- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android szakmai topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Brogyi #13950 üzenetére
Piaggio 250-esen is volt ilyen: a légszűrőházba bejutó és ott lecsapódó olajpárát gyűjti össze, illetve mutatja az állapotát hogy mennyi van belőle. Kartergáz van visszavezetve a légszűrőházba.
ABS szerintem van hátsón is, legalábbis a régebbin is volt, csodálkoznék ha pont az újnál maradna ki.
szerk.: kerestem képet ehhez is, ez a régi típus, mint az enyém:
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Brogyi #13950 üzenetére
A Yamahán két kis ilyen ülepítő műanyag cső van, a szűrő előtt és után is egy-egy. A múltkor megnéztem, mit kérnek érte, 2000 Ft/db. Amikor szar volt a vízszivattyú szimeringje, oda csapódott le a glikol.
kcsa,
Nem reagálok. mert jön a valamelyik Hondafan (és most nem Burtra gondolok). Csak annyi fűznék hozzá, hogy tipikus TB teszt, más (európai) modellben direkt keresik, hogy mibe lehet belekötni), de erre meg ráverik a faszukat, mer' Honda... Biztos jó gép, nem azt mondom, hogy nem, de nemcsak a 'szent márka' tud robogót gyártani. Az is érdekes kérdés, hogy ha lenne 1,7 millióm motorra, kurvaélet, hogy nem új SH 300-ban gondolkodnék.
Nagyon off. Van valamelyikőtöknek tapasztalata könnyűszekezetes ház építésével kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ui: az SH-cikkhez csak annyit, hogy 25LE és "mérgezett egér" gyári varióval?
Amúgy ma sorban álltam a benzinkúton, erre egy SH-s köcsög megelőzött.
Biztos az volt a baj, hogy nem álltam egyik autó nyakában sem, ő odagurult...
(Mondjuk ez legyen a legnagyobb öröme, hogy tankolt "kétezeré!" a szarjába.) -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #13954 üzenetére
Csinált videót a gyorsulásról, szóval mindenki eldöntheti, hogy mérgezett egér-e a robogó. A nagyobb ülés alatti csomagtartó, a LEDes lámpák és a kulcsnélküli indítás előrelépés az enyémhez képest, stopstart csak a kisebbekben van? Sajnos alapfelszereltség az abs, így nem lehet nyomott áron abs nélkülit venni, mint anno, sose kellett még az abs 8000 km alatt.
-
Grillo
senior tag
Na, fasza napom volt.
Ugye csütörtökön hoztam el a Scarabeot, azóta csak itt Dunakeszin mentem vele pár km-t, tankolni, ilyenek. Ma mentem dolgozni, befelé ment is szépen, nem raktam fel az oldaldobozokat, úgyhogy még furakodni is tudtam, nem mondom, hogy megvan a tavalyi magabiztosság, de alakul.
Hazafelé fél 5 után indultam, fasza tömeg, de a belvárosban még elég jól elcsalinkáztam a kis utcákon, aztán a nyugatinál felmentem a vácira.
Egészen a Forgách utcáig fasza is volt, aztán csak mintha elerőtlenedett volna kicsit, aztán lámpához gurulva le is állt. Felmentem gyorsan járdára, de nem akart indulni. Telefonáltam haza, hogy nem érek oda 6ig (kellett volna), meg Aszalóséknak, de nem vették fel. Aztán egy 10 percen belül próbálgatva végül életre kelt.
Egészen a Városkapuig, ahol megint csak leállt, mondjuk már direkt a külső sávban mentem, szépen ki tudtam gurulni. De most nem akart indulni, úgyhogy elkezdtem hívogatni az Öreget is, meg a srácot is, de semmi, SMS-t is írtam.
Gondoltam, ha már szopó, akkor legalább valami biztosabb helyen hagyom a gépet, áttoltam az Andrettiig, ettem egy fagyit. Közben hívogatás, gondolkodás.
Végül abban maradtam, hogy hazatolom baze, mi az a 12 km, meg a közel 150 kg. Hátsó doboz fent volt, abba beraktam a sisakot, meg az apraját, a két kabátot (hosszú), meg a hátizsákot meg rá gumipókoztam a hátsó ülésre. Gondoltam, közben majd megállok néha, aztán próbálkozom.
Végül a GE előtti benzinkútnál, 2 km után álltam meg először, és indult is azonnal. Nem is állt le, úgyhogy felöltöztem, és először csak 50-60-nal, majd teljes gőzzel hazajöttem. Semmi gond nem akadt közben... Itthon leállítva is újra indult azonnal.Namármost. Van ugye az új, sűrűbb olaj, szerintem amiatt max nehezebben indulna (és nehezebben is indul), de most nem ilyen jelleggel nem indult. Hanem úgy, mint tavaly előtt ősszel, amikor a benzin fogyott el, illetve nem volt. Tök ugyan így állt el is. Ez meg szerintem azért lehet, mert a levegő csövezést most visszaállította gyárira a szaki, amit még Kawasatiék szedtek szét. Lehet nem kellett volna.
Na mindegy, reggel Aszalóséknál kezdek, mert holnapra be volt tervezve egy Dunakeszi-Göd-Verőce-Dunabogdány-Budakalász kör, ráadásul munka miatt, gondoltam nem megyek be céges autóért a BAH-hoz, és jövök vissza, de lehet az lesz belőle...Mondjuk Verőcéről hazatolni izgalmasabb lenne.
Fakkjeee
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #13617 üzenetére
Olvasgatok itt az üzemanyagrendszerekről, és eszembe jutott ez:
Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?
Természetesen. Minden. Különösen a hidegindítás. És a melegre
járatás: amennyiben a vezérlés nem tudja a motor hőmérsékletét,
összevissza keveréket kreálhat. (A külső hőmérséklet is játszhat.)A motor melegre járatása
A hidegindítás után az indítószelep által befecskendezett üzemanyag- mennyiség elmaradása miatt fordulatszám-csökkenés állna elő. Ennek elkerülésére közvetlenül az indítási folyamatot követően járulékos üzemanyag-mennyiséget kell a befecskendezőszelepeken keresztül az égéstérbe juttatni.
Ez a dúsítás a befecskendezéstartam növelésében jelentkezik, de a növekvő motorhőmérséklettel állandóan csökken az üzemi hőmérsékleten beállított értékre.Az automata szívató sem tök rossz kérdés, ha létezik indítószelep:
A villamos indítószelep feladata, hogy indításkor az üzemanyag dúsításáról gondoskodjék a gyűjtő szívócsőben. Az indítószelep csak akkor fecskendez, ha az indító működik, és egyúttal a hűtővízbe merülő hőkapcsoló, ill. hőmérséklet-időkapcsoló zárva van.
Az indítószelepet a hőmérsékletkapcsoló működteti azáltal, hogy a motorhőmérséklettől függően zárja vagy nyitja annak áramkörét. A hőmérséklet-időkapcsoló tulajdonképpen ugyanezt a feladatot látja el azzal a kis többlettel, hogy a bekapcsolási időt korlátozza, elkerülve ezzel azt, hogy többszöri indítás esetén a henger benzinnel telítődjön. A hőmérséklet-időkapcsoló tehát a villamos indítószelep bekapcsolási idejét és ezzel párhuzamosan a befecskendezés tartamát korlátozza.
Az időkapcsoló úgy van beállítva, hogy a indítószelep bekapcsolási időtartama -20 °C-os (253 K) hűtővíz-hőmérsékleten motortípus szerint 5 és 20 s közé esik, míg növekvő hűtővíz-hőmérséklettel ez az idő fokozatosan csökken, végül nulla lesz.csongi: hát igen, benya nélkül nem fasza. Tanksapka nyitása nem segít?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13959 üzenetére
Nem tudom. . Nalam a Madison karbija szorakozik.
Nem tudom beallitani a levego benzin kevereket. De az mar megvan, hogy farsot sziv. Szerintem az automata szivato gumigyuru a rossz. Szal csere lesz. Neha jo nehe lehorog.
Ez az automata szivato leiras pont jokor jott
Ez melyik tipushoz van?
Erdekes, hogy kozvetlen akksirol sem mukodik a dusito, lehet ujra probalom.
Bar ha leiras igaz, akkor -20 fokig nem is hasznalja? Mert ez is vizes karbi.
A hondan azonnal inditja az elektromos szivatot, az nincs a vizkorbe bekotve, mint a yamaha blokknal. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #13961 üzenetére
Ebben a leírásban az automata szívató idézőjeles.
Csak arra céloztam, hogy injektoros rendszer esetén
is lehet tök külön befecskendező szívató funkcióval...Karbis motorokon ez az automata szívató lényegesen
egyszerűbb szerkezet, persze azzal is lehet (sok) baj.
Főleg, ha mégsem annyira egyszerű, hőmérő van, stb.Szvsz addig ne is akard beállítani a karbit, amíg falsot
szív, mert elméletileg sem jó. Gyakorlatban meg látod. -
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #13963 üzenetére
Na, max ezt rugdoshattam volna én is tegnap, mert más nincs a robogó azon részén.
Mai epizód:
Ugye volt tervben egy jó 100 km-es kör mára céges okokból (szeretek hivatásból kirándulni...), de mondom kezdem a szervizben a napot, meglássuk.
Az öreggel át is beszéltük a helyzetet, ő sem tartotta valószínűnek, hogy az olaj miatt lenne a nehéz indítás, aztán átgondoltuk ezt a szekunder levegőszelephez futó cső dolgot, annyit tanácsolt, hogy ha leáll újra, akkor ezt iktassam ki (húzzam le, dugózzam le, stb, raktam is el egy binderkapcsot).
Úgyhogy el is indultam Dunakesziről, Gödön megálltam az első állomáson, minden fasza is volt.
Aztán Sződligeten meg is jött a gond. De nem a leállás, hanem átment a robogó fasza krosszgépbe, legalábbis a hangját illetően. Ugye ez kb. összesen 10 km megtett út után, a szerviz óta elmentem kb. 60 km-t.
Leszedtem a szervizborítást, meg a felette lévő idomot, de kipufogó a helyén volt, nem is éreztem, hogy valahol szelelne, vagy eltört volna, na mondom akkor tűzkarika, vagy mittomén, elindulok vissza.
Aztán Gödön faszán le is állt, vagy 3 helyen, jó kis hosszú település, és persze közben ment a rednárednááááá, mert forgattam, hogy ne álljon le. Mindig tudtam, hogy nem vonzanak a sportkipufogók, meg a rezonátorosok sem. Aztán a 3ik után megont szétbontottam, és felraktam a binderkapcsot. Utána indult pöcc-röff, egyenletesebben is járt, na mondom fasza.
Aztán átértem Dunakeszire, ahol megint megállt, meg megint, meg megint, gondolom lecsúszott a kapocs, de már nem akartam szerelgetni. Úgyhogy toltam 50-60-100 métert, akkor lehetett utána pár száz métert menni vele, de leginkább csak full gázon, úgyhogy ha jött egy stoptábla, vagy megállás, akkor jó eséllyel megint csak lábra kellett állnom, és úgy csinálnom, mint az állatok.Na, odaértem, körbeálltunk, elkezdtek tűzkarikát keresni, Zoli meg leszerelni a kipufogót. Közben megbeszéltük, hogy akkor rendesen le kell kötni a szekunder levegőt, mert a szelepben rossz a membrán (amit anno Kawasati is elmondott, csak én azt hittem, meg szerelték, és a visszakötés véletlenül maradt ki). Membránt külön ugye nem kapni, szelep 20k körül van újan, majd nézek bontottan, mert így meg a kipufogónak nem jó, hogy nem kap frisslevegőt.
Aztán szerelés közben kiderült, hogy nem is tűzkarika, hanem a szekunder szelepről lecsúszott egy olyan kábel, aminek nem kellett volna, és emiatt volt fasza hangja.Most jónak tűnik, mentem vele pár km-t, meg mindjárt megyek bevásárolni több felé, de a Verőcét mára már hanyagolom, majd, ha biztonsággal elmegyek a cégig, meg vissza 1-2-szer, majd utána kirándulgatok.
Egyébként a nehéz indulás is megszűnt, egyből kap elég benyát a karbi, szóval a tüneti kezelés jónak tűnik, rugalmasabban lehet gyorsulni is, rákötve mintha néha kicsit döccent volna az egész gép, most ezt nem éreztem.
-
dugynok
senior tag
válasz Grillo #13964 üzenetére
Kicsit zavart érzek.
Nálam a szekunder levegő és a szelep, amit mondasz két dolog. A szekunder levegőt a kipufogó a leömlő csövén egy lyukon szívja. A szelep elvileg a légszűrőhöz/légbeömlőhöz viszi vissza a kartergázt. Ez nálam úgy néz ki, hogy a hengeren a kipufogó nyílás mellett/elött van a kartergázcső, az megy a szelephez, ami a vízpumpa/gyújtásdeklire van szerelve és onnan vezetné el egy cső a levegőhöz. -
Grillo
senior tag
válasz dugynok #13966 üzenetére
A 9-es cső kiiktatásáról van szó. Ami lecsúszott, és krosszosította a hangot, az a 2-es volt. Az Y elosztó "egyenes" ága 4 mm-es, a leág 2 mm. Ugye a szelepben lévő membrán adja a vákuumot a benzinpumpának, és valószínűleg át van szakadva, és időnként emiatt megszűnik a vákuum.
Vagy hülyeséget beszélek, de az biztos, hogy a 9-es cső ledugózásával újra stabilan indul és jár a motor, most voltam egy 20 km-es körön, több megállással, országút és város vegyesen, és semmi hibát nem produkált. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #13967 üzenetére
A benzinpumpa a vákuumot általában közvetlenül a szívócsonkról kapja, ennek
az alrendszernek nem nagyon szabadna köze legyen hozzá. Ha a kiiktatásával
megszűnnek a gondok, keverékképzési probléma lehet inkább, ennek hatására.Lehet, hogy én is hülyeséget beszélek, csak próbálok úgy csinálni, mintha...
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz Grillo #13967 üzenetére
Ahha! Na nekem nincs a szelepemen olyan, mint a 2-es neked. Az hova megy, a légszűrőhöz?
A 9 cső nekem "elveszett" a szelepről vízpumpa szerelésnél és az én robbantott rajzomon nem is jelöli így, hogy hova megy, merre keressem...
Most már tudom hol találom azt a csövet, köszi -
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #13970 üzenetére
Szerintem nem figyeltek arra, amit elmondtam. Meg mondom, nekem is meglepő volt, hogy a javítás anno is a kiiktatással történt meg.
Meg azért is kötötte vissza, mert elmondása szerint nem tesz jót ez az állapot a kipufogónak, a nem tud rendesen kiégni a korom, gyorsabban tönkre megy a katalizátor. -
DigitXT
félisten
Na, JCosta megrendelve. Megint. Remélem idén sikerül elküldenie a csávónak...
Mivel a hülye angolok, angol hülyék miatt bezuhant a font kb. multivar árban volt. -
Hauptmann
addikt
Mai történés.
Megek reggel az Üllőin a X. kerületi részen szolídan 60-al, de egy Honda Civic végig a nyakamban, ha kimentem a külső sávba, követett. Elég idegesítő volt úgy menni jó 2 km-en keresztül, hogy ott lihegett hátul, de aztán elment a Kőér utca felé. Biztos erre állt fel neki, mindegy.
Na de aztán jó egy óra múlva megyek a Hungárián a Népliget előtt a a Váci út irányába. Lépésben haladó autósorok, én a magam biztonságosnak ítélt 30 km/h sebességével megyek közöttük. Nemsokára jön egy Honda Silver Wing, az is beáll a seggembe, de mellette még dudál végig, integet meg látom a tükörben, hogy magyaráz. Elérünk a Kőbányai úti lámpáig, ott megállok elől, jön mellém, és pofázik, hogy miért megyek ilyen lassan, miért tartom fel, stb. A csávó valószínűleg motoron születhetett, mert a védőfelszerelése tökéletesnek volt mondható, atlétatrikó, sort, strandpapucs. Ugat egyfolytában, odaszólok neki, hogy 'mi a problémád, Hondás köcsög?', és már a lábammal keresem az oldaltámaszt, hogy akkor letámasztom a motort, és megbeszélhetjük, de aztán zöldre váltott a lámpa, elhúzott a picsába. Az Egressy úttól viszont megint beállt az egész sor. Szép lassan, óvatosan megyek előre a sorok között, elérek majdnem a Thököly úti kereszteződéig. A Silver Wing a földön elborulva a zebra előtt, mellette egy fehér Audi, a baloldala végighúzva, a tulaja telefonál, gondolom a rendőrséget és a mentőket hívja, a faszkalap meg a motort előtt fetreng a földön, és jajong, a papucsa meg a zebrán túl heverészik.,. Szépen elmegyek a fekvő motor és a faszi mellett, de nem bírtam megállni, ne szóljak be neki, hogy 'nagyon ügyes vagy faszfej', és mentem tovább a dolgomra.
-
csongi
Topikgazda
Szétkaptam megint a soha el nem romló Hondát
A blokk tartó szilenteket nem bírom tovább. Fel kell updatélni, rettenet szar mikor mikor inog a feneke a motornak kanyarba! Jövőhétre elkészül, remélem sokkal jobb lesz mert most igen gyatra volt. -
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13977 üzenetére
Lehet, hogy ha kedvesen és nyugodtan szólsz neki amikor egymás mellett vagytok, nem őrül meg még jobban és nem ütközik (mondhattad volna, hogy gyorsabban nem biztonságos, főleg felszerelés nélkül). Értem én, hogy fasz, de lehet, hogy csak ilyen napja volt, ha meg nem, akkor úgyis megszívja többször.
Mindenesetre filmbe illő, hogy parasztkodik, majd rögtön földbe áll.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz DigitXT #13984 üzenetére
hát ahogy Hauptmann írta hogyan érkezett meg mögé csak idő kérdése volt mikor áll majd bele valakibe/valamibe a tempójával
de azért én is kiröhögtem volna utána
Siófokon vagyok meló miatt, de rengeteg hasonló barmot látok nagymotorokon, nagyrobogókon trikó/papucs/rövidgatya+ homokozóvödör jellegű bukósisaknak csúfolt valamivel a fején ami természetesen nagyrészt be soncs csatolva, nincs is rajta csat (ez utóbbi csak a nagyrobogókon)
amúgy SW-T400-am jól muzsikál, 100-110-es utazók mellett 3,7-3,9-es fogyasztás
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13983 üzenetére
Nem tudom, Te hogyan tudnál úgy kedvesen visszaszólni, amikor végig nyomja mögötted a dudát, és kb. 5 centire van a rendszámtábládtól. Ha látom, hogy valaki gyorsabb nálam, az első adandó alkalommal lehúzódom, hadd menjen, de ahogy a pirosnál még minősíthetetlen hangnemben pofázik nekem, az azért már sok.
Oké, én vagyok a hibás. De legalább most mínusz 1 faszkalap Hondás az utakról leírva egy darabig. Ez a tipikus Így Jártál Bazdmeg esete. Az Audist sajnáltam, pont rosszkor volt rossz helyen, na meg a motort is, az nem tehet arról, hogy köcsög a gazdája. Össze kellene kötni a korábbi Civic-essel, biztos haverok lennének.
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #13985 üzenetére
Ez amúgy mindenkire igaz. Hauptmannak is volt balesete a tempója miatt.
(Túl lassan ment... Vmi barom meg azt hitte, kismotor, elfér, és elsodorta.)Nocsak, SW? Az nekem is szimpi, csak mondják, hogy gyárilag lomha.
Valójában milyen? (Én ma is mértem egy 8,6-ot 0-100-on, 5,2-es fogyival.
Aztán hazafelé újfent elhallgatott az áramlásmérő: utálom a kontakthibát!)
Egyébként nem értem a Honda-fóbiát. A benzinkutas sztorimban én csak
érdekességként írtam, hogy a pofátlan csávó SH-n ült. Nincs jelentősége.
(Szvsz a strandpapucsos csávónak ugyanúgy fájt volna olaszról leesni...)Ui: a fordulatszámmérő jelét akarnám megcsinálni komolyabb tesztekhez.
Jelenleg majdnem-gyári* a hajtásom. Ahhoz képest jól motorozható!*: Multivar, de gyári görgőkkel, és gyári kuplung csak Polini kontrasztrugó.
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz DigitXT #13987 üzenetére
igen, 2010-es SW...hát igen, elinduláskor nem egy vadállat de az 50 gyorsan megvan, ahogy észrevettem 60-70-től gyorsítva (vagy fölötte) nekem érzésre egész kellemesen gyorsít, időket sajnos nem tudok mondani, de előzéshez 80-90-ről nem kell sok (érzésre), hogy egy átlagos személyautót letudjak és 110-120-hoz érjen a sebességmérő
mindezt úgy értsd, hogy nem vagyok nagyon tapasztalt nagyrobogós, kis híján 4000-et tettem bele tavaly november óta, ha megyek vele akkor is jellenzően 150-180 km egyhuzamban
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13988 üzenetére
Ez a skatulyázás elég komoly... hondás, bmw-s 😃 nem azt mondom, hogy mindenki "egyedi", de mégis.
Én szoktam mutatni, hogy lassítson a gyorsan menő, amúgy én is rögtön elengedem, ha látom, rajta, hogy megérdemli, akkor a következő lámpánál legyorsulom. Amerre járok ismerem a lámpaprogramokat, könnyen be lehet ragadni, nem érdemes folyton nyelezni. -
Grillo
senior tag
Na nekem tegnap megvolt eseménytelenül a kör, úgyhogy indul a szelepkeresés.
Megyek mindjárt Unixba olaj/szűrő kombóért, és holnap lecserélem a gyári ajánlott 5w40-re, ha nem jön közbe semmi.
Viszont hosszú imbuszt kell vennem, mert nem érem el a szűrő csavarjait a jelenlegi eszköztárral, vagyis ilyen felxi hosszabbítóval elérem, de azzal meg nem bírom kicsavarni.Ma gyerekzsúr...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Na, lecseréltem az olajat, életemben először. Most várom, hol fog szivárogni, mert miért ne.
A lejött olaj, hát hogyismondjam, nem mondtam volna meg róla, hogy csak 300 km volt benne, de mondjuk nem vagyok otthon az olajak tapintásos azonosításában, minden esetre kurva csúnya színe volt, és valóban eléggé sűrű volt (az új Repsol 5w40-hez képest mindenképp).
Szűrőt is cseréltem, bár az újszerű volt, de azon az ezresen nem múlik.
Viszont az, aki belebaszta ezt a blokkot a piaggio blokk helyére, a vár/kasztni mindenféle áttervezése nélkül, az inkább sütött volna pizzát az édes mamikájával otthon. Vettem direkt hosszabb imbuszt, de baze még így is kéne vagy 3-4 cm a kényelmesebb munkához. Minden esetre még szerencse, hogy gömbös végűt vettem, mert a szűrő egyik csavarját enyhén takarja a kipufogó leömlője, másrészt eléggé el van már nyalva, majd ezt cserélem legközelebb.Minden esetre, ha mondjuk szivárog a szűrőnél mondjuk, akkor simán leeresztem, majd a szerelés után visszatölthetem ezt az olajat, ugye?
-
csongi
Topikgazda
válasz Grillo #13998 üzenetére
Igen vissza toltheted!
Igen, mar 300km alatt fekete lesz az olaj. Elso alap hiba cserenel, hogy hidegen engedik le.
A masodik ok, mindig marad bent valamennyi, a manualokban jelzik, hogy mennyi kell cserekor, es mennyi elso feltoltesnel. Harmadik,eg az evek, benne levo km-ek. A jo olaj nem engedi ki magabol a koszt, hanem lebgteti es nem hadja kicsapodni a blokkba. Letezik moso olaj. Uzem melegen le engedni a regi olajat. felonteni a moso olajat, es alapjaraton jaratni 10-15 percig. Mivel 4 literes kiszerelesbe is kaphato, ketszer is megcsinalhato. A vegleges le engedesnel viszont el kell dontani a motort, hogy minel jobban kofollyon. Ez kepes a kokszos lerakodasokat kiszedni. A" jotekony" kokszok meg nem leteznek, aki erre hivatkozik, miert nem erdemes megcsinalni, azon csak nevess egyet, es ignorald. Olyan nem letezik, minden larakodott cucc karosit, elobb vagy utobb.
Olajcserekor az gumi gyuruket es a rez alateteket is cserelni illik. Filleres darabok, de sok kellemetlensegtol menti meg az embert.Csavar cserenel, nem mindegy milyen felulet kezelest kapott. Egyes felulet kezelesek reakcioba lepnek az aluminummal es bele rohadnak. Az aolajszuro haz fedele kis terhelesu tehetsz A2 rozsdamantes csavart, de figylej, mert ezeknek konnyebben kifirog a feje.
Legalabbis en ezt tennemIndulaskor hidegen valtozott e a motor hangja, vagy jelentkezett e fust?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs