- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #21015 üzenetére
Várjunk csak...
A kuplung harang és a kuplung pofák közözött illik lenni pár mm-nek.
Ha nincs, az baj. az állandó visszahajtást eredményezhet.
A kuplung pofák nálam kb2500-2800 között nyitnak ki.
Azalatt motor kínzás, illetve későn jön meg az üres fokozat, motorfékszerűen vissza hajt.
Akkor aztán lesz szíjcsattogás fékezésénél.
A rángatás része lehet ez is, nincs fordulat, és hamar kerül terhelés a kerékre. Onnan felköhögni magát nem lesz egyszerű.
alapjárat 1500+-100.
Első sebességi áttétel valahol a 2700rpm környékén kezdődik. Onnan már van fordulat és a nyomaték fele kb rendelkezésedre áll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs