- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20730 üzenetére
Visszaolvastam picit, korábban csak mobilról dobtam be egy-egy gondolatot...
Szerintem a Multivar körül kell keresni a megoldást. Az ugyanis egy gyorsulásra
hangolt cumó, hogy érezze a "tuner", hogy harap a masinája. Szóval abszolút jó,
seggbe-rúgós érzés (ahogy írod, megy, mint a mérgezett egér), DE elképzelhető,
hogy adott motoron ezzel a setuppal elfogy az áttétel, és azért van ott a "STOP".Habár 120 és 130 km/h közt nem hatalmas nagy a különbség. A Dr. Pulley azért
nem lenne jó neked, mert a Multivarba nem annyira szeret dolgozni: nekem abba
többször felborult - inkább gyári varióba jó választás. Viszont! Én is tapasztaltam,
hogy a Multivar, a sima görgőivel a közelébe nincs a Pulley + gyári variónak. Már
ami a végsebességet* illeti: szétforgott a motor, és azért lett vége... Valószínűleg
nálatok is ez lesz. Csak fordulatszámmérő híján fülre mondani bármit az merész!Lehet, hogy már túlforog a teljesítménycsúcson, és emiatt nem tud tovább menni.
Rosszabb esetben beletolja a szíjat a deklibe, és az akasztja meg... De ahhoz
már elvetemültebbnek kell lenni: hézagolót kivenni, ha volt, vagy Multivar + Pulley.Csongi gondolatához csak annyit, hogy amikor a Madison vitte a 150-et, hááát...
Soha többet nem mentem vele annyit. Amikor még AndrewTdi-vel jaszkariztunk,
akkor is inkább csak 140 körül volt (gyári setup), de nagyon forgott, és nem való
egy ilyen motornak az a tempó tartósan. És ez 400-as gép, de ennek sem.*: most nem is feltétlenül azt, amit nyélgázon tud, hanem aminél elveszed, mert
érzed, hogy nem lesz jó, esetleg látod a fordulatszámon, hogy már bőven túl van
a csúcson (a gyártó megadja hol a legerősebb a motor): nincs értelme nyektetni.nem szétforogva érte el a 130 at, ott viszont szépen megakadt
Nade, mi akasztotta meg? Nem mindegy... Ha csak ott került egyensúlyba, hogy
a motorerő pont kompenzálja a légellenállást (satöbbit), de amúgy a fordulatszám
fasza, akkor szerintem nem lenne "megakadás" érzésed. De lehet, félreértem.Cygnus sem megakadt 85-nél, hanem nagyon lassan odáig tudott eljutni.
Lejtőn ment többet: holnap kiderül, lesz-e ilyen téren változás.Fordulatszám fülre.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20751 üzenetére
Na, ragazzi! Ilyen jót még sosem Cygnus-oztam! Letépi a karod a gyorsulás!
Végsebesség meg a Dr. Pulley-nak hála nem csökkent, sőt... Feltartottak a hídon,
de így is megvolt a GPS87, s még ment volna tovább (tuti nem sokat, de akkor is)!
Módosítanám a klasszikust: a legjobb tuning a karbantartással egybekötött tuning.0-60 km/h: 18-19 mp-ről olyan 13-14-re javult. Ez tetemes különbség... 70-nél el is
vettem sajna, így biztos, hogy nem végig nyeleztem. De az a 25 mp is már a múlt.
Mintha egy másik motoron ülnék. Pedig csak új szíj és variótuning (meg takarítás):
kuplungon pl. semmi nem változott, mégsem fog be alapjáraton, nem az volt hibás.
Tudom, hogy a GPS nem a legtökéletesebb gyorsulás-összehasonlításra, de azért
szemléltetésképpen beraktam a ilyen grafikont. Grafikon nélkül egy tapodtat se!16:40-kor mindenesetre nem nagyon lehetne tesztelni autóval. Motorral is gázosan:
Üres úton viszont pikk-pakk kimotorozható jó 30 méteres előny, ami nem mindegy,
főleg ha esetleg tolnának le az autók: nos, így nem tudnak, szóval más az élmény!Szerk: kulcsszó a KILÖVÉS!
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20752 üzenetére
Azért ijesztő a 10 másodperces 0-40 karbantartás előtt, de a 0-50 se olyan fényes ennyi idő alatt. Alapjáraton gyorsulok így autóval.
Jövő héttől én is elkezdem a szezont, ezen a héten még nagyon csúszott az országút kocsival is reggelente.Más: ez milyen már... [link]
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Hát igen, ijesztő is volt... Néha gondolkodtam, hogy lábbal kéne hajtani.
Most sokkal "motorozhatóbb". Noha 23 éves, s van benne minimum 50000,
továbbá számtalan esés, még mindig elvisz a pizzériába meg vissza.
Akkut mondta huszi, hogy cseréljem, ha kell, mert amikor elhoztam bikázta.
Azt hittem én is, hogy cserés, de nem, csak le volt merülve. Már a hazaúton
kapott annyi töltést, hogy másnap pöcc-röff, de azért feltöltöttem rendesen.
Mértem rajta indítóáramot is: bőven tudja még, amit kell, egyszerűen kicsi a
kapacitása. De ez ilyen (6 Ah). És AGM. Nem kell sokat állni hagyni a vasat,
akkor nem ürül ki a karburátor, nem kell sokat nyektetni, hogy beröffenjen.Ja és meglepetésemre nem volt ma alatta olajfolt, szóval egyelőre bírja!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Megnéztem a videó alapján is, milyen lett: korrelál a GPS adatokkal.
Tényleg annyi az előny, simán 2 másodperc, ami 60 km/h körül 33 méter:
ha ez egy gyorsulási verseny lenne, akkor azt kell mondjam, szarrá verte!
(Tekintve, hogy kb. 200 méteres távról van szó, jelentős a különbség.)Azért nagyon nem mindegy, hogy a 0-40 ~10 mp, vagy a 0-50 ~9 mp. Azt
most ne keverjük ide, hogy a 9 mp a Madisonnakszarabb napokon0-100,
és a 0-60 se szokott soha tovább tartani 4 mp-nél, max. felborult pulival.
(Ja és 200 méteren belül szokott meglenni a 100 km/h is. Más dimenzió.*)Nekem a Cygnustól ez megfelelő teljesítmény: A-ból B-be jobb vele menni.
(Nagyon kehes volt a karbantartás előtt, emelkedőn elindulás külön fájt.)Egy dologra leszek kíváncsi, a fogyi vajon mennyi lesz a tavalyihoz képest.
*: © 2013, Tudjukki
Szerk: ma amúgy viharos szél volt, így nagyobb tempónál szerintem kicsit
torzította a mérést.Sajna nem hátulról fújt, szóval javítani nem javított rajta.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kihasználatlanság miatt, mi? És a 4000 km tolatás az augusztusi import óta?
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20751 üzenetére
Köszi szépen!
Ha a héten lesznek fejlemények feltétlen írok! Most ott tartunk a szíj 23,2 helyett többnyire 22,9 de van ahol már 22,6-22,7 szóval rendeltünk bele egy 946 hosszú dayco szíjat. Kiderül az is lehet a kopott szíj a probléma.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20762 üzenetére
Én azt hittem, a sok állás az legalább egy hét.
Nem tudtam, hogy elég egy hétvége is. Ha tudom,
már pénteken felszerelem így és csepptöltöm...Plug-in Hybrid
Most próbálok a céges garázsban konnektort lőni,
vagy rosszabb esetben felhozom az akksit tölteni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20764 üzenetére
Na igen, ha elszulfátosodott (nehéz szó!), akkor a kapacitása már ergya...
Ezt bizonyítja, hogy a 0,8A-es töltő is gyorsan "végzett" vele az asztalomon.
Rendeltem bele egy JP akksit: 5K alatt volt akciósan, hazafelé átveszem.
(Rákerestem Brogyi topikjában, hogy viszonylag olcsó, de korrekt gyártó.)MÁS: műszakihoz kéne gyári fényszóró. De amúgy xenont használok. Az a
kérdés, hogy érdemes-e rááldozni egy komolyabb összeget megint egy újra,
vagy elég lenne akár a legótvarabb bontott szar, 15K körül, csak vizsgázzon
le jeligére, hiszen utána úgyis megy vissza a fekete (a projektoros xenonnal).Ui: Malagutiék már nem annyira baráti áron dolgoznak, mint anno... 38900-at
ajánlottak... Most már dörzsöltebb voltam, és rendelés előtt kérdeztem, hogy
ne utána csodálkozzak, hogy lassan ugyanannyi, mint a hírhedt Oem-parts...Vagy a karbinál valami tömítés kezd szétmenni?
Szerk: nem is az volt a gond, hogy sokat kell indítózni, hanem keveset se bírt:
nagyon gyorsan esett az indítómotor fordulatszáma, és nem tudta beröffenteni.
(A nagyobb CTEK rendesen odab.szott neki: pár perc után sikerült a művelet.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20770 üzenetére
A varihoz kapott 18Grammos görgő szett, és a sárga kontrasztrugó csodákra képes... Most lassabban indul el 30-40-től jön meg az ereje és kedve és megse áll 120-ig, a szíj meg már elég erősen kopott....
Pénteken kiderül most úgy néz ki alakulunk kap egy 20 grammos szetett is...
Azt nem értjük ha eddig 27Grammos kellet most minek az okán adja ki azt a végátétet a multivarival a 18 grammos, ennyire durván más a fal emelkedése?
Még mindig a hosszabb végátétet a cél, már jól alakulunk apumnak nem seggrakétára van szüksége...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20772 üzenetére
Azon filozunk mi lenne ha hézagolnánk....
Csak félő, hogy esetleg lecsúszhatna a súly na akkor nagyon cumi lenne a dolog.Mi az a csúszó?
Ez a blokk tudja X9-ben a 130 at óra szerint gyári áttét mellet na akkor nehogy már egy könnyebb gépbe ne menjen....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20773 üzenetére
Várjál, még mindig a Honda Foresight 250-ről beszélünk? Mert nem nagyon
hiszem, hogy abban Piaggio blokk lenne. Vagy vica versa az X9-ben Honda...
Amúgy a végsebesség annyira nem tömegfüggő, inkább a légellenállás korlátoz.A csúszó az csúszó-görgő akart lenni (igen, ilyen hülye neve van: sliding roller),
csak mobilról rövidebben fogalmaztam. Praktikusan nem gurul, hanem csúszik,
viszont a formája miatt nagyobbat emel, de a súlya miatt nem buta vele a motor.
Ergo ellentétben egy nehéz "hagyományos" görgővel nem úgy lesz több a vége,
hogy közben a gyorsulása csigalassúra esik vissza. Vagy fordítva nem úgy lesz
nagyon dinamikus az elején, hogy aztán hamar elfogy végsebességen, mint egy
könnyű hagyományos görgővel... Mondjuk Madisonba pont vettem túl könnyűt is
belőle, de meglepő módon azzal ment legjobban, pedig érzetre túlpörögte magát.Gyári varióba én az egyik legjobb tuningnak tartom. Fajlagosan még olcsó is.
Egy variátorcserénél mindenképp: a gond ott szokott kezdődni, amikor a kopott
gyárit az ember kísérletképpen ha már úgyis cserélni kell, "jobbra" cseréli, pl. a
Multivar esete. Én is vettem a Madisonba is. Kár volt. Már egy Burgis használja.Szerk: Cygnusba konkrétan ilyen ment: 2012/6-10 méretek/darabszám-súly
Szerk2: szíjról jut eszembe a kép még a múlt hétről: ez már azért cserés volt.
(Szélességet mondjuk nem mértem rajta, de szerintem már ránézésre kukaérett.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20774 üzenetére
Hm, most, hogy rákerestem, tényleg lehet, hogy Honda. Mea culpa! Meglep!
De ha már így van, akkor Malossinak van hozzá "tuning" végáttétele... -
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20773 üzenetére
X9 14/13as kerekeken fut.
Jó az a 120 , ehhez a kerékhez elegendő
Hézagolással sem lesz jobba végsebesség, mert még nagyobb lesz a két tárcsa közötti távolság.
Alapból nincs hézagoló, és a két tárcsa össze is ér teljesen összenyomott helyzetbe, kb fél mili lehet köztök.
Tengely és tárcsa variácótól függően.Digitxt. Az jó, mert az elsőt én nem pihentettem, és le is szakad az egyik cella.
A második már 1,5 éve üzembe van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20777 üzenetére
Szerencsére ezt most nem b*sztam el, tanultam más hibájából Brogyi topikjában.
Foresight témához: ha ő azt szeretné, hogy (óra szerint) meglegyen a 130, akkor
szerintem erről nem fogod lebeszélni, nincs is értelme megpróbálni. Esetleg fel
tudom ajánlani a SpeedoHealer-emet... ha jól állítja be már 80-nál lesz óra 130.a két tárcsa össze is ér teljesen összenyomott helyzetbe
Viszont nem biztos, hogy "hagyományos görgőkkel" tényleg teljesen összeérnek.MÁS: rájöttem, mi csörög még a Cynguson. A kipufogó hővédő lemeze lógott. Ja
kérem, ha csak egy csavar tartja. Ellenben, mivel meg volt ütve, a másik csavar...
Hát az nem akart kijönni: lefúrtam. Ütést egyenesítettem: 2 csavar. Nem zörög.MÁS2: látszik, ki rakta össze a véglehajtásomat. (Az agyatlan pasztázásból.)
Tudniillik nem szabad mindent pasztázni, a manuál leírja, csak vki nem olvasta...
Ennek a megoldásnak a mellékhatása: nem tudja kinyomni, ha túl sok az olaj.
Hát nem úgy nézett ki, mint tavaly: lehet, hogy emiatt (is) gyorsult szarabbul, pff!
Mehetek féktisztítóért, mert két motor + ennyi olajsár már sok volt egy flakonnak.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20778 üzenetére
Ahogy en neztem, ugy van kiszamolva megcsinalva, hogy gyari gorgovel is ossze er a ket tarcsa, de a szijat ki is tolja a peremig.
Konnyebb gorgokkel harabb kifrog nehezebbel lassaban. De az attetellel itt nem lehet jatszani. Rontani lehet rajta .
Vagy gepi munka es leszedni a ket tarcsabol es tengelybol.De pici a tavolsag a tarcsa es a haz kozott.
Kb 5 mm et mertem.
A mallosi utangyartott kulso tarcsa mar beler a deni a rogzitesi pont ontvenyebe. Azt ki kellett csiszolni.
Szoval lehet kuzdeni a 130ert. Megertem, semmi gond vele. Kerdes megeri e ?
Annyira erotlen mar 100-110nel, hogy rohadt sok ido mire kiforogja a vegsebesseget. Nem egy elozesi tartomany .
De hatha osszejon a vege. Szurkolok.
Ora szerint nalam is 120 korul van a vege, a pulinak koszonhetoen 6000rpm alatt marad a fordulat.Mas2: a lehajtasnal ott van a hezagolasi gond is
A tomites vastagsaga hatarozza meg. Pasztaval nem viztos hogy melegen meg van az illesztesi hezag. Kvazi szoros a tengely, melegszik, es fogja a motort.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20779 üzenetére
A mallosi utangyartott kulso tarcsa mar beler
Viszont akkor azon akkor feljebb is lehet tornázni a szíjat, tehát csak lehet
még növelni az áttételt, így a végsebességet is. Madisonon nekem 150-nél
nyekkent a fordulat, ahogy a szíj hozzádörzsölődött a deklihez. Mondjuk
nem darálta le hálistennek az új szíjat, de jelezte, hogy eddig és ne tovább.Mondom én: pulit a Multivarba, ha úgy nincs végsebesség, akkor sehogy...
De az esetleges kellemetlen mellékhatásokért felelősséget nem vállalok. -
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Elég régen nem jártam erre, tudtok ajánlani Suzuki burgman 400 as 2008 évjáratuhoz variátor szíjat merre, hol lehet jó áron kapni? Valamint Budapesti vagy vonzáskörzetben normális/becsületes szerelőt?
Valamint gumikat is kellene cserélnem, melyek számítanak itt most az ajánlott kategóriába?Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20779 üzenetére
Nem érted a lényeget mentem vele hol erőtlen ez ? Gond nélkül van 110-en és onnan megint érezhetően nem erőlködve megy fel 120-ra.
És azért küzdünk, hogy legalább az tudja mint az alkatrész cserék előtt... mert momentán marha jó, de még mindig seggrakéta és rövid az áttét.
Fater már úgy is érlelgeti, hogy lehet eladja a vérbe és vagy egy 650-es burgit vesz vagy néz valami váltós 500-as sorkettest.Vagy kivárja ezt az évet és átveszi a GT-m...De még mindig ott a probléma, hogy a Multivari mégsem közelíti a gyári vari áttételi tartományait.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20783 üzenetére
Az szívás, kidobott pénz.
Nem erölködésről beszélek, hanem sok idő mire 110-ből 120lesz. Pici a sebesség növekedés hosszú idő alatt egy előzéshez. Hosszú egyedüli útszakaszon lehet kihozni belőle.
Egy 400-as már igen virgonc ehhez képest. legalábbis ami a 70-80 tempóról való gyorsítást illeti.
Az alatt kb együtt vannak.
650-ből EXE , a régebbieknél gondot okoz a szíj.
De Hungary utakra egy scara jobb lehet. Igaz csúnya mint a bűn -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20785 üzenetére
Kidobott pénz, az! Hiába lett vele élettel telibb a motor, arról nem beszélt az apró betűs rész, hogy 18 grammra kell lemenjünk, hogy a 120-at kényelmesen érje el. hanem sok idő mire 110-ből 120lesz Ezt így most ha nem haragszol érte meg cáfolnám, este dobok be linket megfogsz lepődni milyen rövid távon sikerül 30-40-ről a 120-at kihúzni belőle, érezhetően lehetne még mindig elvenni ebből a dinamikából a végátétt javára. Csak itt nem olyan egyszerű mint lánc + váltónál, hogy nézek / számolok egy gearratiot és meg is van a bűvös szám.
400-ast is nézte de abból meg csak az ív lámpás tetszik neki a 2000 körüli.
Én akkor is CBF500 felé noszogatom, az lenne neki a legkényelmesebb talán...Amúgy ez vicc néha nem tudom az apám vagy a haverom főleg mikor valami olyan a téma amiben belsőégésűmotor van lesz egyszer kölköm tuti motorra ültettem legjobb közös program és második gyerekkor....Robi téren ami még felmerült benne az a Beverly 500, apám pont úgy néz motort mint ént
odaát ismerik és szerintem már Miamiba kívánnak, teljesen szimpátia alapján ha tetszik neki a végkifejlet ami ott fog állni az udvarban és azért élvezetes is vele menni nem igazán veszi figyelembe később mekkora a szop*faktora a motornak.650-ből EXE , a régebbieknél gondot okoz a szíj.
Ezt, hogy érted?Scara tényleg ronda, még talán feketében egy minimális krómmal oldaldobozokkal elmegy kategória de...
@Digit: Köszi! Mehet a vadászat egy szett csúszkás dolgot még megér, plusz az új szíj és kiderül. Az új szíj rövidebb is 946-950 nem tűnik soknak... reménykedjünk. Komolyan az az érzésem nem megy ki hátul rendesen a szíj, nincs ford.szám mérő de fülre érezhető nem forgott még ki a motor. (Lehet visszakerül kíváncsiságból a régi kopott vari... )
Kidobott pénz arról nem beszélve természetesen az új harang se sima lett hanem könnyített hűtő bordás.
[...] így melegen végre nem rángatva indul, eddig valamiért melegen hajlamos volt be be dadogva rángatni, de a nyitott hűtött harang megoldotta.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20786 üzenetére
Jaja a 30-40 ről nem olyan gáz nálam sem. lendületbe van. De a 100-110ről nehezen gyorsulok el.
És ott az sebesség növekmény már minimal.Diversion, és társait is néztem.
horror, hogy 10 éves motorok , 1milla.Burgi EXE. a régebbieknél a szíjszakadás nagyon sokba van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20786 üzenetére
Ne vedd okoskodásnak, de ha variót akarsz hangolni, legyen fordulatszámmérőd.
(Akár úgy, hogy gyári, mint a 250-es Maján, vagy pl. egy Koso, mint a 180-ason.)Madisonon volt gyárilag is a fedkompban, de borzasztóan lassú "átlagolós". Max.
az alapjárat mérésére jó, meg pont végsebességnél, minden másra "alkalmatlan".
(Értsd egy gázfröccsöt észre sem vesz, mert kiátlagolja: nem egy mutatós cucc.)MÁS: Cygnusban az új akksi szuper, pöcc-röff, remélem megtartja jó szokását.
MÁS2: Madisonnal haladtam kicsit, délután. Meg este. Majdnem mostanáig, LOL.
Szóval sikerült végre belevernem a főtengely-szimeringet "célszerszámmal" (32-es
lefűrészelt végű lefolyócső + egy 40-es, hasonló idom), ennek örömére visszament
a varió, és a kuplung. Ja, előtte persze össze kellett rakni a véglehajtást, ott is két
darab szimering volt cserés, de az nem volt ilyen trükkös, mint a főtengelynél.Holnap hajtóműolaj töltés, hajtás véglegesítése, aztán jöhet a benzin-levegő kör.
Ha eljutnék odáig, hogy röffenthető, akkor melegítés után olajcsere, gyertyakép, ill.
gyertyacsere, aztán már csak össze kell rakni és levizsgáztatni: jöhet a tavasz.Szerk: mondanom sem kell, hogy a varió alatti távtartó fordítva volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20789 üzenetére
Köszi, igyekszem.... Tényleg egyre jobb az idő. A lenti kis listából kimaradt,
hogy fent van a kerék és a kipu is, rendesen, ellenberger az lehet, hogy a picit
túltoltam a grafitzsírt a hajtásban, mert kicsit fura hangja lett forgatásra.De majd elmúlik. (Kidolgozza a felesleget, ha van hol. Remélhetőleg... És nem
a szimeringet tolja szét: most már értem, miért kellett tavaly azt is cserélnem.)Egyébként is: mit érdekel az a hang engem, hiszen még olaj sincs benne...
[ Szerkesztve ]
-
greywolf
újonc
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2008. évjáratu Honda Silverwing 400 robogót. Utánfutón szállítottuk haza, mert az időjárás és a távolság nem kedvezett még a motorozásnak.
A vétel előtt kipróbáltam a robogót és szépen járt és ment. A haza hozatalt követően azonban azt tapasztaltam, hogy az üzemanyagszint jelzője a legalsó beosztásnál villog, tehát nagyon kevés a nafta benne. Ez még nem is lenne baj, de a két hengerből indításkor csak az egyik indul el. Még nem volt időm megtankolni és hosszasabban kipróbálni, de szerintetek lehetséges, hogy az alacsony üzemanygszint miatt indul csak az egyik hengerrel?
Előre is köszönöm az építő jellegű segítséget. -
Szpilu__25
tag
Sziasztok, éppen robogó vásárlás előtt állok:
Kymco Xciting 300R a típus-márka.
2008-2009-es évjáratokat szemezgetek.
olvastam a 2000km-es csereperiódust, illetve vannak gyengeségei? Futómű-Blokk?
egyébként a blokk saját vagy licencelt ?
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #20794 üzenetére
Szerintem saját blokk. Gyengeségek normális használat, betartott szerviz leírások mellett, nem hiszem, hogy lenne.
Az olajcsere periódus pedig sűrű. de a fene tudja, valaki tényleg csak 2000-et megy el egy szezonba. Pl én is annyit toltam tavaly.
Egy 300-as blokknál 1 liter olajjal nem is lesz nagyobb intervallum.
De ha valaki egy picit ügyesebb, pikk pakk megcsinálja otthon. Vagy ha meg tud egyezni egy korrekt árban akkor a szerelő is megcsinálja 20 perc alatt. -
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20794 üzenetére
Saját blokk, a csereperiódus azért is rövid, mert nincs benne szűrő.
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20797 üzenetére
Minden megoldható, de néha kicsit utánajárós. Ha valami típusspecifikus dolog kell, akkor külföldi webshopokat ajánlom, sokszor szállítással együtt is megéri. Persze fék/szíj és hasonlók "bárhol" kaphatók.
-
#31733248
törölt tag
Olvasom, mekkora sikereket arat a Honda X-ADV: az olaszoknál tavaly több fogyott belőle, mint az R1200GS-ből. De ami még meglepőbb:
"A “scooter” szegmensben az olasz piacon idén augusztus végéig forgalomba helyeztek 7’713 SH150-est (ez a legkelendőbb robogó), 7’187 SH300-ast (ő a második helyezett) és 7’163 SH125-öst (abszolút harmadik). Elmondható tehát, hogy az európai robogó piac egyik bástyájában a Honda SH sorozata mindent visz."
A piacvezetői szerepről tudtam, de hogy ennyire, azt nem. Mi van az olaszokkal?
-
Micsurin
nagyúr
Hát ezt nem fogjátok elhinni...
Amit adtak a multiivarihoz két rugó, abból sárga kell az FG-s Honda blokkba. Alapból ezzel nem is lenne gond gyári kuplung alapján de ugye nekünk valami a gyárival elvileg megegyező Polini van, már a rugó tányér is furán ment bele... A rugó meg mint szétszedve kiderült túl széles... Szabályos benyalások vannak a rugó oldalán, a festék szabályos közönként felhorzsolodott. A kuplungot levettük, egy két tized millimétert belecsiszoltunk belül a pofák sarkaiba, a rögzítés mögött, lőn a szíj kimegy teljesen és nem torpan 110-nél....
Oké, következő napirendi pont a variban a hüvely nehezen szinte erőltettve ment be, YouTube minden otthon barkácsolni készülő nagy barátja.... Orosz vagy ukrán barátunk találkozott ezzel a problémával bizony szorul a szimering az isten tudja miért, oké abbol is finoman lecsíptünk egy pár mmt.
Így máris nem kellet a 18 grammos görgő, a motor egyenletesen húzva éri el óra szerint a 125 környékét 25 grammossal es a 130-at 27 grammossal.... És még kap egy új rövidebb szíjjat.
Na a végére csak happy enddel* zárult a hét, és nem lesz motorcsere.
*Lópélot, másodjára fekszik ki a hátsó hengerem vezmű lánc feszítő patronja... Kap egy újat ha megint előadja akkor meg jöhet egy APE kézifeszítő, és sok sikert a kis V2-nek, hogy azt is szétrázza...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs