Hirdetés
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Na, szétkaptam a burkolatot, letakarítottam a szmötyit. Most összerakom, gurulok egy lájtosat, aztán meglátjuk, honnan szivárog az olaj.
-
Debilon
addikt
nemrég értem haza, csavarogtam egy cirka 150 km-es karikát
3,85 L/100 km lett az utolsó tankolás, hogy ezekben a hűvösebb időkben gurultam 3x, de legrövidebb kör is 50-60 km volt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Grillo
senior tag
Na, szépen gurultam egy 10 percet, faszán veszi a fordulatot, fékez, dudál, mikellmég?
De 5 perc múlva ott volt a folt alatta. Mondjuk mintha benzin lenne inkább, majd holnap, ha nem zuhog, szétbontom.
-
pjohnny
csendes tag
Én az r17-től vettem a gumikat (Michelin City Grip), már fel is rakattam, holnap reggel pedig gurulok munkába vele. Aztán megy a szervizbe, haza autóval jövök. Ma bejárattam kicsit(magam is) hogy ne hajnalban bénázzak. Gumikra visszatérve: ha valaki olcsó használtat keres, van egy első 110/90 13, meg egy hátsó 130/70 12 ContiTwist jelképes áron vihető.
-
üszök
őstag
Én is mentem 150 kilométert,be öltöztem rendesen folyt is a víz rólam olyan melegem volt.
Jövő hétfőtől lesznek a Lidl-ben motoros cuccok. Egy vese védőt veszek kipróbálom.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
csongi
Topikgazda
válasz Attilaro #12199 üzenetére
Ha nem változik a teljes átmérő, vagy a változással rendesen elfér, nem ér bele a deknibe vagy a műanyagokba lehet váltani, de a gumi minősége is fontos. Azért ne válts hogy egy gyengébb minőségű szélesebb gumid legyen. Akkor inkább keskenyebb de minőségi.
Olyan helyen szereltess ahol meg is forgatják a kereket, gépbe.
A kis kerekeknél kevesen forgatják össze úgy, hogy a felni ütését kompenzálja valamelyest a gumi kiegyensúlyozatlansága. -
Grillo
senior tag
Aldiban is csak sisak lesz.
-
Attilaro
csendes tag
válasz csongi #12206 üzenetére
Szia,
A Nexus 500nak 160/60r14 a gyári mérete. Viszont csak addig voltam meglepődve, amíg meg nem láttam az árakat... egy 150es sokkal olcsóbb, így nem csoda, hogy egy 10éves motorra nem vette meg az előző tulaj a gyári méretet. Sajnos összehasonlítási alapom nincs. Lehet meg kéne fordítanom a kérdést, hogy ez a keskenyebb kerék hogyan "torzítja" el a motor viselkedését. Amit néztem gumiban az a Michelin POWER PURE SC. Gumin féken nem spórolok, pláne mert a párom is szeret velem jönni.
-
csongi
Topikgazda
-
kcsa
veterán
válasz vaksi8 #12215 üzenetére
Ne szenvedjetek már ennyit azzal a k.va BT headsettel, itt van ugyanaz kínából.
-
-Mosquito-
őstag
Motorozz. hu-n volt 2db eladó 20gurigárt,1nap alatt eladta. Amikor meg lehet kapni akkor meg senkinek sem kell.. Hüle vevő..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz pjohnny #12219 üzenetére
Nekem ilyenem van, illetve ugyanezt árulta Lidl is tavaly. Caberg saját BT headsete nem 17-18k, hanem dupla-tripla ár inkább. Legalábbis egy-két éve, azóta nem néztem
És a vélemények sem voltak túl jók róla, úgyhogy letettem a gyáriról.
szerk.: 100€ a mostani ára, első oldalon amit találtam. Aztán lehet olcsóbb is, de gondolom nem fele
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Üdv mindenkinek!
Ki mikor kezdi a robogózást menetrendszerűen?
Tegnap és ma (ma kétszer is, összesen 160 km volt) robival mentem be, már nagyon hiányzott (persze most még szar idő lesz, szóval pihen tovább a kicsike).
Sok a kátyú sajnos, viszont jóval kisebb a forgalom (síszünet van az iskolákban felénk), így most nem származott nagy előny a robogózásból.
Szegény robi nagyon remeg alapjáraton hidegen, de szinte pöccre indult rögtön (mondjuk havonta mentem vele pár kilométert télen is).
Nagyjából március 15.-től kezdem asszem. -
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #12227 üzenetére
Köszi, megnéztem, lehet, hogy veszek is holnap, ha a közelemben lévő Aldiban lesz. Valamelyik gyökér a Vaterán ugyanezt a töltőt 10 ezerért árulja.
Maszkért meg bemegyek egy Lidl-be, ha járok valamelyik felé a jövő héten. Végülis nem létkérdés most a maszk, mert már nem nagyon kell, de hátha sikerül kifogni egyet.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
Megmérné valaki az ülésnyitó teleszkóp hosszát akinek Nexus-a van?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
Na, qurvára szétkaptam a robogót, mert mégis csak a karter csőnél szivárgott a cucc. Kár, hogy ehhez a tankot is le kell venni, ami a Scarabeoban sem megy könnyen. Na mindegy, egy jó fél óra bontás után fasza lett a helyzet, bár van egy olyan érzésem, hogy visszafelé hosszabb lesz.
Majd rakok képet.Egy olyan kérdésem viszont van, hogy valakinek Bp-Dunakeszi környékén van kölcsönbe click rendszerű bilincshez fogója? Nem tudom még nyitni sem azt a szart, mondjuk a blokkról simán le tudtam húzni a csövet, gondolom oda új bilincs is kell, de a másik vége fasza passzentos.
-
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
A kis robogósba írtam egy szösszenetet, hogy mi történt velem mostanában. Maja továbbra sincs, így nincs túl sok minden amiről ide írhatnék (read-only mode on).Viszont lenne egy kérdésem, amire ott nem kaptam választ, hátha itt... Ha a Tacttal tartós 60-65 közt megyek (kicsit kopott szíj, itt már pörög rendesen), akkor egy idő után elmegy az erő, ha lassabban sikerül leállás nélkül megúszni, akkor utána megy tovább. Egyik megállásnál kikaptam az ülést, és láttam, hogy hatalmas légbuborék megy a karbihoz... Rugdaltam egy darabig, majd szépen ment bele a benya, utána pöcc-röff, és megy tovább... Tehát kifogy a karbiból a benzin. Új benzinszűrő, új benzincső. Előtte is csinálta, csak akkor nem átlátszó volt a cső... Ötlete valakinek?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #12240 üzenetére
A motornak nincs sok baja, a szerelőnek lett. Műtötték. Plusz gondolom tél elején nem állt neki. Akkor nem is volt sürgős, mert legalább nem a fagyban állt. Igazság szerint egy másik karbit próbálunk rá, mert nagyon iszákos lett. Plusz hígul az olaj (benzinnel), így nem jó vele járni. Ha a karbi csere ezt nem oldja meg, akkor kell egy másik benzincsap, és kész... Nincs nagy baja, használható is lenne, de inkább legyen rendben, akkor vagyok nyugodt. Addig el szopórollerezek, hidegben úgysem jó gyorsan menni
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
Na, végül vissza tudtam rakni a gyári bilincsekkel.
Holnap veszek olajszűrőt, aztán nyomok valamikor egy olajcserét is, ha már így szét van kapva, legalább könnyebben hozzáférni.Viszont. 2 éve Kawasatiék nagyon megszenvedtek a géppel, mert random leállt út közben, annyi biztosnak látszott, hogy nem kapott benzint.
Hosszú idő, és vagy 4 kör után kiderül, hogy valami membránnal volt probléma, ki volt szakadva, sajnos azt nem sikerült megtudnom, vagy nem értettem, hogy milyen membrán. A lényeg, hogy néha elfogyott a vákuum, és nem kapott a karbi anyagot (kurvára rühellték a gépet, hogy nem derült ki, mi a baja, csak 4-ik alkalommal, én is ideges voltam, mert ez az időszak felölelt vagy fél évet, és közben volt, hogy az Árpád-hídra felhajtás közben álltam meg, volt, hogy az alagútban, aztán télre le is raktam az utolsó leállás után, csak tavasszal vittem vissza. Mondjuk azt hozzátenném, hogy egy vasat nem fogadott el Laci a későbbi körökért, gariba dolgoztak).Ami most felmerült bennem, hogy van pár (talán 3) csövem, ami le van dugózva, vagy nem megy sehova. A leállások utáni tüneti kezelés az volt, hogy felnyitottam az ülést, letekertem a tanksapkát, és utána indult. Ebből arra következtettünk, hogy valahogy emiatt fogy el a benya, így valami szelepet kiiktattak.
Most nézegettem, és ha minden igaz, akkor a szekunder levegő szelepből jön egy ami dugózott (első kép 9).
A penzinpumpa és a karburátor közti csőben van egy 3as csatlakozó, ami nekem nincs, tehát a 2. kép 5 alkatrészes ága hiányzik. Ez elvileg egy visszafolyó szelep, de nincs meg. Ez a kép alapján mintha a benzinbetöltő csőhöz vinne, ott van is egy csöcs, és rá van dugva egy kis kifolyó, de az megy a semmibe.
A harmadik dugózott ha minden igaz, akkor a légszűrőház aljából kijövő egyik cső, a másik visz valahova, most nem rémlik, pedig végignéztem (3. kép 12).A lényeg, hogy okoz nekem bármi fájást, ha ez így marad, vagy mindenképp érdemes visszaállítani az eredeti állapotot?
Kicsit szétkaptam
-
Grillo
senior tag
Na, közben kiderült, hogy a légszűrőház aljából kijövő cső az egy gyűjtőcső, és direkt dugózott.
Még egy kérdés (úgyis keveset írtam): ha az olasz és angol nyelvű kezelésiben 5w-40-es olajat ajánlanak, a magyarban meg 15w50, akkor valaki itthon valamit elírt, vagy Magyarisztánban mást kell használni?
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #12244 üzenetére
Akkor jóvan, azt adtam neki eddig.
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #12239 üzenetére
A benzinelfogyásra, próbáld meg levett tanksapkával is, ha úgy jó, akkor ki kell pucolni a tanksapkában a labirintus furatot. Illetve ha nem a tanksapkában, akkor valahol kell lennie valaminek, az elfogyasztott benzin helyére levegőnek kell kerülnie, mert ha nem, akkor vákuum lesz a tartályban és nem jön elég benzin.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest