- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mobil flották
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1011
aktív tag
Eladó egy jóféle motor.
és ez itt a reklám helye,vagy ide, így nem szabad kirakni?
[link][ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #5053 üzenetére
Jaja, tanúsíthatom, hogy jóféle. De vajon miért nem 300K???
Nyehehe...
Szerintem nincs ezzel semmi gond: fáradt gőzben/beszélgetős topikban elfér.#5055: hát igen. Tapasztaltabb kollégát idézve: "Ha az olcsót kihúzod, akkor...!"
Mondjuk ez is relatív, mert lehet valami a kategóriájában olcsó, amúgy "drága"."szerelésmentes szopóroller": aztán meg ne tudják, hogy járt nálam a garázsban!
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz DigitXT #5054 üzenetére
MERT JÓFÉLE
vagy mert kevés a km benne?
Csak irigykedünk mert neki JÓFÉLE szerelésmentes "szopórollere" van.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Hauptmann
addikt
Lehet valahol kapni régebbi NZi sisakokhoz plexit valahol? Tegnap sajnos elrepedt a munkasisakom plexije, szerencsére látómezőn kívül, de azért így nem maradhat sokáig.
-
üszök
őstag
Hibátlannak árult Runner. Úgy szól mint egy dízel kerti traktor.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
lac1
csendes tag
Sziasztok,
gyors véleményre vagyok kíváncsi.
125-ös rendszámos robogót keresek, ne kínai, lehetőleg vízhűtéses, a B125-höz képest lehetőleg ki tudjam használni a 15 lovat, és ne olyan kurvanagytestű legyen, mint a Burgman.
Ja, négyütemű.
Pl. a Carnaby bejönne, de én még soha nem láttam, vagyis ha törik és kéne valami bontott műanyag, valszleg soha-sehol nem fogok kapni, esetleg aranyárban újat, azt meg annyira nem szeretném.
Ötleteket várok. Szerelni tudok, csak nem szeretnék, úgyhogy a régi, lepukkadt roncsok sem érdekelnek annyira. Ár: max 400 körül, de inkább kicsit lejjebb.Köszönöm.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5066 üzenetére
Igen, ezt már néztem, a teljesítményadatot láttam, de szerintem nem jó neki (igaz, ha ez van a forgalmiba beleírva, akkor megette a fene) mert másol 15 lovasnak állítják.
[link]
A fiatal az tényleg kétértelmű, illett volna pontosabban fogalmaznom. A fiatal az nekem az, amikor még abban a korban van, hogy használat nélkül is erodálódik benne minden gumi és szigetelés...
Van egy robogóm, abban a generátorról jövő kábelekről a gumi/szilikon szigetelés egyszer csak elmállott a szó szerint, olyan lett, mint a gyurma. Na, ez nem kell megint, a rejtett hibák, az elöregedett gumi miatti fals levegők, a megmagyarázhatatlan leállások.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Lehet, de mutass robogóban szépet. Ez nekem a kevésbé ronda, de hát minden szubjektív. A régi Vespa-szerű old meg végképp nem jönnek be, van aki meg megbolondul értük. A modern kinézetűekkel nekem kevésbé van bajom.
Nézegetem a Majestyket, de nekem az túl elnyújtott, és arányaiban ezért túl kicsik a kerekei a szememben.
A pénztárcám harcol a szívemmel és az eszemmel.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Szépséghez nem szólnék hozzá, én a praktikumot nézem első sorban,
másrészt a szépség ugye teljesen szubjektív, tehát NEM vitaalap.A nagy kerék biztos jó (kevésbé érzékeny a nyomvályúkra ill .kátyúkra),
cserébe elvesz a csomagtartóból. Sokat. A Majesty az én szememnek
szép. 180-asom volt 4 évig ~15000 km-t raktam bele Budapesten: soha,
semmi bajom nem volt a kis (12") kerékből, viszont a nagy csomagtartó
nekem kellett, a kabátot, gerincvédőt, térdvédőt elrakni a melóhelyen.125-ösben biztos nincs 15 LE, mert a 180-as tudja azt, és az is csakis
akkor, ha tuningolod, mert gyárilag nem abban a tartományban pörög...Műszaki állapothoz: nem kell sz*rt venni! Én anno 6-7 évesen vettem a
gépet, ami teljesen lelakott olasz import volt. Ennyit értettem hozzá.
Locsoltam rá a pénzt, hogy felújítsam, de soha nem hagyott cserben...
(Törött kuplunggal is hazahozott stb.) Oké, elszakadt szíjjal nem ment,
de az a kedves szerviz számlájára írandó, ami úgy adta át, hogy abban
a szíjban már 1000 km sem volt, és mindezt megfejelték gumicsere és
olajcserével, de b*sztak szólni, hogy kéne bele 9000 Ft-ért egy új szíj...Éppen van egy 250-es Majesty-m is, ami gyengébb a 180-asnál, viszont
böszmébb is, nos oda már tényleg kevésnek érzem a 12-es kereket. Pl.
az első ballonosabb: úgy megvezetik a nyomvályúk, hogy beszarsz.De ez csak amolyan ideiglenes megoldásként van nálam, mert a 400-as
Madison várja, hogy rendberakja a szerelő (ma járt le a műszakija), oszt
gyí... Ha jön megint jobb idő. Még annak is kicsi a kereke (13"), de az
nekem teljesen megfelel: nem volt halálfélelem rajta 140 km/h fölött sem.
(Ellenben ugye 12"-es keréken a 120 is már kellően félelmetesnek tűnt.)Ja és mégvalami, ami szintén nagyon emberfüggő (főleg magasság): én
178 vagyok, és előrenyújtott lábbal szeretek ülni: soha nem vennék ilyen
felépítésű robogót, mint a Carnaby, mert szarul érezném magam rajta.
Ez egyéni preferencia kérdése, de nekem kell a lábtámasz elől: Majákon
van erre hely, Madisonokon szintén. (Amúgy 125-ös Madisonban a Maja
blokkja van 1:1-ben, csak ugye az böszmébb kasztni: szarabbul mehet.) -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5072 üzenetére
Eeegen, az is olyan felépítésű sajna. De említhetném a Nexust, ahol elvileg lenne hely, erre nem beleraktak egy böszme lépcsőt? Az a vicc, hogy a 250-es Maján is van egy kis pukli ott, de nem egy lépcső. Viszont vagy felrakom ott is chopperesen (ami azért városban picit fura, de egynek jó), vagy támaszkodok a puklin, ami szintén fura, (de egynek megint jó): nem tökéletes. A Madison számomra a legkényelmesebb, de az is csak úgy, hogy a háttámlát ledobtam az ülésről, és félig annak a helyén ülök. Úgy elfér a lábam rendesen, ki tudom támasztani magam. Jah, T-Max-on is van lépcső, bár olyanon (még?) nem ültem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #5074 üzenetére
Nem tudom. Pont ez a fura. Azt mondják (egyesek), hogy a robogó az nem jó (nem is motor), mert nincs a lábad közt semmi (töketlenek?), tehát nem tudod szorongatni a tankot, rögtön leesel róla, jajjajjjajj! Hát igen, ha budin-ülősen ülsz rajta, akkor tényleg nincs mihez támaszkodni, és egy komolyabb fékezés is csak a kezedet terheli: para! Ellenben FF üléspozícióban ki vagy támasztva elöl, és van PLUSZ EGY kapcsolatod a motorral, ami bár nem tankszorongatás (oldaltartásban semmiképp), de azért csak valami. Ez mind visszajelzésben érdekes lehet, mind nagyféknél (amíg ki nem esik alólad a motor), mind kanyarban, amikor felsőtesttel rá kell segíteni, ha kicsit elmérted a tempót... Márpedig ezek a nagy gépek tudnak ám repeszteni. Egy nagy, 500-as Szkarabeusz is: hajjajj...
Ha már OFF-olok: ezen a jobb láb a féken van?
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5075 üzenetére
Nagyon érezhető egy erősebb féknél, hogy ki tudsz-e támasztani... Egyszer kellett hirtelen budin ülős pózból fékeznem, és hát... a km órán landoltam kb...
De az igaz, hogy utassal kényelmesebb a hagyományos motor. Tud támaszkodni a tankon, fékezéskor nem a sofőr tartja meg, plusz neki sem kell erőlködni, ha a sofőrt fogja.
Viszont abban meg biztos vagyok, ha előre nyújtott lábakkal ülsz, stabilabb vagy, mintha a tankot szorítod. Bár 5+ évig lovagoltam, és ott ugye térd-comb szorítja a nyerget, mégsem tudnám magam olyan stabilan tartani a tankon, mint robogón...Mindegyiknek van előnye, hátránya.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5076 üzenetére
Én egyszer leestem a SYM-ről nagyfékre. (Gyökkettőnél, de akkor is.)
Valószínűleg nem voltam akkor épp rendesen kitámasztva, és puff...
Megjegyzem: semmi bajom nem lett, talpra estem, motor egyenesen állt.Én azt mondom: kell a lábtér! Váltogathatja az ember az üléspozíciót, ha
van hova. Ha viszont nincs, akkor baromi gyorsan kényelmetlenné válhat,
hogy csak adott, megtört, támasz nélküli pozícióban tud a motoron ülni...
Azt hiszem, a kis robogósba linkeltem anno a budinülés újraértelmezését.Ui: azt írtam, plusz egy kapcsolódási pont. Nos, az valójában plusz kettő,
HA van deréktámasz, mert egy picit* be tudod magad feszíteni, így már a
segged sem csak passzívan ül a nyeregben, hanem támaszkodik hátra is.*: hosszabb túrán döbbenten rá, hogy nem tudatosan, de ezt csinálom.
Tudatosan kellett lazítani (!) néha, visszavenni a "combtámaszból".
A tankszorongatás meg gondolom megszokás kérdése is, pl. sokezer km
után biztos stabilabban ülnél a nyeregben, mint egy fél napos próbaúton...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Miért, anno is egy T-maxot néztem meg ott. Aztán hoztam egy Malagutit.
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5071 üzenetére
Az igaz, hogy bármelyik motort néztem több helyen, sokszor mindig más teljesítményadat jött ki.
A nagy test a nagy légellenállás miatt is nekem kerülendő ennél a teljesítménynél. Igaz, még nincs jogsim sem, tavasszal szándékozom, mehetnék korlátlanra is, akkor lenne már választék a motorból, de nem nagyon akarok sokat költeni a hobbymotorozásra. Az indokom az, hogy van egy 70-es Piaggiom, az nekem elegendő teljesítménnyel rendelkezik, mert szeretek nézelődve haladni, csak akkor az megeszi a gatyámat, igaz csak átvitt értelemben a 70 ccm-hez viszonyítva. Egy 125-ös négyütemű lenne ilyen teljesítményű, vagy egy hajszállal jobb, csak fele ekkora fogyival, ezért keresek ilyent.
Viszont - és ez is befolyásol engem a teljesítményt illetően - szereztem egy DiTech-et is, mert az előző tulaj nem tudta összerakni, én megcsináltam, és egyszerűen elképesztő, hogy egy injektoros 50-es hogy megy, és mennyit eszik. Tehát ezért elég nekem a 125-ös teljesítménye, ami mégiscsak több. Aztán ha megjön az étvágy, akkor majd gondolkodom egy nagyobbon.
És azért robesz, mert 46 éves vagyok, nem biztos, hogy az én térdemnek jót tesz, ha kicsit hűvösebb menetszelek érik, amúgy eszembe sem jutna egy harmadik robogó.
Amúgy tényleg fura volt az elején a budiüléses használat a motoron, mindig féltem, hogy leesek róla, olyan szokatlan volt az autó körbeölelése után ráülni egy ilyen szarra. Pláne, hogy az első motorom (a fiatalkorom Simsonja után) egy versenyhengeres Piaggio Ciao volt, ház bazzeg, az hogy ment, ha egyszer már elkapta a forulatot, Istenkisértés volt azzal úgy haladni, ahogy bírt.
Ja, és ez elején mindig a vállamhoz nyúltam reflexből, ha rendőrt, vagy rendőrautót láttam...A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Azért így más a leányzó fekvése... Én lebeszélnélek a B125-ről, mert pont
a népszerűsége miatt megdrágult ez a kategória, és kicsit nagyobbakat is
ki lehet fogni olcsóbban, amik nem esznek többet, viszont jobban mennek.Robogókban nincs semmi szégyellnivaló (aki mást mond, mondjonle): egy
csomó előnyük van (főleg a városi közlekedésben). Pl. a szélvédelem sem
utolsó szempont + mondjuk a ruhád sem lesz csupa kosz esősebb napon.
Legtöbbjük úgyahogy pakolható gyárilag is, a doboz sem áll nekik rosszul.
Ugyanez mondjuk egy sportmotorról már nem mondható el. Másra vannak.Ha most B125-öt csinálsz s veszel egy 125-ös robeszt drágán, de megjön
az étvágy, nem csak a 125-ös robeszt adhatod el, jogsit is kell csinálni.
Szóval, ha úgy gondolod, hogy van rá esély, hogy a jövőben picit nagyobb,
(és 46 évesen már korbeli akadály sincs), csinálj korlátlant, kinyílik a világ.
Korlátlan jogsival még mindig lehet 125-ösre ülni (én is csináltam anno),
de B125-tel már egy 180-as "túl nagy", pedig adott esetben "csak" 15 LE. -
polimorf
tag
DigitXT kollégának teljesen igaza van, Ha jogsit csinálsz akkor csak korlátlant érdemes.
Én 40 évesen kezdtem belebolondulni a motorozásba 50-es robin kezdtem (ma is meg van) jelenleg 650-es gépet nyüstölök de már azon filózok, hogy kicsi a 650-es is. Természetesen csak túramotoros vagyok, az eszetlen száguldás nem vonz.
Szóval minél többet fogsz motorozni annál inkább a nagyobb kategória fog érdekelni, sajnos ez olyan mint a drog egyre többre vágyik az ember, és ez nem csak az én tapasztalatom.
Mi csak egy csomó plusz költségtől és gondok tömegétől szeretnénk megmenteni. Aztán, hogy megfogadod vagy sem az már a Te döntésed.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz. Ne B125... Drága a motor (egy 150-es sokkal olcsóbb, fenntartása nem drágább). Ha váltani akarsz jól jön. Én életkori akadályok miatt először A1-et, majd A2-t csináltam... Egy halom kidobott pénz, de ez van. A1-gyel nem mertem hajtani a 180-ast
tartósan.www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #5086 üzenetére
A jogsi szvsz még csak-csak emészthető áron van ha valaki csak közlekedni akar. De a rendszámos motorok ára konkrétan elszállt.
-
lac1
csendes tag
Bazi hidegben nem akarok és nem is fogok motorozni, de volt olyan ezen az őszön is, hogy reggel 13 fok, délután meg 23, és munkába haladáskor az az 5 perc (annyira lakom tőle) sem esett jól, délután meg pólóban mentem haza.
Csak ennyire kell.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5082 üzenetére
Én is végiggondoltam ezt, nálunk pl. annyira nincs érdeklődés, hogy augusztustól mostanáig egyedül én voltam jelentkező ilyen vizsgára. Igaz, nem jártam végig az összes helyi autóiskolát, de a legnagyobbal vagyok kapcsolatban, és ha oda nem mennek, akkor nagyon máshova sem.
Amúgy gondolom, hogy a korlátlan és a B125 vizsgadíjának különbségét inkább beleteszem egy fiatalabb motor árába.
De még nincs elvetve a korlátlan sem, csak mondom, pénzben is, meg időben is sok az nekem. Még alakulhat ez, de kicsi a valószínűsége, meg a motorra szánt pénz (az a 300-400 ezer) sem fog változni, és hát ennyiért nagyobb motort csak olyan öreget kapok, amit nem biztos hogy akarok.
Van motorszerelő rokonom, vett ő is ilyent, láttam is, mennyit birkózott vele (Baja) nekem ahhoz sem időm, sem kedvem, sem pénzem, sem szerszámom nincs. Szerelőre pláne.
Szóval egy jó állapotú 125-ös, és szépen nyolcvannal elcsorgok mindenhová, tökéletesen jó az nekem. Persze egy Bandit-ot néztem az elején, amíg még nem kezdtem el összeadogatni a számokat és gondolkozni.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz polimorf #5083 üzenetére
Hát... 3 gyerekem van, munka után ha megyek a haverral (aki nem akar felfelé váltani) miatta csak a közelben körözünk, hétvégén meg a bruttó 118 (77 290 nettó )feletti részt keresem meg, tehát itt a szűk keresztmetszet. Pénzben és időben.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
185 és 85 kiló. Sejtem/tudom miért kérdezed, a Piaggio MC2-n úgy ülök mint majom a köszörűkövön, az SR már jobb, azt meg is tartom, csak a kormánycsapágyat akarom átalakítani kúpgörgősre, a Piaggio szerintem tavasszal elmegy.
Hát sajna ez van.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
válasz huszi.gyb #5085 üzenetére
Hát eddigre minden indokomat leírtam, kár, hogy nincs valami hsz. összefűzés. Ez tűnik nekem most reálisnak, bonyolítva persze azzal, hogy rendszámos 125-ösből azért olyan sok nincs eladó, pláne felénk (Somogy megye), és egy 300 ezres motorért pl. Debrecenig elhaladni autóval és hazarángatni 35-40 darab ezresért kb (Hiace-m van, szívó, rövid diffis) nem tűnik annyira költséghatékonynak.
Szóval rendkívül összetett a probléma.
Lehet, külföldre kéne vigyázó szememet vetnem?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Egyet nem veszel figyelembe... Olyan motor, amit keresel, jelenleg nincs.
300-400K vételár, legyen fiatal, ne kínai, rendszámos, megbízható 125-ös.
Hahu-n most is 18 db 2008 utáni 125-ös, magyar rendszámos robogó van,
ami 400K alatt vehető. Keeway, Kawada, Kymco, Sukida, Motowell, Lifan.
Ezek közül a Kymco, ami beleférne, de a Grand Dink hányadék kinézetű,
és bár írja, hogy érvényes magyar forgalmi, rendszámot nem látok rajta...
Na meg ha 2011-es, és 1 misibe került, most nem menne 150-ért: lopott?Szóval nem sok választási lehetőség van: Honda Innova, Piaggio Carnaby,
esetleg még egy Honda, meg van egy Malaguti, de az már a felső korlátot
csapkodja, és átírásról még nem volt szó, ami +30K. Gondold meg.Szerk: amúgy az Innovának pont nincs meg a sok "robogós" előnye.
[ Szerkesztve ]
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5093 üzenetére
Köszi, persze nem fogok fillérezni, ha 400 lesz akkor annyi, de az tényleg a teteje, ennyi idő után már ezerszer megtapasztaltam, hogy a garasoskodás mindig és tutira visszaüt később.
A Carnaby kéne, de félek, hogy ahhoz semmit nem fogok kapni, ha esetleg valami gebasz lenne.
Most hirtelen megnéztem, mi van kb. ennyiért nagymociban:Ezt átíratni meg a vizsga (korlátlan) majdnem 600, és akkor van egy 15 éves motorom, ami mégiscsak motor.
de 15, ezt már a rendőr sem bünteti, ha érted... A leggondosabb gazdánál is kell költeni ilyen idős motorra.
Tudom, minden hobby, de különösen a technikaiak nagyon drágák.
Kínai nem kell. Igaz, a mostanában Yam YBR-ek is ott készülnek, láttam.
A PS125 jó is lenne, ha nem a világ másik végén lenne. A Mala az határeset, a szubjektív oldalát nézve még pont elmegy, ha rajta ülök, úgy sem látom, milyen...
Csak itt is mint a Carnaby, ilyent soha nem láttam élőben, nem tudom, milyen az alkatrész ellátottság. Az Innova az a küllős kerékkel nem is tetszik.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Hátöööö azért nem csak 125 vs. 600 van. Pont azt írtuk többen,
hogy csak egy kicsit nagyobb 150-180-200-250 vonalon nézelődve
több lehetőség van. Robogóban is. 15 év persze nem kevés: az én
ex-Majám még csak 11, de már költeni kell motorgenerálra is. (De
szokták mondani, hogy nem évjáratot veszünk, hanem állapotot...)Annyi, hogy a 6 év (hasra ütöttem, hogy fiatal) és a 400K korlátoz.
-
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5095 üzenetére
Értem én, de ha meg mégis rászánom magam a korlátlan jogsira, akkor meg (ahogy ismerem magam) nem állok meg 125 helyett 180-nál.
Ez a baj...Nézegettem a Gilera 200 VXR-t, az szerintem már jó is lenne, csak hát... azok a fránya dolgok, amiket mesélek. Igaz, a szélvédelem ebben a motor esetben mondjuk nulla, vagy kicsivel több.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Hát ezt Te tudod. Én simán felültem 125-ös gépre korlátlan jogsival.
Jó, aztán kiderült, hogy 150-es, és sokba kerülne rá a rendszám, s
így lett belőle 180-as Maja... Városba bőven elég. Nade 3-4 év után
már többre vágytam, előtte is tuningoltam, hogy jobban menjen, így
átültem egy 400-asra. Városba ez már sok is: túrázni már elég jó...Robogóból azért 400/500 körül eléggé kifúj a kínálat. Van 600-as is,
de egyrészt drága, másrészt városban kihasználhatatlan. Vagy 650
Burgman, esetleg GP800, Aprilia SRV 850, stb. De ezek extrémek.
(Eeegen, még a Burgman is, mert nagyon spéci a hajtása. Ott egy
szíjcsere magában 200K környékét verdesi, ami azért fájdalmas...)Hogyaszondja: ezek vételára bőven misi fölött van használtan is.
Honda NC700D Integra is egy furcsa "hibrid" jármű, 2 millió fölött...
Na meg pesze a nagy bömbik. Azokat is ritkán látni. (Drágák, na.) -
lac1
csendes tag
válasz DigitXT #5097 üzenetére
Komolyan mondom, most lehet, mégis elgondolkodom egy korlátlanon... Csak az a plusz 90, ha nem is történik semmi baj vizsga közben...
Evés közben jön meg az étvágy, tudom én ezt jól. és sajnos (?) igaz is. de ha meg meglesz, ismerve magamat, úgy is a VXR lesz belőle.
Persze, a Carnabynak is csak az a szerencséje - meg nekem - hogy tőlem vagy 500 km-re van.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
A VXR 200 teljesen rendben van. Többeknek volt a topikban FXR 180-asa.
Kasztni ugyanaz. Csak utóbbi 2T, ezért picit harapósabb. A 4T-re viszont
felpattintva egy LeoVince 4Road kipufogót, brutális hangorkánt csinál...
Tudom, mert egy kollégám járt ilyen géppel annak idején. Na így kapott a
Maja is 4Road-ot, bár akkor még nem tudtam, de tök egyformák lettek.Szerk: amúgy nekem nem játszott soha a Runner az üléspozíciója miatt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De ismerős fostalicska. Szerk: ez meg egy 2007-es Carnaby.
Szerk: minden út Győrbe vezet, husziból lassan nepper lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hunt: Showdown
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RTX 2080TI javítás
- Házimozi belépő szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen