- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
DemonDani
addikt
Hát kénytelenek voltak vinni...
De ha nem értik akkor nem értikNa videózzatok kicsit.
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
Lehet. CS-re nem gondolnám, de OCL lehet, és akkor lesz minden Platformon.
De ezt is inkább későbbiekben gondolnám... Első körben sztem Csak NV lesz, aztán belátható időn belül sor kerülhet a kiterjesztésére...[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
félisten
válasz DemonDani #1506 üzenetére
Neem. OpenGL, vagy DirectX (nem OpenCL, és CS ). Legalábbis, szerintem.
Kötve hiszem, hogy az Adobe kitol magával, és nem tesz elérhetővé egy olyan funkciót minden hardveren, amit a konkurencia (silverlight) már régen tud.
Ráadásul, a Flash plyerben van már GPU gyorsítás szintén sima DX és OGL segítségével. Ezek jól bejáratott cuccok, szerintem, fölösleges lenne vadiúj cuccokkal vezsődni, hiszen, sem a támogatás nem elég széleskörű, és nem is valószínű, hogy olyan sokat javít a sebességen. Majd pár év múlva. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
westlake
félisten
NVIDIA's Fermi takes direct aim at supercomputing, Intel
Fermi is slightly smaller than GT200
(a fuad milyen nev mar?)
Play nice!
-
westlake
félisten
válasz FragMaster #1510 üzenetére
az 5870-tol tuti, hogy dragabb lesz.. en meg azt sem tartom kizartnak, hogy meg az x2-nel is dragabb lesz..
Play nice!
-
FragMaster
addikt
-
Crytek
veterán
válasz westlake #1511 üzenetére
Ők nyilatkozták nem szeretnék azt amit régen elkurtak hogy baszott magas áron inditották utnak a karikat.Szal nem kell parázni nem lesz sokkal drágább mint az 5870.
De sajnos mire jön addigra 5870-es ára csökenni fog szal akkor már jóval drágább leszNext PC Upgrade: 2022
-
rocket
nagyúr
Sok felere, nem irrealis, hogy veri majd a jatekok jelentos tobbsegeben a HD5870-net, meg ugyis, hogy nem elsosorban grafikara keszult, a nagyobb kerdes inkabb az, hogy milyen aron teszi majd ezt, illetve az NV es partnerei oldalarol nem lesz mind1, hogy mekkora a GPU meret/teljesitmeny aranya, mert ha 20%-kal gyorsabb, de 60%-kal nagyobb, akkor az meg mindig nem lesz tul fenyes.
NV-nek mindenkeppen kell nyernie teljesitmenyben a GF100-ra epulo leggyorsabb 1 GPU-s termekkel, hogy eltudja adni az ujonnan erkezo DX10.1-es kartyait a DX11-es Radeonok ellen.
Jelen allas szerint ha elerik a pletykalt orajeleket 650/1700 (kicsi az esely a shader orajel kapcsan) ~2.6Tflops teljesitmenye lesz a leggyorsabb 1 magos kartyajuknak, ez nagyon kozel van nyers teljesitmenyeben a HD5870-hoz, ami biztato lehet szamukra, ha nem is javulna az effektivitasa az architekturajuknak a GT200-hoz kepest az egalhoz a HD5870-nel ~1.9Tflops kellene, es itt jon kepbe a HD5870X2, aminek ha a CypressPRO-ra epul es az orajeleket is onnan orokli tobb mint 4Tflops teljesitmenye lesz, amivel az AMD fogja vinni a "kinek er messzebb" kategoriaban a palmat, dual GF100 kartyara a kovetkezo 6 honapban az esely a 0-hoz all nagyon kozel.Az AMD-nek nem nagy gond ha bejon a papirforma, a Cypress (mint ahogy az RV770 se) nem High-End hanem Performance GPU, most csak azert tunik High-End GPU-nak, mert az NV elozo generaciojaval kell megkuzdjon.
#1509: A 2. link hirerteke 0, csak azt mondja amit mondania kell, ha lassabb lenne bizos elarulnak honapokkal a megjelenes elott
Hazudnia se kellett mint az R600 szappanoperaban az ATi-tol tettek, mert PhysX jatekok alatt biztos gyorsabb lesz mint a Radeonok[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
biggamer
veterán
NVIDIA GT300 (Fermi) GPU fogyasztási spekulációk és Tesla képek : [link]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
félisten
-
Adiking
tag
Ez a GT300 jobb lesz a játékokban, mint a HD5870? Mert eddig olyanokat olvastam róla, hogy a tesszellációt nem támogatja teljes körűen, meg hogy ez igazándiból videóvágásra, ps-ra, meg ilyenekhez lett tervezve, nem játékokhoz.
Off: Az ilyen cikkeket olvasva egyre jobban elgondolkozom azon, hogy érdemes-e még egyáltalán "Nvidiapártinak" maradni.
-
zuchy
őstag
válasz Adiking #1519 üzenetére
DX11 alatt nem biztos, hogy jobb lesz, de DX9 alatt tuti. De elvégre az már kifutóban lévő API.
( a második mondatomra jöhetnek az ellenérvek is, vitára készen állok. )Szvsz a játékok platformján nem. Ha csak nem DX9-es játékokat tolsz, és az újak nem érdekelnek.PC-STYLE.hu
-
válasz Adiking #1519 üzenetére
Még csak pletyka, hogy mit emulál, és mit nem. (De van, amit a Cypress is emulál, ez önmagában még nem hirtelen halál. Korábban is volt, hogy SM2.0-ból emulálták a korábbi API-t, és hasonlók...) Ha nyers erőben felülmúlja (pedig felül fogja), és hatékonyan tud DX11-et emulálni, akkor végeredményben legyűrheti a kisebb és hatékonyabb hardware-t is.
Nagyobb lesz, drágább lesz (nem feltétlen nekünk, csak a gyártónak előállítani), de mire fut a játék, és nézed az FPS számlálós grafikonokat, lehet még többet is mutat a Ferminek (akár még DX11-ben is tesszelálás mellett, de a nagy átlag inkább mértékadó, mit kiszúrni 1 játékot, ahol szarul fut, ha 9 másikban jobban, vagy ugyan úgy...).
Vagy nem, de én most bízom bennük, hogy alkottak valami nagyot (már úgy magukhoz mérten), és még ha nem is GPU-nak csinálták, de annak is elég jó lesz. (kár, hogy addig nem várok a VGA vásárlással, mire kijön)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
De azt sem várom, hogy most hirtelen a tesszelálás lesz a főlényeg, nem "Tesselator Unit"-ot veszünk, ez csak egy új feature a sok közül, a rengeteg régi mellé.
Szép, meg jó, persze, de pl STALKER képeken annyit láttam, hogy nem szögletes, hanem hengeres a gázmaszk szűrőrésze. Csodás, csak épp a maszk gyártása során is egyszerűbb lett volna szögletes öntőformát tervezni, és jobban is passzol a környezetbe az ilyen elnagyolt gyártástechnológia. Továbbá Abu Cypresses cikkébe szúrt képen a szörnyike háta nekem első ránézésre úgy fest, hogy jobban tetszik a simább baloldali, mint a tesszelált jobboldali, jobban megnézve pedig mindegy, egyik ilyen, másik olyan, de se jobb, se rosszabb egyik se, csak más.
Persze ez most csak poén, hogy a STALKER-ben többet árt, mint használ, hogy erőltetik, más játékban mutathat majd olyat, amire azt mondjuk: "na, ezért megérte új VGA-t venni", de nem vennék mérget erre sem, ahogy arra se, hogy ez a játék nem futna játszható sebességgel Fermin is (Stormrise-okból nem sok van).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
VinoRosso
veterán
válasz janos666 #1523 üzenetére
Az xray 1.6 iszonyatosan durva lett, még simán dx10ben is, dx11 meg olyan részletességet visz a játékba sebességveszteség nélkül, hogy beszarás. Amit még nem tudok pontosan, hogy az A-life használ e compute shadert, az egyik atis dián láttam egy sejtető utalást róla, viszont ha igen, akkor szerintem simán az év játéka lehet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Fermi 1700 MHz-es shader órajellel 1,7 TFLOPS-os. 512 CUDA Core van és mindegyik tud 1 FP MAD/FMA-t. De amúgy ez nem fontos. Mert a Fermi tud párhuzamosan Int számítást is. Órajelenként 512-t. Face-2-face GFLOPS összehasonlításnak most nagyon kevés jelentősége van. A dolog a tesszelláláson fog múlni és a textúrázó kapacitáson, mert nem látok az SM-ben textúrázót.
janos666: A szörnyike az nem tesszalált, hanem az AMD HDAO algoritmusával árnyalt. A baloldali a SSAO (Crytek-es algoritmus).
A tesszellálásból csak a felette lévő kép van, de az is Detail Tessellation.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zuchy
őstag
válasz janos666 #1523 üzenetére
Szerintem azért jó a teszelálás, lehet hozzászoktunk a sok szögletes, meg tűéles árnyékhoz, (amik sötét részében olyan fekete volt, hogyha beállítasz egy négert akkor világít a negró a szájában.) pl a FEAR 1-2-ben volt ilyen, én eléggé valóság hűtlennek találtam.
A Stalker-ben meg az egész katona feje van teszelálva, vagy inkább az egész komplett katona, és a szörnyek.
Ezek az új futior-ök már csak finomhangolások inkább, már ami a látványt illeti.
Meg a teszelálás csak közelre lesz alkalmazva. Erre írta valaki, hogy jó lenne ha messzire is, pl egy nagy víztartály, ami alapból szögletes lenne, de nem kell olyan részletességgel ráteszelálni...PC-STYLE.hu
-
Med1on
aktív tag
A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre ezt a TMU dolgot érdemes pihentetni, mert az NVIDIA az SM-re 16 int8 kitöltést adott meg órajelenként. Ez ugye 256 csatorna. A jelenlegi adatok alapján egy SFU képes 4 címzésre, és a textúrázás a Shader Core-on van emulálva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Hakuoro
aktív tag
-
drakkar11
tag
ÜDV mindenkinek!
Megtudná nekem irni nekem valaki, hogy pontosan milyen hosszú Sapphire HD5870-es
videokártya?
Elöre is köszi -
Jack O'Neill
tag
Abu! Megtennéd, hogy felhomályosítasz a TFLOPS számítási metódusáról? Csak mert nem egészen vagyok képben. A régi gt200-ban volt 240 komplex shader egység és az terjedt el, hogy 900 x gigaflopsot tud. A hd 4000 széria meg valahol 1,2-1,4 TFLOPS-nál járt. Az új Atik megduplázták a shader számukat (800-1600) közel azonos frekin és most 2,6Tflopsot rebesgetünk itten. Hogy van az hogy az NV esetén több mint 2x-es a shader egyésgek számának a növekedése, magasabb frekikről beszéltek 1700MHz. és messze nem lineárisan interpolálunk (1,7TFLOPS). Ennyivel butábbak lettek a magok, hogy órajelenként kevesebbet tudnak végrehajtani??? Csak mert nem értem a metódust, hogy hogy jön ki. Nem úgy volt, hogy a magokat továbbfejlesztették? Azt értem, hogy a DP teljesítményből indultatok ki, amire azt mondták, hogy 8x-os min. Csak nem értem, hogy hogy van összhangban a feldolgozóegységek számnak ilyen radikális megnövelése a számított TFLOPS-okkal. Bocsi, ha hülye vagyok, de szerintem kérdezni nem szégyen Csak elakarom kerülni a káoszt a fejemben, mert püfölöm a számológépem és nem jön ki sehogy Köszi a választ előre is...
JAJJMÁÁÁÁ
-
rocket
nagyúr
válasz Jack O'Neill #1533 üzenetére
A pletykalt orajelek alapjan akkor a GF100 512x2x1700=1740800Gflops ami 1.74Tflops, a HD5870 1600x2x850=2720000Gflops ami 2.72Tflops.
Ez csak nyers ero, a konkurenciahoz valo elmeleti osszehasonlitashoz a GT200 vs RV770-bol kiindulva erne valamit ha nem valtozott volna az architekturajuk.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
válasz Jack O'Neill #1533 üzenetére
Hát, szerintem 512 * 3 fpo * 1700*10^3 1/s = 2611 fpo/s = 2,61 TLOPS, de ebből csak az 512 a biztos, az 1700 is lehet még kevesebb, mondjuk ~1300, és azt sem tudjuk, hogy CUDA magonként 3 FLOPS van-e itt is, mint GT200-nál, lehet hogy csak 2, mint G80-nál, és Cypressnél, vagy netán több is (bár azt nem mondja meg semmi varázsgömb, miként lenne több, mert nemigen lehet). Ha csak 2, akkor 1,74-re jön ki, ha pedig nem megy, csak mondjuk 1350Mhz-en, akkor 1,38 lesz. De ez nagyon elméleti teljesítmény, sok nem múlik rajta.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Az AMD TGPU-t (Tesselation and Graphic ...), az nv cGPU-t (Computing and Graphich Processor Unit) akar eladni.
Az AMD szerint tesszelátor nélkül nincs grafika, olyannyira, hogy ezért kettényeséssel duplázzák a háromszögelést, és minél magasabbra erőltetik az órajelet. Az nv pedig inkább beleöl egy kazal tranzisztort is ha kell, de a minél nagyobb valós számítási teljesítményre hajt, így magasabb órajelen járatja az SP-ket, ha már lehet.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Bluegene
addikt
technikai oldalról talán izgalmasabb termék a Fermi az RV870-nél
spéci, olcsó szuperszámítógépeknél jó lesz illetve a tervezőknek, grafikusoknak
játékosoknak is elvileg jó lesz, tehát egy komplex, "okos termék" lesz
de talán játékosoknak mégse lesz annyira jó, hisz egy átlagember elsősorban játékra vesz nagyteljesítményű grafikus kártyát, másodlagos meg harmadlagos hogy ha jól tud foldingolni pl
mégha játékra erősebb is lesz mint az 5870, az AMD bizonyára kihozza az 5890est(megemelt órajelek, saccra 1Ghz ref, 1,1 Ghz OC változat), amivel válaszol, nyílván ha ez sem lesz elég, olcsóbban adja
aztán ott van az Ati stream is, ami átlaguser-nek bőven jó(pl videokonvertálni majdnem ugyanúgy tud a radeon is), szal sztem ez az új nvidia nem éppen a játékosoknak lesz kitalálva, csak másodlagosan
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
DemonDani
addikt
válasz Bluegene #1542 üzenetére
Igazság szerint a jövőben ez az elgondolás teljesen át fog alakulni, és igen is fontos dolog lesz a GPGPU.
Gyakorlatilag pár év és minden processzor főleg ilyen célból grafikus magot kap (majd egybe is olvadnak teljesen), persze első sorban még a játék áll, ez tény és való, de pl én már inkább GPGPU célból fejlesztenék mivel a vgam LOAD:IDLE aránya olyan 5%:95%. És több ember van ezzel így mint gondolnád csak azok az emberek még nem tudnak róla... (gamereken kívül mindenki de ők nem is a tipikus "vga tudósok"/ph bújók)
Persze a csúcsvadak biztosan a gamer szférát képviselik még 4-5évig (meg a gazdagokét )
Persze mind ez még mesze van bár pont holnap lesz egy kicsit komolyabb jelentőségű tégla a GPGPU birodalom épüléséhez...[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
zuchy
őstag
Fermi: Nincs GPU a borítás alatt.
Akkor ezért volt a kavar a tápcsatival kapcsolatban, csak egy levágott nyák.
Így nem tudom, hogyan lesz 2009 Q4-ben nekünk Fermin. Szvsz sehogy.
PC-STYLE.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack O'Neill #1541 üzenetére
Eddig is két Flops volt csak az SFU tudott néha egy harmadikat (MUL).
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
laci666
senior tag
Hát ez nagyon égő,kész röhej amit az Nvidia csinál
Annyi eszük nem volt hogy az egész kártyát műanyag borítással burkolják körebe,hogy ne legyen átverés szaga az egésznek.De úgy látom erre is képtelenek.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
DemonDani
addikt
Nvidia has been demonstrating builds of the GPU-accelerated Flash player around, and it's making an announcement on October 5.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs