Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
Hát ez az. Az autókhoz 5-10 000Ft már kapsz. Piaggio-hoz nincs csak horror áron.
Longwild
Azért az 50-ért csak is kizárólag a saját ECU-dat tudod olvasni. Ha rosszul azonosítottad akkor így jártál."Egyebkent tavaly meg gyari diagot is talaltam ebayen..."
Hát ez előtt még 100 dodoért is volt. Írtam neki, küldje, erre levette. Az pedig jó lett volna.
-
Brogyi
senior tag
Össze kellene jönni, és egy pihenő keretén belül az infrás hőmérővel bele kell lőni a hűtővízes tarályba.
Ha a víz hőfoka +-2°C akkor vagy megszokod mit mutat a tied vagy amit javasoltam, hogy a kijelző műszer nem jó. Csak az zavar, hogy a ventilátorod jó helyen kapcsol (3/4 résznél).
Azt hiszem a mi háromszögünk jó kis túra. Csak valami sima út legyen.
Erről jut eszembe te valmilyen telo felújjításról beszéltél. Mennyi volt hol volt?
Gyanús nekem a sajátom. Valami kemény olajat raktak bele. -
csongi
Topikgazda
Jaja!
ezért nem foglalkozom vele
Szerintem a hőfok jeladóm nem jó jelet ad ki ezen a 80 fok környékén. Nem néztem meg műszerrel sosem.
Manuális ellenőrzés volt. Genyó meleg vizet engedi át a termosztát. A mutató negyed tartományába az előre menő cső picit meleg ez még a langyos kategóriát sem éri el. ( Az én temosztátom dupla szelepes 30ezres találmány). Mikor nyit a termosztát akkor a cső genyó meleg lesz, fogdosni nem kell sokat, és az állványon át is alól is meleg minden. 3/4 venit bekapcs.
Szerintem is a jeladó szarozik, főleg tegnap, hogy felszalad a mutató éppen piros előtt állt meg és gyorsan vissza
elektronikus zavar volt a kis fejecskéjében Majd mikor teljesen benyekken kihajítom. Vagy szíj cserénél ellenőrzöm és cserélem.Most nincs kedvem szét szedni, motorozni van kedvem nem szerelni .
Teló felújítás.
Nekem a hátsó gyárilag zárt, de javítható némely példánya. ez 42000Ft volt posta költséggel együtt.
Telószárat cserélt amin a szelep vagy micsoda van Nem faggatam. Azt kértem legyen jó!!
Jó lett. Valóban teljesen más a vas.
Az első telóba meg én cseréltem olajat háát nekem a 10W vékony volt, 15W tettem bele.
Az eleje lágyabb most mint hátul, de a nagy rohadék repedéseknél jól jön persze ott is bakkecske még, ez nem túra futómű.
A hátsó gátló nehezék volt, kézzel lenyomtam koppra, most az első 1-2cm nyomódik össze mikor leveszem középről és dolgozik a teló, úgy hogy legfeszesebbre van állítva, de nekem így is jó. Legközelebb középálláson is kipróbálom, vajon mekkora változást okozhat.
Kárászyék csinálták meg. -
balazs1011
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Nem tudod, hogy ki volt az? Lehet, hogy kene zaklatni, hatha tud szerezni. Ahogy elnezem majd mindegyikunknek van vmi gyik a geppel, ami zavaro, de gyari kozeli szerviztechnika es normalis szerviz kene. Ilyen kombo meg itthon nincs...
En meg olyanban is benne lennek, hogy tobben rendeljunk egy keszuleket, ha csak egyet talalnank vagy nagyon draga lenne...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #855 üzenetére
Itt a totyikban indul egy műhely. Vele kellene megegyezni (huszi.gyb). Most indulásnál sok minden másra is kell a léé. Ha nem is értenek hozzá akkor is fix bevétel. Egy kód kiolvasás 3 rugó.
Esetleg gyári kék gameboy-t tud szerezni.
Abban bízhatsz, hogy én se minden nap dugnám rá. Lehet nálam is TPS reset kellene, esetleg IDL setting.
Ugye az injektorosnál nem a bowdent feszegetjük az alapjárat állításánál.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Hoppsz, nem ide
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Akkor induljon mar az a muhely es legyen gameboy is. Vagy axxon vagy texa. Vagy xbox, nekem mindegy 😉
TPS reset a gyari konyv szerint csak vadi uj MIU telepitesekor alkalmazhato, soha tobbet. IDL setting az mi? Idle setting?
Injektorosnal alapjarat allitasra elvileg nincs lehetoseg. A mindenfele szenzor alapjan szabalyozza a fordulatot 1500+-50-re. Ha ettol nagyon elter, akkor bibi van. Falslevego, szenzorbaj, injektorbaj, feszultseg problemak vagy csak azecu doglodik hardveresen.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
Tehát rápróbálok még egyszer, hátha...
Szóval az idő függvényében van e kedve valakinek megnézni a Citadellán a motoros talit délután?
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #860 üzenetére
Igazabol mi ertelme ilyen nagy letszamu vadidegen emberrel talalkozni? Mit csinalsz ott?
Aztan van nem kis ellenszenvem is az ilyen nagy motoros talikkal szenben. Mindig van, aki ovodaskent produkalja magat es tiltasig porgeti, gumit fustol, elso vagy hatso kereken kozlekedik...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
SzlobiG
félisten
Mennyi motoros elázik ma jó pár csapattal találkoztam.
-
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #834 üzenetére
Most látom. Miért cseréltél injektort? Érzel-e különbséget, javulást? Mit csinált csere elött?
-
balazs1011
aktív tag
Mikor először tapasztaltam az olaj benzinesedését,jobban
elkezdtem utána érdeklődni a dolognak.
Jöttek is a válaszok.
Injektor hiba,termosztát,fesszabályzó.
Ezért cseréltem mindent,fesszab.kivételével.
Különösebb változás nincs .
Most is csak második indítózásra indul,a viz még mindig hamar visszahül.
Felkészült és tapasztalt szerelő hiányában úgy érzem én mindent megtettem.
Lehet hogy most mikor már minden drága alkatrész ki van cserélve csak az kellene,hogy eladjam.
Nem ilyen motorokhoz vagyok szokva futóművileg.
Szerintem menet közben tekeredik a váz is ,megfelelő merevítés hiányában.
Külsőre nagyon tetszett a motor,de nem gondoltam volna hogy "szívás" lesz.
Lehet hogy csak én reagálom túl a dolgot.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Szívem szerint Kawasaki VN 800-at vettem volna.
Aztán előbb vagy utóbb bobber lett volna belőle
http://databikes.com/imgs/a/b/n/e/j/kawasaki__vn800_2004_2_lgw.jpghttp://i60.servimg.com/u/f60/12/60/82/29/slika011.jpg
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1tfw22lr29U7CbOvSjOWjxF_1bj86WbqEVhrpON7wGn0zX8UK
tetszik a stílus és a motor is.
Csak kevés volt a zsé.Bár mostanra már meg tudtam volna venni.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #873 üzenetére
Hátőőő... Ez picit messze van a robogótól, szvsz. Másra "való", na.
-
DigitXT
félisten
Na igen, nekem is karbis: nem tudom, mivel tudna beszélgetni a diagnosztika...
Max. a fedkomppal, hogy mennyi a futásteljesítmény, meg milyen adatokat mér
pillanatnyilag. De a motorvezérléshez ezeknek az ég világon semmi köze nincs.
Külső hőmérséklet*, akkufesz... Még a fordulatszám lenne érdekes, de azt meg
baromi lassan követi le, kiátlagolja az előzőleg mért értékekből... Sebesség? Az
pontos, de azt is kiírja az LCD, és álló helyzetben nem különösebben releváns...*: ez még segíthetne a hideg motorhoz belőni a szívatót, de az is manuális.
-
balazs1011
aktív tag
Így kezdődött
Felültem egy Simsonra,
Majd:ETZ 150
ETZ 251
Yamaha FZ 400
Yamaha FZR 500
Suzuki Bandit 400
Suzuki Desperado 400
Yamaha Fazer 400
Suzuki SV 650 S
VTR 1000 SP1
Piaggio Beverly 500
Barcson ahol ezelőtt laktam ,a szomszédom Japánból hozta be a motorokat.
Oda jártam át szerelgetni neki,ezért nem áll tőlem a szerelés.
Mindegyik motoromat szerettem,de egyi sem volt ilyen fos mint a robogó.
Vagy csak nekem furcsa.A piaggiot azért vettem ,hogy autó helyett ezzel járjak
néha dolgozni.15km oda 15km vissza+néha egy kis motorozás.
Nem hiányzik már a száguldozás!!!
Inkább az a 100-12-as tempó de az kényelmesen.
A robogóm bőven tudja a tempót,csak nem kényelmes.
Eladni meg most már nem érdemes mert úgysem adnak érte annyit amennyit az ember kérne érte.
Többek közt még azért esett a választás erre a motorra ,alapúl véve a kis távolságot,
mert "nem" kell tetőtől talpig beöltözni,motoros társak hiánya miatt egyedül is motorozható.
Viszonylag könnyen motorozható,viszonylag kevés helyet foglal.
Bár bobber stílusú motorom még nem volt ,de szívesen kipróbálnám.A VN800 nagyon tetszik.
Ha gondolod keress rá a gugliban.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #877 üzenetére
Hát, belenyúltál a "tutiba", ráadásul ha nem kényelmes, az pl. akkor sem
változna, ha műszakilag hibátlan lenne. Mert olyan a kialakítása, amilyen.
Most mondanám, hogy vegyél Madisont, mert az kényelmes, ÉS 100-120
tempóhoz bőven jó (talán nem is megy rosszabbul, mint a Beverly), de az
meg "kajás", szóval nem épp az a munkába begurulunk "occón" típus, na.Amúgy én nem rendelkezem ilyen illusztris tapasztalatokkal: VTR 1000
DT50/Honda 125/sok "kihagyás" - SYM VS 150/Majesty 180/Madison 400Szeretem a robogókat, mert kényelmesek: nagy motorra lusta vagyok már
felszállni is, LOL. Alapvetően munkábajárós gépeket hajtok 5 éve, ezalól a
Madison egy picit kivétel, mert ezzel már el szoktam menni délutánonként
tekeregni egyet. Semmi száguldozás (100-120 még nem számít annak), s
nagyon élvezem, egyelőre. Idővel nyilván rá fogok unni, lehet "feljebb" lépni.Aztán a fene tudja. Mindennek megvan a maga helye. Más felhasználásra
erőltetni valamit, amit nem oda találtak ki, nem biztos hogy a legjobb ötlet.
(Elvittem a Maját is túrázni egyszer: nem volt rossz, de a Madison jobb.
Mondjuk a szerpentines kanyarokban erős hátrány a kombinált hátsó fék.) -
kcsa
veterán
válasz longwild #880 üzenetére
Azért mondtam, hogy nem injektor mert:
- nem fulladt
- fogyasztása vállalható
- nincs hibakódViszont a jeladója alacsony hőmérsékletet jelzett.
Termosztát cseréje többeknek megoldás volt, logikusnak tűnik ott keresgélni, de a jelek alapján ez nem volt jó itt.
Persze rommá kopott motor tünete is lehet ez.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #882 üzenetére
Ilyen mélységben már nem mozgok magabiztosan ami infót idáigmagamba szívtam:: Maga a "gyűrűzés" szinte soha nem megoldás, kivéve persze törött gyűrűk esetén. Ha a gyűrű kopott akkor már a hangerfal is az, robogó esetén a fekvő henger miatt pedig 99% hogy nem kerekre ott már juthat le olajba benzin, de itt is inkább talán csökkenne az olajszint, nem emelkedne. De ez már rohadtul sok nekem és csak tippelgetek
E85 a magas alkoholtartalom miatt alacsony kenőképességű, oldja is azokat, gumi alkatrészeket, tömítéseket tönkreteheti
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #880 üzenetére
Egyenlőre nem szeretném szétszedni,az esetleges gyűrűprobléma miatt.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Esetleg egy kompressziómérés segítene első körben??,
Beverlyn hol van a diag.csatija??
Ebből kifolyólag nem tudom hogy van-e hibakód.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #885 üzenetére
Ha hibakód van, az a műszerfalon is látszik - felvillan a check engine. Kompressziómérés egyszerű és olcsó, egy próbát megérhet.
-
balazs1011
aktív tag
Érdekes.
Képes motor hirdetésévjárat: 2003. 12. hó
okmányok: érvényes magyar okmányokkal
műszaki: 2015. 02. hó
futott: 1111111 km
lökettérfogat: 500 cc
teljesítmény: 50 LE
szín: mindegy
feladva: tegnap 19:33
hird. azonosító: #1369070
megjegyzem magamnak
megosztás
küldés ismerősnek
nyomtatás
hirdetés jelentése
Leírás: Piaggio beverly 500 vennék lehetőleg minnél olcsobban szeretném .kintí papìrososért max270000 ft adok !!!magyar papírosért 330000 ft kézpénzt !!! Tőbbet nem szánok rá.motorja szerkezetileg jó legyen festés nem számít.
Feladó adatai
név: István
megye/város: Kecskemét Nagykörős
mobil: 06-70-297-4814[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Gondolom csak egy mérőóra kell hozzá ,a másik végére pedig egy megfelelő csati a hengerhez.
Vagy esetleg hol lehet olcsón venni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #887 üzenetére
330-ért motorikusan jót, magyar papírokkal? Jó vicc
Amúgy igen, mérőóra azt jónapot, kézzel tudod hajtani a variátor felől.
-
csongi
Topikgazda
A piagio blokknal ha befolyika beny az olajba akkor injektor fej. Mas lehetoseg nincs.
Ha kopott a gyuru es henger akkor a karter gaz is megno, es koszol mindent, legszuro es a kipufogo is rendesen fekete lesz.
Merni kell egy kompressziot. Ha olajat csipeget, lehet egy felragad kokszos gyuru is az oka. Melleg olajos atmosas, es olaj csere. Nekem a burginal megoldotta, e azota olajcseretol olajcserig egy olajjal elmegy.
Olajat eszik, akkor az szemmel lathato, melegre jaratod, es huzol neki egy koveret. Vagy teszel egy rongyot a kipufogo vegehez, vagy valaki megtaftja. Ha fekete akkor, gaz.Vaz: Ennek a beverlynek neem ismerem a vazat, de elegge karcsu, persze ettol lehet jo.
A spidermaxnak van bajmok vaza. Csavarodasi erzes. Ez lehet gumi es teleszkophibabol adodoan is. A burgonya kozponti teleszkopos, es ott ereztem ilyen csvararodas fele valamit. De ez a fefuggesztes jellegebol adodo, es meg kell szokni. Ezeknel pedig hatul ket rugos tag van, nem jellemzo az ilyen. En sem ereztem stabilnak, de vegigmentem a procedufran, es teljes valtozas. Gumik telwszkop olaj csere, hatso felujitas.Balazs: Konkreten mi a baj meg a motorral? Az injektor, megkapja a minimum 12-12,5 voltot? Alapjaraton is? En ugy ellenoriztem, hogy kivettem a fejet ea rahuztam egy zacskot, es minden nap tobbszor gyyujtast adtam ra, ha lesz benzin a zacskoba akkor hibas a fej.
Hirdeteshez: 50 Le nekem is jo lenne, ilyeb piagio blokk is van?
Mennyi a toltesed pontosan?
Nekemis volt egy gyenge pillanata a fejnek, egyszer atengedett, en attoltam rajta egy xado adalek kurat es most minden ok, allandoan ellenorzom. Me egyszer megcsinalom, 2000 ft.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Nem tudom, hogy itt mi mas, de autoknal inditoznak gyergya nelkul es ugy merik a kompressziot.
Ketfele modon lehet vagy inkabb negyfele modon.
1. Hideg motornal Orat beteker, bedug gyertya helyere es inditozol
2. Ugyanez, csak elotte kicsi olajat nyomj be a henger fölé
3. ugyanezeket meleg motornalHa az olaj nelkuli es olajos verzio kozott nagy kulonbseg van, akkor gyuru, henger baj lesz. Azt hiszem. De ha valako jobban tudja, javitson ki.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
Ennél van professzionálisabb módszer, pár helyen vállalnak injektor diagnosztikát. De kolléga már cserélt injektort, kevéssé hiszem hogy az új is bepisil.
A kopottság nekem sem az első tippem, de már ki tudja
A problémája az olaj benzinesedése. Ez persze még mindig lehet hogy a rövid távok miatt van, ez is javaslatom volt hogy menjen egy hosszú kört olajcsere előtt/után, hogy akkor mi történik.
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #891 üzenetére
Igy is lehet, de a srvce konyben leirjak, mennyinek kell lenni es hideg vagy meleg erteken.
Lehet merni kompressziot, de ettol meg olajat csipegethet. Az olaj lehuzasert az olajlehuzo gyuru a felelos, de lehet kovetkeztetni a gyuruk allapotara illetve a henger gyuru viszonyara. Ha a mert ertekek jok akkor lehuzo gyuru ami kopott vagy kokszos, attol fugg milyen minosegben volt olaj cserelve.Kcsa: Nekem itt nem volt, ezert kellett megoldast talanom a kenyszer nagyur.
Amugy lehet z uj termek is hibas. En el mennek megmeretnem, es ha szar akkor a meresi koltseget bele alkudnam az injektor araba belefer az a 2500 FtMas: ha felteazitek ide paripak fotojat betetetem az elso hsz-be, es ha kell azt modositjuk kiegeszitjuk ezzel azzal.
Zsolt: Sajnalom, hogy csalodtal a robogoban, sajnos belenyultal. De mindegy milyen gyartmany ha fos akkor fos es kolteni kell ra
Ha szerelohoz kellene vinnem a motorom, akkor mar eladtam volna, mert a szerelo koltsege draga, nem sjnalom penzt tulok, de nagyon keves a korrekt szereleo. Pl: Fekbetet cserenel nem szolna hoby log az uszo csap csereljeuk most olcsobb, mintha legkozelebb amiatt szedem szet,vagy esztergeltetunk egy uj csapot. Kussolnak aztan kesobb meg amiatt huz le penzzel. Pedig mar akkor latta hogy fos vagy keves van neki hatra.
Csak arra az egy alkatreszra koncentralnak. Es sorolhatnam napestig. Senki nem keri meg oket, hogy mindent megcsinaljon, de szoljanak mar mia helyzet. Ez egy szij cserenel is igaz. Szij le fel es kesz. Egy mozdulat ellenorizni a gorgot es tipusonkent a csap keneset mar fajna es leszakdna a keze, tartson fel oraval tovabb, ugy is egyesz orat szamol el.
Ilyenekre gondolok.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Na a kopottsag azt hiszem nalam fog jatszani... vagy mi ez a felragadt gyuru meg olajban atmosas?
A kartergaz van rendesen, nem tapasztaltam ki, hogy mikor, de a legszuro aljan van kicsi atlatszo gumi tartaly es annak aljan van 2-3mm olajszeru trutyi...
A rongyos tesztnel hideg, meleg motor, fullgaz vagy hogy kell?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #894 üzenetére
Alapszabaly hideg motort ne nyelezzunk le
Csak melegnel csinald.
Ha trutyi van akkor lehet felesleges az mar eros kopasra utal, de merd meg a kompressziot.
Mosas. Vannak motor moso olajok, markankent eltero hasznalattal. A lenyeg meleg allapotba alapjaraton jaratva a motort x percig, es ha makod van a lerakodott kokszot kiszedi, akar az olaj lehuzotol is.
En kulon olajat hasznaltam, meleg olaj le, moso olaj fel. Jaratas, olaj le, es ujra megiameteltem, mert 4literem volt. Mind ket alkalommal, szep kis darabok jottek ki.
Ja az olajszurot is levettem es kiontottem, de a regivel mosattam at.
Mondtak olyat is hogy azert nem jo mert a jotekonyan lerakodott koksz miatt csopoghet az olaj valahol, de en ebbe nem hiszek, baromsag, jotekony koksz nem igazan van. Ha csopog ki kell cserelni a tomitest vag a szimeringet. Olcsobb mint egy gyuruzes es szereles.
De a meres megmutatja erdemes megcsinalni vag nem. -
-
balazs1011
aktív tag
Röviden.
A régi és az új injektorfej sem pisil, rendesen porlaszt.Bár olvastam olyat is hogy
számít a szórás szélessége ,erőssége is.
Kartergáz:a légszűrő házban nincs olaj és a légszűrő szivacs sem olajos.
Olajat nem eszi inkább termeli
Olajcsere már többször megvolt (3)
Olajat nem eszi melegre járatásnál és kövér gáznál semmi füst nem látható.
Bár ronggyal még nem próbáltam,de nélküle már igen.Váz: olyan mintha a nyaknál hajlana ,ezt inkább menet közben lehet érezni.
Nem olyan mint egy nagymotor első futóműve.A hátulja stabil.
Telóolaj cseréje nálam is megvolt ,konkrét mennyiség nélkül.
A könyve 195 cm3-t ír ,Moto Italiánál pedig 270cm3-t mondtak.
Most 270cm3 van benne 10W-sFeszültség:akkun mérve:alapjáraton 13~ ,fordulaton sem megy 13.8 vagy 14.5 fölé
azt hiszem,de nem biztos.vissza kellene néznem a fórum hsz-eket.
Az injektoron hogy tudok feszt. mérni?
A napi többszöri gyujtás rá és le +elindítás most is megvan.Nem tapasztaltam az olajszint emelkedését.
Múltkor mentem vele kb.80-100km-t akor emelkedett meg egy kicsit.
Többek közt ezért gondoltam arra hogy a szivató állandóan megy.
Most fogyasztást nem mértem.
Ja és használtam Wyns motorbelső mosót is ,kicsit nagyobb mennyiségben.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-
AndrewTdi
addikt
Srácok!
Annak ellenére, hogy itt nicns feltöntetve semmilyen sebességhatár, a doboz belsejében van egy max 120 km/h felirat. Ezt mennyire kell komolyan venni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen