- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Magisk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20901 üzenetére
Az a baj, hogy nem jön ki a 34LE, ha gyári a hajtás... Inkább nyomatékra
van hangolva, hogy a fogyasztás legyen jobb... Szinte mind ilyen.Ha ilyen 300-400-asokat nézel, nézzél rá az pl. az X-Max-ra, az jó széria!
Kommersz ajánlat lehetne még a Burgman 400 is. De azt azért "meg kell
válogatni". Régi széria nem ajánlott. (Vicces amúgy, hogy a Bruginak uaz
a variója, mint a Madisonnak, a blokk is nagyon hasonló, aztán olyan dög
nehéz görgőket használ gyárilag, hogy a pofám leszakad: szarul is megy,
relatíve. Nem mindegy, hogy a katalógusadatot nézzük, vagy kipróbáljuk.)Ja, és ki ne felejtsem a Honda Forza-t... Az is nagyon jó 300-asban.
Szerk: egy baja van ezeknek az újabb dögöknek, mocskosul drágák. 1M+[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20902 üzenetére
300as xmaxok olyan áron vannak fent hahun, hogy inkább venni kell újat. A listaára elvileg felment 2.1-re, de most van akicóban 1.9ért (gondolom 2018as). Nem írom le hol
Sok pénz egy robogóért tudom, de az alternatíva a tekert import fosok mocsarában turkálás Vagy a napi szintű hahu hézegetés és fél évente egy atom vételre lecsapás még aznap
Forza 300 nagyon jó lett. Talán lehetne erősebb, meg az egész motor nekem eléggé alacsonynak tűnik az xmaxhoz képest. Én most is a yamahát venném, de nagyon szimpatikus a honda is.
[ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
válasz yodamastah #20903 üzenetére
nekem ezek drágák, kezdésnek 400-500eFt között halászok Sajnos ezek pedig olasz-vagy más behozott ki tudja milyen előélettel robogók.:/
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #20904 üzenetére
marad a: "tekert import fosok mocsarában turkálás"
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20904 üzenetére
Azokkal így en bloc jó vigyázni: én pl. potom 340-ért vettem a Madisont.
Lassan 3.5M-ba van... 5.5 év, 24 eKm, 560K benzinköltséggel...[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20903 üzenetére
"Sok pénz egy robogóért tudom, de az alternatíva a tekert import fosok mocsarában turkálás "
Nagy igazság.
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #20903 üzenetére
J300 detto. 1.9 az uj ara, 1.5 alatt nincs. Makom volt szulinapomon
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20908 üzenetére
Neked legalább volt egy jó születésnapod. Én meg ocsmányirodában jártam.
Mindezt már lejárt jogsival, viszont még éppen nem lejárt műszakijú motorral...
Mondta is az autóklubos hölgy, hogy "nem siettem el a bejelentkezést". Hehe,
valóban nem: a csúcs csak az lesz, amikor kivágnak a vizsgáról.Meglátjuk.Egyébként olyan durván esett a benzinszint-mutató, amíg kizúztam* Zuglóba,
hogy ijesztő volt nézni. Persze, mert eleve dús volt a keverék, de még muszáj
voltam dúsítani rajta, mert alapjáratról kövér gázra különben fulladt: nincs más
hátra, mint a benzinszint állítgás, mert olyan, mintha szar lenne az átmenet...*: jó, hát sietősre vettem a tempót, térkép szerint 1 óra, nekem fél se volt...
Ocsmányirodába szintén 50 percet jósolt, az megvolt 25 alatt. (Buszsáv, stb.) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20909 üzenetére
"A másik irányban pedig, ami a tipikusabb, az a probléma, hogy az átmeneti- és a főfúvókarendszer közötti átmenet eltávolodik egymástól, így alapjáratról gázadásra az átmeneti rendszer már nem dolgozik, a főfúvókarendszer még nem tudott belépni, így eme állapotban a motor egy heves torpanással fog reagálni." Akkor jól rémlett. (Egyedüli idegesítő hibája, hogy rosszul használja a "végett" kifejezést.)
Kíváncsi lettem, mit mért az UTCOMP... Hátööö... Még ha mérési hibával is terhelt (amire nagy a sansz, hiszen tesztelés is volt közben, álló helyzetben járatás, sőt, benzin nélkül pörgettyű tesztelés, stb.), akkor is meredek a becsült 9.8L/100 km átlagfogyi. Az alábbi illusztrációs képen azt jósolja, hogy a tankolás óta megtett 50.5 km az smafu, 72.4 km múlva kakukk a 12L-es tanknak... A kis aranyos!
Mint mondtam volt, simán lehet mérési hiba (tehát lesz az 80+ km is), de tény, ami tény: a szintmérő szerint is rohamosan fogyasztott a vas... Annak idején eltekergetett karbival a rekordom (negatív) 8.6L/100 km volt, kútnál mérve.Szerk: itt utalnék vissza arra, hogy az év végén sem volt már egy matyóhímzés. Konkrétan nem tudtam kalkulálni a hatótávval (elektromos AC és pörgettyű nélkül meg segítségem sem volt hozzá), hiszen megint elszállt a fogyasztás. Nem kicsit, nagyon. Másnap be is raktam a fészerbe, és szétkaptam. (Csöpögött a benzin a mechanikus AC-nál, csöpögött az olaj a főtengelynél, és csöpögött a hűtővíz is a termosztátfedélnél: épp csak az nem csöpögött belőle, ami nem volt benne... Ezeket elvileg orvosoltam mostanra, csak az a fránya benzinszint!) Ну, погоди!
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20912 üzenetére
Bing karbikhoz nincs uszoszint megadva gyarilag(legalabbis meg sehol nem talalkoztam vele).
Regimodi modszerrel kell beloni, az uszonak parhuzamosnak kell lennie az uszohaz fedelevel.A legtutibb modszer, ha leszeded az uszohaz aljat, es ugy a helyen probalod beloni, hogy az uszo parhuzamos legyen a hazzal, egy picit kimozditva lefele kezdjen csak nyitni.
Be lehet allitani leszerelt allapotban fejjel lefele is, de akkor tutira kell menni, hogy akkor zarjon is a tu rendesen.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20915 üzenetére
Ilyenkor örülök, hogy felénk kb magasról tojnak ezekre.
Mind a BODIS mind a herélt gyári csővel vígan ment át a moci pedig család tudja mikor vetődők haza már három utca távról.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #20916 üzenetére
Az ora az kicsit mas teszta, mert azt utolag szigorubban nezik egy esetleges ellenorzekor a kozpontban.
Mivel gyujtast raadva csinalnak rola kepet, allo helyzetben, igy necces a megragadt sebessegmero.Meg ismeros se vallal be olyat, hogy pl vilagito Check engine vagy ABS visszajelzovel keszitsen kepet a muszerfalrol.
A kipuff meg olyan, ha kinezetre nagyon nem ut el, akkor a "normalisabb" (ez nem a legalisabb szinonimaja ) helyeken siman lemuszakiztatjak vele. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20917 üzenetére
Letekertem nullába, nem volt másra idő... Majd este megcsinálom.
Szerk: live from autóklub: náluk a forgalmi és a kulcs, kíváncsi vagyok,
nélkülem hogy startolják be.Szerk: segítettem.
Szerk2: ülés felnyitáshoz is kellettem. Hja, le volt tiltva a központi zár.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #20920 üzenetére
Sziasztok motoros (akarommondani, Robogós) barátaim, lenne egy elméleti kérdésem.
Jó az akksim, van is töltésem (alapjáraton 12.3, fordulaton 13.5-6), mégis a lámpáim sokkal halványabbak alapjáraton és szinte látom a lámpán az ütemeket, tehát ilyen vibrálóan.
Ez lehet valamelyik alkatrész hibája?
u.i.: egyre jobb az idő, elő a mocikkal, robogókkal, bringával!
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20923 üzenetére
Sorry de megint a kis koreaihiz kérdés.
Feszszab vagy generátor fele?Alapjáraton 12,6V utána 5000-res fordulaton (névleges max fordulat fele) 13,2 ezt mind lámpa nélkül helyzetjelző még nagyon nem de tompított már bezavar és 5000-res fordulaton csak 12,8 - 13 Voltot mérek.(14,6 a normál könyv szerint)
Alapjáraton műszerfal halvány ha ég a tompított és megjön a fénye gázra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20927 üzenetére
Plusz infó ami hülyeségnek tűnhet de ha esik az akku fesz 12,5 körülre akkor nagyobb tempónál esetlenné válik a gáz reakcióha feltöltöm megszűnnik. (a sétáló alapjárattal együtt)
Egy generátor problémának jobban örültem volna az olcsóbb cucc....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20927 üzenetére
Gyors otthoni teszt van?
Csütörtökön viszem le Gandalfhoz, ha addig tudnám biztosra akkor egy dologgal kevesebb lenne...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz Micsurin #20929 üzenetére
Attol fugg mit nevezel gyors tesztnek
Megkeresed a generator 3 tekercsenek a kivezeteset es minden kivezetes kozott feszultseget mersz (multimeter AC/valtofesz/ modban).
Altalaban terheletlenul 70V-99V korul kell lennie 5000-es fordulaton.
Ha alatta vagy felette van, akkor a rossz a generator.
Valoszinu hogy ha nalad a generatorral van gond, akkor 70V alatt lesz valamelyik tekercs feszultsege. -
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20930 üzenetére
Ehhez bontani kéne a kábel borítást? Mivel gondolom ez lesz az a köteg ami kijön a dekli végén.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz Micsurin #20931 üzenetére
Nézzük meg sorban mi is lehet a gond?
a.) akksi
b.)feszültségszabályozó
c.)generátortekercsSajnos az első is lehet, de ha eddig jó volt, és sokáig gondolkozol akkor azt is kell majd venned.
A b verziónak van nagy esélye, mert dióda, tirisztor, és maga a szabályozó is benne.
A c verzió az utolsó, mert egy darab vastag rézdrót. Ha fizikailag nem sérült akkor kb. zéró a meghibásodása.
Maradt még a csatlakozók kontaktja, de ezt a topik gazdija már elmondta többször.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz nyogo83 #20932 üzenetére
Köszi, holnap délután lesz időm bőven akkor neki esek és méredzkedünk.
Dekni stimmel 1:1, antracit színű blokkról van ráadásul. Blokkszín = széria ezeknél.@Brogyi: Akksi az szinte új, egy éves Varta Lidl-ös töltő nem visított, hogy rossz lenne egy éjszaka alatt szépen fel is húzta ~félről közel maximumra. Generátornak örülnék jobban, azt könnyebb beszerezni itthonról... fesz.szab. az szinte biztos Koreából lenne.
Csatikat átnézem, de azokat már néztem nem volt se oxidált, se égett a kábelek sem tűntek külsőleg túl elgyötörtnek porosak de se törés, szakadás sem égés nem volt rajtuk, kívülről persze.
Köszönöm!
Ha ezt a kört lejátszottam jöhet a vadászat egy pár mangó sárga faridomért.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Brogyi
senior tag
Lehet vitatkozni, de kérdezem az eletromos művek trafóiban ugyan mi lehet? Hát persze, hogy olaj.
Ott sokkal nagyobb teljesítmény, feszültség, és áram van. A HiFi minőségi kondiban mi van? Megint csak olaj.
Szóval, kis esélyt, de adtam a "c" variánsnak is.
Nem zártam ki, mert ott van. -
FeniX-
aktív tag
Volt már olyanotok, hogy meg voltatok elégedve az aktuális motorral / robogóval, de valamiért folyton ott motoszkált a fejetekben, hogy kéne valami másik? :-)
-
kisp113
tag
Állandóan.
De soha nem vettem meg! -
ACY75
újonc
Sziasztok,
Nexus 500 lenne vele kapcsolatban kerdésem.
Nincs töltés, 11,4 alapjaraton, utanna felmegy 12,4 de az a max.
Mértem a generator kimenetnél váltoáramot, 14-15 között van. alapjáraton. Nem tudom mennyit kellene mérnem . ?
A fesz szabályzó elvileg jó, egyik irányban ad egyforma értékeket a masikban pedig 0.
Esetleg tud valaki segiteni ?
-
nyogo83
senior tag
A generator tekercsei kozott 0.2-1 Ohm ellenallast kellene merni, a feszultseg meg jonak tunik, mert 4-5000-es fordulaton 14-15V koruli feszultsegnek kell lennie.
"A fesz szabályzó elvileg jó, egyik irányban ad egyforma értékeket a masikban pedig 0."
Itt a helyes teszt emelle meg az lenne, hogy a generatorrol bemegy a szukseges feszultseg, viszont ki nem annyi jon amennyi kellene.Gyanus pedig, hogy a feszultseg szabalyzod lesz kuka, mert nincs tulbonyolitva a toltes resze a Nexusnak.
3 szal megy a generatorrol bele, 2 test, 2 pedig a pozitiv kimenet.
Esetleg ellenorizheted a testelesi pontokat, hatha ott van valami lazulas/korrozio, de kicsi az esely ra. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20944 üzenetére
Nem nez ki tul jol igy kepen, foleg a bemarodasok miatt
Attol fugg mennyire melyek azok a bemarodasok korkorosen, de en cserelnem.Nagyon ritka amikor kopashatart megadnak erre, altalaban az szokott lenni, hogy ha nagyon kopott vagy egyenlotlenul kopott a felulete, akkor csere.
Van valami nyugje amugy? Zorges/csuszas barmi?
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #20945 üzenetére
Az egyik delikvens fordított lamella sorral szerelte össze, ez lett a végeredmény.
Helyes sorrendbe a legbelső lamella acél. Háát kb 1-2mm max az a felület ami érintkezik.
Ráadásnak a derékszög sem teljesen derékszög.
Én is cserélném. Plusz a borda is ívesre kopott, kb 0,05-0,0,7 a kopás. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20946 üzenetére
Akkor az csere
Tavaly ev vegen csereltunk havernak, neki bordasra voltak mar kopva a lamella rogzito fogak oldalai, valami 30k korul sikerult ebay-rol ujat venni, bontott jo allapotuak 16-18k-tol indultak.
Meg is lepodtem, hogy ahhoz kepest nem heroin arban volt, bar lehet azert, mert ezt a blokkot is szereltek jopar mas motorba is. -
DigitXT
félisten
Na, ragazzi! Úgy néz ki, megtáltosodott a ketyere, magam sem értem, hogy:
Mindehhez potom 6.5-es fogyasztás társult, amit szintén nem értek.
UTCOMP 8.6-ra becsülte, és már pampogott, hogy ki fog fogyni. Közben meg
még tartalékon sem voltam, de nem hittem el, mert a benzinszintmérő amúgy
épp kontaktos volt. Hátha a tartalék jelző lámpa sem működik! Ehhez képest,
bele tudtam tankolni 9.8L-t, ami szerint már tartalék kellett volna, legyen. Igaz
utána kifolyt rendesen (szokásos történet) a tanksapkán: túltankolhattam.
Ami biztos, hogy nem volt részleges. Tehát a 150 km alatt max. ennyit zabált.
Ez is még relatíve sok! De ismerve a körülményeket szinte jónak számít.Ellenberger hazafelé elbizonytalanodott a hátulja, és akkor beugrott! Volt már
nekem bajom abból, hogy szépen nyomatékra húzom a hátsó kerékanyát.Na, onnantól nem mertem jaszkarizni, csak lassacskán hazakocogtam. Hát,
a kerék konkrétan lötyögött. A csavart kézzel rá tudtam húzni. Jó, hogy nem
pörgött le teljesen és veszett el, mint annak a Burgisnak anno a Kék Holdnál.
Gyanús volt, hogy szórakozik a hátsó fék, nos ezért: lötyögéskor visszatolta
a fékdugattyúkat, így elsőre olyan volt, mintha beesne, aztán felkeményedett.
Ehhez képest a technikás egyenes egész jól adta reggel. Biztos hátszél volt. -
Grillo
senior tag
Én meg beraktam az új akkut, töltöttem be benzinát, aztán nem mentem sehova, mert folyik a nafta a karbinál. Ha jól látom, akkor a befolyó csőnél, ami gondolom nem túl szerencsés, de úgy vagyok vele, hogy kapja be, majd szerzek egy trélert/teherautót, aztán úgy viszem le a Dunához.
Afaszom.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Synology NAS
- Politika
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Androidos tablet topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest