- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
Új hozzászólás Aktív témák
-
onetwo
tag
Sziasztok!
Már kérdeztem, de akkor még nem nagyon volt tapasztalat senki részéről: a Telekomosok (akinek korlátlat hálózaton belüli van) ingyen hívják a netfone-osokat?
Jelenleg flottás csomagom van, korlátlan telekomos hívással. Múlt hónapban hívtam egy netfone-emberkét és az appban mint vezetékes hívásnál behúzott 1 percet viszont a számlán nem szerepel![ Szerkesztve ]
<-ajánlom magamat->
-
4Grider
nagyúr
Telekom ÁSZF 5/a Domino melléklet 1.8.2-es pont a Vodafone-val veszi egy csoportba hívásirány tekintetében a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 70-es és 31-es számait. A 30-as számok csak a Telekomnál vannak megemlítve, de ott a Netfone nincs, csak a Mol és Blue mobile.
-
sifarr
senior tag
Telekom ÁSZF 5/a Domino melléklet 1.8.2-es pont a Vodafone-val veszi egy csoportba hívásirány tekintetében ...
Amit idézel azt tudom és értem. Eszerint a Telelekom -> Netfone hívásokért a Telekomnak számlázni kellene. Viszont amit írtam, az egy tapasztalati tény.
Azt nem írtam (nem gondoltam rá, hogy akár fontos is lehet), hogy a Netfone-os számom, amit 30-as Dominoról hívtam szintén 30-as.Nem is tudom, hogy leírjam-e ... Áh, leírom.
Ki kellene próbálni, ha egy Telekom számról egy 31-es Netfone-os (Telekom hálózatán működő) számot felhívunk, akkor számláz-e a Telekom.
Ha igen, akkor ez a hívásirány számlázásilag rendben van.
Ha nem (és az én tapasztalatom szerint ugye 30-as szám esetén sem), akkor hasonlóan korábbi tudakozóhibához itt is valami rendszerhiba van.
Ha így van, előbb-utóbb észreveszik, javítják.
Mert ez veszteség a Telekomnak, de Netfone-nak is, mert nem kapja meg a hívásvégződtetési díjat.
De nem kell erről sokat beszélni, mert hamarabb veszik észre. Ezzel csak kiszúrunk a Telekomos ismerőseinkkel. -
T 1000
aktív tag
Szó szerint ezt írták nekem vissza a facebook csoportban: "A szolgáltató mi vagyunk, A Netfone Telecom! Az csak egy technikai, és a szolgáltatás lefedettségér és műszaki minőségére vonatkozó információ, hogy a Telekomtóól bérelünk szabad kapacitást, de a mi előfizetőnk leszel. Nem flotta vagyunk! "
-
wjbhbdux
veterán
Nem minősül adathalász kísérletnek hogy ügyfélkapunak hívják a weboldaluk belépős részét?
/s
-
madbutcherh
csendes tag
válasz madbutcherh #374 üzenetére
"Kérdezném hogy a havi adatforgalmamat hol, hogyan tudom ellenőrizni?"
Erről valaki Netfonos nem tud valamit?
[ Szerkesztve ]
-
jose999
senior tag
válasz madbutcherh #412 üzenetére
Nekem azt válaszolták, mikor kérdeztem, hogy nyárra lesz applikáció... Addig 1250
[ Szerkesztve ]
Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
zzola
félisten
Arról van valami információ, hogy új előfizetésnél (nem számhordozással) lehet-e számot választani esetleg egy számmezőből, vagy azt kapja a megrendelő amit dob a rendszer?
Kösz. -
T 1000
aktív tag
Tegnap óta én is Netflix előfizető vagyok, minden flottul ment a számhordozással is...
-
Kronos3000
senior tag
Jó hogy végig olvastam ezt a topicot. Már gondolkodtam a váltáson, mert megszüntettem a tv előfizetést, így magenta kedvezmény nélkül nem annyira éri meg a telefon. Viszont az itteni és a máshol is olvasott negatív tapasztalatok, meg az egyéb anomáliák miatt inkább fizetek többet, de a lehetséges hátrányokból nem kérek. Anno befürödtem a 6-forint nevű céggel, jó lecke volt. Nagyon sajnálom, pedig csábító a jó ár.
Wasabi...
-
zzola
félisten
válasz Kronos3000 #419 üzenetére
Mi az a rengeteg negatív tapasztalat? A 6 forint az egy flotta volt, ez nem az...
Itt egy hátrány biztosan van, nem mennek a hívások 4G-n, a Telekom meg folyamatosan kapcsolja le a 3G hálózatát.... -
4Grider
nagyúr
Azért egynél mindenképp több hátrány van. Ez csak mobilszolgáltató, tehát vezetékes kedvezménnyel nem kombinálható. A bármilyen szempontból korlátos csomagjaik pedig applikáció hiányában nem követhetőek. És persze az is hátrány, hogy virtuális szolgáltatók, probléma esetén korlátozottabb érdekérvényesítési lehetőséggel.
-
zzola
félisten
Nyilván ezek is problémát jelentenek, de szerintem ide a "korlátlanság" miatt jönnek a szerződők. Nekem kicsit aggályos a weboldalon megjelenített "valódi korlátlanság", mert a forgalmazható adatmennyiség nem az. Persze a napi ~30GB mindenre is elég, letöltésen kívül...
-
juve600
nagyúr
válasz Kronos3000 #419 üzenetére
Viszont az itteni és a máshol is olvasott negatív tapasztalatok, meg az egyéb anomáliák
olyat írsz ami megtévesztő,nem kötsz szerződést ,ennyi,pont
-
jose999
senior tag
válasz Kronos3000 #419 üzenetére
"az itteni és a máshol is olvasott negatív tapasztalatok, meg az egyéb anomáliák"
Felsorolnád őket?
Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
sifarr
senior tag
válasz Kronos3000 #419 üzenetére
Anno befürödtem a 6-forint nevű céggel, jó lecke volt. Nagyon sajnálom, pedig csábító a jó ár.
Persze, úgy döntesz, ahogy akarsz. Viszont a 6-forintos párhuzamod azért erősen sántít.4Grider jól összefoglalta az esetleges hátrányokat. (Az utolsó mondatában nem tudom, hogy mire gondolt.)
- Kombinált csomag nincs.
- VoLTE nincs, de későbbre - itt - ígérték.
- A korlátoltság inkább a netre nézve igaz, ahol hiányozhat az app, hogy követni lehessen a forgalmat. Később - ígérték itt - lesz, meglátjuk, hogy milyen. Addig jól kell belőni a netcsomagot. De eseti túllépést meg lehet oldani egy tartalék Domino Maratonnal. Igaz, ez némi kényelmetlenség.
Lefedettségi szempontból ha jó a Telekom, akkor jó ez is.
Ha "még sem tetszik", megoldás a határozatlan idejű szerződés - bármikor elviheted a számod.Végül a 6-forintos párhuzamodról.
Netfone virtuális szolgáltató és nem továbbszámlázós flotta, mint a 6-forintos is volt. A szám a tiéd, te rendelkezel vele a vonatkozó jogszabályok alapján és szerint.
Itt nem fordulhat elő, mint egy becsődölt továbbszámlázós esetében, hogy egy reggel arra ébredsz, hogy nem tudsz telefonálni és a számod is elveszett.
Modellezz egy esetleges Netfone csődöt! Ugyanaz történne, mint bármelyik nem virtuális esetében a 4 nagy közül (Digit is ideveszem).
Már a csődközeliséget is a többiek észlelik, esetünkben a Telekom közvetlenül és egészen biztosan. Van/lenne akkor a Netfone-nak egy 20-100 ezer darabos előfizetői bázisa. Egy csőd esetén, a csődeljárás során nem azzal kezdik, hogy lekapcsolják az előfizetéseket. A csődbiztos megpróbálja "eladni" a szerződéseket, az ügyfélbázist. Lenne rá jelentkező, pont 3 (Digi nem). A legnagyobb érdeke a vételre a Telekomnak lenne, hiszen korábban közvetetten bevétele volt a Netfone-s előfizetőkből. Nem érdeke, hogy ezt más elvigye. De még az is lehet, hogy már a csődközeli szakaszban inkább átveszi a Telekom az ügyfeleket, mintsem elveszítse a bevételt.
Tehát még csőd esetén sincs olyan kockázatod, mint a 6-forintosnál volt, vagy bármely továbbszámlázósnál lenne.
Hangsúlyozom, ez modellezés volt, nincs még csődközeli helyzetben sem a Netfone!!! Nem tegnap alapított kft-ről beszélünk!Megismétlem, úgy döntesz, ahogy akarsz. De hamis, megalapozatlan párhuzammal ne kelts "postabankos pánikot".
-
NFT2
junior tag
válasz Kronos3000 #419 üzenetére
Szia Kronos3000, sajnálom, hogy a 6Ft-os csapattal befürödtél, nem vagy egyedül, és még most is vannak hasonló flották, akiktől egyszerűen nem lehet elszakadni...ellenben nálunk nem kell ettől tartanod, mobilszolgáltató vagyunk nem flotta, a mi előfizetőnk leszel, számod megtartod, nincs belépési díj és lelépési díj sem, és mindezt lekötés nélkül, ha végül nem vagy elégedett, bármikor zökkenőmentesen elválhatnak útjaink. De nem ez a tapasztalatunk
-
sifarr
senior tag
Azért azt tegyük hozzá, hogy ha a Telekomnak át kellene vennie az ügyfélbázist, ilyen jól belőtt csomagokat ha akarna, akkor sem tudna biztosítani,
Én ezt nem így látom. A kérdést a teljes mobilpiacon belül és folyamatában nézem, ez alapján próbálok következtetni. Az állításom is eszerint született.
A mobilpiac jelenleg telített. Ügyfélbázist csak a többiek rovására lehet növelni. Már ezres tételben is a megszerzett ügyfél érték.
Van egy nagyon költségérzékeny ügyfélréteg, és ehhez kapcsolódik egy tudatos vásárlói réteg. A kettőt együtt a piac 10-20 %-a közé becsülöm. A szolgáltatók között ezekért folyik a "harc".
Kezdetben voltak a szolgálatóknál a publikus díjcsomagok, és ezek mellett a nagyvállalati céges flották, csak saját (esetleg dolgozói) használatra.
Később megjelentek kisebb cégeken keresztül a továbbszámlázós flották. Ezek azért a szolgáltatóknak is kockázatot jelentettek. Kis cég, vagyon nélkül. Az ügyfelek már kis, nem fizető része is becsődöltethette a flottát. A tartozást a szolgáltató nem tudta behajtani.
Később megjelentek azok a flották, amelyeknél már az ügyfél szerződött a szolgáltatóval. Olyanokól is egyre több van, ahol a "jogosultsági igazolásért" sem belépési díjat, sem évi tagdíjat nem kellett fizetni. Az ügyfél a szolgáltató számára nem különbözött a sima, publikus díjszabású ügyféltől, mégis 20-40 %-kal kedvezőbb tartifát adott a publikusnál. Miért éri meg ez a szolgáltatónak? Költség ugyanannyi, bevétel meg kevesebb, akkor miért? Azért , mert a 10-20 %-os szegmensben akarja növelni, megtartani a részesedését.
A legtöbb flotta telenoros vagy vodás. A Telekomnak kisebb itt a részaránya, mint a piacon belüli aránya. Nekem úgy tűnik, a telekomos flották "kínálata" nekem arra utal, hogy nem igazán preferálja ezt a megoldást. Nem itt, nem így akarja elérni ezt a réteget.
Nálunk a virtuális szolgáltatók nemigazán jelentek meg (eddig). Próbálkozás volt (Tesco), de nem jött be. Pedig máshol ez a modell jól működik, piacképes.Akkor most nézzük a "Netfone-jelenséget"!
Van egy cég, amely régóta jelen van a telekommunikációs piacon. Volt/van vezetékes internet kínálata, de a Digi megjelenése (és árszinvonalának hatása) beszűkítette a piaci lehetőségeit. Van/volt voip-telefon kínálata is, de ennek főleg a lakossági szegmensben nincs igazán jelentős piaca. Volt próbálkozása mobilra a Vodával, virtuálisként, de ez valamiért nem maradt tartós. Tippem szerint sokat kért a Voda.
De a cég érdeke a bevétel, a profit, tehát új üzleti megoldást kellett keresnie.
És ott a másik cég, a Telekom. Ők a "flottás" megoldást nem preferálják. Nem szívesen foglalkoznak kft-s megoldásokkal, vagy kisebb díjért bevállalni ugyanazt a költséget, mint a publikus díjcsomagúaknál. Jobban szeretnék nagytételben, kisebb költséggel, macera nélkül, minél kisebb, menedzselhető kockázattal elérni a 10-20 %-os piacot.
Szerintem (!!) a Netfone és a Telekom érdeke lényegében találkozott, harmonizált.
Ez öltött testet a Netfone jelenlegi kínálatában.Végül a kétségedről, miszerint csőd esetén, ha a Telekom megvenné, átvenné az ügyfélbázist, akkor nem tartaná a kedvező díjcsomagot.
Már jelenleg is igaz, konkrét példát is tudok, hogy hasonló helyzeteben a szolgáltató tartja a korábbi, flottás árat.
Nagy cég, céges flotta, dolgozói csomag is van. A cég szolgáltatót vált. A dolgozó (ő a szerződő) nem kerül át automatikusan az új szolgáltatóhoz, ő döntheti el. Viszont a régi szolgáltató - bár a keretszerződés megszűnt, megtehetné - nem rakja át a dolgozót egy publikus tarifába. Marad a tarifa, mert a szolgáltató abban reménykedik, hátha a céggel ellentétben marad a dolgozó az előfizetője. Mert pár száz előfizető is tétel!
Hasonlóan, egy megvétel-átvétel esetén ha a Telekom azonnal átrak publikus tarifába, akkor a megvett ügyfelek minimum 90 %-át azonnal elveszti. Miért fizetne azért, hogy azonnal elveszítse őket?
Más megközelítésből. Vétel eseten az ügyfelek "szerződéseit is megveszi". (Biztos, ami ziher - főleg, ha aggódós vagy -, tedd el a szerződést!) Azok továbbra is érvényesek, a benne foglalt díjszabással együtt. Meg lehet változtatni, de ennek során be kell tartani a vonatkozó jogszabályokat.Mindezt csak azért írtam ilyen hosszan, hogy megnyugtassalak. Többek véleményével ellentétben, Netfone-os előfizetés esetében nem vagy kiszolgáltatott még a legrosszabb esetben sem. Tarifa szempontjából sem.
-
maxikaa
csendes újonc
Abban tudna valaki segíteni, hogy ha hívok vezetékes számot, akkor az ingyenes vagy az már percdíjas?
-
jose999
senior tag
"Minden korlátlan csomag tartalmazza a 100 db díjmentes SMS-t, a korlátlan beszéddel minden belföldi normál díjazású irányba korlátlanul tud telefonálni"
Gránit bankos ajánlókódért keress privátban (8000 Ft jóváírás) „Oh, igen. A múlt gyakran fájhat, és elfuthatsz előle, de akár tanulhatsz is belőle.”
-
maxikaa
csendes újonc
Melyik a legegyszerűbb, legkényelmesebb mód náluk fizetni?
1, Banki átutalás
2, Bankkártya
3, Csoportos beszedés? -
jose999
senior tag
-
-
Azt megkérdezhetem, miért van egy csomó Netfone hirdetés a Fb-on. Mind különböző személyektől, vállalkozásoktól. Az előfizetéssel együtt egy franchise rendszerbe is belépnek a felhasználók?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
NFT2
junior tag
válasz DrBubo77 #440 üzenetére
Szia! Igen , elég aktívak vagyunk a közösségi médiában, mint sok mindenki más is, erősítjük az online jelenlétünket. Ez még csak a kezdet Valóban láthatsz üzletkötői vagy partner bolthálózati posztot, hirdetést is, viszonteladóink is megjelennek közvetlenül ajánlatainkkal. Ezzel semmi baj sincs, minden kedves leendő ügyfelünk ott vásárol, ahol neki tetszik/ahol ráakad a szolgáltatásunkra. Bárhol is veszed, a vásárlással a mi ügyfelünk leszel, nem leszel semmilyen hálózat részese, ettől ne aggódj.
-
martonl
senior tag
A V-Tel a Netfone klónja vajon, vagy a Netfone a V-Telé?
Kísérteties hasonlóság, csak hűséggel -
martonl
senior tag
Köszi, értem. A "klónt" arra értettem, hogy ők is önálló szolgáltatók lennének, csak "valahogy" lekoppintották a díjcsomagjaitok egy részét. De én is inkább arra gondoltam, hogy hozzátok kapcsolódnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BMW topik
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Apple notebookok
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen