- Telekom mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- DIGI Mobil
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz nyogo83 #21093 üzenetére
"Agility City 500k ujonan, 320-350k korul vannak a rendszamozasra varo 9-10 eves olasz “megkimelt” vasak.
Siman bevallalnam akar azt a par 100k kulonbozetet hitelre, minthogy beleugorjak egy hasznaltba"Bizony, ez szerintem a piac legjobb 125-ös ajánlata. Nagyon olcsó, egész jó és még megbízható is.
-
Winne
nagyúr
válasz nyogo83 #21090 üzenetére
Nekem tetszik képről, találtam egy nagyon szépen kevés kilométerrel, csak elsőre nem gondoltam 2*210 km-re elmenni egy lehetséges jó vételért, bár lehet azt kellene.
@(#21091) Micsurin: "A fék nem rossz de nyúlós faterom anno vett a 250-esről munkahengert és lecserélte a nagyobb duál fékes rendszerére az egészet."
Ezt mástól is hallottam már más motornál, alul vannak ezek a gyári fékek méretezve, vagy mi?
@(#21093) nyogo83: külsőt leszámítva inkább vennél Agility City-t, mint egy Grand Dinket?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
nyogo83
senior tag
Hasznaltan? Agility City egy iszonyat megbizhato robogo, viszont azt futarok eloszeretettel hasznaljak nem csak itthon, pont a tartossaga es a megbizhatosaga miatt.
Szoval hasznaltan nagyobb esellyel lehet belefutni egy sokat szaladt peldanyba.En perverz vagyok, a Grand Dink fele hajlanek. Amikor en kerestem, akkor eleg sokat talaltam olyat, ami elso gazdas magyarorszagi volt, kioregedett tulajjal es viszonylag keves km-el.
-
Winne
nagyúr
válasz nyogo83 #21104 üzenetére
Most is ilyet találtam. A korábban linkelt oldalon ahol az új cuccok vannak ott van LE különbség a kettő között, használtautón viszont uaz a le (8kw) van mindkettőnél, ami a gyári végét furcsa mód hozza más értékre.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
nyogo83
senior tag
Az lenyegtelen kb. Sok helyen sok elteres van a teljesitmenyben ilyen teren kW-ban megadva. Hasznaltauton nem nagyon fognak tizedes pontossaggal megadni, de ha jol remlik meg forgalmiban sem.
Amugy en lattam egy kek Grand Dinket, elso gazdast, ami ha tenyleg igaz minden rola, akkor az a tipikus "nem letezo" vetel [link]
-
Winne
nagyúr
válasz nyogo83 #21106 üzenetére
Erről beszélek!
Örülnék, ha közelebb lenne, mert ha nem igaz valamelyik része, akkor bukó egy csomó idő és egy szivesseg a hozzaerto barátom idejéből.
Holnap szerintem felhívom azért, hogy magánember - e vagy már a feltüntetett kereskedés árulja-e és mi a helyzet vele.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
Az nem derül ki a riportból, hogy feljelentették a retekbe a gyökeret?
Piroson át, gyalogosok között még biciklistől is gáz, nem hogy autóval.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Kymco minősége nem, hogy megközelíti de eléri a nagy márkákat. Mi a kérdés?
Fék: a legfőbb indok a duális fék volt a nagyobbnak az van. A gyári sem rossz de a 250-es nyergei jobbat fognak sokkal. (pedig szemre nincs difi)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
Én mondjuk 4900 Ft-ért vettem USB-s kamerát, ami mindezt tudja, sőt, többet,
hiszen a szoftver tud fotókat készíteni, nem kell külső videórögzítő meg ilyenek.
De biztos, hogy a kínai gagyi, nem garis, sokat kell rá várni, meg nem működik.
Helyben vettem, garival. És működik.Kiderült, hogy hol jön át az egér.Motorhoz még nem használtam, szóval OFF: egyszer bedugtam a 4Road-ba.
Szerk: de rövidebb kábellel csak 3500. Hülyének is megéri 19K-ért a Lidl-ből.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ennyiért, ennyit futottat, "nagyobb márkából"? Szerintem kizárt!
Simán jó vételnek néz ki, ha csak igásló kell, más kérdés, hogy
pl. nyogo-val ellentétben, nekem nagyon nem jön be a formája...Szerk: kérdezted korábban, hogy nekem a Scarabeo nem motor?!
Dehogynem... Csak azt az egyet, amit ismerek, nem sokat hajtja
a tulaja. Nem azért, mert nem szeretné... Csak nem megy. Pedig
keveset futott, magyar gép volt, szemre pipec, s amikor épp ment,
még egészen jól is ment, közös guruláson is voltunk annak idején.
Ez csak ahhoz megjegyzés, hogy az Aprilia az "nagyobb márka"?[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz DigitXT #21118 üzenetére
Találtam pár képet, amin egy csaj, meg egy másikat, amin egy nem túl magas pali ül rajta és végigér a lába, mondom wtf. Nem tűnik picinek ez a robogó.
Hívtam a hirdetőt, közben kiderült, hogy későn, mert már kereskedő telefonszám van megadva, ennek nem nagyon örülök, de holnap hívom előbb, plusz bemegyek egy helyi motorosboltba, hogy van-e náluk valami.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
Mármint valami felszerelés, vagy neadjisten egy motor? Utóbbi esetben NEM javaslom a dolgot, mert meg rádmelegítenek vmit, amit nagyon nem akartál... Sajnos ez nem úgy megy, hogy meglátod, megveszed. Vagy ha igen, úgy jársz majd, mint én. Olasz bontószökevényt veszel, s csillió pénzért újítgatod fel. Kétszer.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #21120 üzenetére
A GT-t kereskedőtől vettem bizományiban volt, azon kívül, hogy retek szar a MotorRad
(Ügyvéd hozta ki a mocit mivel 100-zal drágábban adták volna ezért a tulajjal egyeztem meg aki Németben van és csak neki adták volna ki -> ügyvéd. )teljesen korrekt volt a dolog.Lassan annyira félünk mindentől ami nem ús sőt attól is ami új, hogy nem kéne motorozzunk nem de ? Amúgy is halálos lehet sokba is kerül há ízé fogyaszt az alkatrészek stb!
A Dink amit nézett első magyar tulajos pont te tetted be a műszaki adatlapját!
A szoporoller is egyfajta befektetés, ha magamnak megcsináltatom rendesen (nem az otthoni pince tunningra gondolok ala mi... ) még ha sokba is van garantáltan van egy stabil és fasza gépem több évre.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #21122 üzenetére
Benéztem akkor bocsi!
A második felét tartom, a roller is lehet jó a végén persze csak ha nem 1-2 évre tervezel vele.Off de hátha tanulságos vagy érdekes.... Suzuki MotorRad:
Vadásztam a típust. 370 + 60 átírást akartak érte. Na meg a lónak a nyomatékkulcsát egy 2004-es 31 lovas 250-esnek tudod mikor ennyi az átírása... faterommal fordultunk is ki, zseton a far zsebemben sisak a kezemben kabát a kocsiban gondolhatod, hogy készültünk! Aznap a 2. GT, nem hirtelen fellángolás volt a típus miatt kategóriájában csak 2-3 V2-es van...
Este hirdetés bogarászás ugyan ez a motor 260-ért (Betét csere, lánc csere, 6 éves gumik, 1 horpadás a kipufogón és egy pici 10-es nagyságú a tankpad alatti részen, ráejtett cucc nem para észre se veszed inkább a felsoroltak miatt volt mélyen ár alatt mivel az lazán egy 100-120 rugó na meg a tulaj Németben dolgozott szabadult volna, rigó banda még 20 rugót levett a 1,5 havi tárolás és ápolás miatt azt kifizettem a tulajnak.) gyorsan meg is csörgettem, harmincas fickó korrekt kulturált, elmeséltem mi van megegyeztünk ennyiért instant viszem. (1 hónapot ált kint, levegős blokk szívató nélkül pöccre röffre, első gazdás)
Másnap bementünk hát közölték ők ezt csak a tulajnak adják ki, aha okés ő németben van. Mikor tudna haza jönni? 1 hónap múlva, tulaj hívja a kereskedést, kis vita -> bárki betelefonálhatott nekik.
Eltelt egy nap, tulaj hív -> van egy jogász haverja itt a telszám. Felhívtam kiderült régi haverok, oké "randi" lebeszélve a jogásszal. Olyan érdekes fószer volt apám 27 év kékruha után már nagyon gyanúsan nézegette olyan beszédes humor heroldnak tűnt nem valami komoly jogásznak... Odaértünk megkért minket maradjunk kint több probléma lenne csak abból ha mi is bemegyünk. Eltelt 01 perc tolta ki a motort, kalandos vétel volt.Szóval retek
Nepperkereskedésből van tapasztalatunk...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #21123 üzenetére
a roller is lehet jó a végén
Hogyne! Csak kérdés, hogy hány év és hány MFt rálocsolása után?
Kicsit a Dacia-s filmrészlet ugrik be... Cserélgetem az alkatrészeket:
hátha egyszer kiadja a tuti kombinációt, és onnantól örök élet! -
csongi
Topikgazda
Szerdán megyek szemrevételezek egy Xciting 500-as ABS-es kivitelt.
Kíváncsi vagyok. persze ez is a digoktól jött be két éve.
Itthon mi mások is lehetnének.
Osztrák kivitelek, ott indulnak hogy 650 ezer és csak ott van kint.
Meglátjuk mi lesz.
legalább a típus betegségét ismerem. -
Winne
nagyúr
Ez a People miben más?
Ebből az látszik, hogy egy évre adják már a műszakit, vagy mi?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
Edzőteremben vagyok, de már levezetek, megnéztem gyorsan telefonról...
3. tulaj, azaz két extra eredetvizsga. Első műszaki 4 évre van, papíron rendben...
És ami fontos, viszonylag fiatal, és magyarországi, szóval vannak adatok, fotók!Inkább csak az a kérdés, hogy miért adja el, ha most vette friss műszakival. (De
ezt JSZP alapon nem fogjuk megtudni, érdemes lenne egyet telefonálni, hátha!)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #21131 üzenetére
Az, hanem a hozzá való olajat kapja. És általában nem azt kapja.
-
Winne
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21135 üzenetére
A külsőn túllendülve mik az érveid?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21131 üzenetére
Igen, KCSA válaszában ott a félelem alapja.
Azóta beszéltem egy hengerfejes szakival.
Ő is ezt erősítette meg. Az olajjal lehet elcseszni. Illetev első jelek, ha a szelep himba elkezd bordásodni, vagy karcos lesz. Onnan más hamar beáll a baj.KCSA:
Nálad volt ez a hiba? Ha volt akkor a dekompresszorba található 3db kis rugó az milyen állapotba volt? Szerintem az egyik kiváltó ok a rugó fáradása, és nyitott marad a kipufogó szelep, innen meg már melegszik minden mint a fene.
Ha tetszik a vas, szerintem ezt a három rugót élből kicserélem illetve ellenőrzöm a szelephimbát. -
huszi.gyb
senior tag
Ezek közül az elsőt én nem erőltetném. A Majesty egy jó választás lehet, de oda kell figyelni nagyon a vételnél. Sok a lerúgott darab, és arra lehet költeni bőven... Nekem még a szép és tökéletes állapotún is sikerült egy hengerfej tömítést kukázni Igaz, mindkettő 180-as volt.
www.dongosofor.hu
-
Winne
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21139 üzenetére
Olvastam két Totalbike-os cikket, egészen megtetszett. Beszéltem is az eladóval, korrekt, itt van közel, meg tudom nézetni, tudom hova vitte szervizbe, egyedül generátorgondja volt, mióta nála van, azt cserélték, nem jár vele, garázsban van letakarva. 23k km, 290 pénz, az árból nem nagyon fog engedni valszeg.
Most nézem rendszámra, kinti moci volt.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
csongi
Topikgazda
Érdekes megoldás, mert a manualban meghatározza maximális hézagot.
Illetve ha az illesztő hézag nagy, akkor az olajnyomás ezen a részen csökken.
Illetve az állandó terhelés alatt az ovális kopás esélye megnőhet.
Nálam is oválisra kopott ki a balesettel.
Hmm. Az biztos, hogy ha egy golyóscsapágyat tettek volna bele, kb örök élet. -
DigitXT
félisten
Hujjujjujj, 2004-es Maját, ami ráadásul olasz volt, garantáltan tekert órás?
Nagyon bátor vagy. Nekem ugyan 2003-as 180-as volt, de csak az első
15000 km-en volt többé-kevésbé megbízható. Amint elkezdett belekerülni
hirtelen sok futás, jöttek a gondok. Csőstül. Még egy sírva-röhögős Hitler-
videót is készítettem az egyik lerohadás alkalmával. A vicc az, hogy ugye
akkor már a Madisonnal jártam, így bátran kölcsönadtam. De elfogyott ott
minden. Persze már régen megmondták, hogy majd fúrni kell 50000 körül.Azóta új henger, dugó, kiskutyafasza. Viszont megint egész megbízható!
Kollégám jár vele, és valahol 70000 km környékén lehet már: erőben sem
rossz. Bár amikor cseréltünk, inkább ő szarta össze magát a Madisontól.
(Eredetileg csak az utcában akarta kipróbálni, de aztán mondta, hogy ezt
ki kell húzatnia a Lágymányosin is, akkora élmény... Én ráhagytam.)És akkor itt kanyarodnék vissza arra, hogy ha elég kitartóan* cserélgeted
az alkatrészeket, akkor kiadhatja a tuti kombinációt... Csak ez nekem
megint több, mint 1 MFt-ba fájt, s utána még huszi is rálocsolt párszázat.
*: végtelen anyagi ráfordítással talán még a szarból is lehet várat építeni.Szpilu__25: szerintem el kellene felejteni a kívülről jó állapot alapján bármi
következtetés levonását. Az igazán drága dolgok a burkolat alatt laknak.
Ill. egy lelakott szarnak kinéző valami is lehet műszakilag rendben. De ezt
soha nem fogod megtudni, de tény, hogy a burkolatot "szebbé tenni" olcsó,
és ha nepperről van szó, akkor ezzel garantáltan élni is fog. Én is lemosom
műszaki előtt, sőt legutóbb WD40-et is kapott, így jó 2 hétig újszerű volt.
Ettől még a burkolat alatt semmi se változott. A tuti a szervizes átvizsgálás
attól az apróságtól eltekintve, hogy a motorba a szerelő sem néz be bontás
nélkül. De mondjuk egy hajtást szét lehet borítani 10 perc alatt, s ha onnan
már megbukik az eladó sztorija (szakadáshatáron lévő szíj pl.), felejtős vas.
(Engem a Maja az első munkanapon nem vitt be munkába: szar akku, szar
automata szívató + 2 hónapon belül szakadt a szíj. Friss műszakival, LOL.)Szerk: de csak ha arról van szó, hogy az adott típus formaterve bejön-e...
Nehéz megítélni csak egy-két fotóról. (Ha az ember élőben sose látta még.)
Szerintem kifejezetten szép motor, de le lehet fotózni szarul is.Meg menőn.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
A 250-es és 300-as Kymco blokknál is megvan ez a hiba?
Egyébként én is most kezdek nézni motort, csak még nem tudom, robogó legyen-e, vagy rendes motor. A munkába járáshoz az előbbi lenne praktikusabb. Illetve, a lánccal sem akarok szopni, ha motor, akkor kardános, ami meg leszűkíti erősen a kínálatot.
-
#31733248
törölt tag
válasz Hauptmann #21149 üzenetére
Városi használatra mindenképpen robogót javaslok, sokkal praktikusabb. Én a Honda SH és a Kymco People párosban gondolkodnék, ilyen használatra ideális felépítésű és megbízható mindkettő. A Kymco alkatrészei annyira olcsók, hogy még akár úgy is megérheti, ha felújítod és hosszú távon megtartod. Nagy szélvédővel, lábtakaróval, kézvédővel télen is kellemesen használhatóak, a ruhádra is vigyáznak, a lábaidat is jobban védik a motoroknál. Milyen keretösszegben és használatban gondolkodsz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- EAFC 24
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Autós topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen