- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5350 üzenetére
Látom azért nem bírsz magaddal...
Be kell vallanom, én sem... Bár a kipufogónak még nem estem neki, de a kocsit muszáj megcsinálni, befektettem egy digitális multiméterbe. Jó cucc, és fillérekért adták. Új, dobozában, garancia nincs 1500Ft.
Legalább most megmértem, hogy hány OHM a gyári szívató, ha szétszedem Maját megmérem a mostanit is... Nagyon hosszú csapatós utat kell vele menni, hogy ne legyen magas az alapjárat... Vagy fennakad a tű, vagy nehezen melegszik... Valahogy nem az igazi...
Csongi: BMW verő lesz tőle... és 2L-t fog enni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5352 üzenetére
Tudod, tavasszal domborítania kell a gépnek, hogy jó áron menjen el.
Az más kérdés, hogy a dolog szórakozás része az enyém! Habár maga
a szerelés, a csavarok pótlása fene tudja, mennyire szórakoztató.Mindenesetre a tudat, hogy épül-szépül-javul-okosodik a gépsárkány
az jó. Eddig "nulla költséggel"! Most ugyan befektettem 5K-t. De sebaj!Rezsióradíjat direkt nem számolok magamnak: szép hobbi ez is, hehe.Inkább az aggaszt, hogy esős időben be fog ázni a csomagtartó. Mert
az egyik sarka lyukas/a kerék odaveri a vizet: a kárpit csak eltakarja, de
az halottnak a csók. Ki kell pótolni az anyagot/leszigetelni rendesen...Szerk: rémesen lassú ez a Motorola Defy, Boat Browser kombó...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5353 üzenetére
Mondtad, hogy nehezen hozzáférhető, de lehet, hogy egyszerűbb/olcsóbb cserélni az egészet.
Legyünk őszinték... Ha lenne mindkettőnknek egy-egy zsír új motorja, élveznénk, de vennénk valami fost, amit tudunk csavarozni, reszelni, hegeszteni, ledesíteni...
Valahogy Tactnál nem volt ez a csinosítgatás szempont... De Majánál... Már alig várom, hogy meglegyen a motorgenerál, és ki legyen fizetve.
Már bogarat ültettél a fülembe, hogy erősebb háttérfény a km órába... Esetleg piros világítós mutatók a világosabb narancssárga számlapon?
Egyelőre ilyenekre nem akarok költeni, de majd pár év múlva...
szerk: [link] Ezek hülyék... Emlegetett bontó. Egy fél motor van a fotón, címben km óra meghajtó, leírásban munkahenger.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #5350 üzenetére
Nincs mit. Őket kérdezted? Árulnak elég sokféle DID láncot.
huszi.gyb
(senior tag)Náluk általában így megy. Nézd meg mennyi tétel van fent egyszerre, ez már vagy a negyedik felhasználó nevük.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
Na, visszaültem a rollerre
Huszitól elhoztam a muffot, mentem szépen hazafelé, és éppen hajtottam fel az Árpád-hídra, mikor is a szokásos módon elkezdett fulladozni, aztán le is állt szépen. Annyi szerencsém volt, hogy még nem voltam fent a hídon, a felvezető, meg a szentendrei felől jövő felüljárós sáv közti felfestésen meg tudtam állni, meg gyorsan áttolni a buszmegállóba, ott alacsony a padka. Ha 100 méterrel tovább gurul, akkor már a hídon áll le, ott tolhattam volna a sziget bejáratáig...
Szikra van, valószínűleg megint nem kap naftát. Ott is maradt a korláthoz láncolva, vissza kéne mennem érte, aztán letolni valahova, bár ehhez mindenképp szükség lesz egy kis buszsávos szembetolásra...
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Mindkettő tetszetős, képek alapján. Majáról kicsit mosottak a képek,
de egyértelműen lejön belőle, hogy "ki van suvickolva". Mondjuk ez
még motorikus állapotáról semmit nem mond, de kívülről szép.Amúgy van ára rendesen... Pantheon jóval olcsóbb, ez tény: mi az az
ár, ami gyanúsan olcsó? Lehet, hogy csak el akarja adni gyorsan, és
nem hirdetni hónapokon keresztül... Szezon vége van, ilyenkor már a
hazaszállítás is necces tud lenni, ha az ember nem akar rákölteni.De van nekünk egy szakink, aki képek alapján jó érzékkel mondja ám
a tutit. Irónia nélkül. Van szeme hozzá. Persze, beszéltük, hogy ha a
gépet valaki kívülről nagyon rendberakja, az megtévesztő lehet, de azt
nem szokták megcsinálni, hogy egy kotla motort annyira suvickolnak,
hogy csavarszettet is lecserélik amit a vájtszemű kolléga kiszúrhatna. -
lac1
csendes tag
-
DigitXT
félisten
Passz. 1:1-ben csereszabatos alkatrészekről tudok. Ha ez szopófaktor...
De ha már van egy újabb (mit újabb, visszatérő!!!) versenyzőnk a SOPO cég
rollerén, nos Grillo: mi a tökért nincs naftája? Nem lehet ugyanúgy "kezelni"
mint mikor először jött elő ez a gond? Legalább nem kéne tolni a vasat.Illusztris társaság!
SOPO Scarabeo
SOPO Beverly
SOPO Madison
SOPO MajestySOPO Varadero
"Te medve, nem húznál ki?"[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Honda. Ebből éppen egy 150-es áll nállam szétszedve.
Megbízható vasak, faék egyszerűséggel.
Amit erősen javasolt megcsinálni.
Szelephézag, olajcsere, hajtás rendszer átnézése, (digitxt már írta egy jó minőségű görgőszett itt számít, és nem is drága), első teló olaj csere, a hátsókat is nézd meg, szerencsére nem drága kb 30ezer a pár, RMS.
fékek átnézése, fékfolyadék csere, hűtőfolyadék csere, hajtómű olaj csere( Kicsit macerás)
Üzemanyag rendszer tisztaságának ellnőrzése, gyertya csere.
A karter gáz szelep eltömődni, ajánlott ellenőrizni. A levegőszűrő igen drága, ha van kedved akkor házilag racing szivacs szűrőre meg lehet csinálni, fautástól függően Kb 2000-3000Km ként ránézni és tisztítani.
Ha van kedved csak akkor 5-8K között van a papiros.
olajszűrő belső tisztítós.
Áttoltam a 150-est egy nagyszervizen, előtte olyan lomha volt mint a tetű. Most megy mint a szél, kap még egy puli (vagy németjuhász) görgőszettet, 17-én érkezik a hátső teleszkópok, és kész is -
lac1
csendes tag
Szia,
en is a Hondakkal kezdtem a nezelodest, de aztan kicsit tagitottam a szemellenzo allasan, meglattam mas motorokat is. Egyszer-egyszer majdnem nyultam mar a telcsiert, de megneztem az elado lakhelyet, szinte mindig egy fenyev volt a tavolsag... Persze a megyeben latok egy jonak tuno Derbi Senda 125 SM-et is.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #5366 üzenetére
Remélem hamar mindenkinek összéáll a gépe egyszer.. Mert ez lassan szerviz topik lesz és egy közös/gurulást,vidám sorokat sem olvasok itt. Holnap gurulok egy +200kmt.
"Hiba" eddig: 33300km alatt.
DRL-t tartó műanyag konzol (450Ft) 3x tört el,kipuff tűzkarika csere. (2500Ft) ezt cserélni kell 20-30eKm között.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #5371 üzenetére
Valld be hogy unalmas, hogy semmi gond nincs vele és irigyled az ittenieket.
(Ezt pont én írom) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4770 üzenetére
"...nem azzal nyitnék, hogy légkulcs, Multivar, Dr.Pulley, LeoVince, xenon"
Pulley pipa, már csak le kéne tesztelni, menyit hozott. Multivar szerintem
nem lesz, mert minek (meg az drága is), 4Road nem kell rá, jó a hangja...
Xenon sem kell, mert +1 db kábel okos bekötésével a dupla tompított elég!Főtengelyszimeringet kinéztem: MD723202 (Mitsubishi gyártmány, wow).
Amúgy 30x45x6-os, gondolom más márka mehet bele, szimering boltból. -
DigitXT
félisten
A linkelt az gagyi-kategória? Olcsónak olcsó... Adok én 1300-at is érte,
csak jó legyen. Találtam origi Mitsut, rendelésre magyar webhopban.A Puli spéci eset: ex-Xmaxos csávó most dobta fel, nekem kapóra jött.
2012-ben tesztelt vele, neki nem tetszett, mert kb. 6 s volt a 0-60 vele.
Bezzeg a 12 grammossal 5 s, szóval azt használta inkább (én annak a
dobozában kaptam). Amúgy JCosta variót is próbált. Nagyon pörgött
a gép, kezdte enni az olajat is, viszont 4 s alatt megvolt a 0-60. Ezeket
a blogjában olvastam, meg fent vannak a videói a YouTube-on. -
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5386 üzenetére
200 forintosat 1000-ért. Azért remélem bírni fogja.
Jah, érdekes, hogy alattam minden 6-ot eszik, LOL.
(Mondjuk így, hogy nincs óra, lehet, elszámoltam a
távolságot, és azért. Még megpróbálom kibogozni...
Ha nem 177 km-re tankoltam 10,54-et, az oké...)Nem én hajszolom 8000 fölé... ha elfogy az áttétel,
evidens, hogy feljebb kell mennie. Amíg vált a varió,
kiváló* 6000 körüli fordulatszámokat produkál.*: megjegyzem, nem is könnyebb görgőt vettem!
Nehezebbet. A gyári ~12g, ez 14g. (Le is mértem.)bogyo112: ez 250-es. nem kell qrvahosszú lejtő.
Erőből leforgatja a variováltót a "végégig" sík úton is.Ami gond volt ugye, hogy tele volt dzsuvával, tehát
a maximális áttételt soha nem érte el. Kipucoltam,
máris esett a fordulat végsebesség környékén. DE
még mindig elég alacsony volt a végseb.! Mert így
sem volt meg a maximum kiemelés (gyári görgők):
a Dr. Pulley segítségével már lehet 100 fölé menni.
(GPS által mért adatok... 102 volt ma este a max.)Buszos ötlet jó, de A+B jogsival nem lehet vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #5386 üzenetére
Akkor ott valami rohadtul el van áttételezve: 6500 RPM fölé csak qrva hosszú lejtőn foroghatna...
(#5387) DigitXT: (DEGEC ON): járjál busszal, a BKV imába foglalná a neved, ha a csuklós busz is kijönne 6l-rel százon...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5387 üzenetére
Arra gondolok, hogy ha huszi.gyb fordulatszám adatai helytállóak (szerk: és a fordulatszámmérőd is pontos), akkor ott valami kapitális gebasz van. Végsebességen nem lenne szabad a maximális teljesítmény fölötti fordulatszám tartományban pörögnie, hanem épphogy el kellene érnie (sík úton), csak lejtőn vagy komoly hátszélben kellene feljebb mennie. Szerintem (autós tapasztalat is ezt igazolja, többnyire a kocsik el sem érik a legnagyobb teljesítmény fordulatszámát legnagyobb fokozatban - végsebességnél).
Szóval ha az adatok jók, akkor egy lényegesen (!) hosszabb végáttételt is elbírna, különösebb gyorsuláscsökkenés nélkül, ráadásul jóval kedvezőbb fogyasztással. Vagy a varióban mégsem OK minden (szíjhosszúság, ilyesmire gondolok)
Annak a 250-es gépnek meg kéne futnia kb. (valós) 115-120 km/h-t, és ott kellene a max. teljesítmény körül dolgoznia.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5389 üzenetére
Gyárilag ezek (a 250-es Maják!) félre vannak hangolva. Nagyon
nem a végsebesség a cél. Nem azért lesz végsebessége, mert
akkora a max légellenállás, hanem azért, mert elfogy az áttétel.Lásd csongi esetét, aki a varió beköszörülésével kényszerítette
az első varióváltón a szíjat nagyobb áttételre (a gyárinál), és így
tudta elérni, hogy óra 100-nál még 6000 körül dolgozott a motor.Mint írta, ez GPS 94 környékét jelentett... Ahogy néztem, most
már az én "nagy" Majám is el tud krúzolgatni országúti tempón
(GPS 85) 7000 körül, mint anno a "kicsi". Mondjuk az egy más
karakterisztikájú gép - az 6500-nál van nyomatékmaxon, a max.
teljesítményét valami 8500 körül adja le: fejből nem vágom most.Annyi van, hogy a CVT másképp működik, mint a fogaskerekes
(fix) áttételek: itt a gázállásal rögtön változik az áttétel, mikor a
sebesség még nem. Kvázi ha odahúzol, "visszavált" magától.
Tehát, adott gázálláshoz sík úton van egy adott fordulatszám és
sebesség, amin a gép stabilizálódik: annál nagyobb gázra előbb
felpörög a motor, majd ha a sebesség megvan újra stabilizálódik.
(Meg ez az egész függ persze a terheléstől is, pl. emelkedőn is
másképp reagál a nyelezésre, mint a lejtőn... Ezért sem igazán
értettem, hogy HGabor89 hogy tudott - óra nélkül - fordulatszám
alapján "trafibiztosan" közlekedni, de aztán lassan megértettem.
Kicsi tartott gáznál mondjuk 4000-en gurulsz 50 km/h-val...
Hogy mekkora ez a kicsi tartott gáz, nos ez az amit megszokik
az ember... Meg ha városban megy, és az autók tempóját tartja,
nagy baj nem lehet. Nem kell ész nélkül száguldozni közöttük.)A linkelt Maja '96-os, az enyém 2002-es. És még el is van írva?
Akkor már inkább higgyünk a dyno mérésnek, amit linkeltem.
Na meg a seggdynonak: nem 6500-nál kezd esni a teljesítmény.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5390 üzenetére
Egyébként érdekes ez a negyedmérföldes eredmény...
19 mp alatt teszi meg és 107-tel szakítja át a célvonalat?
Állítólag: nos csináltam is ma egy ilyen állórajtos tesztet.350 méteren 90-re gyorsultam, 17 mp alatt. Azért közelít.
El kellett vennem, mert jött a piros lámpa... De ha csak
tartottam volna a - valós - 90 km/h tempót, akkor az 50 m
már semmi: egész pontosan 2 mp. (Negyedmérföld pipa?)Mi több, ha még tudok gyorsulni / nem enyhén emelkedik,
akkor valószínűleg a 1996-os Maja már így is verve van.
Kb. 100 kg-os pilótával (+x kg felszerelés*), 5,5°C + köd...*: csak a sityak majdnem 2 kg. De szerintem a megadott
adatok nem GPS szerint értendők... Óra szerint 123 a vége!
(Erről sok videó van a YouTube-on... Nem száguldozós gép.)Szerk: csak egy példa. Nem tudom, mi van benne, mert
iszonyat forog, (8500+ rpm), mint nálam dzsuvás varióval...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
üszök
őstag
válasz Bogyó bá' #5388 üzenetére
Én is láttam már az enyémen 8500 körüli fordulatot többször is. Óra szerinti 100-nál 6300 körül van ha jól emlékszek. Ha kedden ilyen jó idő lesz vissza teszem az aksit és csinálok videót. Lehet elkapkodtam a téliesítést.
Ma is menni akartam,de a Crosser ROLLERES lett.
Aksiról nem akar indulni,a berúgó karban meg elszállt a ricni.Keresek Malaguti Crosser berúgó kart. Olcsó jeligére a posta ládámba.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5396 üzenetére
Nem csak fülre.
Amúgy bogyónak megint igaza van.
Vannak zenész hajlamaim is.Végsebesség teszt: 2012-04-04
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5398 üzenetére
Ha már a YouTube bevezette a 60 fps támogatását, akkor ki is próbálom.
Itt a híres neves videó, amikor a Maja (lejtőn) megfutotta a GPS 117-et.
Ha bárki kérdezi, nem én vezettem és köszönöm, nem kérek csekkeket!Megjegyzem, jelenleg CSAK Chrome alatt támogatott, szóval pl. FireFox
felhasználók ne engem szidjanak, hogy csak a felét látják a "pörgésnek". -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5399 üzenetére
A másik alkotásodon most jót röhögtem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Vírusirtó topic
- Dolce Gusto
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen