- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2820 üzenetére
Ott csúszik hiba a PhysX-be, hogy csak GPU-n gyors. CPU-ra át kell variálni a kódot, hogy el legyen érve a megfelelő hatás. Ez főleg konzolnál probléma. Nem véletlen, hogy ahol van pénz, ott már a Havok a nyerő.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
válasz VinoRosso #2820 üzenetére
"Melyik játékban láttál olyan featureököet megvalósítva amit a physix-el csináltak?"
Red Faction Guerrilla (GeoMod 2.0)
Nem láttam még olyan physix-es játékot ahol ennyire a játék szerves része lenne a fizika mint ebben. Physix-el eddig csak mellékes látványelemeket láttam, mint pl a röpködő újságok és a köd a batman-ben. Remélem a jövőben több ilyen szórakoztató játékot fogunk látni. Az biztos, hogy ha nem teszik nyiltá a physix-et akkor nem fogunk ehhez hasonló megvalósításokat látni physix technológiával, mert egyik stúdio sem menne bele, hogy olyan játékot fejleszenek és adjanak ki amit csak NV karin lehet végigvinni.
Vagy lesznek játékok külön ATi-soknak és külön Nv-seknek?[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz VinoRosso #2838 üzenetére
Maga az Unreal játék nagyon nem az én stílusom, így sosem érdekelt. Unreal 3 engine-t használó játékhoz ellenben volt szerencsém. (Brothers in Arms HH, Mass Effect) Azoknál viszont nincsenek ilyen megvalósítások, mint amit a második linkeden láthatunk. Legalábbis nem ennyire összetett. Jó lenne ha elkezdenék ezeket használni és nemcsak ilyen techdemo féleségekben láthatnánk. Épp ezért tetszik a Red Faction, mert ott nem kell utólag fizikszes pályákat letölteni meg ilyesmi. Az egy kész termék élvezetes fizikával. (telepít -> örűl)
Értem, hogy te inkább a technológia oldaláról boncolgatod a kérdést de én még mindíg az átlagjúzer vagyok aki leveszi a játékot a polcról és azt nézi mit kap. És nem techdemókkal szeretnék játszani.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2896 üzenetére
Nem ismerem, de állítólag cseh.
Crytek: Bocsi. Szóval azt írja, hogy a CES-es prezentáción (csak) egy olyan grafikon volt, ami az NVIDIA kártyát egy ATI-hoz hasonlítja. Ezen páran nevettek, páran csalódtak, míg a többiek le voltak nyűgözve.
Nem tudni melyik játékban mérték össze a két kártyát.
jozsi: Hát ez az. Mondom meg kell szereznem a slide-ot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
válasz VinoRosso #2892 üzenetére
(#2908) TESCO-Zsömle: De nagyon itélkezősen-pálcáttörősen, paprikás hangulatban van ma mindenki itt a PH-n! Mi az? Tán telihold van? Nyugodjatok már le! Márciusig lehet találgatni büntetlenűl. Eszmefuttatásokat elhinni legalább akkora naívság mint elhinni, hogy a "valóságsók" igaz történéseket mutatnak be.
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2921 üzenetére
Egy gyártófüggő rendszer sohasem lesz normális szabvány. Ezért nem áll a CUDA mögé az AMD és az Intel. Ha beállna, akkor feladnák a piacot. Úgy működne az egész, hogy az NV fejlesztené az egyes verziók specifikációit, majd azokat jó későn adná oda a konkurenseknek. Ezáltal biztosíva, hogy a saját termékek mindig előbbre járnak tudásban. Elveszted a választás lehetőségét ha úgy tetszik. Ezért kell a PC-nek gyártófüggetlen szabványokra épülnie, mert attól lesz verseny.
gbors: Szerintem is, de egyelőre egy vasról beszélnek. De írtam, hogy minden lehet. Annak tükrében, hgoy még az órajeleket sem lőtték be, lehet hogy három verziót is látunk. Arra kell figyelni az NV-nek, hogy a partnereket nem szabad veszteségbe sodorni.
DigitXT: Régóta várunk már a Fermire. A nagy lapka az emberek nagyrészének megfizethetetlen lesz, pont úgy, ahogy a HD 5800 és 5900. A középkategóriás modell pedig nagyon nincs még kilátásban, így a döntést továbbra is meg kell hozni az embereknek. Ez nem igazán jó. Mi van ha valaki mindkettőt akarja, de nincs pénze rá. Ez a baj a gyártóspecifikus szabványokkal.
Mutass egy hírt a Fermiről, ami bulváros stílusú volt, vagy nem a tényekre épült. Ki vallotta be? Gyerekek ez annyira gyenge kifogás. Én a szabványokban hiszek ez világos mindenkinek, de kurvára nem érdekel a gyártó, mert ahogy látjátok az ATI is átment jótékonyságból, pénzkeresésbe a HD 5000-rel. Ez nyilván nem csoda, konkurens még nincs, és cégként működik. Amikor az ATI tett keresztbe a szabványoknak, akkor azt is megmondtam. [link] - Tudom, akkor NV párti voltam.Oliverda: Szerintem tényleg fölösleges a gyártó vagy cég logó miatti pártolása. A jó vélemény az innovációtól és a fejlődéstől alakul ki. Sajnos ezért állunk ott ahol. A HD 5000-nek nincs konkurense, mert az NV nem tartotta a tempót. Most meg ugye lóhalálában próbálnak feljönni.
TTomax: A DX10 óta a gyártók és az MS döntik el a szabványt. Igazából a DX fejlődésével nincs semmi baj, hiszen a 11-es verzió fantasztikus. A 9-es verzió sajnos egyértelműen túlkoros. Nem tudnak rá normálisan építeni, így olyan játékok jöttek, mint a Crysis és a STALKER CS. Mindkettő gépigénye az egekben van, mert a DX10-ben bevezetett új eljárások többségét nem használták, pedig azok a gyorsabb feldolgozásért vannak. A GSC becsületére legyen mondva, hogy a DX10.1 patchel próbált javítani, de ez önmagában kevés. A CoP viszont nagyot gyorsult. Végre használják a geometry shadert, és a gather 4-et mindenhova. Persze ennek az az ára, hogy DX9-ben iszonyatosan ronda a játék, de majdnem kétszer olyan gyors a motor, mint az előző verzió. Ezért fejlesztünk DX-eket.
Zeratul: gbors ( ) megválaszolta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2949 üzenetére
Mutasd meg, hogy a hszemben hol írtam le a platformfüggetlen szót. Gyártófüggetlenről volt szó. Ha szerinted a DX nem gyártófüggetlen, akkor nevezd meg azt a hardvert, amit a Microsoft szán a GPU piacra.
Az DX tudásban érte utól az OpenGL-t. A shaderektől kezdve a nyílt API csak követte az MS rendszerét. A DX10 és most a DX11 meg bevitte a kegyelemdöfést. Még Carmack is csalódottan beszélt az OpenGL 3.0-ról.
A DX10 esetében már nincs olyan, mint a DX9-nél, hogy x-et és y-t tudoja a cucc, de z-t nem. A DX10 óta kőbe véset paraméterek vannak, amikből mindent támogatni kell. Az OpenGL 3.0 esetében ilyen változást vártak a játékfejlesztők, de a prof. piacnak meg ez pont nem jó. Ezért maradt a DX a játék irányában, míg az OpenGL a prof. piac érdekeit nézi.DigitXT: Nem hiszem, hogy bárkinek csalódást okozott a Cypress, hiszen a legerősebb GPU a piacon, és nem igazán akasztja meg semmilyen játék. A Benchmarkoknak meg az a dolga, hogy padlóra küldje a rendszereket. A Dirt 2 számos pluszt nyújt DX11 módban, látható képminőség változás van. Azonos képminőség mellett a DX9 mód legalább feleolyan gyors volna, mint a DX11-es. Ez lenne az új API lényege, amit már annyiszor leírtam, neked is.
Igen az emberek nagy többsége a HD 5500, 5600 és az 5700 felé fog menni, vagy azonos árszinten választ konkurens megoldást. A HD 5700 egyelőre jónak tűnik, hiszen mind a két megjelent DX11-es játéknál jól megy DX11-es módban.
A technikák mindig ott voltam az emberek fejében. A DX11 a legnagyobb brand, az emberek már keresik a DX11-es kártyákat. Az brandhez jó dolgokat kötnek, így ez segít számukra a döntésben. Most nyilván a PhysX-et nem sokan tudják hova tenni, de ettől még ott van az, hogy jobb lenne a szabványos megvalósítás, mert bizonyos játékokért két gépet kell fenntartanod.A címválasztásnál fontos, hogy figyelemfelkeltő legyen. Az lenne a lényege, hogy nőjön a hírekre kattintó személyek száma. Egyébként ezek az invázió meg hasonló szavak ugyanúgy vannak GeForce híreknél is. [link], [link], [link], [link]
Ez szerintem nem egyenlő a bulvár kategóriával. A bulvár a Fudzilla, ahol nem a tényeket olvassa az ember. Nyugodtan nézz fel. Múlt évben hetente volt hír, hogy jövőhéten Fermi. Aztán eljött az időpont és csúszik egy hetet ... majd megint egy hetet, és tovább. A cím önmagában nem bulvár, nem is lehetne az, mert a tartalom miatt lesz egy hír szakmai, vagy bulvár.
Egyébként továbbra is várom azt a hírt ahol valami nem felelt meg a tényeknek.Nem a HD 5000 nem jött korán. A DX verziók startjára mindig itt voltak a megfelelő generációk. A DX11 októberre volt datálva, így az AMD és az NV is őszre vagy télre időzítette eredetileg a termékskálát. Az AMD-nek összejött, az NV-nek meg nem. Ez benne van a pakliban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2958 üzenetére
Először mutass egy olyan GPU-t, amin az OpenGL kód fut operációs rendszer nélkül.
Itt a hardverekről beszélünk. Az MS nem gyárt GPU-t, így jó eséllyel nem fog a DX szabvánnyal monopóliumra törni.A google adta ki. Majd rákeresek a facebookon.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2961 üzenetére
Te forgatod ki az én szavaimat. Nem platformfüggetlen a DX, hanem gyártófüggetlen. Senkit sem érdekel, hogy ki csinálja a szabványt, csak az a lényeg, hogy ne egy hardverpiacon érdekelt gyártó feleljen érte. Mindig is ez volt a lényeg. Az meg, hogy az MS csak a saját oprendszerein engedi futtatni az az egyéni döntése, a szoftver és a hardverpiac más.
Jaj ... a CUDA akkor lenne gyártófüggetlen, ha a az AMD és az Intel beállna mögé, és egy független csoport venné át a fejlesztést. Attól, hogy fut egy csomó operációs rendszeren csak platformfüggetlen lesz.
Szerintem fejezzük be, mert úgy is OFF. Furcsamód mindenki értette miről beszéltem csak te kötöttél bele. Talán mert bele akartál?
VinoRosso (#2964): Az Ms-nek a Windows-ból van pénze, annak csak egy rész a DX. Az egész arról szól, hogy a fejlesztők játékait a Win-hez kössék, de a hardvervásárlás szempontjából ez lényegtelen, mert a Linuxhoz is meg kellene venni a gépet. Az oprendszerek csatája is érdekes téma, de semmi köze a hardverhez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bluegene
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3106 üzenetére
Biztos túlélik, anyagilag fel vannak készülve ilyenre, csak hát a részesedés és a partnerek szemszögéből van itt probléma.
r1E3S3E7T: Ki nem örülne egy HD 5770 ellenfélnek a GeForce oldalról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Iron Funeral
őstag
válasz VinoRosso #3121 üzenetére
Én arra utaltam, hogy jobb lenne ha folytatnák azt a tendenciát amit az R420/NV40/G70/G71 hozott, azaz (jóval) nagyobb teljesítmény és kisebb fogyasztás. Az általad írt hasonlat a 9800 és 5870ről nem állja meg a helyét, mivel a 9800at nem lehet kapni tehát nem alternatíva egyik a másikra, még akkor sem ha megfelelő lenne a 9800 teljesítménye xy embernek.
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Bluegene
addikt
válasz VinoRosso #3312 üzenetére
ezek válogatott tesztek
én nnek hiszek:Az új generációs GeForce játékbeli teljesítményéről csak egy biztos érték van. Az NVIDIA a Far Cry 2 beépített tesztprogramját futtatta egy előzetes kártyán, mely 1920x1200-as felbontáson, négyszeres élsimítás és maximális beállítás mellett másodpercenként 84 képkocka kirajzolását mérte. Sajnos a HD 5870 értékei nem voltak feltüntetve, de körülbelül azonos körülmények esetén 65-68 képkocka/másodperc sajtolható ki a rendszerből. Az adatokból kiindulva a HD 5970 egyelőre befoghatatlannak tűnik, így nagyon fontos a fermis GeForce-ot az ár szempontjából jól pozicionálni. körülbelül 30%-kal lenne gyorsabb, hozzá kell azonban tenni h az FC2 igen nvidia-lover program, ott a radeonok általában nem mennek olyan jól mint máshol(pl Unreal engine)
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Oliverda
félisten
válasz VinoRosso #3312 üzenetére
Igen. A jó horgász beetet. A felső ami érhet valamit az alsó csak arra jó, hogy a vérpistikék majd nagyot nézzenek amikor a kedvenc játékuk ami 5870-en 100FPS-t adott nem fog 600ad adni az új Fermi-jükkel.
Szvsz két 5870 biztosan ki fog jönni a leggyorsabb Fermi árából amire az kapható lesz.
Bár azért felmerült bennem a kérdés hogyha olyan qrvajó akkor miért nem a jelenlegi csúcs 5970-nel vetették össze...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Bluegene
addikt
válasz VinoRosso #3316 üzenetére
szerintem amit hivatalos prezentációban lead egy komoly cég az valszeg 100% igaz
tehát ezekben tesztekben valóban ennyivel jobb, nyílván a kiugró eredményeket mutogatják, ahol a radeon vmi oknál fogva gyengén muzsikál
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3403 üzenetére
A DX10.1-et nem hiszem, hogy a PhysX-hez kell hasonlítani, az egyik az szabvány. Amúgy több DX10.1 játék van, ami előnyt szerez a DX10.1-ből legyen az képminőség, vagy sebesség.
A PhysX sajnos egészen más irányt vett. A Dark Void-ban sajnos durván kirakat fícsőr lett. Így fut maxon Fermi-n. [link] Persze a Dark Void nagyon gyenge játék lett, de a platform fejlődéséből nagyon úgy tűnik, hogy az NV a felsőkategóriás kártyáknak szánja a technikát. Szerintem a Mirror's Edge féle út a járható, amikor kvázi minden GeForce karin gyönyörűen fut, és még szép is. Gondolom az van a háttérben, hogy az NV gépvásárlásra akarja kényszeríteni azt a sok GF8-9 tulajt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz VinoRosso #3403 üzenetére
Ne becsuld ala a Stormrise erejet
Megbukott a DX10.1 az egyertelmu, tavalyi ev masodik felere 5 jateknal igerte az AMD a DX10.1 tamogatast, mindegyik megjelent, de egyikbe se volt vegul DX10.1, es DX11 se.
#3406: A Dark Void tenyleg gyengecske egy jatek lesz, de azert a Stormriseot nem sikerult alul mulni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3418 üzenetére
Hogyne lenne fontos a DX11, hiszen az a jövő. Továbbra is jöjjenek csak a dX11-es játékok. Az AMD szépen hozza is őket. Q2-re megint jön egy pár.
A Fermi az innovatívabb. Miért írnák mást, ha ez az igazság. Az R600 is anno hozta az innovációt, akkor sem írtam mást az architektúra elemzésénél. Persze a piacon megbukott, majd meglátjuk mire megy a Fermi. Ettől persze az architektúra innovatív, ahogy az R600-nál is az volt.
Hogy kinek mi a gazdaságos, azt majd az AMD és az NV kezeli, nyilván nem olcsó a Fermit gyártani, jó eséllyel a HD 5970-nél is drágább, de ez a júzereket nem érdekli, a végfelhasználói ár, ami az értékelésnél számít. A CryEngine 3 képességeiről még nem beszélt a Crytek. Az eddig bemutatott DX11-es motorok közül egyedül a Trinigy nem támogatja a tesszellálást, várhatóan a 7-es generáció alatt nem is építik be (most ugye 7.6-os verziónál jár a cucc).
Az NV felől annyit tudok, hogy ők is dolgoznak DX11-s játékon. A Metro 2033 hivatalosan is az lesz, várhatóan az év végén jelenik meg. A többi TWIMTBP program még kérdéses. Az U-Wars az tuti GeForce PhysX-es, azt szintén elismerték hivatalosan. Persze most mondhatod, hogy a Terminatort, a Shattered Horizont és a Borderlands-et is elésmerték oszt mégsem lett GeForce PhysX, de szerintem most már ügyelnek arra, hogy kétes játék ne legyen hivatalosan PhysX-nek jelentve.Időpontot az AMD nem mondott. A Sapphire-es srác az Experten annyit közölt, hogy 6 DX10.1-es játékon dolgozik az AMD amik várhatóan megjelennek 2009-ben. Ebből ugye a többség a DX11 miatt elcsúszott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3423 üzenetére
Eredmény volt. +20-25% teljesítmény, vagy szebb képminőség. Az eltolt DX11-es címekből a többség futni fog DX11 módban. bár a Dirt 2 is fut csak az extra effektek DX11-ben kapcsolnak be.
[link] - itt a csúszás
A STALKER-es kontakt röffentet el nekem egy olyat, hogy a ruszki barátai is DX11 játékon dolgoznak. Ezután kérdeztem emg Olez Shishkovtsov-ot aki annyit mondott, hogy lesz karakter tesszellálás (mint a STALKER CoP-ban), de a DX11 főleg a Compute Shaderek miatt került be, mert sokkal gyorsabb a feldolgozás ezekkel. A megjelenésről hivatalosan még nem beszélt, de mondta, hogy még idén bejelentik a pontos dátumot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz VinoRosso #3418 üzenetére
ne hülyéskedj, pont ezen lehet lemérni, hogy mennyit ért a DX10.1, és mennyire volt AMD-párti a játék. konkrétan a DX10.1 többet dobott, mint a Radeon-bias. és igen, ez csak 1 játék, annak is elég elméleti - viszont a Clear Sky-ban is használtak 10.1-et, az alpha-test AA mellett a soft shadows-hoz, amitől nem lett gyorsabb, csak szebb. na ez már 2
#3422: atyavilág, a Borderlands-be ugyan minek kellene PhysX? (tudom, hogy egy darabig így volt hivatalosan, de nekem marhára nem hiányzik bele...)
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz VinoRosso #3432 üzenetére
hát, őszintén szólva, az egész postot nem nagyon értem az OK, hogy a Clear Sky nem fenékig tejfel, viszont nem értem, mit értesz az egyik oldal álláspontjának látásán. a Stormrise-zal se többet, se kevesebbet nem akartam mondani annál, hogy a DX10.1 20-25% extra teljesítményt hoz (feltételezem, hogy elsősorban a gather4 miatt), és azt is leírtam, hogy valóban csak egy ilyet tudok mondani. akkor most mi melyik oldal?
#3436: azért azt emeltem ki a Borderlands-t, mert azzal relatíve sokat játszottam, és nem értem, miért hiányzik belőle a PhysX (ie. miért okozott csalódást, hogy nem volt benne). egyrészt a celshaded grafikához a particle effekteket nem tudom elképzelni, másrészt a harci jelenetek bőven elég intenzívek ahhoz, hogy sokkal nagyobb grafikai részletességet ne tudjak befogadni. replay meg nincs benne
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz VinoRosso #3530 üzenetére
Ja, én a hsz beküldése után ~1 órán belül is azt kaptam már, és a főoldalon sem találtam ezt az elvileg mai hírt. (Elolvastam helyette a Cameron-ról szóló cikket )
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mackósajt
senior tag
-
Gonosz15
aktív tag
válasz VinoRosso #3569 üzenetére
Egyébként, az MS miért nem fejlesz Cell procira is? Meglátásom szerint, nekik érné meg a legjobban ha többféle platformra lenne elérhető az op.rendszerük, vagy nem?
[ Szerkesztve ]
"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
Gonosz15
aktív tag
válasz VinoRosso #3571 üzenetére
Így már tiszta sor. Nem jó ez a piac így, hogy van a Windows és arra vannak a legjobb játékok. Meg hát nem csak a játékok, de sokaknak a PC = Windows. Nem jó ez így valahogy... Túl nagy a beleszólásuk, hogy milyen fejlesztéseknek engednek teret.
[ Szerkesztve ]
"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
Gonosz15
aktív tag
válasz VinoRosso #3574 üzenetére
Sajnos. Csak azokat sajnálom igazán, akik kifejlesztenek valami igazán jót, de végül soha sem fog elterjedni.
"Az igazi érték az nem is a szépség, meg nem az intelligencia, nem a humorérzék, nem az hogy milyen a kocsid, vagy az hogy mi a neved, hanem ha te kerülsz szóba azt mondják egy korrekt gyerek."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3605 üzenetére
Minden eddigi Metro 2033 dátum pletyka volt. Most ez hivatalos, fejlesztőktől származó információ. Ez a lényegi kiindulópont.
Koncepció szintjét nagyon egyszerű a Metro 2033. Nyilván sokkal könnyebb egy brutál lineáris játékot bugmentesíteni, mint egy szabad stílusú STALKER-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
válasz VinoRosso #3647 üzenetére
Nem tudom, hogy a texturákat is lecseréli-e a mod.
Downsamplingot használ. Nem vágom, hogy pontosan hogy is működik ez de itt látszik, hogy 1280*800-as felbontáshoz 3840*2400-ban renderel.
nem csoda ha megfekszik tőle minden GPU.
Szerintem eredeti texturák.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3902 üzenetére
Igazából a Geometry Shaderben lehet teljesen programozott tesszellálást kreálni. Persze kraft biztos kell neki, még erre nincsenek felkészülve a chipek ... TFLOPS-ok ide vagy oda.
Hát ha mindenre nem is, de az AVP már jópár felületen használ displacement mapot. Állítólag a Genghis Khan MMO is elég szépen használja majd a fícsőröket, persze Unigine Heaven szintűre nem érdemes számítani. Bevallom én is többet vártam a tesszellálástól, ugyanakkor megértem a fejlesztőket is, mert helyenként tényleg több szól ellene, mint mellette. Persze nem először van ez így, hogy elméletben egy technika fantasztikus, aztán a gyakorlati oldalról vizsgálva egyre több kérdés merül fel. A tapasztalatok majd segítik a fejlődést, szóval bízhatunk benne, hogy egyre jobban lehet majd használni a tesszellálást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #3953 üzenetére
Arra is lehet használni. Persze szétzabálja a teljesítményt.
Szerintem lehetetlen a Hemlock-ot befogni a Fermivel. Az meg, hogy az ATI a két GPU-s stratégiát választotta ... hát ők így látták jónak. Őszintén szólva meg is értem őket, hogy nem akarnak a csúcskategóriába külön lapkát tervezni. Szvsz ők is csak szenvednének a TSMC gyártósorain vele.
A GF100-ban csak az zavar, hogy visszaléptek a textúrázási kapacitásban, nem tudom, hogy ez mennyire jó döntés.
Szerintem a tesszelláció fontos, de most nézd meg a DX11-es játékokat, hogy mennyire terhelik ilyen szempontból a rendszert. Nem mi döntünk, hanem a fejlesztők.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz VinoRosso #4006 üzenetére
nyilván, mint minden új dologgal, ezzel is van egy csomó sz***s, és nem látják a kiadók kifizetődőnek. csak azt nem értem, hogy miért nem látják benne a potenciális versenyelőnyt. jó az UE3, meg minden, de most már egyedi artwork ötletek nélkül kezd baromi unalmassá válni, hogy minden második játék ugyanúgy néz ki...
rocket: köszi a linket! kicsit furcsállom, hogy minden egyéb homály ellenére azt pontosan tudják, hogy 512 core van a forrás mintakártyájában - úgyhogy két opciós vélemény:
- ha tényleg stimmel a konfig, akkor a target órajeleken a GTX480 20%-kal gyorsabb, mint az 5870. az bukta.
- ha a sample mondjuk 448 aktív core-ral volt szerelve, akkor kb. stimmel az nVidia 5870 + 40% becslése a target konfigurációra - már csak az a kérdés, hogy hogyan érik el...Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz VinoRosso #4219 üzenetére
Na jó, de neked egy alsó-közép kategóriás 2-magosod van, nekem meg egy performance 4-magosom. Ami neked 80%, az nekem max 40%. Az, hogy hány gigára van rántva, abszolút irreveláns atekintetben, hogy kihasználják-e a játékok a 4 magot. Márpedig idén jönnek (jöttek) a 6-magosak, jövőre pedig jönnek a 8-magosak, amik 16 szálat kezelnek. Egy 8-magos procin az a játék, ami nálad 100%-ra terhel, max 25% lesz, mert képtelen 2-nél több magon futni, és ez itt a baj. Pedig nyugodtan befoghatnák a pihenő magokat is fizikázni, ha már egyszer olyan jól párhuzamosítható a folyamat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #4310 üzenetére
A játékfejlesztőket nem hiszem, hogy érdemes szidni, ők tudják, hogy a GPU-s PhysX zárt, így nem építhetik be a játékmenetbe.
Azt a két játékot azért hoztam fel, mert a legjobb fizikával rendelkeznek, mely reálisan beleszól a teljes játék egészébe, így nem csak látványelem. Amíg ilyet nem látok más API-tól, vagy GPU gyorsítással addig nincs miről beszélni.
Az API meg csak akkor ér valamit, ha ki is használják a tudását a fejlesztők.cwn: Nekem két évig volt HD 3850 CF-em. Ebből csak azt tudom alátámasztani, hogy az ablak módban nem működik. Ja igen fogyaszt is. De nyilván a fogyasztás a többletteljesítmény velejárója.
rocket: Nézd át a számokat vagy a híreket. Az IT Cafe és a HWSW is leírta, hogy az AMD két negyedéve nyereséges üzemi szinten. A GF veszteségei húzzák le az eredményeket. Amúgy mi mással tudna nyereséget termelni, mint hogy eladják a termékeket.
RI/OS: Azt a játékot mi is próbálgattuk. Minden konfiggal összeszarja magát. Rosszul van megírva. Ezért nem szerepel a tesztekben. A Crysisnál is rosszabban lőtték be a fejlesztők a technikát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ZOTAC Geforce RTX 3080ti Trinity OC
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Asus DUAL RTX 2060 6GB videokártya /Újszerű/Csavarmatrica/Beszámítás/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs