- Új HMD modell bukant fel
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Magisk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #21015 üzenetére
Várjunk csak...
A kuplung harang és a kuplung pofák közözött illik lenni pár mm-nek.
Ha nincs, az baj. az állandó visszahajtást eredményezhet.
A kuplung pofák nálam kb2500-2800 között nyitnak ki.
Azalatt motor kínzás, illetve későn jön meg az üres fokozat, motorfékszerűen vissza hajt.
Akkor aztán lesz szíjcsattogás fékezésénél.
A rángatás része lehet ez is, nincs fordulat, és hamar kerül terhelés a kerékre. Onnan felköhögni magát nem lesz egyszerű.
alapjárat 1500+-100.
Első sebességi áttétel valahol a 2700rpm környékén kezdődik. Onnan már van fordulat és a nyomaték fele kb rendelkezésedre áll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs