy. Egy 125-östől oké a valós 100 utazónak, de én egy 250-estől már egy bolhafsznyival többet várnék, Nem leszólásképpen, egyszerűen számomra nem ideális.
Persze az is ok, hogy kiskeréken guruló kanapéval nem is kell több, de a tudat tuti hiányozna, hogy negyedlityis, aztán már úgyse lenne semmi, ha még 90-nél odahúzok.*=[link]
üszök:
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Egyszerű a képlet... Nem tudunk róla semmit itt fórumon... De Kymco, azt ismerjük alapból. Menj el, nézd meg, ha tetszik, nézesd át szerelővel. Totalcaron van lista, mit kell megnézni, meg talán kis robogós elején is vételi tanácsadó... Ha ezek után még mindig tetszik, próbáld ki, mutasd meg egy szerelőnek, és vedd meg...
Aztán onnantól 50-50... Vagy olvasunk róla topicban, vagy nem... (Az okok széles skálán mozoghatnak, pl azért nem olvasunk róla, mert a motornak priusza lett. )
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #6038 üzenetére
És nem fért? Mondjuk már hazajöttem közben: ráér...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6049 üzenetére
Jó de torzítás nélkül nem tudott volna beszólni.
Amúgy meg az sem mindegy, hogy 100-ig hogyan
jut el egy motor. A 4,4-es nyelezgetős városi fogyi
meg hát istenem: ha sok, nem ilyet kell venni. (De
amúgy már írtam, hogy NEM akarom neki eladni.)
Még az is lehet, hogy megtartom - megéri az árát!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest